HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5186 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Marcel 19-07-2021

zeer goed service, nette monteur en goed advies.
zowel bij het bestellen als bij aflevering alles prima geregeld.
(vestiging Amsterdam)

zeer prettig geholpen 19-07-2021

Mooie en goed ingerichte winkel
Vriendelijk personeel
Gekozen voor Groningen ivm afstand

Lydia 19-07-2021

Ik vind het een mooie winkel, je wordt goed geholpen, ze nemen de tijd voor je. Vriendelijk personeel niets is teveel. En je krijgt een mooie korting. Mijn verzoek was op een bepaalde datum te leveren en kreeg al gelijk een akkoord dat dit gaat gebeuren met een tijdvak van 2 uur. TV is nog niet geleverd maar ga er vanuit dat ook dit goed gaat komen.

Fenno 19-07-2021

Top service, omruilen voor een ander model was geen probleem en mijn nieuwe hangt nu keurig strak aan de muur! Super vriendelijk en klantgericht. Niks op aan te merken.

Gerrit Kik 19-07-2021

Super gemakkelijke online winkel die alles nakomt wat ze beloven, dit was onze 3e tv die we hier gekocht hebben met alles erbij zoals sondbar enz.
Volgende keer zeker weten weer naar platte tv

Rita 19-07-2021

Al eerder tv gekocht en dat was een prima ervaring! Het ligt voor de hand om opnieuw PlatteTV te bezoeken. Opnieuw prima geholpen, vriendelijk en behulpzaam personeel in vestiging Nijmegen! Goede prijs/ kwaliteit, prima service. Een aanrader!

Jose Zuur 19-07-2021

We ontvingen goed advies in de winkel en week later werden de platte tv's zeer vakkundig opgehangen en geïnstalleerd door Duncan.
Waarvoor hartelijk dank,
Mvg.

J.Troost 19-07-2021

Mooie winkel met een goed aanbod en uitstekend geholpen de medewerker had alle tijd voor ons. U bent aanbevolen door onze zoon en er werd aan onze verwachtingen voldaan. we zullen u zeker aanbevelen bij familie en vrienden.

Jos 19-07-2021

Uitstekende service, goed meegedacht. Ik bestelde een oud model, had niet zo goed op de site gekeken. Ik werd proactief benaderd met een betere deal, een nieuwer model voor een paar tientjes meer. Top!

Bas 19-07-2021

De winkel heeft een ruime keuze aan audio en TV's, die ook nog ter plekke gedemonstreerd worden door vakkundig personeel. De adviezen zijn geweldig, m.a.w. het zijn eerlijke adviezen. Ook als iets 'minder' is, wordt dit gewoon eerlijk toegegeven.

A Voorn 19-07-2021

vandaag heb ik een beoordeling gestuurd die achteraf niet klopte ik had de uitleg van de korting niet goed begrepen er is contact opgenomen en heb een goede uitleg gehad sorry voor het ongemak maar ik ben hierna wel zeer tevreden
groeten heer A Voorn.

Diepenbeek 19-07-2021

Ik en mijn vriendin zijn zeer vriendelijk geholpen.
We hebben een tv gekocht op aanraden van de medewerker en zijn er erg tevreden over.
De prijs was erg fair!
Het enige wat we wel begrijpen maar als minder prettig hebben ervaren is het niveau van upsellen.
Verder Pirma nette winkel en de verkopers weten wat ze verkopen top!

John Huizer 19-07-2021

Ik ben perfect geholpen door Massi Amin. Hij nam de tijd voor ons en gaf allerlei adviezen. Echter was hij niet opdringerig. Helemaal top. Alsjeblieft tv net zo goed is, zie je in mijn volgende revieren, maar voor nu perfect Groet John Huizer

michael 19-07-2021

De service van platte TV is uitstekend.
De installateur was erg vriendelijk en liep een extra meter om Iets voor elkaar te krijgen.

Reden waarom ik voor de installatie gekozen had was ivm een operatie aan mijn arm. Hierdoor mocht ik niet tillen, dit had ik dus ook aangegeven. Vond het dan ook jammer dat de installateur alleen kwam waardoor ik alsnog moest helpen. Dit was een kleine fout in de planning. Zonder de operatie had ik prima zelf de tv opgehangen.

Al met al alsnog tevreden, met de mooie TV + service van PlatteTv

Jacques 18-07-2021

mooie winkel, ziet er professioneel uit. uitgebreide collectie tv merken (allemaal plat). ben daar heel goed geholpen door Sohrab Nouri . hij heeft mij alles uitgelegd voor de tv die wij op het oog hadden. de Site geeft toch altijd vragen en je wil toch het product zien wat je voor ogen hebt. tevens had ik een platte tv die ik wilde inruilen ook dat werd heel netjes gedaan. men probeert te verkopen maar altijd met een win-win situatie. ben tevreden.

G.j.van de berd 18-07-2021

Bij binnenkomst, werd al snel gevraagd of de medewerker kon helpen.
Heeft van begin tot eind, goede uitleg, ook vooruitdenken en meedenken.
Waren we snel tot een mooie deal gekomen, en word onze tv gratis thuis bezord.
Super service, open en eerlijkheid, duidelijke uitleg.
Raad deze vestiging zeer aan.

Mevr. C.van Markus 18-07-2021

Wij zijn tevreden over de verkoper.
Wel jammer dat niet alles op voorraad is.
Nu moet onze zoon er nog een keer extra voor komen. Terwijl hij zo druk is voor zijn werk.

Frans 18-07-2021

Erg gezellig en klant vriendelijke verkopers. Er werd direct koffie aangeboden. En zijn super netjes geholpen. Waarvoor bedankt!

Rob St. 18-07-2021

Meer dan prima geholpen , thuis laten ophangen en installeren , super gedaan.

Jack 18-07-2021

Naar volle tevredenheid geholpen door verkoper .een hele fijne verkoper met verstand van zaken en super goede adviezen .en heel voornaam een gezellige aankoop zonder druk .zou zo andere adviseren om .daar te kopen .verder is afwachten hoe de service is omdat het mijn eerste aankoop is daar .maar ik denk dat het wel goed zit zo te zien aan het cijfer

Danielle van den Bovenkamp 18-07-2021

Met een open visie en veel vragen gingen we vandaag naar de Platte tv winkel op zoek naar een televisie die mooi zou passen in het huis en een goede kwaliteit beeld zou geven. Nu zijn we vaker geholpen in een winkel, maar D gaf een zeer eerlijk advies en dat waardeerden wij heel erg.

We kwamen thuis met waar we naar zochten en kregen bovendien een aantrekkelijke korting. Zeer deskundig, klantvriendelijk en professioneel! Zijn er echt over te spreken. Toppie en ga zo door!

Jeannette 18-07-2021

Kreeg de ruimte om zelf rond te krijgen en stond klaar met advies zodra het nodig was

Frans 18-07-2021

Ruime keuze in elke prijsklasse. Prima geholpen bij het maken van onze keuze. Gaan we hier nog een keer naar terug? Absoluut!!

J.G.M. Merks 17-07-2021

Vlotte en nette service van het personeel , weten waar over ze praten om een tv te verkopen. Van het begin tot het einde duidelijke uitleg gegeven en netjes door de verkoper geholpen.

Rudi 17-07-2021

Het kan zijn dat je soms even moet wachten in de winkel, maar het is zeker de moeite waard. Meedenkende professionele medewerkers met kennis van de apparatuur, en graag met je meedenken om de beste match te maken tussen jouw en je TV.