HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5171 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Wilgo Rijkland 25-11-2022

Ik ben hardstikke tevreden met Hellotv en ook met alle informatie van de site.De bezorger was zeer vriendelijk en behulpzaam. Maar in sommige gevallen is het toch beter dat er een mannetje extra bij is om de grote bezorging vlotjes te laten verlopen. Ik heb meegeholpen,maar ik heb toch liever gehad dat er een mannetje extra was. Helaas is de smart tv tijdens het ophangen aan de muur kapot gevallen door onschuld van de monteur. Dat soort dingen kunnen nou éénmaal gebeuren tijdens de werkzaamheden. Ik hoefde me geen zorgen te maken,want ik kreeg gelijk een voorlopige smart tv opgehangen aan mijn muur. Mijn originele,een nieuwe Samsung Neo QLED 4K 85QN95B (2022) wordt binnenkort bezorgd.
Hoi,Hoi,Hoi..! Wat ben ik toch blij dat ik mijn tv bij Hellotv heb gekocht.

Thijs 25-11-2022

Tv om half 11 besteld en nog geen uur later kon ik de tv al ophalen in de winkel.

Corina 25-11-2022

Goede uitleg, alles laten zien/horen. Goed aanbod. Nette verkoper. Door goede uitleg, konden we snel beslissen

Corina 25-11-2022

Goede uitleg, uitgebreid tijd genomen om uitleg te geven ondanks dat de drukte

G van Zon 25-11-2022

..... je heb ons supergoed geholpen met goed advies en uitleg en vriendelijkheid Toppie !!!!!

Robert 25-11-2022

Via chat samsung tv gekocht professioneel geholpen wilde ander model verkoper legde mij de voordelen van de tv welke ik heb gekocht neo qled 65 inch 8k en hij heeft gelijk wat een beeld en kleuren overweldigend gewoon.
Ook prettig er werd geen druk uitgevoerd voelt wel ze lekker.

Ralf 25-11-2022

Een mooie winkel met een ruim aanbod aan televisies. De medewerkers zijn vriendelijk en denken graag met je mee. Natuurlijk willen ze wat verkopen maar zijn eerlijk in hun adviezen. Daarbij is de technische kennis (3 verschillende medewerkers gesproken) van hoog niveau. Totaal niet te vergelijken met mijn ervaring in verschillende grote elektronica zaken (Media Markt, EP, BCC, Expert, etc) en voor mijn gevoel ook de Coolblue.
De a-z garantie is aan te raden, al krijg je het gevoel dat je een Ryanair ticket aan het boeken bent, omdat het mogelijk maakt om de tv om te wisselen (binnen 4wkn) en geen gezeur met dode pixels wil hebben. Van de proeftijd heb ik dan ook gebruik van gemaakt en dit ging zonder problemen. Zelfs de muurbeugel hebben ze omgewisseld.
HelloTV heeft graag dat je onderhandeld over de prijs (schroom je niet en vraag slim naar de mogelijkheden). Ook loont het om zowel in de winkel als enkele malen op de chat te onderhandelen voor de beste prijs (dus niet meteen toehappen). Dat voelt een beetje naar nadat je iemand hebt gesproken maar ze gaan daar goed mee om :). Verder nog een TV ingeruild voor een nette prijs!
Dit alles met een goede lach en gastvrijheid.

Ralf 25-11-2022

Een winkel met een ruim aanbod aan televisies. De medewerkers zijn er vriendelijk en denken graag met je mee. Natuurlijk willen ze wat verkopen maar zijn eerlijk in hun adviezen. Daarbij is de technische kennis (3 verschillende medewerkers gesproken) van hoog niveau. Totaal niet te vergelijken met mijn ervaring in verschillende grote elektronica zaken (Media Markt, EP, BCC, Expert, etc) en voor mijn gevoel ook de Coolblue.
Dit alles met een goede lach en gastvrijheid.

Marijke Habich 25-11-2022

Vriendelijk ontvangen in een mooie en schone winkel. Duidelijke uitleg en advies. Alle vragen snel en duidelijk beantwoordt.

André 25-11-2022

Via internet een vergelijking van modellen en prijzen gedaan.
Vervolgens de winkel in Rotterdam bezocht en na aanvullende informatie van....l, uiteindelijk voor het bewuste toestel gekozen maar dan in een maat groter.
Wij zijn zeer tevreden over het advies en het gekochte toestel.

Matthijs 25-11-2022

Vandaag, bij de winkel in Amsterdam, een Samsung 55qn93b aangeschaft. Daarbij vriendelijk en vakkundig geholpen door X die mij een goeie deal gaf. Mij werd Hello TV aangeraden vanwege de fijne service, persoonlijke benadering en goede garantievoorwaarden. Dit bleek meer dan waar!

Delice 25-11-2022

Wat een service! Werkelijk ongekend hier in Nederland. Ze komen niet alleen je tv installeren en monteren, maar zijn ook handig en bieden gratis service aan als het gaat om kleine aanpassingen, zoals bekabeling wegwerken in je muur. Hiervoor hebben ze een grote koffer met professioneel gereedschap bij zich. Dit is niet alles... Na montage word je TV geconfigureerd en krijg je een uitgebreid uitleg met de werking.
Dezelfde avond konden wij heerlijk genieten van onze Sony 65A95K en Soundbar HT-A7000
Wie kent dat niet? Koop je een nieuw TV . De eerste week zit je te friemelen met kabels en instellingen en je soundbar wat maar niet synchroon wil lopen.
Bij HelloTV heb je dat niet! Lekker makkelijke en heerlijke service.

