HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5379 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

PeterM 03-11-2021

Vandaag deze winkel bezocht en uitgebreid uitleg gekregen over div tv,s. We hebben toen besloten om een Philips tv te kopen en wij wilde ook graag een soundbar ook daar kregen we goede voorlichting over de eerlijke gebied wel te zeggen dat het er erg rustig was.
Goede winkelervaring ik zal dat zeker mensen aanraden

Frits 03-11-2021

Eerst via de chat een goed advies en voorstel ontvangen voor de aanschaf van een nieuwe TV. Daarna even in de winkel in Utrecht langs geweest. Zowel via contact als in de winkel bijzonder prettig contact gehad. Kundig en meedenkend. Leen tv was zo geregeld (levertijd op nieuwe tv] en werd keurig thuis geleverd!

Al met al: topwinkel!!

Topwinkel! 03-11-2021

Super goed geholpen door Masie! Heel vriendelijk te woord gestaan, goede uitleg gekregen over de TV en de mogelijkheden tot extra garantie. Fijn geholpen met sjouwen van m'n oude inruil TV en de nieuwe van en naar m'n auto.

Peter 03-11-2021

Al een tijdje opzoek naar een tv en soundbar met alles er op en eraan. Naar meerdere winkels geweest maar het was het net niet... totdat ik bij plattetv in Nijmegen kwam. Vriendelijk personeel, professioneel, duidelijke uitleg over de verschillende tv's en soundbars en welke combinaties het beste bij mijn wensen en eisen past. Ze nemen echt de tijd voor je. Het is geen verkooppraatje, het is eerlijk advies. Prijs/kwaliteit vele malen beter dan andere grote elektronica winkels! Zeker de moeite waard om hier langs te gaan.

Verkaart 03-11-2021

Erg prettig maar vooral professioneel geholpen door Masie Amin
Er werd geadviseerd aan de hand van de wensen en eisen m.b.t. de ruimte waar de tv moest komen, rekening houdend met de licht inval en de afstand.

Henny 03-11-2021

Keurig geholpen door de persoon van Platte TV, die tevergeefs alle moeite heeft gedaan om een ander artikel te zoeken, dat voorhanden zou moeten zijn. Zeer klantvriendelijk allemaal.

A 03-11-2021

Vandaag in Eindhoven op advies van onze kinderen een tv gekocht. Prima geholpen , topper!!!

Robert Hoogendoorn 03-11-2021

Ik heb al eerder een Tv toestel bij PlatteTV gekocht en wederom ben ik zeer fijn geholpen met het bepalen van mijn keuze!

Gerno 03-11-2021

Op aanraden van een oom bij jullie alles gekocht, hij heeft dat ook gedaan en is ook zeer tevreden. Van A tot Z fantastisch geholpen. Ik ben een veteraan met PTSS wat winkelen bijna onmogelijk maakt. Bij jullie werd rustig de tijd genomen ! Ik zal jullie bij al mijn maten jullie aanbevelen !!

Stefan 03-11-2021

Goede prijs gekregen via de chat van Sanne en gelijk opgehaald in Utrecht in de middag.

Joop 03-11-2021

Relevant advies gekregen over de aanschaf van een voor ons geschikte smart-tv.
Dankzij de informatie over de installatie, was het niet moeilijk het toestel in gebruik te nemen.
David van team Nijmegen heeft ons correct geholpen.

Anton m 03-11-2021

Prima platte tv bij binnenkomst goed en vakkundig geholpen door Thoren top dus.Gisteren tv geleverd en alles geïnstalleerd door twee vakmensen Dannyk en Raul erg vakkundig twee toppers terecht geef ik hiervoor een 10 conclusie platte tv is een aanrader met vakmensen top top bedankt m v g Anton
Officiële reactie van HelloTV 03-11-2021

Beste Anton,

Bedankt voor de 10! Wat ontzettend fijn om te lezen dat uw ervaring van A tot Z zo prettig is geweest. Hee veel plezier gewenst van uw nieuwe TV en hopelijk zien we u nog eens terug.

Jelske - PlatteTV

Rob 03-11-2021

Onze uiteindelijke aankoop van een Samsung televisie, startte vanuit de Website met een fijne mailwisseling met I. Geen opdringende "verkooppraatjes" open en eerlijke communicatie. Tot aankoop overgegaan en televisie zelf afgehaald in de Rotterdamse vestiging. Ook hier zeer vriendelijk ontvangen door J. Duidelijke uitleg over televisie en vrijblijvende mogelijkheid tot pixel verzekering door hem.

