HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Lesley 22-10-2021

Super goed geholpen in Amsterdam door verkoper N
Vriendelijk heldere en duidelijke uitleg

Jan van Rooijen 22-10-2021

Gisterenmiddag een Samsung TV gekocht bij Platte TV in Utrecht. Vamorgen om 08.10 bezorgd.
Verkoper Aron heeft ons geweldig geholpen. Zijn deskundig advies hebben ons over de streep gehaald.
Ruim 1 jaar geleden hebben wij ook een TV gekocht. Ook toen was Aron de verkoper. Wij zijn voorlopig voorzien. Maar PLATTE TV is het juiste adres. Met deskundige en vriendelijke verkopers.
Een aanrader.

Joris 22-10-2021

Zeer deskundige en vriendelijke uitleg bij de aankoop van mijn TV. Ook werd gewezen op wat extra’s die erg makkelijk zijn voor het gebruik en onderhoud van de tv

Pasttimes 22-10-2021

Keurig geholpen. HenkJan is iemand die er daadwerkelijk vertand van heeft en ons uitstekend geadviseerd heeft.helaas was er wat onduidelijkheid over de leverdatum dus nu, na een week, nog geen TV. Navraag bij de klantenservice was zeer teleurstellend. Wij werden verwezen naar de website ondanks dat we niets met de website van doen hadden. Erg jammer. De hele beleving van een dure nieuwe TV geleverd krijgen is een beetje weg.

André van den Dobbelsteen 22-10-2021

Bracht recent een bezoek aan Platte-TV
Ik ben als klant niet snel helemaal tevree,
Ik kreeg daar puike explicatie van verkoper QUINT
en begreep dat hij deskundig en vriendelijk begint

Wij kwamen uit bij een PHILIPS TV van 65 inch in Ultra-HD
met de geleverde korting ben ik daar erg tevreden mee.
Ik installeerde mijn nieuwe PHILIPS zelf met alle updates erbij
en kijk nu naar een wonderschoon beeld en ben zéér blij,

Mijn complimenten voor Quint en ook Thijs van PLATTE-TV
Zij dragen hun werk in hun hart elk etmaal met zich mee
Ik deed met PLATTE-TV dus weer een positieve vinding
Deze zaak levert ECHTE service en doet aan ECHTE klantenbinding

Ary Beekman 22-10-2021

Prima geholpen door Jos voor een tv in onze caravan. Is echt een aanrader, goed advies gekregen.

Joop 22-10-2021

een tv via platte tv gekocht, informatie in de winkel over tv's was duidelijk . dus onze tv hier gekocht, de bezorging en de installatie was uitmuntend, medewerker was goed op de hoogte over de info van de tv. zeer tevreden klant.

edgar 22-10-2021

Ik ben super goed behandeld bij de winkel, maar ook door de online chatfunctie.

Platte TV is zeker een aanrader!!

J. Mulder 22-10-2021

Dit is nu pas echt klantenservice. Eerst chatten en daarna telefonisch contact met XXX. Zeer goede informatie gekregen. er was eerst een andere televisie (Samsung 55Q64A) in beeld maar Paul vroeg het een en ander aan informatie met welke eisen ik een televisie nodig had en kwam met een betere televisie aan. XXX adviseerde de Samsung 55Q74A met 100 Hz. Nog beter beeld en dus meer kijkplezier. Dit is nu wat ze noemen "klantenservice", iets waar klanten tevreden mee zijn. XXX, dank je wel voor je heldere informatie. Top!!!

Vincent 22-10-2021

Zoals altijd gewoon supergoed geholpen in de winkel.
Voor tv's kom ik alleen nog maar bij plattetv.nl

Marcel 22-10-2021

Gisteren mijn nieuwe Philips tv gekocht. Ben erg goed geholpen. Goed advies en scherpe prijs.

Patrick 22-10-2021

Goed advies in de winkel in Eindhoven. Door de verkoper aan het twijfelen tussen 2 modellen die hij beiden voor dezelfde prijs kon leveren. Een LG oled of een Samsung neoQled. Heb voor de LG gekozen met een proefperiode van 4 weken binnen welke ik hem kan ruiken voor de Samsung mocht ik niet tevreden zijn. Uitleg over reflectie in het scherm was heel duidelijk, ook de geld terug actie bij beide merken eerst goed uitgelegd.
Verkoper heeft nog geholpen de 65 inch in de auto te krijgen wat maar net ging.

Al met al een aanrader om in die winkel eens te gaan kijken en niet voor de allerlaagste prijs via internet te kopen. Garantie (o.a. specifiek tegen inbranden) in de winkel, service aan huis etc. is bij een webshop only niet te krijgen.

