HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Rob 06-03-2023

Mooi winkel, zag er netje uit.
Goed geholpen door de winkelmedewerker.
Lokatie oke, voldoende pakeerplaats

H. Corneth 06-03-2023

Tijdens mijn zoektocht werd ik geholpen via de chat van helloTv. Dat ging erg soepel en nadat ik mijn keuze had gemaakt stond het toestel gereed in het filiaal in Adam. Daar werd ik uiterst vriendelijk geholpen en na een kopje koffie werd en de betaling werd het toestel naar mijn auto gebracht en heeft de verkoopster nog meegeholpen het toestel in te laden. Erg klantvriendelijk personeel en een duidelijke uitleg over het aangeschafte toestel.

Mario Wesdorp 06-03-2023

Goede vakkundige hulp. Goed advies met oog op prijs/kwaliteit. Absoluut rekening houdend met smaak en wens van de klant. Goed oplossingsgericht meedenken

A Okhuijsen 06-03-2023

Wij waren ooit eens langs gereden maar nog nooit binnen geweest.
Tot dat wij besloten om een saundbar tekomen.
Toen dacht ik gelijk aan Hello tv.
Dus ik daar naartoe, en mensen wat een mooie winkel en wat een ruime keuze en wat een vriendelijk personeel.
Ze gaven mij echt de ruimte om vragen te stellen.
Uiteindelijk ben ik heel tevreden naar huis gegaan met in mijn kofferbak, en prachtige Sonos saundbar met alles erop en eraan.
En ik kon ook goed met deze mensen sparren over de prijs.
Twee dagen later begon mijn vrouw te zeuren over de tv, daar waren wij eigenlijk niet zo tevreden over.
Dus wij weer terug naar Hello tv Utrecht en daar werden wij geweldig geholpen door Gilsun.
Deze Gilsun wist waar hij het over had, en wat fijn was ,is dat wij onze oude tv konden inruilen.
Dus onder het genot van een kopje koffie ( zonder koekje erbij), hebben wij een goede deal gesloten.
En zijn wij met een prachtige LG oled tevreden naar huis gegaan.
Hello tv en Gilsun vind ik echt een aanrader.

A. De V. 05-03-2023

Wij zijn nu 2x geholpen door een verkoper in Den Bosch. Hij heeft ons super fijn geholpen, totaal niet opdringerig en heeft de tijd voor ons genomen. Wij zijn express terug gekomen bij deze winkel omdat we de eerste keer al fijn waren geholpen door deze verkoper . Hij dacht mee met wat goed bij ons past! Wij raden deze winkel zeker aan.

Jan 05-03-2023

Vandaag waren wij in de Hello Tv winkel in Groningen en werden daar geholpen door een verkoper
Wij hadden thuis al het een en ander aan huiswerk gedaan maar wilden voordat wij een definitieve beslissing zouden nemen toch even willen kijken en luisteren.
De verkoper heeft ons op een eerlijke en fijne manier geholpen en onder het genot van een kop koffie hebben wij een nieuwe tv en soundbar van Samsung gekocht.
Gelijk alles er op en er aan kabels erbij bezorgen en installeren en dat voor een goede deal.

Hello TV bedankt...

John Ouwehand 05-03-2023

Wij wilden een Neo Qled 55 inch tv van Samsung, op advies van een verkoper van filiaal Rotterdam, hebben wij gekozen voor een 55 inch Oled tv van Samsung, prachtig beeld. Prima advies en vriendelijk geholpen.
Na vijf dagen is de tv geleverd geplaatst en ingeregeld door de installateur van Hello tv.
Beide nogmaals hartelijk bedankt voor de goede service.

Peter 05-03-2023

Was zeer ontevreden over de denon soundbar 550 vooral de heos app is een drama maar bij hellotv werd ik top geholpen had 30 dagen omruilgarantie ....geen probleem omgeruild voor een sonos beam gen 2 waar bij de app top werkt geluid is iets minder dan de denon maar dat verschil is niet veel al met al super geholpen door een verkoper uit Duiven ... vind het nog steeds een No nonse bedrijf die waar maakt waar het voor staat

Jan 05-03-2023

Goed geholpen
Vriendelijk en behulpzaam personeel
En een tv voor goede prijs

Stefan 05-03-2023

Zeer goed geholpen.
Tv uitgekozen en gelijk goed advies over een beter model. Die was wel duurder maar met de kortingsdeal niet heel veel.
Levering zoals afgesproken op de afgesproken datum geleverd. TOP

Aghyad Alsherfawi 05-03-2023

Everything was clear, good prices, good customer service, very competing prices and offers.. Its my second time buying from HelloTV, and I'm happy so far! YES, I do recommend it.

