HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Kees D 30-08-2022

Snel geholpen en wederom een goede uitleg gekregen zodat we snel ons keus hebben kunnen maken. De installatie verliep soepel door een vrolijke en aardige monteur. Goede uitleg gekregen over de werking en alles nog even op werking nagelopen. Gewoon top.

Hajdin 30-08-2022

Ik was opzoek naar een nieuwe tv, toen ben ik bij hello tv terrecht gekomen. Het viel me gelijk op dat het mogelijk is om je oude tv in te ruilen voor korting. Dit sprak mij natuurlijk aan! Heb een goede deal kunnen krijgen voor de c2 65 inch. Ben heel goed geholpen en de bezorging verliep ook erg soepel, ik ben echt tevreden.

Nawin 30-08-2022

Mooie plek, ben goed ontvangen en service was top! Veel keuzes en variatie in Tv's. Leuk dat je er ook korting op krijgt en de keuze om een garantie pakket te kiezen voor een goeie prijs.

Diwi 30-08-2022

Na een shortlist gemaakt te hebben van soundbars voor mijn tv, ben ik naar hellotv gegaan om ook echt te kunnen luisteren. ... van hellotv in Naarden liet me verschillende soundbars in standaard geluidsettings horen en we bespraken kwaliteit versus prijs. Uitgekomen op de Samsung HW-Q930B en deze doet het geweldig hier thuis. ... en ik hebben ook de prijs nog besproken en de service-opties. Uiteindelijk met een tevreden gevoel de aankoop gedaan. Goede prijs, mooi product, zeer goed geholpen. De site is al goed maar ook de winkel, met heel veel vergelijkingsmateriaal, is absoluut het bezoeken waard om tv's en soundbars in het echt te zien en te horen!

Theo 30-08-2022

Goede uitleg.
Super service en begrip.
Dus een goeden aanrader om daar een TV te kopen.

Tvliefhebber 30-08-2022

Het is dat je hellotv geen hoger cijfer kunt geven dan een 10, dus maak ik er zelf een 10+ van. Uitstekende, overzichtelijke website met zéér aantrekkelijke prijzen. Klantenservice/logistiek is zeer betrokken, denkt mee en kwam zelfs met een nog beter aanbod. Ik zal hellotv dan ook zeker aanraden aan iedereen die op zoek is naar een nieuwe tv. Thumbs up!

Douglas 30-08-2022

De tv die ik oorspronkelijk wilde was helaas niet beschikbaar (al stond dat wel op de website vermeld).
Mede op basis van de informatie die (*) in de winkel in Naarden gaf, toen een alternatief toestel uitgekozen en ben ook door hem gewezen op de cash back actie van Sony.
Uiteindelijk een mooi OLED toestel aangeschaft en thuis meteen alles ingericht. Zeer tevreden mee.

Ibrahim 30-08-2022

Bij binnenkomst in de winkel direct geholpen door een vriendelijke medewerker, koffie werd aangeboden en ik werd goed geïnformeerd over de producten. Hierna een tv aangeschaft en erg tevreden met de service!

Dussel 30-08-2022

Heel fijn geholpen, goede uitleg en tijd voor je. Wij bevelen Hello tv graag aan.

Chiel 30-08-2022

Vlotte en vriendelijke chat op de site, goed kunnen onderhandelen en daarna ook nog eens snel geleverd! top service!

G J De Kort 30-08-2022

Wederom goed geholpen. Er word tijd voor je genomen en krijgt antwoord op al je vragen.
Ik kom er zeker terug.

Sam 30-08-2022

Heel Vriendelijke medewerker. Neemt genoeg de tijd om te helpen en alle vragen te beantwoorden. Kortom, Ik ben uitstekend geholpen. Ik raad zeker aan om televisie of andere toestel bij dit bedrijf aan te schaffen.

Kenan 30-08-2022

Een TV besteld! Top! Krijg een half uur later telefoontje dat de bestelde TV niet meer leverbaar is. HelloTV kwam met een ontzettend aantrekkelijke tegemoetkoming, waar ik uiteraard geen nee tegen kon zeggen (Doetinchem). Top service! Overigens in de winkel zelf (Groningen) keurig netjes te woord gestaan en goed advies ontvangen. De TV hangt en wat een genot!

sotiris 29-08-2022

Really nice service with super knowledge and good behaviour. the guy named (*) he helped us from the start until the end.Well done for your professionalism and thank you

Hans 29-08-2022

Ik ben erg tevreden over Hello TV. Komen netjes afspraken na. Televisie geleverd op de afgesproken tijd. Maar het beste van alles was degene die de TV heeft opgehangen en geïnstalleerd. Vriendelijk zeer hulpvaardig en geduldig en behandelde de tv alsof hij van hemzelf was. Ik bedoel voorzichtig en de tv werd nauwkeurig op maat en waterpas opgehangen. Erg vakkundig.