Ik kan Platte TV aan iedereen aanbevelen, en zal dit zeker doen.

Ronald Pomp 02-11-2021

Ik had bij een ander bedrijf een miskoop gedaan,
Mijn geld terug gekregen en op internet gegaan.
En dat viel mij toen reuze mee,,
Ik kwam op de site van platte tv.
Daar vond ik wat ik de phillips 58 inch ambiloght.
Een mooi bod gedaan en zeker geen spijt.
***** van vestiging Naarden is een verkoop topper,
Heeft mij uitstekend geholpen zeker geen flipper.
Kwaliteit / prijs verhouding is uitstekend,
En dat is waar je bij z'n aankoop op rekend.
Ik zeg ga met z'n alle lekker zo door,
En dan weet ik zeker jullie gaan er voor.
10 10 10 10 10 10 10 10 10 10

Een blije en gelukkige klant.

Herman Reuser 02-11-2021

Eerder dit jaar hebben we bij de Platte Tv een grote LG gekocht ter vervanging. Na 16 jaar was ook onze tweede TV aan vervanging toe. Daar zat wel "een dingetje" bij want onze hangconstructie moest passen; dat werd een keuze stress en wat zoekwerk. Doordat we de te vervangen tv hadden meegenomen werd het een makkie door de uitstekende hulp van ******. Kortom TOP.

Wouter 02-11-2021

Zeer gemotiveerde en deskundige verkoper! Goede afspraken voor een mooi product met een goede prijs: the Best in Town!

Arie 02-11-2021

Verkoper xxxx is super, hij heeft vandaag mijn vrouw heel fijn geholpen met het in de auto leggen van de televisie, heeft alle tijd genomen om van stap voor stap de betaling via de bank af te ronden en uiteindelijk ook de cashback in orde te maken. Gelukkig dat er nog verkopers bestaan die plezier in hun werk hebben en alle tijd voor je nemen om alles over een televisie te vertellen en wat de mogelijkheden en verschillen zijn, en ervoor zorgen dat je tevreden de deur uitgaat.

Andrew 02-11-2021

We hadden deze keer verkoper xxxx. Wat een goede maar vooral professionele verkoper, en hij had nog humor ook. Super gaaf en dus ook superblij met onze aanschaf!!!!! Bedankt voor je supergoede hulp verkoper xxxx 🙏

Rob 02-11-2021

Goede service , en duidelijk. Aanrader. Mooie sony bravia aangeschaft ivm met beste optie kwa prijs en opties

Louis 02-11-2021

Zeer goede en begripvolle medewerker.
Kon zich bijzonder goed inleven.
Hielp ons naar ons zin en was transparant.

B Aa 02-11-2021

Ik ben erg tevreden over hoe ik ben geholpen in de winkel. Het was mijn eerste bezoek in de winkel. Er wordt goed geluisterd naar je wensen. Ze helpen je goed met de juiste keuze. Er wordt ook zeker de tijd genomen. Uitleg over de televisies wordt ook duidelijk verteld. Al met al een fijne ervaring voor de tweede keer!

Wishal Badrising 02-11-2021

Zoals ik inmiddels wel gewend ben van PlatteTV, was de service wederom uitstekend. Onze monteur .....zeer vriendelijk en behulpzaam en heeft uitstekend werk verricht!

Peter Grimbergen 02-11-2021

Een mooie sfeervolle winkel, makkelijk bereikbaar op de meubelboulevard in Utrecht. We wisten welke tv we wilde hebben, met whatsapp al een prijsafspraak gemaakt. We kregen alles goed uitgelegd en zijn zeer tevreden over de wijze waarop we zijn geholpen. De tv wordt de volgende dag thuis afgeleverd.

MD 02-11-2021

Online en via de chat een mooie deal gemaakt voor een LG Oled TV.
Direct op te halen in Naarden en daar professioneel geholpen.
Zo kan het ook !!!

Tineke Van hoek 02-11-2021

We werden heel goed geholpen, ze namen alle tijd voor al onze vragen.
Alles werd goed uitgelegd, zodat we een goede keus konden maken.
Niets werd opgedrongen.
Fijn personeel om door geholpen te worden
Top!