HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5184 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Fam. Bolland 06-11-2022

Zeer goed geholpen in de winkel in Groningen. Deskundig advies. Verschil(len) van de aanwezige tv's zeer duidelijk uit kunnen leggen. Maar ook de verschillen in beeld laten zien. Uiteindelijk een voor ons goede keuze kunnen maken op basis van de adviezen. Verkoper heeft/had alle tijd/aandacht.

Mounir 06-11-2022

Wij zijn perfect geholpen door verkoper. Wij vonden hem een leuke en enthousiaste man met erg veel kennis van de producten uit de winkel. Wij kwamen binnen om te informeren naar de "goedkopere" kleine tv's en zijn vertrokken met een van de nieuwere 65 inch tv... Niet helemaal het plan maar zeer tevreden!

Donovan 06-11-2022

We zijn naar de vestiging in Rotterdam geweest en zijn heel vriendelijk en duidelijk te woord gestaan en prima geholpen. Hebben ook een mooie tv voor een hele scherpe prijs gekocht. Deze konden wij nergens anders goedkoper vinden.

Noppie 06-11-2022

Op 31-10 bestelde ik nieuwe tv. Vanaf dat moment bleven ze via de chat en mail me stalken met een duurdere tv aan te bieden. Steeds gaf ik aan dit niet te willen.Hello tv was niet te bereiken… na 5 dagen kreeg ik een jongen aan de telefoon die excuus aanbood en volgende dag was mijn tv in huis. De agressieve verkooptechniek via de chat was zeer irritant.

Monique en Michel 06-11-2022

Goedemiddag Hellotv,

Vandaag in jullie winkel in Zoeterwoude een prachtige 65 inch Samsung Qled tv gekocht.
Mede door jullie medewerker zijn wij zeer goed geadviseerd met kennis van zaken.
Wij raden jullie winkel graag aan bij vrienden en bekenden.

Nogmaals bedankt voor de hulp en klantvriendelijke service.

Erik 06-11-2022

Super goede service gehad. Deal gemaakt via de chat. Tv zelf afgehaald in Naarden. Goede service en extra advies gekregen. Tv stond klaar

Ingrid 06-11-2022

Fantastisch zoals wij geholpen zijn door verkoper in Amsterdam!
Goede rustige uitleg, wist goed al onze vragen te beantwoorden en met argument komen.
Toppertje, zuinig op dit voor werknemers zijn!

Rinie 06-11-2022

Zeer prettig kopen oa door deskundige hulp bij aankoop daarnaast is er ook alle tijd voor de klant.
Aangekochte artikelen moeten nog geleverd en geïnstalleerd worden waarover ik nog geen oordeel kan geven daarom vind ik deze beoordeling te vroeg

Elsendoorn 06-11-2022

Klantvriendelijk geholpen incl heerlijk bakkie koffie, ze nemen er echt de tijd voor je.
Leuke korting ontvangen op de aankoop.
Alles werd zeer rustig duidelijk uitgelegd..
Ik kom hier zeker nog een keer terug.
(Winkel locatie: den bosch)

Marco 06-11-2022

Goede service en uitleg.
Duidelijk verschillen laten zien zodat je een juiste keuze kunt maken.
Laten je voldoende tijd om te beslissen, niet op snel willen verkopen.

Michel 06-11-2022

Via de chat op de website ben ik enorm goed geholpen met de keuze voor mijn nieuwe tv en soundbar. Je krijgt professionele hulp om de juiste keuze te maken. Daarnaast kreeg ik een mooie aanbieding voor mijn nieuwe set. Helemaal fijn dat je een goede inruil krijgt van je huidige set. Bij het afhalen bij de vestiging in Duiven werd ik prima geholpen en kreeg ik nog tips mee. Al met al een zeer prettige manier geholpen. Ik kan iedereen aanraden om hier heen te gaan, zowel via de website als naar één van hun vestigingen.

A van der Putten 06-11-2022

Vriendelijke en kundige verkoper die met gepaste enthousiastme geholpen heeft.
Uiteindelijk naar buiten gegaan met een televisie die bij ons past

W.Landman 06-11-2022

We zijn goed geholpen door verkoper, nam de tijd en duidelijke uitleg. We zijn erg blij met de aankoop.

Dia 06-11-2022

Ze gaven een hele mooie prijs en e nemen in de winkel de tijd voor je. Ze laten je rustig beslissen en beantwoorden al je vragen over de producten.

Wesley 06-11-2022

Gewoon een goede service zoals altijd.. ook duidelijk geholpen zoals het hoort. Ik kom hier weer vaker terug

Con 06-11-2022

Bij de "hello TV" vestiging Rotterdam vindt je een uitgebreide keuze aan TV en Audio. Winkel is ruim opgezet. Personeel is vriendelijk en deskundig en neemt voldoende tijd om je te informeren over de artikelen en mogelijkheden.

