HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5174 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

ld waalkens 12-12-2022

ben daar vriendelijk geholpen en een goede uitleg van de sonos aperatuur bedankt

Steinie 11-12-2022

Ruime winkel, mooie ingericht. Vriendelijk personeel wat gelukkig niet constant achter je aanloopt maar er wel is wanneer je vragen hebt.

Marga 11-12-2022

Je komt als leek binnen lopen en dan is het prettig dat je geholpen wordt door geïnteresseerd en deskundig personeel en dat je dan de winkel verlaat met een blij gevoel!

Hanane el khinifri 11-12-2022

Goeieavond .

Als eerste wat ben jij een topper! Wat een goeie service dat je hebt geleverd! Ik kon alleen maar genieten van hoe je je werk hebt gedaan. Je hebtt alles tot in de puntjes geregeld en gedaan. Ik ben hartstikke en meer dan tevreden. Je hebt alles netjes en haarfijn uitgelegd en mij is nog de juiste tips gegeven. Ik waardeer echt iemand als jou heel erg veel. Heb alleen maar goeds over je te zeggen en over je service en als persoon zijnde! Hartelijk dank oprecht voor alles en ik hoop je nog is tegen te komen.

Een tevreden klant die zeker terug komt

Angèle 11-12-2022

Super prettig geholpen door de heren in de winkel. Kundig, maar vooral rustig en kalm.zeker een reden om weer een keer terug te komen mocht dit nodig zijn.

Jan 11-12-2022

Een zeer goede en eerlijke uitleg gehad. Geen agressieve verkoop. Op een goede manier onze keuze kunnen bepalen. Wij gaan deze winkel (Breda)zeker bij anderen aanbevelen

Freek 11-12-2022

Veel keus en goed verzorgde winkel, vriendelijk personeel en deskundig advies.
de levering was snel zoals afgesproken.

Tarik 11-12-2022

Super goede service, klantenservice laagdrempelig bereikbaar via de chat waarbij je meteen wordt geholpen en duidelijke uitleg krijgt over de producten.
Uiteindelijk een tv besteld en zeer tevreden met de service en bereikbaarheid van Hello tv.
Zeker een aanrader!

Kramer 11-12-2022

Prachtige televisie.....scherpste aanbiedingen.
Kortom al 2 televisie gekocht

Gijs 11-12-2022

Goede duidelijke uitleg.
Goede prijs.
Uitstekende service.
Snel goede prijs gekregen en tv meteen mee genomen.

Erwin 11-12-2022

De winkel zit er goed verzorgd uit. Alle apparatuur komt tot zijn recht, belichting was precies goed. Tevens een goed geïnformeerde verkoper, die ruim de tijd nam, maar zeker niet opdringerig of over enthousiast overkwam. Ik had me goed voorbereid op wat ik wilde aanschaffen, en ik merkte dat ik als koper serieus werd genomen. Bijzonder prettige ervaring.

Wil 11-12-2022

Een Samsung tv gekocht
De uitleg in de winkel was uitstekend gaf goed advies
Het monteren door medewerker was heel goed gedaan
Hij legde alles duidelijk en goed uit
Het ophangen en uitleggen was heel goed en geduldig gedaan hij nam de tijd
Daarna werkten alles goed en nog steeds ben ik tevreden

Ralf 11-12-2022

Via de website al leuke aanbiedingen gekregen voor tv's & soundbars. In de winkel vakkundig geholpen om keuze te maken voor zowel tv als soundbar. Personeel heeft genoeg kennis paraat over hun producten. Er wordt goed meegedacht met persoonlijke situatie. Kijken uit naar de levering van deze mooie producten.

Larissa 11-12-2022

Afgelopen maand 2 keer in de winkel in Son geweest en super fijn geholpen door de medewerkers. Met een beetje vooronderzoek, maar zeker ook door deskundig en eerlijk advies, hebben wij een nieuwe tv én soundbar aangeschaft. We zijn heel blij met onze aankopen en zouden hellotv zeker aanraden aan anderen!

Astrid 11-12-2022

Kundig personee,ze hebben tijd voor je en leggen alles duidelijk uit.l Op zondag in de winkel geweest en de volgende dag de bestelling al geleverd.

