HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5110 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

JW 21-10-2022

Ontzettend goed geholpen door medewerker. Had de tv al uitgezocht welke ik wilde hebben. Na de chat met medewerker was ik overtuigd dat dit een goede keus was. Sinds gister hangt de tv en ben bijzonder blij met deze Phillips ambilight oled. Na eerst een 2 zijdige en later een 3 zijdige ambilight te hebben gehad nu 1 met 4 zijden. Wat een beeld met oled, dolby atmos en dolby vision. Samen met de Sonos beleef ik nu de ultieme film beleving.

Medewerker en hello tv bedankt voor je hulp en korting

R.Willemsen 21-10-2022

Gisteren bij HelloTv in Duiven geweest met het idee om voor een lg g2 te kiezen alleen nu kwam er een kink in de kabel mij werdt geadviseerd om eens te kijken naar de nieuwe samsung qd oled s95b mooi toestel maar wist er maar weinig van afgesproken om de volgende dag terug te komen na dat ik wat info had ingewonnen over de s95b en naar wat reviews bekeken te hebben op youtube man wat een verschil van beeld en wat een kleur verschil dat is niet normaal het spat van je scherm terwijl de lg c2 heel saai overkomt dus vandaag terug gekomen en heb de samsung 55 s95b gekocht voor onze slaapkamer daar zal ik ook de ps5 gaan neerzetten dan kan mijn vrouw rustig haar progamma kijken als ik in de avond een uurtje ga spelen heerlijk.

We zijn goed geholpen met ons aankoop in Duiven ze zijn sinds kort geopend met een mooie frisse winkel zeker de moeite waard om een bezoekje te brengen voor een mooie deal.

Ph. de Vrijer 21-10-2022

Geweldig eerst heel vriendelijk ontvangen door jonge man, die daarna gelijk een prof. erbij ging halen en medewerker je uitleg was deskundig zeer duidelijk en vriendelijk wij zijn blij dat wij naar HELLO TV ROTTERDAM zijn gegaan was een aangename ervaring rijker dus goed geslaagd
wij wensen jullie een goed weekend.

Meneer en Mevrouw de Vrijer

T 21-10-2022

Ik ben erg goed geholpen door ... van hellotv Utrecht ! Erg deskundig over alle televisies hij heeft de tijd genomen om mij veel uit te leggen en te vergelijken om mijn keuze te gemakkelijker te maken, heb veel vragen kunnen stellen en voelde me niet opgejaagd om een keuze te maken. Heb er over nagedacht en heb nog een leuke korting gekregen van hem. Dank je wel voor de service....!!!!!

Elly de Visser 21-10-2022

We zijn geholpen door ... werkzaam bij hello tv in Amsterdam. Liet ons eerst rustig rondkijken en toen wij vragen hadden was hij zeer behulpzaam en super duidelijk in zijn uitleg. Zeer vriendelijk en had alle tijd voor ons. Uiteindelijk de tv gekocht.

Joop m 21-10-2022

Netjes geholpen in de winkel en op de site via de chat geen dozen schuifwinkel

Bastiaan Koenders 21-10-2022

Hello team Amsterdam !
Super goed geadviseerd door .... en uiteindelijk gekozen voor The Frame van Samsung . Gelijk een surround systeem aangeschaft om het compleet te maken . Over de installatie door... ben ik erg tevreden ! Niets is te veel als je iets wilt weten . Denkt mee en geeft kundig advies . Blij dat ik hier ben geslaagd , ik kan iedereen HELLOTV aanbevelen

Emilie 21-10-2022

Ben keurig ontvangen. Men vroeg gelijk of ik wat wilde drinken. De adviseur, ..... was geduldig en luisterde en beantwoordde al mijn vragen.
Was een productieve middag.

J de Bruin 21-10-2022

Hele goede service. Tv was niet meer beschikbaar. Met meedenken en goede aanbeveling gekomen tot een nog betere keuze

Johan 21-10-2022

Zeer compleet programma TV's tegen scherpe prijzen, vlotte voorlichting en super behulpzame medewerker door in mijn geval ..... Gewoon zoals het eigenlijk moet.

Hans 21-10-2022

Bij de verkoop van deze tv al heel fijn geholpen door XXX. Bij het brengen en installeren werd er uitgebreid verteld hoe een en ander werkte. TV geeft prachtig beeld en reageerd lekker snel. Ook is er de mogelijkheid van omruil binnen 4 weken voor het geval je je bedenkt. Heel prettig.
Kortom, zeer tevreden

Betreft de Philips 55oled807.