Peter 06-11-2022

Afgelooen vrijdag via de chat online info gevraagd over een lg oled tv,heel goed geholpen en een mooie prijs gekregen.
Na de deal te hebben gesloten kreeg ik binnen 5 min een bevestigingsmail met mijn bestelling die ik had laten reserveren en kon hem gelijk komen ophalen.
Aangekomen in de winkel keek ik mijn ogen uit hoe strak en netjes deze zaak was.
Heel netjes en vriendelijk geholpen .
Tv werd zelfs naar de auto gebracht voor je.
Super tevreden over deze zaak.
Tv is geweldig.
Nogmaals bedankt voor de nette en vriendelijk afhandelingen.

Dob 06-11-2022

Op zoek naar een homecinema set bij veel bekende winkelketens langs geweest en zo kwamen we ook bij Hellotv Groningen langs, hier werden we ondanks dat het druk was in de winkel wel gelijk vriendelijk begroet door een medewerker die zich gelijk verontschuldigde dat we even moesten wachten voor dat hij ons kon komen adviseren. Dit is geen probleem aan gezien er veel te zien is in de winkel die als huiskamer aan voelende.
Na maar 5 minuten werden we al geholpen en informeerde de verkoper duidelijk naar onze wensen en nam daarna uitgebreid de tijd onder genot van een kopje koffie en thee een goede en duidelijke uitleg te geven, met een indrukwekkende demonstratie van wat de homecinema set allemaal te bieden heeft.
Nadat we besloten hadden welke set het ging worden maakte hij er een mooie set prijs van met duidelijke uitleg over de service die je van hen mag verwachten en de extra service die je er bij kunt nemen.
Onze set was volledig op voorraad zodat we hem gelijk mee naar huis konden nemen.
Na de gemakkelijke installatie die de verkoper ons had uitgelegd konden we er van gaan genieten.
Door het duidelijke advies en demonstratie hebben we nu een fantastisch set in huis gehaald.

Dennis Haneveld 06-11-2022

Zeer tevreden over Hello TV, vorige maand een nieuwe Samsung Oled TV 65 inch gekocht in Breda.
Correcte voorlichting en uitleg door de vriendelijke medewerkers in de winkel en ook nog eens een hele scherpe prijs gekregen. Nu was ik deze week op zoek naar een Sonos Sub Mini en opende de chat via de computer. Uitgelegd aan hem wat ik zocht en of ze een aanbieding konden maken. Goed geholpen door Medewerker en kreeg de Sonos Mini Sub zwart voor een hele mooie prijs, zou gratis thuis geleverd worden maar ik kon niet wachten en heb hem gelijk in Eindhoven opgehaald. Bij Hello TV heb ik eindelijk weer eens het gevoel dat ik een klant ben die met respect behandelt wordt. Kortom goede service, klantgericht en scherpe prijzen… wat wil je nog meer? Ga zo door Jongens en Meisjes van Hello TV en tot de volgende aankoop. Mij hebben jullie zeker overtuigd van jullie kwaliteiten!!

Calagan 06-11-2022

Ik was om eerlijk te zijn nogal zeer verrast van de service van medewerker die heel duidelijk en nogal geduldig was , was zeer behulpzaam en tevens in de uitleg die ik goed en wel had begrepen al had die het 2 maal moeten uitleggen :) ook de afspraak die werd letterlijk nagekomen en niet zoals andere maar uitgelegd en beloofd en niet na gekomen ik werd ook nog eens terug gebeld om meer te verkrijgen voor het zelfde geld maar dan met meer kwaliteit van product wat je ook niet mee maakt dus daarom zeer zeer verrast en zeer tevereden dank u wel hello tv en dank u wel medewerker voor de geduld als de uitleg die je mij gaf (y)

Theo Groeneveld 06-11-2022

Ik heb gekozen omdat de prijs goed was
De medewerker was zeer vriendelijk en erg behulpzaam

theresia 06-11-2022

Prima contact via informatieve chat waar je een goede aanbieding ontvangt. Duidelijke uitleg, goede voorwaarden. Ik ben uiteindelijk naar de zaak in Naarden gegaan om af te rekenen, daar digitaal niet lukte. Prima opgelost!

santoe 05-11-2022

heel goede uitleg van de tv, gekocht medio maart 2022, service aan huis was uitstekend en ook een heel
uitleg v.d. bediening v.d. de tv, uitstekend

Rene 05-11-2022

Mooie tv-beugel van Vogel’s gekocht.
De kwaliteit is goed en Hello-tv had een gunstige prijs.
De verzending was dezelfde dag nog dus ook nog eens supersnel in huis

Kevin 05-11-2022

Communicatie met de medewerkers is snel en erg prettig. Ze zijn zeer behulpzaam en luisteren goed naar je.