HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5178 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Tom 07-07-2022

Wij zij goed en duidelijk door Mehmed geholpen . wist veel over het product te vertellen en beantwoorde onze vragen goed en duidelijk,nam de tijd en gaf ook
andere opties aan .

Frans Stads 07-07-2022

Uiterst vriendelijk geholpen, goede prijs voor deze versterker, was bij andere winkels stuk duurder.
Ook nog iets voor mijn oude versterker teruggekregen.

JACM Bayer 07-07-2022

Ik heb de nieuwe SAMSUNG The Frame online gekocht . Dus ik heb geen ervaring met de winkel .
Online zijn mijn vragen steeds naar volle tevredenheid beantwoord .
De levering was perfect . De installateur DannyK heeft naast de nodige montage werkzaamheden ook gezorgd dat alles goed werd verplaatst en aangelegd . Meer dan eigenlijk zijn opdracht was maar als een extra service . Ik ben heel tevreden over de correcte en prettige behandeling . Nu een nieuwe TV met een schilderij als de TV uit is .

rudy b 07-07-2022

dit is echt top de hulp van deze man ik geloof het nog niet maar ik heb net een Sony tv gekocht de 65x94j en de man maakte zo een goede prijs dat ik hem heel dankbaar ben hij was zo lief ging zoeken en zoeken en hij vond deze sony echt top man ik geef deze man een 10 DE ADVISEUR R.L VANUIT AMSTERDAM 10 .

Mike 07-07-2022

We zijn vakkundig geadviseerd en de tv werd keurig naar de auto gebracht door de verkoper.
Helaas zijn wel het HDMI kabeltje vergeten, maar dat wordt hopelijk nagezonden.

Joyce 07-07-2022

Wij hebben onze nieuwe Samsung televisie aangeschaft bij platte tv. Wij zijn hartstikke tevreden over de goede service. Zowel de hulp in de winkel door medewerker A. en de monteur medewerker A. Beide hebben zij goed advies gegeven en zij nemen ook echt de tijd voor de klant, super! Over de televisie zelf zijn we ook heel tevreden. :)

Visser 06-07-2022

Geholpen door de heer X een fijne verkoper. Hij spreekt over de tv, boxen vol enthousiasme en overtuigend. Deze man weet echt waar hij over praat! 1,5 uur ons geïnformeerd, rustige uitleg, verschil uitgelegd van bepaalde types tv's en boxen.
Wij gaan genieten van het mooie beelden en de muziek! Hello N. en collega's, een top winkel met veel kennis en super klantvriendelijk!!

C Vogelzang 06-07-2022

Heel goede uitleg en service bij de aankoop van een nieuw tv.
Snel geleverd, maar de connectbox werkte niet naar behoren.
Niet moeilijk doen, na een telefoontje, wordt de volgende dag alweer een nieuwe geleverd.
Helaas werkte deze ook niet goed.
Pffff...maar door de goede service de zelfde middag weer een nieuwe tv gebracht.
En ook nog gratis geïnstalleerd.
Ga voor kwaliteit en service naar Hellotv

John Udo 06-07-2022

Was op zoek naar een niet al te dure 4K tv met 100/120hz paneel zodat ik mijn game console ten volle kon benutten. Na reviews en prijzen te hebben vergeleken bij PlatteTv (HelloTv) terecht gekomen. Had een Samsung tv uitgekozen van 2020. Kreeg netjes een mail, dat ik evt. de keuze had voor een beter paneel uit 2021 voor € 30,- meer. Origineel was deze tv duurder. Ik ben hiermee akkoord gegaan, en volgende dag de tv in huis. Zeer mooie TV, maar helaas zag ik dat de rand aan de achterkant helemaal los van het frame kwam. Ik had PlatteTv gemaild, en na wat foto's te hebben gestuurd gelijk de oplossing aangeboden gekregen om de TV om te ruilen voor een nieuw exemplaar. Deze inmiddels geleverd en is perfect. De bezorger was echt heel vriendelijk, en heeft met mij de TV naar boven gedragen (woon 2 hoog, en een 55 inch incl verpakking is heel wat als je alleen bent). Mijn eerste ervaring (en zeker niet de laatste) is zeer positief, qua winkel, keuze en prijzen. En de service is dus ronduit TOP!!!!! Raad iedereen aan die aan een nieuwe TV toe is, hier eens een kijkje te nemen.

