HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5174 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Richard 13-10-2020

Prima prijs voor de samsung soundbar (scherpste in de markt) en zeer snelle levering.

Peter Sijpkes 13-10-2020

Ik koop al jaren tv's bij de platte tv, en toch ga ik altijd weer even shoppen, al is het maar om de prijs te vergelijken. Maar uiteindelijk kom ik altijd weer uit bij de platte tv, eerlijke nederlandse modellen gecombineerde met een goede service. En als je een persoonlijke deal aanvraagt, ben ik altijd weer verrast, het is me nog nooit tegen gevallen. Ook nu weer de goedkoopste. Dit keer via de Chat geregeld, en in een woord fantastisch, lekker snel. Iedereen in de chat maar ook het winkel personeel is erg vriendelijk (afhalen filiaal Naarden).

Barbara stolwijk 13-10-2020

De meneer die ons geholpen heeft onze vragen heel goed beantwoord ook dacht hij mee over een soundbar welke goed is voor onze nieuwe tv. Waren eerst nog bij een andere winkel geweest maar daar werd niet naar onze wensen geluisterd. Hier bij jullie word er geluisterd naar de klant en word er niks aangepraat. En jullie zijn niet duurder dan andere winkel! Wij komen zeker onze nieuw tv weer bij jullie kopen!!!
Officiële reactie van HelloTV 13-10-2020

Beste Barbara,

Bedankt voor uw review. Wat fijn dat u zich zo gehoord voelt in onze winkels. Alleen door te luisteren naar uw wensen, kunnen wij u een persoonlijk advies geven. Als dat lukt, wint iedereen! Heel veel plezier gewenst van uw aankoop en tot de volgende keer.

Jelske - PlatteTV

A van beek 13-10-2020

Het personeel is zeer bekwaam en uitleg was vakkundig en volledig. Garantievoorwaarden werden toegelicht alsmede een mogelijkheid tot een extra garantieprijs. Daarnaast was de service prima geregeld, de tv werd zelfs in de auto getild. Complimenten. Daarnaast was het uitzoeken van het model gelukkig een heel stuk makkelijker door de uitleg van de verkoper (*). Ik ging namelijk weg met een model dat een stuk beter en voordeliger is dan ik van plan was

J. Tromp 13-10-2020

Verkoper had er duidelijk plezier in om de verschillende tv's te laten zien en te laten horen en hij nam er ook echt de tijd voor. Ook de vragen kon hij goed beantwoorden. Prettige sfeer in de winkel (ook de collega's onderling op 1,5 meter afstand)

Lesly 13-10-2020

Top geholpen door (*) vestiging Eindhoven. Eerst heeft hij mij geholpen met een bbq. Samen hebben wij ook voor een tv van mijn moeder gekeken. Zelfs terwijl hij aan het eten was nam hij de tijd voor ons. Aanrader dus.

Ronald Koolen 13-10-2020

De shop is goed, de verkoper neemt de tijd en legt het goed uit waardoor je iets weg wijst in deze met veel teveel keuzes en mogelijkheden van de tv zijde business. De site is voldoende en wij zijn via mond op mond reclame bij deze shop gekomen.

R.kasmi 13-10-2020

Mooie tv! Goeie kwaliteit en een goed geluid systeem, de winkels service was top en de medewerkers bevelen je hulp aan. Ik raad de winkel aan.

Timm102 12-10-2020

Prima geregeld, gekochte tv voldeed niet aan de verwachtingen, contact gehad en omgeruild voor een andere. Prima geregeld en vakkundig geholpen. Afhaalpunt mag wel duidelijker aangegeven worden qua signing.

Klaas 12-10-2020

Ben geweest in Utrecht. Goede klant gerichtheid. Proberen aan alle wensen te voldoen en vriendelijk

Peter 12-10-2020

Netjes geholpen met de juiste informatie. TV gekocht voor een goede scherpe prijs.

Mock 12-10-2020

Mooie showroom in Naarden . Makkelijk bereikbaar met auto. We werden uitstekend geholpen een jongeman, die wist waar hij het over had. Elke vraag werd vlot beantwoord. Liet ons alles zien en legde goed uit. Een enthousiaste en kundige verkoper. Beleefd van begin tot eind en niet opdringerig.

