HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5173 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

D 16-10-2020

snel en veilig geholpen , iedereen draagt mondbescherming , tv gekocht over de prijs was te onderhandelen !

R. Hofstede 16-10-2020

Ik heb een tv gekocht bij plattetv en ik ben echt 100% tevreden. Mooie aanbieding gehad goede uitleg door de verkoper.
Zeer snelle levering .
Ik zal zeker goede reclame voor jullie maken bij vrienden en kennissen.
R.Hofstede

Nico 16-10-2020

Uitstekend geholpen met nuttig advies over nieuwe bekabeling voor de nieuwe TV. Goede service in deze winkel in Breda. Goede parkeer mogelijkheid.

John 16-10-2020

Goed advies en heel mooie prijs gekregen. Er wordt goed meegedacht om aan alle wensen te voldoen!

Avalon 16-10-2020

Wij hebben zojuist onze 2de televisie via Plattetv gekocht. Ondanks dat de televisie bij hun iets duurder was dan een andere website hebben wij gekozen om weer bij Plattetv te kopen vanwege de uitstekende service. Behulpzaam, deskundig advies en goede service zijn voor mij de redenen geweest om weer via Plattetv te bestellen. In een wereld waar online kopen de overhand heeft maken zij bij Plattetv het verschil met hun service.

gerard bloemink 16-10-2020

winkel goed overzichtelijk zeer vriendelijk goede uitleg nemen goed de tijd voor je

Aletta 16-10-2020

leuke winkel met goed en deskundig personeel. Werden goed voorgelicht over een nieuwe televisie. Zijn dan ook goed geslaagd. En voor een heel goede prijs.

Remco 16-10-2020

Keurig advies, scherpe prijs en prachtige winkel in Breda. Ook daar prima geholpen!

Arivin 16-10-2020

Hoewel mijn buitenkansje reeds verkocht was, dat was balen, kwam PlatteTV mij tegemoet met een nieuw exemplaar voor een kleine opleg. Ik ging hiermee akkoord en ging het ophalen in Eindhoven. Daar had XXX mij uitstekend verder geholpen en werden mijn vragen over garantie en hun extra services goed uitgelegd. Ze hadden ook veel kennis over de LG CX 55 inch en me tips gegeven voor de beste ervaring. Na het afrekenen werd ik geholpen met het inladen. Hartelijk bedankt voor alles PlatteTV en om van mijn ongeluk een geluk te maken!
Officiële reactie van HelloTV 16-10-2020

Beste Arivin,

Wat fijn dat we voor een geluk bij een ongeluk hebben kunnen zorgen. Heel veel plezier gewenst met uw prachtige nieuwe LG TV en hopelijk zien we u nog eens terug.

Jelske - PlatteTV

cees keijzer 16-10-2020

Ik geef platte tv een 10 voor de service die zij bieden zeker Joery van de winkel in Nijmegen heeft het perfect opgelost 2 jaar geleden een Phillips Oled gekocht met extra garantie net buiten de fabriek garantie problemen met beeld kwaliteit en i.p.v. repareren een heel nieuw toestel gekregen Top

Peter 16-10-2020

Top winkel. On line alles uitonderhandeld en binnen 20minuten afgehaald in de winkelwaar alles nog even uitgelegd werd en de uitbreiding van de garantie aangeboden werd tegen een mooi tarief. Geen push maar wél goeie info en spullen op voorraad.
Officiële reactie van HelloTV 16-10-2020

Beste Peter,

Wat leuk om te horen dat u zowel de service online als in onze winkels als goed beoordeeld. Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe aankoop en hopelijk tot een volgende keer.

Jelske - PlatteTV

Platte tv 16-10-2020

Wat is het toch een geweldige winkel
Goed advies gekregen en netjes geholpen.
Heb al een paar mensen mijn mening gegeven
Om eens bij platte tv te gaan kijken best een
Bezoekje waard.

