HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Gert Krijgsman 26-03-2021

Onze oude TV is op een uitstekende manier omgeruild voor een nieuwe TV. De bezorger was uitermate correct. Complimenten!!

Stefan 26-03-2021

Van de week een soundbar besteld van samsung, helaas kreeg ik een mailtje dat hij niet op voorraad was maar ze konden mij een versie duurder aanbieden voor dezelfde prijs ! Top geregeld ik ben super tevreden over de service en de sound bar 😁

Marlon 26-03-2021

Erg tevreden met de service en klantvriendelijkheid van de winkel medewerkers. Zowel op de chat als in de winkel zeer goede ervaring gehad. Kwamen met een goede aanbieding waardoor ik zelfs 2 betere producten heb aangeschaft dan ik had uitgezocht. Heb een hele goede deal gekregen voor mijn nieuwe tv en sound bar. Echt blij! Zou hier zeker weer kopen.

Joost Kleij 26-03-2021

Duidelijke en prettige site. Zeer behulpzaam personeel. Via een vriend aan deze site gekomen.

R.Schmidt 25-03-2021

Deze winkel zal ik iedereen aanbevelen.
Super goede en nette kontakt gehad met een medewerker.
De medewerker was heel duidelijk en behulpzaam.
De prijs die we hebben afgesproken was zeer mooi.
De bezorger was vriendelijke en zeer behulpzaam.
Alles bij elkaar zeker een 10 waard.

Jos 25-03-2021

Betreft winkel Eindhoven. Hiervoor gekozen omdat filialen dichterbij of tijdelijk gesloten waren of moeilijk zijn met parkeren (Arnhem en Nijmegen). Deze winkel ziet er zeer netjes uit en we zijn goed geholpen. Alle opties zijn verteld en ondanks Corona afspraak is er uitgebreid de tijd genomen voor een goed advies. Uiteindelijk ook direct tot koop overgegaan.

Marcel Goossens 25-03-2021

Super service! Zelf mn mediabox next extra aangesloten, en tv in woonkamer extra schoongemaakt. Heel blij met platte tv. Tv wat te hoog gehangen maar na levering van nieuwe bed bieden ze aan gratis de tv nogmaals naar wens te verhangen.

Eric 25-03-2021

In Naarden op afspraak een TV gekozen, waarbij wij goed advies kregen van Thoren. Op basis van zijn advies uiteindelijk gekozen voor een TV die beter aan onze eisen voldeed. Ook prijs was mooi scherp.

John Middelberg 25-03-2021

Ik kocht vandaag een TV in bij Platte TV in Utrecht. Mijn 2e apparaat al weer en al weer bij Platte TV. Prima winkel, veel ruimte en alle merken bij elkaar. Fijn om in Coronatijd zo goed geholpen te worden. Ook de communicatie met mij als klant wil ik hier noemen. Hoewel ik een van hun (heel) vele klanten ben zocht Platte TV persoonlijk contact om over mijn getoonde interesse te praten. Bravo, ga zo door misschien koop ik mijn volgende TV weer bij jullie.

Waldo 25-03-2021

Prima en duidelijke service vanuit de chat. Hier goed advies gekregen over wat wel en niet handig was bij de televisie en of ik de juiste televisie kocht voor mijn gebruik. Ook de ophangservice was erg goed, behulpzaam en gaf goede adviezen voor het gebruik en onderhoud! Ook een erg vriendelijke jongeman!

Marnix 25-03-2021

Allereerst werd ik vriendelijk ontvangen door Marc en werd mij koffie aangeboden. Altijd prettig natuurlijk!
Marc was deskundig, nam de tijd en legde goed de voor- en nadelen uit van verschillende tv’s.
Hij had duidelijk verstand van zaken, hierdoor heb ik de juiste keuze kunnen maken.
Officiële reactie van HelloTV 25-03-2021

Beste Marnix,

Wat fijn om te lezen dat u met behulp van Marc de juiste keuze voor uw nieuwe TV heeft kunnen maken. We doen hard ons best om u van een advies te voorzien die helemaal aansluit bij uw wensen en situatie, fijn als dat ook lukt. Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe TV en hopelijk tot de volgende keer.

