HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

gerrit 29-04-2021

de shop is geweldig via de chat geweldig geholpen daarna in de winkel prettig geholpen het enigste min punje was de sleutels van de winkel waren er niet op de af gesproken tijd

Hans 29-04-2021

Onvoldoende.
Al enige tijd volg ik de prijsontwikkeling van YSP-2700.
Pl tv adverteert; “met wij zijn de goedkoopste” en zeggen; “Vraag een deal”.
Helaas zijn ze niet de goedkoopste. Pas na aandringen willen ze wel een vergelijkbare prijs aanbieden.
Ook wisselt de prijs sterk van 775 naar 969 naar 769 naar 969.
Hun motivatie? We krijgen de korting van de fabrikant niet meer.

Mijn beslissing? Ik koop niet bij Platte TV

Wilco 29-04-2021

Zeer overzichtelijk aardige mensen en zeer behulpzaam maar niet opdringerig.
Goed geholpen ondanks ik precies wist wat ik wilde.
Goede afspraken en reële prijs voor mijn oude tv.

Marc z 29-04-2021

Goed geholpen en goede uitleg bij de aankop van de tv .
Ik was al bekend met de goede service daar en zoals ik gewend was ben ik zeer goed geholpen en werd er rekening gehouden met mijn wensen kwa prijs en type waar ik intresse in had

Fabiënne 29-04-2021

Ontzettend fijn geholpen door Danny in de winkel Utrecht. Geen pushy verkooptechnieken maar veel geduld en uitleg. We zijn met twee prachtige toestellen naar huis gegaan. Ik ben erg tevreden over de service! Ik ging met een fijn gevoel naar huis.

Jan 28-04-2021

Klantvriendelijk en professioneel medewerker in de winkel. Kregen goede adviezen. We hebben de TV laten installeren. Ook de installateur was zeer klantvriendelijk en had alle tijd voor je om de nog overgebleven vragen te beantwoorden

bas 28-04-2021

Goede productkennis, behulpzaam personeel, minpuntje product is niet op voorraad.

Japie Krekel 28-04-2021

Goede persoonlijk geholpen door David. Liet mij goed het verschil zien en was erg duidelijk goede prijs voor goed apparaat.

John 28-04-2021

Een LG oled aangeschaft bij platte tv, via de live chat gecommuniceerd wat erg soepel verliep. Vervolgens een afspraak gepland om de tv te monteren, dit ging erg professioneel en vakkundig. Duidelijke uitleg en als er vragen waren kregen we hierop duidelijke antwoorden.

Kortom ik zou het iedereen aanraden om hier uw nieuwe tv aan te schaffen!

A van Doesum 28-04-2021

Zeer prettig geholpen door Jeroen in de winkel Amsterdam, hele goede uitleg en zeer vakkundig.
Wij raden deze winkel dan ook van harte aan.

Mark van Steen 28-04-2021

Het is altijd een feestje om bij Platte TV Utrecht langs te gaan. Steeds weer wordt ik geholpen door deskundig personeel dat niet aarzelt mij te voorzien van een eerlijke mening over de producten die ze verkopen. En als ik dan een keuze heb gemaakt, krijg ik ook nog eens waardevolle tips mee over het gebruik ervan.
Officiële reactie van HelloTV 29-04-2021

Beste Mark,

Wat leuk om te lezen dat het iedere keer een feestje is als u langskomt bij onze winkel in Utrecht, daar worden wij ook blij van! Heel veel plezier gewenst van uw aankoop en tot de volgende keer.

Jelske - PlatteTV

E 28-04-2021

Rustige verkoper met verstand van wat hij deed. Niet opdringerig, gaf goede adviezen. Locatie Utrecht.

Rob Nijmegen 28-04-2021

Niks mis mee winkel. Maar, de tip die ik kreeg van heer David was top. Ik had een 2020 model besteld maar voor een klein bedrag extra werd het de opvolger model 2021. Nu eerdaags installeren.

Stan 28-04-2021

Fijne winkel. Medewerkers zijn klantvriendelijk en geduldig. Er wordt goed uitleg gegeven, en een vakkundiig advies. De afwikkeling is soepel verlopen, en afspraken worden nagekomen.