RJ 16-10-2020

Ik heb via de winkel in Arnhem gekozen voor installatie en uitleg van mijn nieuwe Samsung tv. En daar heb ik geen seconde spijt van. XXX was de collega die bij ons kwam en heeft vanaf seconde één alles gedaan om ten eerste de tv erg goed, strak en kaarsrecht aan de muur te bevestigen maar ten tweede ook alle stappen uitgelegd, geholpen met de app voor de meegekochte sonos speakers te installeren. Vriendelijk, erg deskundig en geen gehaast. Dank en graag tot een volgende keer!

RJ 16-10-2020

Mijn eerste ervaring met platte tv, ik heb de winkel in Arnhem bezocht. XXX heeft me geholpen en erg zijn best gedaan mijn vragenlijst te beantwoorden en dat is met alles gelukt. Verstand van zaken en vriendelijkheid is een mooie combinatie. De vraag of ik de winkel en specifiek XXX zou aanbevelen is zeker met ja te beantwoorden!

Janine 15-10-2020

Mijn broer en ouders gingen mij voor heb ook voor jullie gekozen om een tv te kopen, goeie service en blij dat ze mijn oude tv van de muur hebben gehaald en de nieuwe goed hebben geïnstalleerd.

David R 15-10-2020

Super goed geholpen in de vestiging in Utrecht.
Goede uitleg gekregen. Super goede service. Dikke 10👍🏼

Edwin 15-10-2020

Ben goed geadviseerd en zeer vriendelijk geholpen door de verkoper in Breda.
Kan platte tv aanraden!

Mustafa Yilmaz 15-10-2020

Mijn Sony A1 heeft het net niet in 3 jaar begeven (34 maanden), gelukkig had ik mij bij de aanschaf door PlatteTv toch laten overtuigen om de uitbreiding vd garantie te kopen, A-Z full service pakket, waardoor ik dus net nog in mijn garantie liep. Daar ben ik nu dolblij mee. Na wat foto's geupload te hebben, bleek de tv niet meer te repareren. Daarna in contact gekomen met de verkoper in de winkel in Nijmegen, de medewerker die al 16 jaar in filiaal Nijmegen werkt. Na keurig de verschillende opties af te gaan, met 1 belletje al een nieuwe OLED LG kunnen uitkiezen na verrekening van de Sony! Na een paar belletjes heeft hij het zelfs voor elkaar gekregen om de nieuwe tv dezelfde avond al te verzenden! Superblij mee en top service!

Gerwin 15-10-2020

Paar jaar geleden hier ook m’n tv gekocht. Nu een Samsung soundbar. Lekker korte lijnen en snelle goede deals. Verkoper met kennis, behulpzaam en vriendelijk.

Richard 15-10-2020

we gingen voor een mooie smart tv die we hadden gezien maar ze boden een grootere maat aan Nog mooier voor t zelfde geld prima geholpen .

Slagter 15-10-2020

Vandaag langs geweest in de winkel in Utrecht. Eerste indruk was super we kregen een drankje aangeboden en zijn rustig even gaan zoeken naar de tv wat we graag wilde hebben. Hierna samen met de verkoop medewerker gesproken en goede en nuttige informatie gekregen over onze nieuwe tv en Sonos speaker. Ik ben super tevreden met mijn aankoop en de informatie die ik hierbij heb mogen ontvangen!

Peter spierings 15-10-2020

Service is heel goed gewoon perfect. klantenservice top geen problemen met omruilen van de tv van 55 inch naar 65 inch in 5 dagen ik zeg top. installateur heel goed vriendelijk en gaf zeer goede tips kort samen gepakt alles een dikke 10

David R 15-10-2020

Super goed geholpen in de winkel in Utrecht!! Alles erg goed uitgelegd! Complimenten!! Dikke 10!!

Lucien 15-10-2020

Keurig geholpen in de winkel in Doetinchem nadat een bestelling via de website van PlatteTV wat discussie/verwarring opgeleverd had. Na bestelling van een buitenkansje en de bevestiging hiervan werd een half uur later aangegeven dat het niet meer op voorraad was.
De winkel in Doetinchem sprong hierop in en bood me alsnog een mooie deal aan.

Wilfred Bandt 15-10-2020

Fantastische winkel en super goed geholpen door deskundig personeel.
Het aanbod is zeer ruim tegen scherpe prijzen, de site is overzichtelijk en helder.
Ik geef Platte TV een dikke 10!