HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

D van Tilborg 24-03-2022

Na veel heen en weer gemaild en whatsapp is het eindelijk goed gekomen.
Complement aan de monteur die het toestel heeft afgeleverd heel klant vriendelijk en zeer kundig.
Had alles zo voor elkaar.

Joop 24-03-2022

Shop is duidelijk in informatie vooraf aan aankoop. Levert snel, en de installatie verliep perfect. Zo doorgaan zou ik zeggen

Sannek 24-03-2022

Goede prijzen en goede service. Monteur was op tijd, dacht mee en eea uitstekend geinstalleerd

Rafael T. 24-03-2022

Heel kundige, en uitgebreide informatie gekregen. Geluisterd naar al
Onze vragen.

HARRY 24-03-2022

Een prachtig mooie winkel heel mooi uitgestald zoals tv,s en soundbar.
Wij komen zeker terug.

Hoogendoorn 24-03-2022

Een nette winkel, vriendelijk en deskundig personeel ! We zouden er in de toekomst weer willen kopen.

Jelle Jelles 24-03-2022

Met specifieke vraag binnengekomen. Met aanvullende adviezen van de verkoop medewerkster tot beter besluit en aankoop gekomen. Rijkelijk voorzien van lekkere espresso en thee. Ook zijn we nog geholpen met het inladen van de tv in de auto. 100% tevreden. Beter kan niet!

Rob 24-03-2022

Kundige en duidelijke hulp in de keuze naar een goede televisie. Ook de prijs was scherp.

D.P. 24-03-2022

Na aanschaf prachtige tv een bijbehorend product gekocht. Platte tv bewust gekozen, uitstekende levering, aandacht voor de klant met goede uitleg over product, zeer tevreden over installatie. Kortom kan net beter.
Veel waardering voor kennis een vakmanschap DannyK

Leo 24-03-2022

Door een positieve beoordeling van een collega heb ik mijn bestelling bij Platte TV geplaatst. Daarna niets dan goeds. De bestelling kwam zelfs eerder dan verwacht en werd vakkundig geïnstalleerd. Daarna kreeg ik een uitgebreide uitleg over de werking van mijn nieuwe TV met soundbar. Ook wees de installateur op accessoires, standaards voor de satellietspeakers, welke ik de volgende dag heb bijbesteld. Ook was het handig dat de installateur kabels met betere kwaliteit bij zich had, zodat de beeldkwaliteit optimaal tot zijn recht kwam. Mijn ervaring met Platte TV heb ik als zeer positief ervaren!

Joan 24-03-2022

Sony Bravia xr-55a84j.

Prima geïnstalleerd en wat een mooie tv.
Het geluid via HDMI kabel doet het nu wel na een firmware update.

Plus punten:

Strakke snelle en grote tv die je helemaal zelf in kan stellen.

Google tv is perfect, behalve met Disney plus niet. De ondertiteling is niet goed te krijgen.
Maar plex en nlziet doen het goed.

Vriendelijke jonge monteur, die soms wat hulp nodig had van mij. Maar ach dat is niet zo erg.

Min punten:

Alleen de lange levertijd, voor de rest prima.

Ik ga plattetv ook aanbevelen bij anderen, jullie zijn vriendelijker dan andere aanbieders.

pj 24-03-2022

ik heb goede advies gehad en ben goed geholpen door de medewerkers en zou anders mensen ook aan raade de winkel te bezoeken

Ferry Jansen 24-03-2022

TV besteld en netjes en snel geleverd. Helaas een vlek in beeld en na contact te hebben gehad met de klantenservice snel geregeld. De tv zijn ze netjes om komen ruilen en nu veel plezier van een mooie Samsung Neo Qled.

