HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5185 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Willy 24-09-2022

ik was aan het rond kijken voor een samsung tv en soundbar, en na veel zoeken via google kwam ik hier bij hellotv. via chat (rechtsonder) kwam ik in gesprek met de medewerker en ik werd heel goed geholpen met advies maar ook een scherpe prijs, want het was een pakket tv en soundbar. ik kon zelfs een prijs krijgen onder die van hun en daarbij kwam nog de cashback van samsung erbij. ook de levering was gratis en zelfs de volgende dag, deze was mooi op de aangegeven tijd en vriendelijk...zeer tevreden mooie tv en schitterend geluid.

P.Nunoo 24-09-2022

De verkoper geeft duidelijk en rustig uitleg over de functies op de t.v. Ook denken ze met je mee welke andere t.v merken opties mogelijk zijn. Duidelijk uitleg van de verdere service die de winkel aanbiedt

S.M. de Koning 24-09-2022

Deze winkel ziet er goed en schoon uit het personeel is vriendelijk en je wordt goed geholpen.
Kregen gelijk wat te drinken aangeboden en zeer beleefd personeel.

Nina 24-09-2022

Eerst contact gehad via mail voor een aanbod. Snelle reactie met een mooi aanbod. Omdat we de televisie in het echt wilden zien zijn we naar het filiaal in Nijmegen gegaan. Daar werden we heel vriendelijk ontvangen en super geadviseerd en geïnformeerd door een medewerker met baard en bril over de televisie die wij op het oog hadden. Wat wij ook heel prettig hebben ervaren zijn de zitjes in de winkel. Wij hebben onder genot van een kopje koffie op een bank televisie kunnen kijken zoals je thuis zou kijken. Ook de uitleg over een soundbar en het aanbod waren duidelijk. Daarna werden de mogelijkheden van de garantie pakketten besproken. Alles bij elkaar een mooie winkelervaring, de entourage, de behandeling en de expertise. Dikke 10!

nico 24-09-2022

Duidelijke uitleg van de aan te schaffen TV's met soundbar, onder het genot van een kop koffie.
Ook de plaatsing met uitleg was rustig en duidelijk.
Wat we hebben meegemaakt waren we blij met goed en prettig personeel.

Esther van Dorst 24-09-2022

Wij zijn super goed geholpen door D***! We kregen cappuccino en hij legde de functies van de diverse tv’s goed uit. Geen druk, maar we zijn wel geslaagd!
Filiaal Eindhoven, snel en accuraat, wij zijn helemaal blij! 😄

Rob van Haaren 24-09-2022

D*** heeft ons meer dan prima geholpen. Helder en duidelijk het verschil tussen Oled en Qled uitgelegd, daarnaast is hij niet opdringerig en probeert hij, met ons budget in het achterhoofd, de juiste TV te adviseren. Leuke bijkomstigheid, bij het afrekenen bleek hij ook nog eens een extra korting te kunnen geven van € 180,-

Sanne 24-09-2022

Heel goed geholpen door Boris . Veel informatie gekregen en uitstekend advies.

Rob 24-09-2022

Verkoper D.O van HelloTV Utrecht was niet opdringerig en luisterde goed naar mijn wensen!
Goede service, prijs en product wat mij betreft!

Nicolas 24-09-2022

De shop in Breda ziet er keurig uit !
We zijn dan ook enorm goed geholpen door J***!
Hebben mooi advies gekregen en gedetailleerde uitleg. Top! Wij zijn enorm tevreden van onze aankoop en de verleende service!

Eisse Holsten Veendam 24-09-2022

geweldig en deskundig geholpen/advies gegeven bij de aanschaf van een blue ray speler. wordt snel geleverd en thuis aangesloten. Compliment!!!

Joepie777 24-09-2022

heb de tv online gekocht.
Moeilijk te bereiken per telefoon, lang wachten.
Vreemd dat ik de tv direct alles moest betalen.
Kon niet met pay pal, maar heb een aanbetaling gedaan.

Rob 24-09-2022

Prima en terzake deskundig en adequaat geholpen! Ik zou er zo weer een artikel kopen!

Ton 24-09-2022

Op zoek naar een standaad voor de achterboxen van de soundbar, kwam ik terecht bij Hello TV in Utrecht. Direct goed geholpen door X en na 10 minuten stond ik buiten met mijn nieuwe aankoop. Top.