Groet,

John

Tamara 06-07-2022

Heel netjes geholpen, vriendelijk goede uitleg , gewoon perfect helemaal tevreden met deze tv , veel mogelijkheden

Dennis Coort 06-07-2022

Snelle service, goed advies. 1 tv was beschadigd gedurende het transport en binnen paar dagen en zonder gehannes een nieuwe ontvangen.

Meindert 06-07-2022

Zeer vriendelijk! Maar vooral zeer deskundig! Kregen helder advies en uitleg.
Een aanrader als je vakkundig geholpen wilt worden!

Toine 06-07-2022

Goede winkel, ziet er mooi uit en door host keurig welkom geheten. Vervolgens prima advies gekregen en een mooie deal gemaakt op een nieuwe Philips OLED tv. Zeer tevreden mee en al eerder ook naar tevredenheid een mooie Playseat aangeschaft. Een echte aanrader!

John Ponjee 06-07-2022

Goede adviezen gehad en Michiel neemt de tijd om alles uit te leggen zodat je de juiste keuze kunt maken, ook de verzekering genomen voor de TV.

Dennis 06-07-2022

Perfecte service, top-TV en opgehangen door een heel vriendelijke en kundige installateur, DK! Top!

Bart van 't Hag 06-07-2022

Na binnenkomst werden we meteen adequaat geholpen. We waren alleen van plan om ons te orienteren naar een goede TV + surround system, maar we gingen met beide de deur uit.

FÜR ELISE 06-07-2022

We zijn bij Hello TV (voorheen Platte TV) erg prettig geholpen door ***, na een eerste oienterend chatgesprek met collega **** Een nieuwe tv laten aansluiten op je thuissituatie vraagt het nofige vooronderzoek. Onze vragen zijn goed en compleet beantwoord.***** nam vervolgens alle tijd die nodig was om ons te helpen met een passende keuze ipv ons proberen de duurste optie aan te smeren. Hij heeft ons met een mooie deal als tevreden klanten naar huis laten gaan. De bezorging verliep verder ook vlgs plan en prettig dat we de vestiging Naarden konden bellen bij een vraag over de installatie. Ik geef een 9 omdat dat cijfer stimuleert frontoffice en backoffice scherp te houden in klantvriendelijkheid en bereikbaarheid. We hadden bijv eerst naar het hoofdkantoor in Arnhem gebeld maar daaf nam.niemand de telefoon op

Stefan 06-07-2022

Heel goed geholpen en duidelijke uitleg! Had zelf eerst een andere tv in gedachten maar na de uitleg van hoe of wat ben ik toch bij een andere uitgekomen. Ook hele duidelijke uitleg gehad over garantie of eventueel andere kabels/stekker waar je rekening mee moet houden. Heel erg goed meegedacht

B. Sluijter 05-07-2022

Ruim overzichtelijk aanbod een vriendelijke verkoper die zeer kundig en voor iedereen een duidelijke uitleg geeft en hier ook de tijd voor neemt.

Van Dulm 05-07-2022

Wij zijn super netjes te woord gestaan door een jongeman met bril in Nijmegen .
Hij heeft ons haarfijn uitgelegd wat alle verschillen zijn in merken , kleuren , pixels enz.
Wij zouden zeker onze volgende tv weer hier kopen .

Jo 05-07-2022

xxx heeft me prima uitgelegd hoe de TV werkt en hoe ik deze het beste kan ophangen, zeer goed!

louis krauts 05-07-2022

verstand van zaken vlot geholpen en ruime keuze en voordeel kan goed parkeren voor de deur

Andreas 05-07-2022

Super uitleg van een vriendelijke verkoper die er duidelijk verstand van had zonder dat je het gevoel kreeg gepusht te worden. Goede prijs gekregen de tv kon gelijk mee naar huis. Zeer aan te bevelen!

Harry Rutten 05-07-2022

Zeer snel en vakkundige antwoorden. Gevonden door de test van 65 inch TV’s door de Consumentenbond.
Zeer aanbevelingswaardig ook de installatie en instellen door de zeer vriendelijke monteur!

Mike v P. 05-07-2022

in deze shop wordt je van goed advies voorzien en ... heeft mij goed geholpen om mijn keuze voor een mooie tv te maken. duidelijke uitleg over extra garantie bij pixelloss.