Kingma 12-10-2020

Ik heb al verschillende keren hier besteld en ben elke keer keurig geholpen. Ze hebben een uitstekend klantenservice, scherpe prijzen en verzenden de artikelen zeer snel. Ik zou iedereen deze website kunnen aanbevelen.

Gerard Cieraad 12-10-2020

Zeer efficiënt.
Duidelijk en kundige advisering.
Betreffende verkoper was zeer correct, attent en buitengewoon behulpzaam.

Gerard G 12-10-2020

Duidelijke uitleg met een open vergelijking tussen verschillende keuzes. Vakkundige informatie en alle technische details paraat. Hulde! Ik heb meerdere zaken bezocht en geen enkele was zo duidelijk in de uitleg. Toen ook de prijs nog juist was heb ik de knoop waar ik al dagen mee liep snel doorgehakt.
Officiële reactie van HelloTV 13-10-2020

Beste Gerard,

Wat fijn dat mijn collega's u vakkundig hebben kunnen helpen met het doorhakken van de knoop. Heel veel plezier gewenst van uw aankoop en hopelijk tot een volgende keer.

Jelske - PlatteTV

Henk 12-10-2020

vlotte open en eerlijke voorlichting en bediening. We wilden alleen een goede muurbevestiging van Vogels maar namen ook maar een kleinere keukentv van Samsung mee.

Broers 12-10-2020

Mooie shop duidelijk overzicht qua merken en goed personeel. Vertelt duidelijk wat te doen bij en een mooie garantie van 120 euro extra

R.E 12-10-2020

Dit was mijn eerste kennismaking met deze winkel maar zeker niet de laatste. De klantenservice van deze winkel is zeer goed en ze denken met je mee. De bezorging en de installatie was perfect. Bezorger was vrolijk, aardig en gaf zeer goede tips. Till the next time.

Rico 12-10-2020

Zeer klant vriendelijk (xxx vestiging zoeterwoude), duidelijke uitleg en een mooi uitgebreid assortiment top

Robert 12-10-2020

Ruime keus en een goed advies waarom de één wel en de andere niet met ook de uitleg voor deze keuze.
Tevens heb ik de referenties goed bekeken en dat gaf ook de doorslag.
Wij hebben ook een goede deal kunnen sluiten voor de TV, soundbar en het TV meubel.

Vincent 12-10-2020

Zoals altijd wederom snel en goed geholpen. Duidelijke uitleg en een mooie persoonlijke aanbieding.

Henny de Munnik 12-10-2020

De afhandeling van de gemelde storing op mijn nieuwe TV had wel iets soepeler gekund, nu moet ik zelf naar Naarden komen om mijn toestel om te ruilen. hebben wel 4 oktober twee tv's gekocht ter waarde van 3.000 totaal. Ging erg moeizaam, ondanks het afgesloten servicepakket.
Het zal allemaal wel goedkomen, maar had toch betere service verwacht.

Wouter 12-10-2020

Ongeveer een maand geleden heb ik een Samsung QLED 4K 55Q95T gekocht bij platteTV.nl Ik ben erg te spreken over de service en advies bij het kopen. Hierbij hebben ze niet geprobeerd de duurste te verkopen maar daadwerkelijk luisteren naar mijn wensen en situatie thuis op basis waarvan de 55" aangeraden werd ipv de 65" die ik aanvankelijk wilde hebben.

Daar komt bij dat ik eerst de Samsung QLED 4K 55Q90T had besteld maar bij ontvangst bleek dat deze geen one connect box had die ik toch graag wilde hebben.

Zonder probleem kon ik omruilen en diezelfde dag kon ik de tv ophalen in Zoeterwoude waar ze me hielpen met tv uitladen en nieuwe terug in de auto zetten.

Goede service, goed advies dus tevreden klant!

Wilco 12-10-2020

Snelle emailreacties, goed geholpen met vragen, vriendelijke en behulpzame installateur (Installateur A).

ellen 12-10-2020

Goed bereikbaar zowel telefonisch als in de winkel, aardig personeel ,behulpzaam en deskundig,top