Jelske - PlatteTV

Amsterdam 25-03-2021

Een hele prettige en beleefde monteur, Ron, met grote kennis van zaken. Ron legde alles uit alvorens werkzaamheden uit te voeren.
Daarnaast werd na het plaatsen de installatie duidelijk uitgevoerd.
Kortom heel prettig met hem samen gewerkt.

Horst 24-03-2021

Perfect geholpen door Tim. Diverse onverwachte adviezen mogen krijgen. Levering was met inruil binnen 24 uur geregeld.

Sam 24-03-2021

Top service! Mathew van PlatteTV Zoeterwoude heeft veel productkennis en gaan uitstekend omgaan met klanten! Dus zoek je een nieuwe televisie? Ga naar PlatteTV Zoeterwoude! Zij regelen de beste service en gezelligheid voor de beste prijs!

Nico 24-03-2021

Dit is mijn derde tv van platte tv ben altijd goed geholpen en ook nu weer heel tevreden omdat de medewerker zag dat ik slecht ter been ben stelde hij voor hem voor mij in te laden top !
Ps de tv doet het geweldig .

A.Koelewijn 24-03-2021

Heb weer voor Platte tv gekozen omdat er geen 1 tegen op kan ,qua prijs en kwaliteitverhouding/ service. Ben naar Zoeterwoude gegaan omdat dat voor mij de dichtbijzijnde winkel is.
*** heeft mij daarbij geholpen,bedankt voor de service man.
Heb vooraf gechat, wat zeer makelijk gaat.
Weet je gelijk waar je aan toe bent.
Bedankt voor alles !!!
Blessing.
See you next time.

Ss 24-03-2021

Omdat ze aan het verhuizen waren was de winkel wat voller met dozen etc ze hebben dit mooi per mail aangegeven dat het iets rommeliger kan zijn. En toen we in de winkel waren heeft marco ons perfect geholpen echt een dikke 10 winkel in GRONINGEN

JV 24-03-2021

Goede en vlotte afhandeling. Goede prijzen. Uitstekende service van Dennie.

Esther 24-03-2021

Wij zijn ontzettend goed geholpen en geadviseerd door ** van Platte TV Utrecht. Zeer deskundig, volledig en vriendelijk. Bovendien kregen we een mooie korting. We hebben een prachtige TV gekocht die ook nog eens vier dagen eerder werd geleverd dan verwacht. Topservice, een dikke tien!

Veldhuizen 24-03-2021

Prijs kwaliteit verhouding is geweldig, nergens goedkoper gezien. Service aan de telefoon en in de winkel is meer dan goed, zijn makkelijk te bereiken en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Huub Schoumacher 24-03-2021

meerdere keren een aankoop gedaan en iedere keer weer verbaasd over de goede advies en service.
zeker een aanrader om daar je spullen te kopen.

Gert 24-03-2021

Weer prima geregeld. (2de keer bij jullie gekocht). Vlug en goed. Fijne medewerker thuis gehad.

Fam V 24-03-2021

We hadden veel voorwerk gedaan dus n budget en aangegeven wat we wilden. David gaf veel informatie over soorten tv's. Maar stuurde ons niet naar duurdere soorten maar luisterde goed naar wat we wilden en nodig hadden. Daarop kwamen we zelfs uit op n tv die zelfs iets goedkoper was. Hij nam alle tijd, liet niets van ongeduld merken ondanks dat we wat ouder zijn en een aantal termen niet kenden. Hij bleef geduldig en rustig uitleggen. Echt n verademing tov die drammerige verkopers die je soms ziet in elektronica winkels. Erg tevreden.

Jim 24-03-2021

Wij hebben vandaag bij Platte TV in Groningen 2 Panasonic 40 inch tv's gekocht/opgehaald en 2 Philips 32inch toestellen ingeruild. Prima verlopen.
Wat een gemak om je "oude" tv te kunnen inruilen voor een nette prijs.
Ik kan je Marco in de winkel in Groningen aanbevelen!

wissjes 24-03-2021

Goede service, afspraken nagekomen en goede prijs/kwaliteit! Platte TV ging zonder meer mee met een goedkopere aanbieding bij een concurrent.