HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5173 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Ed Heeremans 03-10-2021

Ik ben perfect door Christiaan in Amsterdam geholpen. Hij wist alles van de TV’s waar ik naar kwam kijken en gaf een eerlijk en objectief advies. Geen gladde praatjes maar precies de goede informatie waar ik naar op zoek was. Voor mij de reden om direct de TV te kopen waarbij ook de prijs nog eens erg goed was. Het was mijn eerste ervaring met Platte TV en die kon niet beter.

Frank 03-10-2021

Prima geïnformeerd, alle tijd gekregen om te beslissen en een goede deal kunnen maken

BJ 03-10-2021

Goed geholpen. En een groot percentage bedrag korting gekregen op een TV. Aanrader de winkel + personeel.

Chris 03-10-2021

Na veel sites te hebben bekeken en prijzen vergelijken was ik bij PlatteTV uitgekomen. De chatfunctie was makkelijk te starten en na goed advies en scherpe prijs opgave ben ik gelijk tot aankoop overgegaan. De service was uitstekend, ik ben zowel online als in de winkel goed geholpen en ben nu in bezit van een mooie televisie. Ik zou iedereen aanraden om bij PlatteTV een televisie te kopen.

Fam. van Hees 03-10-2021

Goede winkelervaring in den bosch!

Wij hebben 2 weken terug een Philips 55Oled 935 gekocht en hadden veel last van weerspiegelingen op de tv omdat onze ramen recht tegenover de tv staan, hadden hiervoor altijd een tv met mat tv glas en daardoor ook geen hinder maar nu wel.
Terug gegaan naar de winkel en het probleem uitgelegd aan een medewerker en bood aan om hem dan om te ruilen voor een Samsung Neo QLED 4K 55QN95A (2021) met Anti-Reflectie scherm,
en dat was een hele goede oplossing en ook een veel duidelijker beeld dan de Phlips tv.
Wel hebben wij gelijk een extra verzekering erbij genomen met omruilgarantie van 4 weken toen we de Phlilps tv kochten en was achteraf maar goed ook.
We zijn geholpen door verkoper, een goede verkoper/adviseur die weet waar hij over praat zonder te veel poespas of opdringerig te zijn, en ook nog eens voor een hele hele scherpe prijs.
Achteraf heel tevreden met de aankoop bij Plattetv.

Danielle 03-10-2021

Kundig en keurig te woord gestaan. Aan de hand van mijn budget samen gezocht naar een tv die aan mijn wensen voldeed. Plattetv thx voor de service en de mooie deal.

John 03-10-2021

Duidelijke uitleg staat achter het product zeer vriendelijk en de prijs kwaliteit verhouding is goed

Richard 03-10-2021

Voor een soundbar terecht gekomen bij PlatteTV. Erg goed geholpen, zowel online als in de winkel.

Anjanwillem 03-10-2021

Prima geholpen door Michiel (de man met de bril) in de winkel in Nijmegen. Duidelijke uitleg over de verschillende toestellen en de vervangende garantie van 3 jaar en scherpe prijs kunnen afspreken. Levering moet nog plaatsvinden dus daar kan ik nog niets van zeggen.

Tom 03-10-2021

Zeer kundige verkoper die ons perfect van de juiste informatie en ook een TV heeft voorzien.

Familie Bezema 03-10-2021

Lekker ontspannen sfeer waar alle degelijke tv te zien zijn.. Alle merken hebben een aparte hoek waar de upscale goed te beoordelen is… De verkopers zijn rustig en niet opdringerig… Prima prijs en na de koffie scherper dan elders!!! Eerlijkheid duurd het langs en daarom onze eerste koop bij deze prima firma !!

Morena 03-10-2021

Goede prijzen in vergelijking met andere winkels zoals media markt.
Vriendelijk personeel.

C. Peters 03-10-2021

De jongeman die mij geholpen heeft heeft goed geluisterd naar mijn wensen en daarbij goed geadviseerd. Ook met de uitleg van een extra garantie heeft hij het goed gedaan

JKvdD 03-10-2021

Prima geholpen. Mij werd alle tijd in de winkel gegeven om rustig een keuze te maken en via internet te vergelijken. Vond men heel normaal. Alle medewerkers hebben kennis van TV’s en geven de juiste informatie. No nonsens winkel.