Sja 21-10-2022

De medewerker was erg behulpzaam en gaf ook uitleg hoe je de tv het beste kan ophangen.
Hij was geduldig en vriendelijk in de omgang.

Gr. Sja

Marck 21-10-2022

HelloTV is een winkel waarbij klanten echt centraal staan. Los van het feit dat het concept leuk is om te onderhandelen vind ik de winkel ook enorm prettig en mooi om doorheen te lopen. Al met al is dit bedrijf echt vooruitstrevend op het gebied van klanttevredenheid. Ik ben enorm tevreden!

Tjalling Wiersma 21-10-2022

Hele fijne winkel, erg vriendelijk en goed personeel die veel kennis van zaken hebben, ik ga voortaan naar hello TV voor al mijn home cinema wensen!

Perry 21-10-2022

Zeer tevreden over het hele verloop.
In eerste instantie mooi aanbod gekregen per mail.
Verdere communicatie per mail goed verlopen, na mijn vragen snel reactie terug.
TV keurig op tijd, volgens afspraak via PostNL, in huis.
Nog 1 keer chat-contact gehad over het ophangen van de TV, keurig gereageerd.
Prima service dus! Helemaal happy.

Ali 20-10-2022

Super winkel, super goeie service. Altijd aangeraden om contact met ze op te nemen voor het kopen, maken ze een goed passend deal.. heb de tv nig niet gebruikt maar ik geloof dat ik er super veel plezier van ga hebben. Dankjewel

H.Wolters 20-10-2022

Via internet kwam ik terecht op de site van HelloTV waar ik een zeer goede inruilprijs voor mijn oude tv kreeg een 65 inch LG.Ik wou een grotere TV en mijn keus viel op een Samsung 75 inch 8K ik wou mijn nieuwe TV wel zien en ben van Sittard naar Eindhoven gereden. Ik ben zeer fijn ontvangen door verkoper XXX en door hem kreeg ik een zeer goede en deskundige uitleg van de Samsung TV.Toen ik de beeld kwaliteit zag was de keus snel gemaakt en heb ik hem gekocht. Twee duimen omhoog voor HelloTV Eindhoven en verkoper XXX.

H.Wolters
Sittard

Kfv 20-10-2022

Goede service en snel reactie via email. Scherpe deal kunnen maken. Bestelling geplaatst en volgende dag in huis. Ook wordt 100% pixelgarantie aangeboden en juiste schoonmaakmiddel. Beetje onnodig maar daar kan je natuurlijk wel of niet gebruik van maken.

Ronald 20-10-2022

Via de chat bij Hello TV twee weken geleden een order geplaatst voor een Samsung tv, inclusief ophangen en installatie. De volgende dag werd telefonisch een afspraak gemaakt voor deze werkzaamheden.
Vandaag is alles exact volgens afspraak uitgevoerd. De installateur was zeer klantvriendelijk, werkte zorgvuldig en beantwoorde al onze vragen. Alleen de uitleg van de TV/afstandsbediening was wat mager, maar wel voldoende om de basiswerking te begrijpen.

Hjalmar 20-10-2022

Hellotv heeft de installatie uitstekend gedaan. Zeer tevreden over de service die zij aanbieden. Vandaar dat ik ook altijd kies voor HelloTV. En de pixel garantie van 5 jaar maakt het natuurlijk af!

John 20-10-2022

Bij mijn keuze voor een nieuwe tv ben ik uitstekend geholpen door de Hr. Mehmed vestiging Zoeterwoude. Dank voor de goede uitleg en advies.
met vriendelijke groet,
John van Dijk

jan de Vries 20-10-2022

Prachtige showroom bijna perfecte afgestelde tv. Er was wat prijs betreft veel mogelijk Zeer vlotte en goede verkoper ,die niet alleen deed om te verkopen maar ook om voorlichting te geven. Ook zeer behulpzaam ,het type was in voorraad snelle hulp dat heb ik helaas wel anders mee gemaakt.

van den Berge 20-10-2022

De winkel was voor ons nieuw . Maar we werden heel vriendelijk en goed geholpen.

Peter 20-10-2022

Vindt de shop heel klantvriendelijk en behulpzaam, maar levering ging niet zoals afspraak. Dit is daarna wel goed opgelost.

Marja 20-10-2022

Een heerlijke winkel. Een mannenwinkel want overal tv's dus wat willen ze nog meer. Hee lvriendelijk en deskundig geholpen door Denyon in de winkel van Breda. Niets opdringen maar meedenken en adviseren.