HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5195 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Henk 06-02-2021

Installateur A heeft geweldig werk geleverd.
Vriendelijke en professionele hulp. Vertelde goed wat hij aan het doen was en de uitleg was top!!

Tenslotte goed advies gehad tijdens de installatie en alles netjes achter gelaten.

Kortom geweldige service!!

Jolien 06-02-2021

Keurig tijd aangehouden, van te voren nog extra gebeld. Ivm Corona afstand en mondkapje. Hele vriendelijke medewerker. Vincent, een pluim voor jou! En mijn vader weet al precies wat hij nodig heeft op de afstandsbediening :-)

Edwin Smits 06-02-2021

Wat ben ik goed geholpen vanuit de online winkel uit Amsterdam super service klant vriendelijk echt een aanrader.
Bedankt Nick,
Mvg,
Edwin

Rick 05-02-2021

24-1-2021 tv besteld en net (5-2) een soundbar bij besteld.
De chat vind ik een ideale oplossing om op zo manier advies te vragen over het product.
Beide gevallen heel goed geholpen.
Nu heb ik ze nog niet binnen dus kan ik daar nog niks over zeggen, hier zal ik later op terug komen.

Tot nu toe tevreden over de communicatie 👍

Arjan 05-02-2021

Goede en snelle manier van contact. Daarbij was de installateur ontzettend vriendelijk en behulpzaam.

jansteen 05-02-2021

Na maanden twijfelen toch besloten een grotere TV aan te schaffen. Vanwege de grootte van het apparaat aan platteTV gevraagd om hem te installeren. Dit werd allemaal perfect uitgevoerd door R.S. De TV hangt prachtig en kan eventueel opzij gehangen worden middels een beugel. Ook de kabels zijn netjes weggewerkt. Erg handig allemaal. Ik ben bijzonder tevreden.

R.A 05-02-2021

xxxxx heeft mij zeer kundig en behulpzaam geholpen met de keuze van een tv, duidelijke uitleg en een mooie prijs!

Koen 05-02-2021

PlatteTV is een absolute aanrader van een website. Altijd zeer bekwame medewerkers die je te woord staan en je kunnen voorzien in alle adviezen, of je nou op dat moment tot een deal komt of niet. Door de goede kennis van de medewerkers en scherpe prijzen, is het haast onmogelijk om het niet eens met elkaar te kunnen worden. Uiteindelijk aan de hand van enkele gesprekken met de medewerkers van PlatteTV werd het duidelijk welke televisie ik graag zou willen hebben.

Vervolgens een op dat moment zeer scherp prijsaanbod gehad, waar ik niet anders kon dan overgaan tot aankoop! Uiteraard was dit de laagste prijs in de markt. Dit in combinatie met de vriendelijke en bekwame medewerkers, heeft mij overtuigd hier een televisie aan te schaffen. Er zijn genoeg andere webshops waar ik ook contact mee heb gehad, maar die qua customer service absoluut nog wat kunnen leren van de medewerkers van PlatteTV.

Absoluut een aanrader deze webshop. De ochtend na bestelling werd de televisie al netjes geleverd door twee bekwame bezorgers, die zorgzaam omgingen met het product. Enorm blij met mijn aankoop, en ben blij dat ik dit gedaan heb bij PlatteTV. Ik zou iedereen deze zaak aanbevelen die opzoek is naar een fantastisch aanbod aan televisies.

H.W.Hermsen 05-02-2021

Ondaks corona geen winkelbezoek mogelijk.
Via chat en telefoon fantastisch geholpen ,daarom toch tot aanschaf overgegaan.plaatsing en installatie werd door uiterst vakkundig en vriendelijke medewerker gedaan.
Eindoordeel gewoon klasse.

Tim 05-02-2021

Goede deal kunnen maken, en zoals afgesproken is de TV door een vriendelijke monteur netjes opgehangen.

Henk 05-02-2021

Scherpe aanbieding van Tv, waarnaast ook nog goede inruilprijs van oud toestel.
Duidelijke Web-site,
Op tijd volgens afspraak geleverd.
Helemaal tevreden!

Jesper Ebing 05-02-2021

Wij hebben zeer goed en vriendelijk contact gehad. Na bestelling bleek de tv toch niet leverbaar te zijn maar we kregen direct een goed alternatief. Eerst was ik even bang voor het alternatief maar we zijn zeer tevreden. Ondanks mijn vele vragen bleef het personeel zeer behulpzaam.

