HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Richard 03-06-2021

Goed en vlot geholpen, en binnen een week de tv aan de muur, top !
Verkoper en monteur verstand van zaken.

Daalhuisen 03-06-2021

Fantastisch geholpen in Utrecht door D. D. wist overal wat van te vertellen. Een expert op dit gebied! Uiteraard met een super tv de deur uitgegaan. Gaan nooit meer ergens anders heen

Paul 02-06-2021

Ik had nog nooit van 'Platte TV' gehoord, maar van a tot z voelde het goed. Vandaag heeft X mijn nieuwe tv gebracht en geïnstalleerd; hij was deskundig, vriendelijk en nam alle tijd om alles in orde te maken en goed uit te leggen.

Baer 02-06-2021

Goed voorbereid door alles te lezen over wat de nieuwste tv's bieden ging ik naar Platte TV in Nijmegen. Maar de verkoper, X, wist toch echt veel meer dan ik en gaf prima adviezen bij het maken van mijn uiteindelijke keuze. Niet betweterig, maar duidelijk en ook niet onbelangrijk, op aangenaam vriendelijke wijze. Gewoon top!

Walter 02-06-2021

Dat het een betere tv shop is en de service 1e klas is ,want ze proberen de klant tevreden houden ,zorgen voor een oplossing ,de monteur heeft zijn werk goed en naar tevredenheid en netjes gedaan en tegelijk ook geinslateerd en uit leg hoe het werk lof voor de monteur en Platte TV

Harrie 02-06-2021

wij zijn op een prettige manier geholpen door X'
naast deskundige informatie was de sfeer ook prettig .
er was bij ons geen gevoel van dat er gepusht werd

M Hamerslag 02-06-2021

Geweldige winkel prettig geholpen met het uitkiezen van een mooie TV en alles goed verder verzorgd afspraak gemaakt voor bezorging en op tijd en alles goed voor mij geinstalleerd dor een hele aardige jongen verstand van zaken bedankt X voor je service en uitleg TOP

PS: erg om aan te bevelen

Cees van Vuure 02-06-2021

De shop is netjes en heb gekozen voor deze shop vanwege de prijs, keuze en service mogelijkheden. Via de site is alles zeer overzichtelijk met een keurige beschrijvingen bij de producten.
Dus kan je alles goed lezen van wat je wil kopen.

De levering was netjes op tijd, maar was jammer dat X alleen kwam.
Heb hem moeten helpen ondanks ik met krukken loop, was denk even fout gegaan want had het gemeld .
Maar het ging heel goed, alsof we al jaren samen werkte hahaha.
De Philips 70PUS8535/12 hang netjes aan de muur ;-)

Pants312 02-06-2021

Wel bespraakt en vriendelijk personeel.
Erg behulpzaam en duidelijke uitleg.
Draaien er niet omheen.
Heerlijk

Arie 02-06-2021

Vandaag voor mijn moeder een LG 32 inch in de winkel in Naarden besteld met bezorg en installatieservice. Werd prima te woord gestaan en geholpen Door een vriendelijke verkoper. Mogelijkheden voor levering besproken en helder advies gekregen wat Tot aanschaf heeft geleid. Fijne winkel met vriendelijk personeel.

J.M.R. Arler 02-06-2021

Bij aankomst tref je een winkel aan die actief is, daarbij ook werkzaamheden(ws toevallig vandaag).
Een goed draaiende winkel.
Personeel ontvangt je/heeft oof voor je en neemt tijd voor je ondanks ze andere bezigheden hebben.
Verwelkomend gevoel.
Meneer die ons geholpen heeft bood niet de duurdere prijzen aan, maar juist het model dat mijn lange zoektocht heeft kunnen afsluiten.
Heldere informatie en een prima aanbod. Complimenten voor verkoper/adviseur en het teamsfeer dat er hangt.
Het brengt het goede gevoel dat ik de juiste TV heb uitgekozen, nu wachten op de bezorging. Daarna lekker genieten.
Mijn dank! Top winkel in Hoge Rijndijk, Zoeterwoude.

Mvg,

R. de Langen 02-06-2021

Prima zaak. We hadden een tv gekocht die niet naar het zin was. Zonder problemen met de hulp van een medewerker een andere tv uitgezocht en omgeruild.
Goede service.

Richard 02-06-2021

Nette shop ,netjes geholpen ,ze nemen de tijd voor je en als je net als ik ook nog een bakkie koffie krijgt is het in combinatie met een goede prijs erg plezierig winkelen!
Aanrader dus ,kom hier zeker weer terug.