Alex 24-09-2022

Bij binnenkomst direct vriendelijk personeel die je willen helpen en je koffie aanbieden. Mooie overzichtelijke winkel, alle merken hebben een aparte afdeling, waardoor je niet verdwaald in alle verschillende types. Verrassend genoeg bij binnenkomst loop je eerst tegen de bbq's aan welke ze ook verkopen en dat verwacht je niet direct bij een tv shop. Ook deze afdeling mooi , netjes en overzichtelijk ingedeeld.

Louis 24-09-2022

Helaas ging onze subwoofer stuk. HelloTV heeft hem opgestuurd. Het duurde wat lang en wat bleek, HelloTV had hem naar de verkeerde reparateur gestuurd. Niet getreurd, na verontschuldigingen kreeg ik een nieuwe soundbar met subwoofer aangeboden die gisteren keurig gebracht en opgehangen werd.
Keurig gedaan HelloTV

JvdS 23-09-2022

Goed geholpen, allerlei technische specs uit de blote bol en advies gegeven op formaat van de uiteindelijke tv.

Henk 23-09-2022

Mooie winkel. Er is veel keus. Maar het belangrijkste is dat er vooral kundige en aardige medewerkers zijn.

Pierre Smolders 23-09-2022

Winkelmedewerker D in Eindhoven neemt de tijd en legt het keurig uit.
Denkt ook mee

Ortwin 23-09-2022

Geweldige winkel, ik heb mijn tv via max besteld, hij gaf mij advies en dacht met mij mee, hij bood mij zelfs een niewer model aan, waar ik nu super mee tevreden ben, had de tv voor 21:00 uur besteld en de volgende dag al in huis, de service was super, de volgende tv koop ik weer bij jullie, de scherpte, beeld en geluid is super, thanx max!!!

Otto 23-09-2022

Een ruime overzichtelijke winkel waar je niet direct in je nek wordt aangesproken door een medewerker. Na verloop van tijd zijn wij geholpen door .... van de hello winkel in Utrecht. Wat een verademing in vergelijking met andere tv-zaken. Wij zijn zeer professioneel en duidelijk geadviseerd door...l. Hij gaf ons hele goede en nuttige informatie over de betreffende TV welke wij hier aangeschaft hebben en wat de voor en nadelen waren in vergelijking met andere merken. ....bent een top verkoper!!!! Ook prijstechnisch zijn wij zeer tevreden.

Rob van Hees 23-09-2022

Ik ben bij deze shop gekomen door een goede ervaring van een collega en had informatie bekeken op de website.
ik ben zeer goed geholpen door ...van HelloTV Eindhoven.
Goede info en een prima advies. Daarnaast de TV voor een mooie prijs aan kunnen schaffen.
Het is een 75" Neo QLED TV van Samsung.
TV gekocht en de zaterdag erop laten leveren.
Prachtige TV met een prachtig beeld. ik heb er afgelopen week van genoten..
Zeer tevreden over HelloTV en de prachtige TV.
Ik kan HelloTV aan iedereen aanraden.

Pieter 23-09-2022

Goede en prettige ontvangst.
Goede uitleg en veel geduld.
Klant wordt in zijn/haar waarde gelaten.
Nette winkel.
Aardige medewerkers die een relaxte sfeer uitstralen.

Paul van Rooijen 23-09-2022

We gingen voor een 32 inch tv voor op de slaapkamer. Enige wens was: zo goedkoop mogelijk. Daniel leidde ons direct naar de tv die we op het oog hadden. Daarna liet hij ons ook nog een andere duurdere tv zien, maar daarin waren we niet geïnteresseerd, net zo min als de aangeboden extra garantie en service. Verder heeft Daniel alles keurig afgehandeld. We zijn erg blij met de LG 32LQ63006LA tv die makkelijk was te installeren en op te hangen

Rodney 23-09-2022

Bij HelloTV terecht gekomen voor een tv die we bij een andere aanbieder hadden gevonden.
Helaas hadden ze deze niet meer. Wel hadden ze een soort gelijk model staan (nieuwer/beter/duurder), wij kregen een mooie prijs aangeboden voor deze tv ivm onze komst en missen van de andere tv. Goede service verder, nette mensen en tevens een mooie zaak!
Wij komen hier terug voor onze volgende tv.