Harrie 28-04-2021

Ben goed geholpen door David van platte tv Nijmegen ' vrijdag wordt de tv bezorgd

Marcel 28-04-2021

Ik had een bestelling geplaatst bij platteTV, het bestelde artikel was helaas niet op voorraad. Dit hebben ze de dag erna direct laten weten via de mail. Ze hebben een zeer goed vergelijkbaar artikel voor een mooie prijs kunnen aanbieden. De mails worden heel snel beantwoordt. Heel erg klantgericht meedenken. Dus een top ervaring gehad met dit bedrijf.

G.Fase 27-04-2021

Goede uitleg nemen alle tijd voor de klant, leuke korting en leuk personeel. Oude TV ingeruild, ook daar nog een kleine vergoeding voor gekregen.

Bas 27-04-2021

Hele nette winkel! fijn geholpen. Blij met me aanschaf op naar de volgende bezoek.

Koen van Hooft 27-04-2021

Ik zocht advies voor mijn Sonos boxen. Men probeerde mij niet meteen een S2 voor S1 speaker te verkopen, maar zocht naar mogelijkheden om de mix van S1 en S2 te blijven gebruiken. Uiteindelijk hebben we door dit goede advies een goede keus kunnen maken

Walter Engelgeer 27-04-2021

Zaterdag 24 april m'n mooie Denon home 250 speakers op mogen halen, twee stuks, die ik samen met John had beklonken voor n mooi prijsje tegen inruil van divers oud audio materiaal. In de winkel werd ik geholpen door ... die mij hielp met het uitladen van mijn oude surround set en Samsung 40 inch tveetje waar ik veel lol van heb gehad.
Een fijne aardige vent evenals zijn collega's die mij begroetten bij binnenkomst en ook weer toen ik wegging! Topfiliaaltje daar in Naarden?! Vandaar een hele dikke 9!!! Tot de volgende fijne keer!👍

Skoerd 27-04-2021

Super goede uitleg over verschillende soorten toestel.
Luisterd oor en denkt mee.

Yvonne 27-04-2021

Eerst vanmorgen aan de telefoon fijn geholpen door, nu vanmiddag bij het afhalen weer prettig bejegend en geholpen, door ...... Toppertje zou ik zeggen,

Jan van Rooden 27-04-2021

De aanschaf van onze nieuwe tv begon al goed met t online gesprek met (*) wat een topper met verstand van zaken en een zeer plezierige conversatie gehad na de koop zei die je word vanavond of morgenochtend gebeld voor de afspraak om hem te halen.
Nog tijdens t gesprek belde de jongens van Platte tv Zoeterwoude al om een pick-up afspraak te maken een 2e hulde moment!!!
De volgende ochtend gelijk om 11:00 de afspraak ingepland om de tv te halen.
Bij de winkel aangekomen natuurlijk inachtneming van die rot corona regels de tv kunnen ophalen.
Bij de winkel in Zoeterwoude werd ik vervolgens ook weer heel goed geholpen door (&) en bood hij op een zeer professionele wijze de extra garantie pakketten aan waarop ik eigenlijk geen nee meer kon zeggen.
Al met al een zeer plezierige ervaring qua zowel al de betrokken medewerkers van platte tv ook diegene van de internet helpdesk en de uiteindelijke aankoop prijs welk zeer scherp was.
Onze volgende tv gaat 100% zeker weer gekocht worden bij Platte tv.
TOP bedrijf en service!!!
Officiële reactie van HelloTV 29-04-2021

Beste Jan,

Wat ontzettend leuk om uw plezierige ervaring met ons terug te lezen, zowel online als in onze winkel. Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe TV en tot de volgende keer!

Jelske - PlatteTV

Timothy 27-04-2021

Ondanks er wat problemen waren hielpen (*)(&) me om het op te lossen ! Waardoor ik nu in lupo met me tv naar huis kan !

Sari en John 27-04-2021

We vinden dit een fijne winkel en lopen hier wel vaker naar binnen. De site is erg duidelijk en overzichtelijk voor ons. We zijn heel goed geholpen naar hetgeen we zochten en kregen een goede en duidelijke uitleg, ook onze vragen werden erg goed beantwoord.