... (HelloTV medewerker) Bedankt voor je top service!

Pim 25-11-2022

Mooie, grote winkel met vriendelijk personeel. Nog belangrijker goede chat functie. Vragen werden professioneel en snel beantwoord, en gekozen product kon direct worden gereserveerd.

Nick 25-11-2022

Ik ben gisteren geslaagd bij Hello TV in Den Bosch. Onder het genot van een bakje thee kreeg ik een uitgebreide voorlichting over de verschillende televisies...... heeft echt de tijd voor me genomen wat prettig was om de juiste beslissing te maken. We hebben een hele mooi deal kunnen sluiten waar ik erg tevreden mee ben. Ik zou iedereen Hello TV aanraden.

Rik 25-11-2022

Nadat ik online van Hello TV een scherpe prijs kreeg op het model TV dat ik zocht ben ik naar de winkel gegaan. Daar werd ik uitstekend geholpen en ben ik uiteindelijk voor een vergelijkbaar model maar één slag groter gegaan. Ik ben erg benieuwd om deze tv te proberen.

Louis 25-11-2022

Goed en vriendelijk geholpen door de heren in Groningen. Technisch goed onderlegd en afhandeling verliep uitstekend.

Frans Notten 25-11-2022

Vriendelijk en deskundig geholpen. Er werd zelfs een kopje koffie aangeboden. De winkel heeft een mooie uitstraling.
Wij werden geholpen door een enthousiaste verkoper ... werkzaam in Hellotv Naarden.

Kurt 25-11-2022

Deze shop heeft hele scherpe prijzen, via chat ook heel snel de actieprijs doorgekregen. Makkelijk besteld via de chatmedewerker, deze heeft ook nog enkele optie’s voorgesteld (HDMI kabel, verlengde garantie).
Via PostNL extra@Home de datum en tijd van levering doorgekregen en dit was vrij accuraat.

Laurens 25-11-2022

HelloTV is TV specialist. En dat merk je aan alles.
Hier geen kletspraatjes om maar snel te verkopen, zoals in andere winkels, maar een echt oprecht en inhoudelijk goed gesprek over de verschillende eigenschappen van TV's.
Hiermee kun je wegstrepen wat je niet wil en heb je heel snel keuze uit 2. En dan is smaak de doorslaggevende factor.
Ik ben heel gelukkig met het toestel dat ik heb gekocht.
Ik ben vooral blij met het adviestraject in de winkel. Luisteren en adviseren. Dat is vakmanschap. Zo hoort het. Ga zo door !!!

Leon 25-11-2022

Ik werd hartelijk ontvangen.
En ondanks de drukte waren de medewerkers makkelijk aan te spreken en erg behulpzaam.
Er is de tijd genomen om al mijn vragen te beantwoorden en er was de ruimte om zelf 2 tv's onderling te vergelijken en in te stellen om goed te kunnen vergelijken.
Mede door de kop koffie en de leuke korting.
Is de beoordeling een 10.
Fijne zaak

Fam. Pot 25-11-2022

We werden zeer vriendelijk geholpen, kregen helder en duidelijk advies. De verkoper nam alle tijd voor ons en kwam zeer betrouwbaar over. De winkel zelf is ruim opgezet, komt erg prettig over. Er hangt een goede sfeer.

Jaap Stoops 25-11-2022

Uitstekend geholpen door de verkoper, alleen jammer dat HELLOTV niet de goedkoopste aanbieder van deze LG tv was. Hebben jammer genoeg niet aan prijs vergelijking gedaan

Paul 25-11-2022

Allereerst wil ik zeggen dat ik het een zeer goede shop vindt. Ik werd heel erg prettig geholpen door hun medewerkers ( via de chat maar ook later met het maken van de uiteindelijke deal). Ze hebben ook veel verstand van alle aangeboden producten. Dat merkte ik doordat ik zelf ook vrij aardig wat weet over audio in het algemeen. Dit heeft mij ook geholpen om een bepaalde keuze te maken ( in dit geval een Samsung Qled 4K 75Q77B). Tevens ben ik ook zeer te spreken over de gemaakte deal. Ik had jaren geleden al eens een soundbar gekocht bij hun en dat beviel ook al zeer goed. Hun eigen bezorgdienst heeft het toen goed aan huis gebracht en het oude artikel ( inruil) mee retour genomen. Dit gebeurd nu ook weer want ik ruil mijn oude Samsung Tv weer in op de nieuwe( goede deal !1). Kortom Hello TV kan ik iedereen aanraden. Klasse!!

Lekk 25-11-2022

Iedereen was heel behulpzaam en meedenkend. Van degene achter de bali tot aan de persoon die de tv hielp met inladen!

Ad 25-11-2022

We werden goed voorgelicht en naar ons gevoel eerlijk geholpen,de verkoper nam de tijd voor ons.