Bernard 03-10-2021

Goed en eerlijk advies tegen een goede prijs.
Verkoper wist waar hij het over had en heeft alles duidelijk laten horen en zien. Aanrader.

W.T Kop 03-10-2021

Gister naar Platte Tv geweest voor de aanschaf van n Televisie. We werden geholpen door Rob. Een hele rustige jongen die ona alle tijd gaf. Na n kopje koffie gedronken te hebben ,zijn we terug naar de winkel gegaan En hebben we op Rob gewacht tot ie klaar was Hij legde alles heel duidelijk uit en had echt verstand van zaken In t gesprek hebben we nog gelachen ook Hij stelde ons echt op gemak. Wij zijn HEEL tevreden ook over de service die hij bood Kortom n Fijn Lief Gezellig mens Dus deze verkoper krijgt van ons n Hele dikke 10

Jolanda 03-10-2021

Gisteren in filiaal Utrecht uitstekend geadviseerd bij de aankoop van een televisie en soundbar. Hij kon op al onze vragen een deskundig antwoord geven en wij zijn dan ook blij dat deze aankoop exact aansluit bij onze wensen. Ook fijn dat de winkel zo dichtbij is, mocht er nog iets ontbreken danwel als we nog vragen hebben. Wij raden deze fysieke winkel met medewerkers met de juiste know how dan ook zeker aan!!

Peter Koolen 03-10-2021

Bij deze zaak in Utrecht heb ik ik al 10 tal modellen gekocht.
Ik ben echt een liefhebber van high end beeld en dat is iets wat men ook zeer goed daar begrijpt.
Helaas was de keuze op de vorige LG 86 INCH 996QNED serie niet te de juiste keuze , dus na overleg omgeruild tegen de Sony XR-85ZD9

Keurig omgeruild en de nieuwe gemonteerd dit alles voor 100% klanttevredenheid
Top bedrijf waar ik altijd kan slagen met de beste prijs en tevredenheid gevoel!

Wim 02-10-2021

Deze winkel kwamen we tegen op internet met een hele mooie aanbieding. Deze ook gekocht. Ging even niet helemaal goed, maar daarna met een zeer goede oplossing gekomen.

G. Jager 02-10-2021

Een keurig ruim opgezette winkel, waar je met hulp van een deskundige, niet opdringerige medewerker de juiste keuze kunt maken voor de aanschaf van een TV.

Rob Wilhelm 02-10-2021

Vandaag in de winkel in Groningen een soundbar van Yamaha gekocht. Prima zaak en hoede, ter zake kundige hulp. Werd goed geholpen en de soundbar werd deskundig gedemonstreerd. Kortom een aanrader om een platte tv, soundbar oid. te kopen.

Carolina van den Berg 02-10-2021

Fijne winkel! Goed overzichtelijk en genoeg vriendelijk personeel zodat er weinig wachttijd is om informatie te vragen.
Leuke korting gekregen, mede omdat ik meerdere producten heb gekocht.
Goed geholpen door deze meneer.

Michel 02-10-2021

Zeer behulpzame aardige bezorger met verstand van zaken, binnen de afgesproken was hij oo locatie

Mariëtte Paardekooper 02-10-2021

Zo prettig ipv online of snelle winkelketens mensen achter een balie te zien staan die heel hulpvaardig zijn, met kennis van zaken spreken en bovendien nog aardig zijn. De tv laten installeren was ook al een heerlijk luxe. Kortom, mij hoor je niet klagen.

Generaal 02-10-2021

Top ervaring zoals altijd. Had beetje keuzestress…wie niet als je daar binnen loopt ;-)
Door samen met de verkoper te onderhandelen in de prijs tevreden naar buiten gelopen. Aangesloten en als een kind zo blij. Een goed gevoel, want het is immers geen pot appelmoes wat je koopt.