HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Youri 08-10-2022

Werd goed geholpen en passend advies op mijn situatie. Ik raad deze winkel aan.

Mars 08-10-2022

Voor de 2e keer bij Hello tv een tv gekozen. Via de chat heeft dit bedrijf mij super goed geholpen aan geweldige nieuwe tv.

Sjoerd 08-10-2022

Goed geholpen via de online chat door HelloTV. Adviseren je goed en nemen de tijd voor je vragen.

Arnold 08-10-2022

Een mooie Samsung the frame aangeschaft, telefonisch waren ze moeilijk te bereiken maar de chat functie werkte perfect, via de chat een goede deal gemaakt. Correspondentie ging zeer vriendelijk. Na snelle levering wat ook perfect ging kon ik genieten van de nieuwe tv, helaas was er een productie fout aanwezig (een deukje in de rand van de tv) dat mij toch uiteindelijk ging storen. Na ook weer Correspondentie via de chat werd mij een nieuwe tv aangeboden. Via WhatsApp werd er keurig een afspraak gemaakt voor het omruilen van de tv. Een zeer vriendelijke en begripvolle medewerker heeft de tv omgeruild en de nieuw geleverde ook nog gecontroleerd. Al met al een zeer positieve ervaring met Hellotv die ik dus iedereen kan aanbevelen.

Maurice 08-10-2022

Zoals altijd helpt Chris gedegen en met de nodige kennis. Hij kent zijn klanten en weet goed wat hij wel en niet kan zeggen. Altijd leuk zaken doen met deze medewerker. Ook vandaag weer een goede deal kunnen sluiten. Prijs redelijk gematched met prijzen van elders. Uiteraard mogen we geen appels met peren vergelijken en Chris zorgt er dan ook voor dat ik als terugkerende klant er een goed gevoel bij krijg waardoor ik de deal kan door laten gaan. Daarnaast altijd leuk en grappig om te zien dat deze medewerker altijd aan kijken is hoe hij wat kan upsellen....is het niet de extra garantie.....(deze kon ik bij een andere tv voor mijn 78 jarige moeder niet laten lopen)....deze keer geen extra garantie genomen.... maar liep wel de winkel uit met een schoonmaakset voor beeldschermen....van 35 voor 25....kon ik natuurlijk niet weigeren...maar of ik het nou echt nodig had....:-)....maar Chris zorgt er voor dat je tevreden bent met je gewilde product en doet dan dus ook gewoon zijn werk en dat is verkopen....doet ie goed....daarom is hij onze vast medewerker....Lekker zo doorzetten Chris.....worden we allemaal blij van! Hulde....Tot de volgende keer!

Femque 08-10-2022

Hele goede ervaring met Hello TV. Eerst online via de chat en daarna in de winkel.
Zeer goed geholpen in de winkel door Denyon. Duidelijk en vriendelijk!
Heel mooi aanbod gekregen voor de nieuwe televisie en ook een mooi bedrag teruggekregen voor onze oude TV. Mochten we in de toekomst nog eens een andere televisie willen aanschaffen dan gaan we zeker terug naar HelloTV!

Pieter 08-10-2022

Fijn geholpen! Vriendelijke personeel, goeie deal gesloten! Snelle levering!

Joyce 08-10-2022

Heel goed en snel geholpen. Product is niet voorradig in het filiaal waar ik was maar dat werd meteen geregeld. Morgen word hij thuis bezorgd.

N.D van Nieuwkoop 08-10-2022

Hele vriendelijke mensen! Ondanks het stroomuitval!! Gewoon super top geholpen! Ik ben super tevreden en jullie koffie is heerlijk!!

Patrick 08-10-2022

Online goed geholpen door de serviceafdeling en keurige aflevering van de televisie.

Marc 08-10-2022

Uiterst vriendelijke verkoper (Michiel) met deskundig advies in winkel Nijmegen. Oorspronkelijk wilden we een OLED TV kopen uit 2021 maar de verkoper heeft ons overtuigd om een TV met de nieuwste technologie te kopen zodat de TV langer mee gaat dan onze laatste TV die het maar 3,5 jaar heeft uitgehouden. Nu maar hopen dat hij gelijk krijgt.

Bud 08-10-2022

Goed geholpen en eerlijk advies, ondanks dat het bijna sluitingstijd was. Goede uitleg over wat voor ons de beste TV zou zijn. We zijn erg blij met de aankoop

Nancy 08-10-2022

Eerst online gekeken vervolgens de chat gehad met mikki. Duidelijk uitleg. Beetje onderhandelen en tot een goede deal gemaakt. Vlot de order bevestiging ontvangen. Twijfelde of t in de auto zou passen Mikki zei geen probleem maar bleek toch best spannend te zijn en krap zittende terug reizend hahah. In de winkel leuk geholpen. Spontaan en vriendelijk. Werd geholpen met in de auto zetten top.

