HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5171 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Ingmar 03-07-2023

Na uitgebreid geadviseerd te zijn online, via de live chat service, de keuze gemaakt voor een Samsung tv. Vervolgens heb ik ook een zeer aantrekkelijke korting mogen ontvangen. Hiermee naar de winkel gegaan en ook daar netjes en uitgebreid geholpen.
Model was ook op voorraad, dus kon BNN het meteen meenemen.

Melanie 03-07-2023

Op aanraden van een vriend kwam ik terecht bij hello tv. Ik kwam binnen in een mooi pand met vriendelijk personeel. De tv waarvoor ik kwam was er helaas niet meer maar ik ben uiteindelijk met een hele mooie prijs met een nog mooiere tv naar huis gegaan! Was een geweldig verjaardags cadeautje 😊

Patrick 02-07-2023

Geweldig ingerichte zaak waar heel veel staat om een impressie te krijgen van veel audio en video producten. Personeel klantvriendelijk kundig en goed technisch onderlegd.

Tim 02-07-2023

Ik vond bij HelloTV een brede waaier aan TV's waaruit ik kon kiezen. Via de chat met de medewerkers werd ik altijd vriendelijk geholpen. Je koopt uiteindelijk geen gesneden brood en dat weten deze mensen! Ik was binnen het halfuur geholpen met mijn vraag, nog nooit tegengekomen zo'n service! De TV werd ter plaatste aan de muur bevestigd door een installateur. Deze man was heel vriendelijk, professioneel en gepassioneerd door zijn vak. Hij wist elke vraag die ik had prima te beantwoorden. Ik ben heel blij met mijn nieuwe TV en de service die HelloTV geleverd heeft. Top werk mensen!

M. Olthof 02-07-2023

Super goed geholpen, hij weet veel te vertellen wat wij nog niet wisten. Goede advies! Daarom een 10!

Ralph de Wolf 02-07-2023

Vandaag zijn wij voor het eerst bij Hello TV in de winkel in Zoeterwoude geweest. Wij zijn echt fantastisch geholpen door Mehmed die alle tijd heeft genomen ons goed te informeren en te helpen een voor ons juiste keuze te maken. Prachtige Samsung Neo QLED 8K 65QN800B televisie aangeschaft. Nu genieten van deze schitterende aankoop. Hello TV kan ik bij iedereen aanraden!

Eric 02-07-2023

In de winkel in Zoeterwoude zijn we goed geholpen door Mehmed, vriendelijk, geduldig, duidelijk en ongedwongen eerlijk advies.
Tijdens de installatie heeft Rodrigo ons fijn geholpen en de televisie helemaal naar ons zin opgehangen en heeft al onze vragen geduldig beantwoord.
Wij adviseren onze omgeving om bij Hellotv een televise aan te schaffen omdat er alle tijd wordt genomen in de winkel, er vaak een winkel in de buurt is en de televisie vakkundig wordt opgehangen.

Rowin Bosch 02-07-2023

Erg fijne verkoper. Veel informatie
Hij heeft ons geholpen om de juiste tv uit te zoeken!

H. Brinkman 02-07-2023

Rustige omgeving waar je op je gemak kan rondkijken. Geeft je duidelijke uitleg in de veschillende keuze mogelijkheden. Mehmed is een zeer gemotiveerde verkoper.

Rene 02-07-2023

Een hele nette winkel met veel keuze mogelijkheden. Jammer dat het type toestel dat ik had gezien niet op voorraad was in Groningen.
Goed geholpen door verkoper en uiteindelijk geslaagd.

Jeroen 02-07-2023

Geweldig geholpen door peroneel in Duiven. Verstand van zaken en absoluut de scherpste prijzen

Ed Griek 02-07-2023

Je wordt prima en correct geholpen Super goede service in de vestiging Amsterdam
Zeker een aanrader om deze zaak in Amsterdam te bezoeken

M 02-07-2023

Je werd goed geholpen en voor een goeie aanbieding mijn nieuwe tv gekocht!!

Ralph 02-07-2023

Mooie ruime winkel met breed aanbod. Aardig en kundig personeel met duidelijke uitleg en advies.

RvD 02-07-2023

Ik kon niet kiezen welke tv ik zou nemen, ik ben raadzaam bij gestaan door de verkoper, heeft me overtuigd en ik ben zeer tevreden met mijn toestel.
RvD.

Peter 02-07-2023

Goed advies, snelle service en zeer snelle levering
Beleefde verkoper en correcte afhandeling van de verkoop

Carin 01-07-2023

Wij zijn perfect geholpen , goede uitleg, goede adviezen. Goede keus kunnen maken , en zijn zeer tevreden met onze aankoop.

Henk 01-07-2023

Mooie aanbiedingen, wordt snel geholpen, hebben onze tweede tv nu daar gekocht. Ruime keuze en eerlijk advies keurig en beleefd geholpen door Naveen in utrecht!

Cobaard 01-07-2023

Deze winkel is voortgekomen uit "platte TV", waar ik eerder een tv gekocht heb. De keten is enorm vergroot, wat te merken is aan de prima werkende website. Ik heb zojuist met een aantrekkelijke korting een TV aangeschaft. Vriendelijk personeel in de winkel in Den Bosch. Deze winkel is een aanrader.

Frank 01-07-2023

Wij hebben vandaag in de winkel in Eindhoven de phiilps 55oled808 gekocht,nadat wij in de winkel binnenkwamen werden wij vriendelijk geholpen door een van de medewerkers die vertelde verschillende mogelijkheden wat deze tv allemaal kan,en liet ons ook het mooie ambilight zien ,zag er geweldig uit,zeer indrukwekkend.Nadat hij alles heeft verteld hebben wij besloten de tv te kopen.Nogmaals goede service en uitleg. En zeer vriendelijke medewerkers.

Ria Dijkstra 01-07-2023

Goed en deskundig geholpen door medewerker. Goede prijs en afspraken mbt levering kunnen maken. Kortom, tevreden.

Marta 01-07-2023

Wij werden ten eerste heel gastvrij ontvangen, met een heerlijke cappuccino.
Hierna zijn we heel kundig geholpen en geadviseerd door de medewerker. Hij was heel vriendelijk en nam alle tijd voor ons, had geweldige kennis van zaken wat ons hielp om uiteindelijk onze keuze te kunnen maken. hij was zeker niet opdringerig en dat mag ook eens gezegd worden.

Arthur 01-07-2023

Mooie winkel in Breda met veel keuze. Kwam voor Samsung Neo Qled. Mede na advies van de verkoper Ralf, (een vriendelijke, niet opdringerige, klantgerichte verkoper met verstandvanzaken) een hele mooie korting gekregen en een goede inruilprijs voor mijn oude tv. Dit samen met een cashback van Samsung was reden genoeg om voor een Oled te kiezen.
Duidelijk info over de gang van zaken mbt de inruil tv en goede afspraak over inleveren gemaakt. En lekkere koffie ;-)
Kortom, zoek je een nieuwe tv? dan eerst bij Hello TV binnenlopen

Paul 01-07-2023

Aktieve benadering en hulpvaardig. Ondanks dat model niet in de winkel was, wist de verkoper vh alternatief; uitgebreid gecheckt op specs

Peter 01-07-2023

Ben goed ingelicht over de tv die ik wou hebben en de prijs kwaliteit van de tv door medewerker Marco in filiaal in groningen zo ook de extra garantie voor de tv genomen