Paul 11-12-2022

Ik heb de site niet gebruikt en van te voren uitgezocht welk beeldscherm ik wilde kopen. Ik ben prima geholpen het scherm moest uit een ander filiaal komen daardoor duurde het wat langer voordat het er was. Maar dat was al duidelijk bij de aankoop de keuze aan soundbar was wat minder uitgebreid in de winkel dit was in Naarden misschien is het in de andere filialen uitgebreider.

Tristan 11-12-2022

Topservice, kan niet anders zeggen! Snelle communicatie (zowel chat als Whatsapp), snelle levering en vriendelijke mensen. Daarnaast superblij met mijn tv en de meer dan redelijke prijs!

Anoniem 10-12-2022

Mooie winke en top hulp, meer uitgegeven dan nodig maar ik kan weer vooruit!

Rob 10-12-2022

Prima en deskundig geholpen door Leon in het Den Bosch filiaal. Al mijn vragen werden beantwoord en ik heb een goed gevoel bij de keuze die ik heb gemaakt bij uitzoeken van mijn tv.

Marco van Wessel 10-12-2022

Wij zijn zeer tevreden over de klantvriendelijkheid en deskundigheid van jullie medewerker RH(Renzo).

Henry 10-12-2022

Geweldig geholpen
Fijne winkel alle afspraken keurig nagekomen personeel zeer vriendelijk
Ik kom hier zeker terug

Chris Vroonland 10-12-2022

Ik ben heel goed geholpen. Eerlijk en helder advies. Ook heel vakkundig. Wat ik fijn vond is dat er ook advies werd gegeven over wat ik beter niet kon nemen. Kortom, een aanrader om bij HelloTV een tv aan te schaffen.

Hendrik 10-12-2022

Onze mening is zeer tevreden omdat de verkoper tijd voor ons nam om de juiste keuze te maken en omdat we zelf geen goede ervaringen hebben gehad met lg die tv van ons was nog geen 5 jaar oud oled en subwoofer ingebouwd 2600 euro gekost maar we hebben nu ook een exstra verzekering en we hebben ook een goed advies gehad voor een muurbeugel dus ook aangeschaft een woord fantastisch goede bediening

Huib Terlouw 10-12-2022

Snelle en accurate hulp. Ik vind je reacties klantgericht. Bedankt voor je hulp

J G Brugman 10-12-2022

Je wordt eerst gelokt met een model wat niet op voorraad is (terwijl nog 2 dagen lang op de website staat, vandaag kopen is morgen in huis). Dan krijg je een mailtje, helaas meneertje, deze tv kan niet meer geleverd worden. MAAR! we hebben we het nieuwere model voor een kleine meerprijs (je hoeft natuurlijk niet akkoord te gaan, maar het is wel een voorbeeld hoe ze mensen lokken). Dan ga je akkoord met een nieuwe model voor 118 meer en krijg je telefonish te horen binnen 2 dagen geleverd. Dan na 2 dagen nog steeds geen track&trace. Weer gebeld en het het zou nogmaals 3 dagen duren. Na 4 dagen weer opgebeld, tv kan voorlopig niet geleverd worden, duurt mogelijk nog 2 weken. En op de website staat nog altijd vermeld, vandaag besteld morgen in huis! Je kan veel zeggen maar liegen gewoon over de voorraden en levertijden. Het is dat ze vaak de goedkoopste prijzen hebben en daardoor mensen toch overstag gaan met HelloTV (wat voorheen PlatteTV was). Ik heb overigens hiervoor ook al 2 tv's gekocht bij deze winkel, nooit het model kunnen krijge die op de winkel wel als 'op voorraad' staat vermeld. Ik ga bij deze de order annuleren. Goedkoopste of niet, aan het lijntje gehouden worden is niet netjes,
Officiële reactie van HelloTV 12-12-2022

Beste Joey,

Ik kan je alleen maar gelijk geven in deze situatie, we hebben inmiddels ook contant gehad per telefoon en per mail en onze uiterste best gedaan om er nog naar tevredenheid uit te komen, maar ondanks alles hebben we je deze keer helaas niet aan een TV kunnen helpen.

We gaan de situatie verder intern bespreken en zorgen dat we leren van onze fouten en hopelijk mogen we je een volgende keer laten zien dat wij beter kunnen.

Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak en hopelijk heb je veel plezier van de TV die je hebt besteld.

Tim
HelloTV