Erik 04-02-2021

Gekozen voor de LG Oled CX 65 inch. Super mooie deal gekregen met inruil van mijn oude tv bovenop de standaard scherpe prijs. Vond het wat eng om te kopen zonder de tv in een winkel te hebben gezien maar het was het waard. Erg prettig geholpen , kreeg de tv zelfs een halve week eerder geleverd dan oorspronkelijk was besproken. Klantenservice is top. Vriendelijk en snel geholpen. Aanrader dus
Officiële reactie van HelloTV 05-02-2021

Beste Erik,

Prachtige keuze heeft u gemaakt met de LGOLED65CX6LA. Begrijpelijk dat het spannend is om zo'n aankoop online te doen nu onze winkels tijdelijk gesloten zijn, maar fijn dat u zo prettig geholpen bent tijdens dit proces. Hopelijk bevalt de TV u goed. Heel veel plezier ervan en hopelijk tot de volgende keer.

Jelske - PlatteTV

corne 04-02-2021

prima goed en snel volgens afspraak geholpen met goeie uitleg deze kreeg ik niet bij andere aanbieders die waren op een duurder artikel uit om te verkopen

Kitty Honselaar 04-02-2021

Ik vond het fijn dat ik over de prijs kon onderhandelen. Kwam wel veel duurder uit dan dat ik van plan was. Achteraf bleek dat me niet was verteld dat er nog bedrading bij besteld moest worden en dat het installeren alleen voor de televisie was en niet voor de soundbar. Door de zeer vriendelijke installateur, die alles netjes installeerde en ons geduldig alles uitlegde zijn we heel tevreden.

FRANK 04-02-2021

Fijn op afstand kunnen overleggen met medewerker. Denken mee en komen met goede deals. SUPER dat je de oude (bij ons redelijk nieuwe) tv kan inruilen, tevreden met de prijs. Top communicatie over het leveren en keurig personeel.

Min puntje, gevraagd of oude boutjes zouden passen op nieuwe model maar die oude waren helaas toch te klein, maar zo opgelost.

Peter T 04-02-2021

Bij de vestiging in Amsterdam een Sony TV met ophangbeugel, nieuwe bekabeling besteld. Goeie prijs, maar vooral perfecte montage service aan huis. Flexibel, behulpzaam, deskundig en uiterst vriendelijk.

Lina 04-02-2021

Het contact met de medewerker was vriendelijk, correct, adviserend en duidelijk. Servicegericht en de humor niet te vergeten.
Helaas kan ik nog niets van de levering zeggen of het toestel want ik heb ervoor gekozen om hem 3 dagen later te ontvangen. Bovendien nog een leuke korting bedongen op de toe.

Lou 04-02-2021

Prima geholpen door medewerker Danny op 18-01-2021. Ruim voldoende en op prettige wijze geïnformeerd en geadviseerd. Televisie keurig opgehangen.

Frank 04-02-2021

Top service! Goede deal kunnen maken voor een prachtige TV. Monteur vriendelijk en netjes.

Super installatie door installeteur Danny 04-02-2021

Vandaag is mijn nieuwe tv geinstalleerd door Installateur Danny.
Super snel en zeer netjes en behulpzaam.
Echt een aanrader om je tv of andere apperatuur te laten plaatsen.

Edwin 04-02-2021

Bij levering van post.nl bleek de nieuwe lg tv , in een gescheurde doos aangekomen , gelijk gebeld met platte , zeer goed gehandel en een nieuwe afspraak gemaakt , platte heeft zelf de nieuwe geleverd top top top

Monique Smit 04-02-2021

Mooie spullen, goed apparatuur, en goede service!

Monteur S, heeft vandaag bij ons de tv opgehangen en alles keurig netjes weggewerkt en aangesloten....!!
Deze monteur is zeer precies in zijn werk 👍
Wij zijn zeer tevreden !!
Ik geef een 10....!!

Officiële reactie van HelloTV 04-02-2021

Beste Monique,

Bedankt voor de 10 en voor de mooie review. Fijn om terug te lezen dat u tevreden bent over onze service en dat uw TV is opgehangen door onze installateur. Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe TV en hopelijk zien we u nog eens terug.

Jelske - PlatteTV

Louis Meulstee 03-02-2021

Wij zijn erg fijn geholpen. Lekker vlot met het beantwoorden van emails. Half uur voor aankomst een telefoontje, professionele installateur, top! Aan alle wensen voldaan.

Alex 03-02-2021

Ik ben ontzettend goed geholpen via de chat van de winkel. Ik was aan het twijfelen tussen een aantal tv's. Na het deskundige en zeer vriendelijke advies van *** heb ik besloten de LG 65 inch nano aan te schaffen. Afhandeling is keurig verzorgd door *** en ik kijk er naar uit de TV te ontvangen.