HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5191 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

MJ 23-10-2022

Goede communicatie. Mooie korting gekregen. Artikel stond gereed bij afhalen. Helemaal goed.

Bruggen 23-10-2022

Netjes en vriendelijk ontvangen en een leuke tv uitgezocht. Omdat wij deze niet gelijk konden afhalen was het mogelijk deze op afroep te laten komen. Omdat er wat fout was gegaan binnen de organisatie leverde ze ons een geheel andere tv maar dit zonder bijbetaling. Dit is erg netjes.

Mathes 23-10-2022

Goede rustige uitleg en niet opdringerig. Kennis van zaken en correcte rustige uitleg.

Vivian Boer 23-10-2022

Super goed geholpen, veel geduld en goed advies. Niet opdringerig qua verkoop maar echt vanuit de klant meedenken wat past. Dank verkoper en colllega’s!

Heidi 23-10-2022

Vorige week voor de 1ste keer naar Hello Tv in Eindhoven geweest voor wat info, en deze week dus vandaag weer terug en na weer een duidelijke uitleg besloten om hier onze nieuwe tv te kopen.
We hebben daarom ons vertrouwen gegeven en kijken uit naar morgen als ons nieuwe Samsung geleverd wordt.

Joop 23-10-2022

Het is een duidelijke site waarop je makkelijk een product kan kiezen, in ons geval een 55 inch oled tv van Philips.

Je kunt duidelijke opties selecteren die voor jou belangrijk zijn.

Dat is erg handig. In ons geval ambilight en oled.

Ook fijn dat je gelijk even kunt chatten met een medewerker mocht je een vraag hebben.

Daar heb ik nog wel gebruik van gemaakt omdat wij een "Buitenkansje" hebben gekocht. Dat scheelde toch wel in prijs en aan de tv mankeert helemaal niks. Dus gewoon als nieuw.

Dit is al weer de 2de tv die wij hebben gekocht bij HelloTV (voorheen PlatteTV). Zegt ook iets denk ik.

Jordy 23-10-2022

Mooie winkel in Nijmegen met veel diverse tv's opgesteld. Goed om het verschil te kunnen zien tussen de tv's.
Goed geholpen door de medewerker die zelfs een speciale deal kon maken en daar dan ook een mooie slogan voor had bedacht.

Wim, Purmerend 23-10-2022

Niet alleen is de indeling en de veelheid en variëteit van de getoonde TV's in de winkel (Amsterdam) heel erg goed, de service en voorlichting is dat ook. Na een mindere ervaring met een bepaald merk TV, waar mijn SONOS-installatie niet als voorheen meer mee uit de voeten kon, besloten we tot het voor ons vertrouwde merk Samsung. Hoewel we ons goed voorbereid hadden op een bepaald type Neo QLED kregen we toch een aantal extra argumenten en mogelijkheden die onze keus leidden tot een 55inch versie. Plezierig en vakkundig personeel maakten dat we met een goed gevoel de winkel uitstapten. Aanbevolen!

Anja 23-10-2022

Goede service, de medewerker nam de tijd en gaf zeer goed advies. Ben zeer tevreden...

ja zeker gezien de afstand ZOETERWOUDEN 23-10-2022

ik moet ook nog even vermelden dat de installatie van de TV goed is gegaan
de monteur was geduldig en gaf een goede uitleg.
goeie service!!

ja zeker gezien de afstand ZOETERWOUDEN 23-10-2022

allereerst de winkel ziet er goed en verzorgd uit (ZOETERWOUDEN)
de verkopers laten je eerst rustig rond kijken en pas na vragen gaan ze verkopen.

Tom 23-10-2022

Prima kracht, heel enthousiast, geeft goede tips. Plezierig mens!. Ook het internet contact was zakelijk maar plezierig.

? 23-10-2022

Prettig, vlotte en deskundige bediening. Kwam vriendelijk over. Inzicht in de behoeftes van de klant

Bas en Patries 23-10-2022

Vanaf het begin af aan (vanaf informatie over de aankoop, de eerlijke antwoorden op onze vele vragen tot aan het ophangen van de gekozen tv in onze woonkamer) zijn wij super tevreden over alle services van D. M. en A. bij Hello tv in Eindhoven!
Echt met stip aanrader nummer 1!!

Eric 23-10-2022

Snelle correcte service.Na aanschaf Hello tv Eindhoven aansluitprobleempje Snel geholpen door filiaal den Bosch

Mireille 23-10-2022

Er ging iets niet goed met onze bestelling,maar medewerker kwam met een fijne passende oplossing voor ons.
We hebben onze nieuwe tv daarom zelf opgehaald en werden hartelijk ontvangen met koffie in de winkel in Den Bosch.
Het personeel is allemaal even vriendelijk. Voor ons een klasse oplossing,geregeld door personeel wat meedenkt met de klant.
Bedankt medewerker.
Wij zijn super blij🤗

Abdelhamid 22-10-2022

De medewerker die me heeft geholpen kon al mijn vragen goed en duidelijk beantwoorden en heeft me goed advies gegeven.

Otto 22-10-2022

Vriendelijk personeel en zij nemen de tijd voor je. Eerder deze maand heb ik een TV bij winkel gekocht en nu dus een Samsung soundbar. Ben hier uiterst tevreden over, maar toch heb ik een punt van kritiek:
Deze soundbar bestaat uit een basbox en de soundbar. ik heb deze laten plaatsen en aansluiten door een medewerker maar ik moest hier 100.00 euro voor betalen. 60 euro voor de soundbar en 40 euro voor de basbox. Voor de basbox kreeg ik 35 euro korting. Ik ben van mening dat de soundbar en basbox een artikel is, het zit ook in een doos, en dat je voor het installeren dus, maar een keer 60 euro voor hoeft te betalen. Hier ben ik wel teleurgesteld over.

Van den Berg 22-10-2022

Hele fijne winkel ruime keuze en vriendelijk personeel de levering was precies zoals gepland

Miranda 22-10-2022

Wat een goede service. 's Avonds op de site via de chat besteld en vanmorgen vanaf 10.00 uur konden wij hem ophalen in filiaal Zoeterwoude.
Zowel via de chat als in de winkel vriendelijk geholpen, duidelijke uitleg en ook kregen we korting op de televisie en de extra garantie. Hello TV is zeker een aanrader.

Henk Hartman 22-10-2022

Duidelijke site, enorm fijn geholpen via de chat. Mooie aanbiedingsprijs en snel verstuurd

Leonie van Leeuwen 22-10-2022

De tv voor in de woonkamer hier gekocht dus toen er een nieuwe tv voor de slaapkamer moest komen ben ik direct naar Hello tv gegaan en daar heb ik absoluut geen spijt van. Deskundig advies en we zijn uitermate vriendelijk geholpen. Absolute aanrader!

Hester 22-10-2022

Vriendelijk en goed geholpen. Volledige informatie. Fijn meegedacht. Voldoende keus.

Bjurn krijgt van ons een dikke tien!!! 22-10-2022

Bjurn krijgt van ons een dikke tien!!! Hij heeft ons heel goed geholpen. Heel vriendelijk, legt alles goed uit en neemt echt de tijd voor je. Verder tijdens het wachten een lekker bakkie koffie gekregen. Overigens is Daan en de rest van het personeel ook heel vriendelijk en behulpzaam. Voor audio en tv is Hello tv echt een aanrader.

Margo 22-10-2022

Super fijn geholpen in de winkel in Naarden. Goed informatie over de mogelijkheden gekregen.