Jason Williams 05-03-2023

Excellent service and professional assistance in making choice of TV and soundbar.

Clear understanding of differences in models / benefits and brand information.

Timi 05-03-2023

Prima stuk voorlichting in de winkel in Breda. Goede uitleg! De tv was op voorraad en de verkoper hielp ons om de tv in de auto te leggen.
Dik tevreden.

Fam. van Brummelen 05-03-2023

Duidelijke webshop met scherpe prijzen. Ik had gekozen voor een buitenkansje Samsung the Frame waarbij ik ook nog gebruik kon maken van 200 Euro retour van Samsung. Ook de vragen via de chat werden prima beantwoord. De dag na bestellen werd ik telefonisch op de hoogte gebracht dat het pakket was verstuurd en werd ik geïnformeerd over het servicetotaal pakket. Nadat ik deze had afgesloten kreeg ik separaat van een andere collega nog een mail over het servicetotaal pakket waarbij een lagere prijs werd vermeld. Na contact te hebben opgenomen wist men mij te vertellen dat dit een foutje betrof maar dat ze toch het verschil terug zouden storten. Top service!

Vincent 05-03-2023

Zowel online als in de winkel in Breda super geholpen. Goed advies, eerlijk en dus enorm blij met de aankoop.
Met de juiste vragen kwam er een goed advies uit de jungle van de vele televisies.

Koos 05-03-2023

Rodrigo, bedankt voor het bezorgen! Was gezellig! Je bent op z'n Haags een gahwe goosah!!

Rozalien van de Langenberg 05-03-2023

Goed advies gekregen en de juiste keus gemaakt, mooie winkel zijn hier onder het genot van een kopje koffie voor de aankoop van een LG televisie gegaan,Top geholpen .

Johan 05-03-2023

Snel en correct geholpen door vriendelijke verkoper. Goede toelichting gegeven op het a-z service totaalpakket, en speciale prijs voor gemaakt. Tips over vervoer in auto zorgt ook voor veilig vervoer. Zeer tevreden over het proces om een nieuwe tv te krijgen

Elles 🌞 05-03-2023

De mensen die daar werken hebben volgens mij van hun hobby hun beroep gemaakt. Zo enthousiast als je iets hebt gekocht.

Vincent 05-03-2023

Online een tv kopen met de klantvriendelijkheid zoals je die in een gewone winkel verwacht.

Juiste vragen stellen, goede adviezen en meedenken .

Ook niet moeilijk doen als je een ander lever moment dan standaard wil. Fijn

Marjon 05-03-2023

Ruime keuze. Veel modellen op voorraad. Die van ons helaas niet, maar wordt zeer snel geleverd. Goede prijs. Kundig personeel.

RZ 05-03-2023

Wij werden eerst met rust gelaten toen we binnen kwamen. Niet gelijk aangevallen zoals bij menig concurrent. Even later kwam de verkoper en vroeg of wij geholpen wilde worden of dat we even rondkijken. Het eerste was het geval. Wij merkten direct dat deze verkoper erg vriendelijk was en voelde ons goed aan, gewoon op zijn Rotterdams geholpen (geen gladde praatjes, gewoon to the point). Bakje koffie erbij en toen gingen voor de scherpste prijs met inruil oude tv. Uitleg nieuwe tv was amper nodig en de koop was snel gemaakt. Andere dag teruggekomen en de oude tv uit 2010 ingeruild. Keurig geholpen met het inladen in de auto. De tv werkt super en alles zit erop en eraan. Top!

Rob 05-03-2023

Ruim aanbod in tv’s met veel mogelijkheid om te vergelijken en vragen te stellen.
We werden snel geholpen en de verkoper wist ons ondanks het brede assortiment toch snel te sturen richting een passend model.

juliette 05-03-2023

Tv gekocht bij Hello tv in Amsterdam.. Heel goed geholpen door medewerker . Goede tips en uitleg over onderhoud. Ik zou Hello tv zeker aanraden. prima service.

Peter 05-03-2023

Hele scherpe prijs op een goede soundbar. Ik was allang op zoek naar een mooie aanbieding voor de Denon soundbar. En Hello tv kwam met een zeer scherpe prijs. Dezelfde dag kon ik het al op halen in de winkel.