HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5174 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Anton Tromp 22-03-2022

Geleverd 9 februari Philips 139/55 LED TV. Goed en vriendelijk geholpen door verkoper xxxx, filiaal Naarden, neemt veel tijd voor uitleg en met alle geduld. Zeer aan te bevelen! Hoort, zegt het voort. Anton Tromp

H. 22-03-2022

Vriendelijk en zorgzaam personeel. Ze waren behulpzaam en toonden voldoende interesse. Dank u

Thomas 22-03-2022

Monteur is vriendelijk, bekwaam, behulpzaam en denkt echt met je mee. Montage en installatie was snel en de uitleg over alles was super! De tv met soundbar zijn spatzuiver, mooi spul!

Bert Erens 22-03-2022

Voor uw winkel kozen wij vanwege het brede en heldere overzicht op uw site. De genoemde prijzen van uw TV's vergeleken we met andere leveranciers en uw prijsstelling was boven verwachting goed.

Jan 22-03-2022

Hier kun je een leuke deal maken. In de winkel (Breda) goed en deskundig geholpen, alleen de wachttijd vergde wat tijd

Jvdl 22-03-2022

Vandaag een nieuwe tv gekocht in filiaal Eindhoven. We zijn zeer goed geholpen door ........ Goede uitleg heel goed geadviseerd en hierdoor een juiste keuze kunnen maken voor een mooie tv.

Peter Bekkers 22-03-2022

De kennis van .... was uitstekend en bovendien had hij een goede uitleg naar mij toe. Hierdoor is de keus makkelijker te maken. Ook de bijbehorende accessoires werden goed aangeprezen evenals de verzekeringen. Voelde me op mijn gemak in de winkel. Heb dus een mooie nieuwe platte tv gekocht.

Jan en Evelyn Jongebloed 22-03-2022

Ruime keuze in de vestiging Groningen maar bovenal een geweldig sympathieke verkoper, (*), die alle tijd voor je neemt en alles uitlegt wat je maar weten wil.
Een absolute aanrader!!
Een hele dikke tien!
Officiële reactie van HelloTV 22-03-2022

Beste Jan & Evelyn,

Bedankt voor de 10 en jullie mooie woorden! Heel veel plezier gewenst van jullie aankoop en graag tot ziens.

Jelske - PlatteTV

Mike 22-03-2022

Prima geholpen door medewerker. Maakte mijn keuze wat gemakkelijker. Tevens goede korting gehad. Al vaker spullen gekocht. Fijne winkel. Kom er zeker terug.

Gerard Kuipers. 21-03-2022

ben zeer deskundig geholpen, en onder het genot van een kopje cappuciuno, werd er prima geluisterd naar mijn vragen en prima uitleg gegeven, en ging daardoor zeer tevreden met een Sony 55inch smart tv de winkel weer uit, de vriendelijke medewerker hielp zelfs mee te tv in de auto te laden, kortom heel erg tevreden over de uitleg en service van PLATTE TV, ga zo door !

Hendry 21-03-2022

Geweldig geholpen Tv keurig bezorgd en nog extra uitleg gehad heel vriendelijk en deskundig

Patrick 21-03-2022

Tijdens het bezoek aan de winkel in Utrecht, werd ik aangesproken door ***.
*** is heel keurig in zijn taal gebruik en komt niet pusserig over.
Hij bied koffie aan en laat je met rust om over zijn deal na te denken.
Maar zelfs na het bod is er ruimte om te onderhandelen.
Bij de kassa houdt hij nog een praatje om nog wat bij te verkopen(wat natuurlijk moet van zijn meerdere), maar ook dit komt niet vervelend over.
Hij hielp ook nog om de tv in de auto te krijgen.
Al met al ben ik prettig door hem geholpen.
Dus mijn tip, vraag daar naar ***.

Remco 21-03-2022

Deze shop is een uitstekende shop met een filiaal in Zoeterwoude. Wij hebben eerst een mooie deal met *** van de webshop geregeld en daarmee zijn we naar het filiaal gegaan. Hier heeft *** ons weer perfect geholpen en zijn we huiswaarts gekeerd met een prachtige en uitstekend werkende Soundbar.

Rossum 21-03-2022

Netjes en goed geholpen. Luisterde goed naar de vragen en had ook direct een antwoord. Een winkel om nog vaker terug te komen.

Max 21-03-2022

Prachtige winkel met genoeg keus.
Service is top.
Medewerker was zeer vriendelijk en behulpzaam.

José 21-03-2022

De shop ziet er netjes uit en medewerkers zijn uiterst vriendelijk en beleefd
Danny de monteur is heel kundig en behulpzaam en weet waar hij mee bezig is 👍

Rashied 21-03-2022

top service en voor al de kennis en ervaring
en de installatie is Super erg blij mee
dank je hr.DK

Tevreden 21-03-2022

Fijne en duidelijke uitleg over de verschillen tussen de merken en kwaliteit van de televisies. Mede door het advies gekozen om de televisie bij PlatteTV te kopen. Wel jammer dat de tv elders toch goedkoper blijkt te zijn.

Angelo 21-03-2022

Zeer goede voorlichting door Rafael in de winkel, waarbij ik uitstekend ben voorgelicht. Uiteindelijk keuze gemaakt voor LG OLED77G1RLA. Ook prima geholpen bij verkrijgen van CashBack. Aflevering en plaatsing is verzorgd door Pascal en ook hierover alleen maar lof. Goede adviezen en mooi resultaat. Al met al een zeer tevreden klant !

T. Seesink 21-03-2022

Online al een beetje het aanbod bekeken. Thuis al een keuze gemaakt welke tv het mogelijk ging worden. Maar door het eerlijke en goede advies van de aardige verkoper toch gekozen voor een ander toestel. En ook nog wat kunnen besparen door de leuke korting die ze gaven. Altijd een fijne ervaring om een tv te kopen bij jullie in Breda!

DannyR 21-03-2022

Wij vroegen om advies aan Danny voor een nieuwe reciever/versteker. Wij zijn super geholpen door Danny! We kunnen niet wachten totdat onze Denon geleverd is!

Soe 21-03-2022

Joey heeft geholpen met de nieuwe tv uit te pakken en de voet te plaatsen en op zijn plaats te zetten ook heeft hij deels geholpen met de installatie.
Ik was zeer tevreden over Joey.

GertJan 21-03-2022

Zeer tevreden over de aankoop. Heb offerte gevraagd om mijn oude TV in te ruilen. Binnen het uur een reactie en snel tot een overeenkomst gekomen . snelle communicatie per mail. Afhandeling vlot en binnen een week TV geleverd door vriendelijke man! Enige punt wat beter kan is de telefonische bereikbaarheid , ik heb 2 keer meer dan 10 minuten moeten wachten. Vandaar de 9….overall ervaring ruim voldoende en de Sony 55 inch oled is prachtig!

Merel 20-03-2022

Wij hadden een Sony Bravia tv besteld, dit was een buitenkansje. Na levering bleek er een storing in het geluidssysteem te zitten. Nadat we de volgende dag contact op hebben genomen, werd spoedig een nieuwe tv geleverd.

Emile 20-03-2022

Ik zag mijn denon home 550 in de aanbieding, omdat hij bij de grote winkels duidelijk duurder was.
Ik werd netjes te woord gestaan door de vriendelijke jongen en we hebben het snel netjes afgehandeld. Ben als een tevreden klant de winkel uitgelopen.