John 23-03-2022

Na de aanschaf van mijn Samsung 65” TV bleek deze een storing te hebben die niet opgelost kon worden. Via PlatteTV zou ik een ander toestel kunnen uitkiezen.
Perfect geholpen door de medewerker uit Nijmegen. Hij gaf me een super aanbieding op een nieuw model.
Tevens wat ik erg sterk vind aan PlatteTV is dat ze op elke mail binnen enkele minuten reageren. De telefoon lijn was druk bezet waardoor ik een mail stuurde. Echt binnen 5 min een antwoord gekregen. Top.
Super bedrijf om je TV aan te schaffen. Aanrader.

S Yacobi 23-03-2022

Zeer prettige klantervaring ervaren. De website biedt een uitgebreide selectie en maakt het mogelijk om de producten te vergelijken. Eenmaal een product op het oog verschillende kanalen om het product te bestellen en jezelf te laten informeren. Ik had via de chat een tv besteld en uitstekend geholpen. De volgende dag werd de tv al bezorgd en vakkundig geplaatst door Ron. Ben ontzettend tevreden!

Marc 23-03-2022

Onze tv was "gebogen" uit de verpakking gekomen. Platte TV.nl heeft dit zeer adequaat opgelost. Erg tevreden met de klantgerichtheid

Alie 23-03-2022

We hebben net onze nieuwe tv gehaald uit Groningen geholpen door een zeer vriendelijke en behulpzame verkoper genaamd *** als we over de tv net zo tevreden zijn als over de verkoper word dit ook zeker een dikke tien.

Martin 23-03-2022

Mooie overzichtelijke winkel (filiaal Utrecht) met aparte ruimtes per merk. Ik kreeg goed advies en kon daarom snel bepalen welke tv voor mij het meest geschikt is. Het viel mij op dat de verkoper erg kundig was en goed naar mij luisterde en de juiste vragen stelde over mijn wensen.

Keremat 23-03-2022

Via internet gechat met platte tv, mooie aanbieding gehad, (van een Sonos Arc zwart) gelijk gereserveerd en s'middags gehaald, allemaal perfect geregeld, thuis geïnstalleerd werkt allemaal perfect, uiterst tevreden!

P.H. de Wit 23-03-2022

Had een 65 inch tv gekocht. Deze voldeed niet aan mijn eisen. Na een telefoontje met filiaal Groningen werd bij mij een Philips Oled gebracht en de andere meegenomen. Dit ging binnen 24 uren. Keurig te woord gestaan en vlotte afhandeling. Uitstekend service. Ga zo door 👍👍👍

Geke 23-03-2022

Ik werd attent gemaakt op platte TV door familie, zelf nog nooit van gehoord. Op de site gekeken wat ik wilde, en vol goede moed op de fiets om te gaan kijken. ik werd ontvangen door een vriendelijke meneer (later bleek dat hij Marc heet) ik maakte mijn keuze duidelijk. Helaas was de tv niet meer beschikbaar maar naar even gewacht te hebben kwam de meneer (marc) met een heel mooi aanbod voor een leuke prijs voor een soort gelijke TV. Na heel veel vragen die heel duidelijk en begrijp baar voor mij beantwoord werden tot een koop gekomen. Ik naar huis om de auto te halen Marc heeft voor mij de tv in de auto gelegd. Marc je verdient voor mij een 10 of is dat overdreven. Nu 1 dag na de instalatie kan ik alleen maar zeggen Marc ik wou dat ik eerder wist van Platte TV Utrecht Hollantlaan

Renee 23-03-2022

Zeer klantvriendelijk. Fijn personeel id winkel. Erg behulpzame installateur. Dikke q0

Jimmy 23-03-2022

PlatteTV levert zeker goede service. De levering wordt goed/zorgvuldig uitgevoerd, telkens updates van het proces en de klantenservice is goed bereikbaar en antwoordt snel.

Theo van der Aa 23-03-2022

De winkel is prachtig. De verkoper had kennis van zaken. Min punt contact via de mail.

Louis 23-03-2022

Installateur A, is een man met een missie.
Naast het feit dat hij zijn werk perfect uitvoert, us zijn missie, alles voor de klant perfect achter laten. Alle kabels worden zichtlocatie weggewerkt.
Een topper