Blij er de aankoop en het advies. Service in de winkel dichter bij huis is wel een meerprijs waard vindt ik.

frans 22-10-2021

is prettig winkelen niet opdringen goede service en goed advies ook bij de actie,s

Geniet77 21-10-2021

Van het begin tot het eind klopte het hele plaatje. Een goed verkoopgesprek met de nodige informatie die met plezier gegeven werd. Ook het installeren thuis is op een zeer aangename plezier verlopen, ook werd er duidelijk verteld hoe de afstandsbediening werkte.
Fijn dat dit in 2021 nog mogelijk is.

Theo de Vaal 21-10-2021

Uitstekend geholpen in Utrecht! De verkoper heeft prima door dat je jezelf ook hebt verdiept in de materie en dat maakt een gesprek veel meer dan een verkooppraatje. Men heeft daar goed door wat je wensen zijn en sluiten daar bij aan ipv je een andere kant op te willen duwen. En hebben over alle tv’s een goed verhaal en zijn inhoudelijk prima op de hoogte Zowel inhoudelijk als zakelijk een prima gesprek met een mooie uitkomst! ( de verkoper heeft trouwens ook nog verstand van Barbecues :) )

Rutten 21-10-2021

Wil er nog even aan toevoegen dat het om de winkel Platte TV in Nijmegen gaat!
Tv en soundbar waren beide op voorraad, dus meteen alles mee kunnen nemen.

Rutten 21-10-2021

Normaal ben ik niet van de reviews, maar bij deze maak ik een uitzondering! We kregen eerst de kans om rustig in de winkel rond te kijken en werden daarna echt top geholpen, eerlijk en duidelijk advies, verkoper wist overal antwoord op en gaf uitgebreide uitleg, hij is er ook al 18 jaar werkzaam en weet waar hij over praat! Hij luisterde ook goed naar onze wensen en zo kwamen we al gauw bij de juiste tv en soundbar uit, waar ook nog een mooie cashback actie voor geldt. Daarna nog goede voorlichting over gebruik van kabels tot schoonmaken. Het was onze eerste ervaring met Platte TV en zijn echt zeer tevreden. Een dikke 10!

P. Harper 21-10-2021

Wij zijn zeer goed geholpen in de winkel in Breda door de medewerker.
Hij had zeer veel kennis van zaken en nam alle tijd om alles uit te leggen.
Mooie winkel met een groot aanbod.

KB 21-10-2021

Perfect geholpen door IIoyd in het filiaal in Groningen. Mooie deal kunnen maken die overeen kwam met de prijzen op knibble.

Jenke 21-10-2021

De hulp in winkel is prima, alleen zodra er beloftes worden gemaakt over het leveren, dan heb ik inmiddels al 3 keer de ervaring dat beloftes totaal niet worden nagekomen. Voorraden blijken vaak niet te kloppen, maar dan heb je al betaald, en dan begint het grote wachten....en dan echt soms maanden. Ook deze keer weer raak, je neemt contact op, opnieuw beloftes via de chat, maar geen levering...
Officiële reactie van HelloTV 22-10-2021

Beste Jenke,

Wat vervelend om te vernemen dat u zo lang moet wachten op uw aankoop, dat is niet de service die u van ons mag verwachten. Onze excuses daarvoor. Zou u een e-mail willen sturen naar contact@plattetv.nl o.v.v. uw ordernummer? Dan zoeken we graag uit wat de status van uw bestelling is.

Jelske - PlatteTV

samsung 21-10-2021

Zijn vandaag weer naar Naarden geweest om tekijken voor nieuwe tv,medewerker Toby heeft ons zeer goed geadviseerd met de keuze van een tv.Gewoon een goed bedrijf.

A. v.d. B. 21-10-2021

Ik had vooraf m.b.v. 'kieskeurig' tv's vergeleken en had een selectie gemaakt; daarna ben ik naar 'Platte TV' gegaan. Ik wilde graag advies over de 2 tv's waartussen ik twijfelde. Medewerker Quint heeft me uitstekend geholpen en ik ben erg blij met mijn LG UP77.

H.Baser 21-10-2021

Heel erg vriendelijk, behulpzaam en scherpe prijzen. Koffie staat klaar terwijl je binnenstapt.

Grunnen 21-10-2021

Ik heb wederom voor deze shop gekozen vanwege de goede ervaringen van de vorige keren.

Evert 21-10-2021

Het hele proces van inruil korting opvragen, afhandelen van de koop via de chat en het ophalen van de TV in de winkel in Amsterdam, de toelichting en het correct beantwoorden van een vraag verliep uiterst plezierig. Zal PlatteTV aan familie; vrienden en kennissen aanraden.
Officiële reactie van HelloTV 21-10-2021

Beste Evert,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te schrijven over uw ervaring met ons. Erg fijn om te lezen dat uw ervaring van begin tot eind zo prettig was. Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe TV en hopelijk zien we u nog eens terug.

Jelske - PlatteTV