Bas 08-10-2022

We kwamen eigenlijk voor het 2021 model van de Samsung frame tv, vanwege de scherpe prijs. Zonder iets op te dringen liet Michiel ons het grote verschil zien met de 2022 uitvoering. Hierdoor konden we zelf zien waar we uit kozen. Uiteindelijk toch voor de 2022 versie gekozen, dankzij een mooie deal van Michiel!

Edwin 08-10-2022

Na aanschaf van een nieuwe tv bij Hello TV Duiven ben ik de volgende dag teruggegaan met een vraag over een soundbar omdat ik toch wat meer bioscoopbeleving wilde. Een mooie deal kunnen maken en dankzij de inspanning van de medewerker van Hello TV dezelfde middag nog op kunnen halen want ze waren niet direct op voorraad. Topservice en top beeld èn geluid in mijn woonkamer.

Mevr. G. Kerckhoffs 08-10-2022

goede verkoop medewerkers wat bij mij de doorslag heeft gegeven om bij jullie te kopen is toch het goed onderbouwde advies via live chat. ik kon vragen en verlangens kenbaar maken en mijn prijs wat ik wilde uitgeven. Het thuis bezorgen en installeren perfect gebeurd.
Alleen het geluid moet ik aan wennen, is vreemd, anders.

Jeroen 08-10-2022

Vlot geholpen
Duidelijke uitleg prettig personeel.
De prijzen kloppen geen extra’s als je de tv komt halen.
Kom hier zeker weer.
Top service.

ErikG 08-10-2022

Wij zijn blij met onze 85 inch televisie en bijbehorende Soundbar. In de winkel ben ik netjes en vakkundig geholpen en zijn we het eens kunnen worden over een redelijke prijs. Erg blij dat we de totale montage hebben uitbesteed. Zo'n 85 inch scherm is erg groot en onhandelbaar. De monteur .... wist de TV en Soundbar zeer efficiënt te monteren. Het resultaat ziet er heel netjes uit!

Bart 08-10-2022

Prachtige winkel.
Enthousiaste verkoper .... die alles deed om ons ter wille te zijn.
Heerlijke koffie.
En een fantastische prijsaanbieding vergeleken met andere winkels.

Jaco 08-10-2022

Onlangs in de winkel geweest voor advies en uitleg, hier naar volle tevredenheid geholpen. TV gekocht via chat op de website voor een heel scherpe prijs en zojuist afgehaald in de winkel. Keurig uitleg gekregen over de extra garantie en geholpen met het inladen van de TV. Wat ons betreft een aanrader om in deze winkel iets te kopen.

J. van der Mark 08-10-2022

Afgelopen week op zoek gegaan naar een nieuwe televisie. Omdat we nog niet exact wisten wat we wilde hebben als opvolger van onze huidige televisie, vonden wij het belangrijk dat we diverse soorten en ook nog eens leverbare modellen konden bekijken. Wij waren nog niet eerder bij Hello TV geweest. Eenmaal binnen was het een verademing. Merken netjes gesorteerd en geen overdadige verlichting zodat je een beeldscherm goed kan beoordelen op de kwaliteit. Bovendien was het ruim opgezet. De eerste indruk was dus goed. Tijdens het rondkijken kwam een verkoopster met de vraag of zij kon helpen. Na onze wensen kenbaar te hebben gemaakt kregen we iets te drinken aangeboden en zijn we op zoek gegaan naar onze nieuwe televisie. Verkoopster .. uit het filiaal Amsterdam kon ons prima alle voor en nadelen van de diverse merken en modellen vertellen. Ze was niet opdringerig en heeft uiteindelijk voor ons een offerte gemaakt voor 2 televisies waaruit we wilden kiezen. We hebben de offertes meegenomen en de betreffende televisies nog eens opgezocht op internet om de specificaties nog eens op het gemak te bekijken.
Wij hebben een Samsung Qned televisie bij haar gekocht.
De televisie staat inmiddels en wij zijn super tevreden met de hulp van de verkoopster van Hello TV Amsterdam.

Jannie van leeuwen 08-10-2022

Ik ben goed geholpen goede adviezen gekregen.
Ik heb niks aan te merken zeer te vrede.
We genieten vol op van de tv en de soundbar 👍

Cor Van Esser 08-10-2022

Zeer goed advies ,plan van aanpak installeren van toestel neemt zijn tijd ,top

Jan van Poecke 08-10-2022

Heb een soundbar bij Hello TV gekocht en de andere dag al in huis
Het installeren was voor mij (77 jaar) zeer eenvoudig.
De subwoofer kwam ik ff niet uit maar op de chat met X was het zo gedaan

Toos 08-10-2022

Hellotv wat hebben jullie een mooie winkel in Eindhoven. Erg vriendelijk, gezellig maar vooral kundig personeel. Boris legde alles prima uit, ondanks dat we tegen sluitingstijd binnen kwamen werd er ruimschoots de tijd genomen. Er werden verschillende opties geboden en het meedenken in mogelijkheden was een top aanvulling. Goede prijs gekregen. Ben erg tevreden 😁