Conrad de Niet 29-08-2022

Ik had gekeken op internet, ik vond deze winkel, ik hou niet van winkelen (ook niet voor grote aankopen), ik kwam aan, trof de verkoper, vroeg of hij een verkoper was of een expert, hij bleek beide, aardige gast, duidelijke uitleg en vergelijking, nam zijn tijd (en ik houd niet van winkelen), toch een uur rond gehangen en een mooie tv en soundbox gekocht. een week later een tv voor mijn moeder gekocht en dezelfde verkoper...en ja hoor gedaan... niet alleen een expert, maar ook een goede verkoper...ik ben dik te vreden...kort en krachtig dus.

Leonie 29-08-2022

Gisteren geholpen door Supervriendelijke verkoper die echt de tijd voor je neemt. Ook hebben ze bij hellotv verstand van zaken. Verkoper luisterde echt goed naar onze wensen. Al met al een top ervaring. Product was niet op voorraad, maar was binnen 24h bij ons thuis.

Ik zou zeggen ga naar hello tv voor je nieuwe aankoop😀

Liesbeth 29-08-2022

Vrijdagavond via de chat informatie gevraagd overeen product. Bijzonder prettig geholpen en besteld. Zou de volgende dag binnen komen. Zo snel ! Alles werd direct per mail bevestigd met alle info die nodig was. Eenvoudig link volgen voor betaling. Werd idd de volgende dag bezorgd en geniet nu van mijn CD collectie. TOP!

Adil 29-08-2022

Zeer goed geholpen in Rdam vandaag. Hele fijne verkoper en neemt alle tijd voor je. Keurig!

Michiel 29-08-2022

Vriendelijk en kundig personeel die naar mijn wensen en situatie thuis (kijkgedrag) vraagt en daar een aantal passende tv toestellen bij zoekt en voorziet van plussen en minnen.

Verder zeer goede deal/inruil opties

Jaron 29-08-2022

Op zondag naar de HelloTV winkel in Utrecht geweest en we zijn daar geholpen door verkoper. Hem aangegeven wat ik zocht en er kwam gelijk een advies uit. Eenmaal bij een model uitgekomen werd er ook direct een mooie prijs gemaakt en kon ik de aankoop niet meer uitstellen (De prijs was vergeleken met online verkopers ook zeer scherp!). De TV was op voorraad en werd na aankoop naar beneden gedragen en in de auto gelegd. Ik was voorheen altijd van het online shoppen maar ik raad deze zaak zeker aan en zal in de toekomst hier zeker weer terug komen.

Jaap pomp 29-08-2022

Mooie overzichtelijk winkel, vriendelijke medewerkers met kennis van zaken. Luisteren naar de klant waar ze naar opzoek zijn en laten de mogelijkheden zien en fysiek ervaren. En dan ook nog eens een scherpe prijs. Wij zijn thuis gekomen met drie mooie tv,s. Al met al top.

Kay 29-08-2022

- snelheid chat: binnen 2min hadden we een deal
- snelheid verzending: 20:00 betaling gedaan dag erna tv in huis
- after sales service: op alle vragen duidelijke antwoorden en wederom super snel met reageren
Ik raad iedereen aan om een tv bij HelloTV te kopen!

R. Beijering 29-08-2022

Goed geordende website. Webshop goed bereikbaar met parkeer mogelijkheid. Uitnodigende overzichtelijk ingerichte webshop met gevarieerd aanbod, waardoor merken en types goed te vergelijken zijn. Concrete info en correcte verkoper. Helder over prijs mogelijkheden.

Ivo 29-08-2022

Ik had online al de keuze gemaakt en ging de tv in breda afhalen omdat ik ook nog een inruiler had.. Alles keurig geregeld met ordernummer enz. Ik werd in de winkel met koffie ontvangen en werd in de winkel keurig rondgeleid waardoor ik de bestelde tv voor het eerst ook fysiek kon zien. Wat een plaatje! Verder nog gesproken over geluidssystemen welke ik in de toekomst zou aanschaffen. De verkoper hielp met het uitladen van de oude tv en het inladen van de nieuwe. Kortom prima service voor concurrerende prijzen.Een aanrader!