HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5174 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

G.Koerntjes 01-07-2023

Klant vriendelijkheid,goede uitleg van het product door Shivan. Wij zijn er blij mee!
Was de moeite om naar Duiven te rijden. Bedankt

Beltman 01-07-2023

Wij hebben vandaag 1-7-2023 een Philips Ambilight tv gekocht waarbij wij zijn geadviseerd door Chris (winkel Groningen).
Hij nam alle tijd voor ons en gaf ons duidelijke informatie om tot de juiste koop te kunnen over gaan. Sowieso erg tevreden over Hello TV. Dit is nl al de 3e aankoop bij deze winkel. Mooie, overzichtelijke winkel, aardig personeel, goede informatie. Ik kan deze winkel dan ook van harte aanbevelen!

Erik 01-07-2023

Begrip en een goede oplossing werd geboden. Wij zijn zeer tevreden, nu alleen de levering van de nieuwe tv nog.

Jos Clarijs 01-07-2023

Uitstekend geholpen, te woord gestaan en geadviseerd. masi wilde heel graag aanvullende accesoires verkopen en moet zeggen aardig gelukt. Hdmi. Kabeltje voor 90 euro was me iets te.

Maarten 01-07-2023

Scherpe prijzen - snelle service - top advies - veel keuze - laatste nieuwe producten direct beschikbaar

Nelly 01-07-2023

Ik had graag een 11 gegeven, mijn ouders zijn na een brand alles verloren tot het huis aan toe. Gewoon gevraagd aan Hello TV in DUIVEN of zij een TV ter donatie hadden en ik kon gewoon een TV ophalen. Zooo lief. Mijn ouders zaten te huilen van blijdschap. Nogmaals heel heel erg bedankt team van Hello TV Duiven

Ben en Mariëlle 01-07-2023

We zijn zo fijn geholpen in de winkel. Ze zijn eerlijk over hun producten, en helpen echt mee om de juiste keuze te maken. We zijn blij met onze nieuwe televisie, dank zij de zeer behulpzame medewerker Ralf. Ik zal jullie zeker aanbevelen bij vrienden en bekenden.

Henk 01-07-2023

Ik ben uitstekend geholpen goed advies vriendelijke verkoper. Mooie winkel overzichtelijk.

Tijs 01-07-2023

Collin van de vestiging Den Bosch is kundig en uiterst vriendelijk. Goed geholpen en hebben een mooie TV kunnen kopen die aan onze wensen voldoet.

Dogan 01-07-2023

Nick weet alles van goede service verlenen
Duidelijke uitleg en vriendelijk geholpen bij mijn nieuwe aankoop. Proost!

Peter 01-07-2023

Mooie overzichtelijke winkel met ruime keuze.
Met personeel welke je de juiste TV adviseren.

Henny 01-07-2023

Wij werden ontzettend goed geholpen door X in de winkel van Hello tv te Naarden. Hij legde ons alles goed uit wat betreft de verschillen tussen Oled en Qled.
Hierdoor hebben wij gekozen voor een Oled 55 inch tv van Samsung 2023. Hij gaf ons ook een goede uitleg betreffende de kortingen en de voordelen van een extra garantie verzekering .
Al met al zijn wij zeer tevreden over de werkwijze van X.

01-07-2023 01-07-2023

De winkel is mooi ingericht en ruim omgezet, en het personeel is erg vriendelijk. Zou er zo weer een tv kopen als het nodig is.

We zijn naar HelloTV in den bosch geweest.

Ivo 30-06-2023

We waren van plan om een Samsung The Frame 2022 aan te schaffen en zijn daarom naar vestiging Naarden gereden. We leerden dat er toch wel (kleine) verschillen zijn met de 2023 versie. We gingen met versie 2023 naar huis. De prijs was scherp, het personeel vriendelijk en de koffie was lekker.

TRVW 30-06-2023

Mooie ruime winkel met setup van alles wat ik wilde beluisteren waardoor de keus een stuk makkelijker werd. Zeer uitgebreid, vriendelijk en eerlijk geholpen, nog een tweede collega die meedacht en met een leuke korting een mooie aanschaf gedaan. Heel fijn en kundig geholpen, de zware subwoofer werd zelfs voor me in de auto gezet. Top!

Hans 30-06-2023

Door X perfecte uitleg en goede service gehad. Zeer fijne verkoper die kennis van zaken heeft

Stefan 30-06-2023

Via google op deze site terecht gekomen, ik had een bepaald type tv in gedachte, dus via de chat gesproken met een medewerker. De medewerker maakte mij erop attent dat er een nieuwer model beschikbaar was voor een mooie prijs. Na nog een paar vragen kundig te hebben beantwoord ben ik overgegaan tot de koop en ben zeer tevreden. Ik kan hellotv alleen maar aanbevelen. Bedankt hellotv en bedankt max voor de heldere en professionele manier van werken.

HJ de Gooyert 30-06-2023

Ben zeer netjes geholpen.
Ook een mooie inruil prijs voor mijn oude tv, waar we een beetje pech mee hebben.
Veel begrip voor de situatie.

Ron 30-06-2023

Mooie aanbieding en super gekregen en geholpen in de winkel door ..... Bezorging en plaatsing zijn super en snel verlopen door monteur .... na bestelling. Top een echte aanrader.
Jawsie 30-06-2023

winkel moet "winkel Eindhoven" zijn als aanvulling

Will 30-06-2023

We werden zeer netjes geholpen en ook nog meegeholpen om de spullen in de auto te zetten, was onze eerste ervaring met Hello tv. Maar zeker niet de laatste....

Aad van den Oven 30-06-2023

Ruim opgezette winkel met erg veel keuze, zeer prettig geholpen door.... en keuze kunnen maken

Bob van de Haar 30-06-2023

Zeer goed geholpen door .... van hello tv.
Utrecht. Het grote voordeel in de winkel dat de verschillende 55” tv naast elkaar staan, de merken en systemen kunnen dan goed met elkaar vergeleken worden.
We gingen voor een LG Oled maar kwamen met een Samsung QD Oled 55” naar buiten.
Top. ... alsnog zeer bedankt voor de goede uitleg.

Eric Karten 30-06-2023

Ik heb hier mijn 3 e TV gekocht, vanwege de inruil en goede service.
Er word snel gereageerd op chat en mail. Zeer goede correspondentie .Veel lof voor de installateur Danny K die bij mij de TV heeft opgehangen. Hij heeft de TV en mijn audio afgesteld,en nam daarbij alle tijd om alles rustig uit te leggen. TOPSERVICE. Ik zit weer te genieten van mijn nieuwe aankoop.

Henk 30-06-2023

Met plezier een hele mooie Samsung tv gekocht. De verkoper .... heeft keurig alles uitgelegd zonder opdringerig te zijn, daarna telefonisch de verkoop bevestigd met ...., ook dit proces is prima doorlopen.
Zeer mooie winkel met deskundig personeel.

Ruud de Koning 30-06-2023

Wij hebben gekozen voor Hello tv vanuit de prijsstelling die wij via internet zagen.
Zoeterwoude kwam ons qua afstand het beste uit.
Wij zijn erg plezierig geholpen door Ramon en we waren het snel eens over de condities.
Perfect!