Wil VERKROOST BAKKER 02-06-2021

Goed geholpen en goede uitleg mooie winkel met veel keuze vriendelijke man

Rabuto 02-06-2021

Personeel met verstand van zaken. Er wordt goed geluisterd en meegedacht. Vriendelijk, nemen de tijd voor je.
Heb eerst telefonisch contact gehad, daarna naar de winkel gegaan om de tv te halen. In de winkel toch besloten om een andere aan te schaffen, een die beter bij onze wensen past. Beide keren rustig te woord gestaan met duidelijke antwoorden op mijn vragen.

Martin 02-06-2021

Goede sortering, prima prijs, duidelijke webshop en vakkundig en vriendelijk personeel.

Peter. 02-06-2021

Zeer vakkundig personeel,vriendelijk behulpzaam.Kreeg een zeer goede uitleg over de mijn gekochte tv.Zeer goede inruilprijs voor mijn oude tv.

Rob 02-06-2021

Goede service. Zeer fijn personeel. Echt een aanrader. Wij zijn heel erg goed geholpen.

FRANKLIN 02-06-2021

VRIENDELIJK ONTVANGEN, KON DE TV METEEN MEENEMEN, MIJN ZOON IS EEN GOEDE KLANT , WEER EEN 2DE TV GEKOCHT,SERVICE IS PRIMA, EEN GOEDE WINKEL,

RaymondD 02-06-2021

In de ochtend gechat met een specifieke vraag over de sony kd-55xh9299. Mijn vraag werd bevestigd, nog een kleine extra korting gekregen en het toestel gereserveerd. Naar de winkel in Amsterdam gereden en zeer keurig geholpen door ****. Na betaling samen met *****de TV in de auto geladen, paste gewoon 👍. En nu thuis geïnstalleerd en ben zeer te spreken over de tv.

Martin 02-06-2021

Vandaag is de LG OLED65G1 bezorgd en opgehangen door een zeer vriendelijke en deskundige installateur het is een fantastische tv:geweldig beeld,geluid is prima

Tom 02-06-2021

Wow wat een prachtige zaak daar in Groningen. Je kijkt werkelijk je ogen uit als je binnen komt. Hoewel ik alleen maar een nieuwe Denon audio versterker kwam ophalen, is het lastig om niet ook naar een nieuwe TV te kijken.
De dagen daarvoor al een paar keer contact gehad met een medewerker van Platte TV. Mijn mening over hen .... zeer klantvriendelijk en prima meedenkend aan een oplossing, waardoor ik nu de trotse bezitter ben van een audio versterker van het merk Denon.
Het enige minpuntje wat ik heb ervaren was dat het zoeken naar de winkel erg lastig te vinden was voor een niet Groninger.
Uiteindelijk via veel vragen aan het winkelend publiek en een medewerker van een fietsenstalling, ben ik er gekomen.
Misschien een kleine tip om op jullie website (Groningen) een klein plattegrondje neer te zetten met wat namen van omliggende winkels waardoor het makkelijker is om jullie zaak te vinden.
Maar goed ik ben er gekomen en mogelijk in de toekomst ga ik er weer naar toe als ik wat nodig heb.
Officiële reactie van HelloTV 03-06-2021

Beste Tom,

Bedankt voor het schrijven van uw review. Erg fijn om te lezen dat uw bezoek aan onze winkel in Groningen zo prettig was. Bedankt voor de tip, we gaan kijken of we het vinden van de winkel iets makkelijker kunnen maken. Heel veel plezier gewenst van uw versterker van Denon en hopelijk tot de volgende keer.

Jelske - PlatteTV

Hermien Modderkolk 02-06-2021

Goedemorgen, In de winkel in Zoeterwoude werd ik erg goed en deskundig geadviseerd door ene ****. Hij hielp mij geduldig, probeerde mij niets aan te smeren maar gaf gewoon goed uitleg over voor en nadelen en heeft ook nog de nieuwe televisie die ik heb aangeschaft achter in mijn auto gelegd. Kortom ik kom zeker terug en zal de winkel ook binnen mijn sociale kring aanbevelen

Theo kuijpers 01-06-2021

Ondanks dat er weinig personeel was, toch uitstekend geholpen. Verkoper probeerde nog wel een duurdere televisie te verkopen maar dat is natuurlijk zijn werk. Top dat er een kopje koffie werd aangeboden terwijl verkoper een zo gunstig mogelijke rekening samenstelde. Ook behulpzaam met toestel in auto te plaatsen. Prima service al met al.

Tonny 01-06-2021

Vandaag keurig binnen de tijd onze nieuwe tv geleverd . Alles netjes afgehandeld door xxxx volgens afspraak.