HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Marc 29-08-2023

Geduldige en vriendelijke verkopers. Goed advies gekregen. Zelfs na uren vergelijken blijven ze professioneel en vriendelijk. Medewerker xxxx heeft de TV zeer mooi geplaatst. Top! Betrof een Samsung S95C 77 inch, mooi toestel.
Officiële reactie van HelloTV 01-09-2023

Hallo Marc,

Bedankt voor de 10! We willen uiteraard graag dat iedereen naar huis gaat met de beste tv voor hem of haar, dus we helpen je graag met vergelijken. Heel veel plezier gewenst van je mooie Samsung OLED TV en hopelijk zien we je nog eens terug.

Jelske - HelloTV

Driessen 29-08-2023

Allereerst voor de aanbiedingen op de site. Helaas waren ze "OP" , maar kreeg een mooie korting op de nu gekozen tv.verkoper was netjes en duidelijk maar praatte iets TE veel.

lesley schravendijk 29-08-2023

De shop in Naarden is een goed uitziende en overzichtelijke showroom. Voor ieder wat wils en je kunt er zo goed als alles testen. Aan de winkel waar de nieuwe toestellen staan is een gang die lijdt naar de tweede showroom waar de ingeruilde toestellen en buitenkansjes staan. Een waar paradijs van toestellen waar niet veel gevraagd voor wordt. Als je dus op zoek bent naar een tv of soundbar is er een grote kans van slagen in dit filiaal. De medewerker neemt alle tijd voor je. En kijkt naar alle mogelijkheden die er zijn. Ik zelf had een budget in mijn hoofd voor een tv met bepaalde voorwaarde die ik stelde en ben uiteindelijk geslaagd omdat medewerker ze uiterste best deed om te vinden wat ik zocht. Het concept van inruilen van oude tv is waar meerdere winkels zich aan gewaagd hebben, maar je kreeg dan uiteindelijk niet veel meer terug voor je oude toestel. Wat mijn verbaasde is dat ik dat dus wel kreeg voor mijn oude toestel. Waardoor mijn nieuwe tv dus een grotere geworden is door de goede inruilprijs. Al met al een topwinkel met personeel die weten waar ze over praten en je goed helpen. Ik ben uiterst tevreden met hellotv. De website is overzichtelijk maar ik ben meer van naar een fysieke winkel gaan. Uiteraard voordat ik een goede voorkennis had vergaard op internet. Op het de site van hellotv had ik al gevraagd wat ik kreeg voor mijn oude tv. En kreeg heel snel een reactie van een medewerker. Hellotv helpt je snel, nemen de tijd en heel belangrijk ze weten waar ze over praten. Het lijkt erop dat het personen zijn die toch ook iets hebben met tv’s en/of geluidsapparatuur. Dit ervaarde ik als heel prettig.

Petra 29-08-2023

We waren op zoek naar een kleine tv voor mijn zoon en zijn super geholpen. Veel verschillende modellen waren er beschikbaar voor een redelijke prijs. Eerlijke info over wat er evt. mis mee was en of het zelf te fixen is. Uiteindelijk een iets ouder model geworden en blij met de aankoop. Kortom mooi aanbod en heel fijn geholpen. Een aanrader!

Bert 29-08-2023

Werken mensen met verstand van zaken daarbij zeer vriendelijk en scherpe prijzen maar wat mijn persoonlijk aanspreekt is de service erna die is dikke 10 waard

Marcel 29-08-2023

Hello TV heeft een geweldige service, oplossingsgericht en zeer klantvriendelijk. De installatie thuis van mijn onlangs aangeschafte nieuwe tv is zeer professioneel uitgevoerd door een heel vriendelijke jongeman.
Heb er inmiddels al 3 aankopen gedaan en keer op keer word ik positief verrast. Zal HelloTV zeker aanbevelen 👍

Jim 29-08-2023

Dit bedrijf denkt boven de Nederlandse wetgeving te staan. Indien je een product hebt aangeschaft, mag je verwachten dat deze x tijd mee gaat. Gaat het kapot binnen deze tijd, dan kun je aanspraak maken op de wettelijke garantie. Dit staat los van verkoop- en fabrieksgarantie van vaak 2 jaar.
Concreet betekent dat, als je tv na 3 jaar kapot gaat, HelloTV deze nog steeds dient te vervangen of kosteloos te repareren. Veel mensen weten dit niet, en daar maakt dit bedrijf behoorlijk misbruik van. De ACM is inmiddels op de hoogte en doet onderzoek.

Exact bovenstaande is ons dus overkomen en uiteraard wringt HelloTV zich in allerlei bochten om onder hun verplichtingen uit te komen. Helaas voor de zogenaamde klantenservice ben ik WEL op de hoogte van het consumentenrecht en laat ik me niet met een kluitje het riet insturen.

atilla 29-08-2023

ik heb een leuk product gekocht voor een mooie prijs! salora soundbar SBO680 voor 39 euro :) in de winkel in Den Bosch ook gelijk uitgetest en vriendelijk geholpen door .........
Dikke 10
met vriendelijke groeten, Atilla

Kurvers 29-08-2023

Erg goede en snelle service, ik heb precies gevonden wat ik zocht. Ruime keuze en alle modellen werkend gezien, goed bereikbaar.

WJ Meulman 29-08-2023

Aanbod dat mij online was gedaan werd in de winkel in Duiven keurig overgenomen. Vriendelijk en vakkundig personeel, dat het geen probleem vond om mee te helpen in te laden en toen dat niet bleek te passen, belooft dat het de volgende dag alsnog thuis afgeleverd wordt!

Monique 29-08-2023

Na info via de chauffeur, naar de winkel. De chat was ook prima. De verkoper die ons hielp, heeft verstand van zaken en is gepassioneerd in zijn werk. Dat komt naar voren in zijn uitleg en advies. Zeer tevreden geholpen.

Karel van der Linden 29-08-2023

Zeer duidelijke uitleg,er werdt alle tijd genomen .alle vragen werden rustig en duidelijk beantwoord.zeer vriendelijk en deskundig personeel.top winkel in Breda

Peter 29-08-2023

We hadden twijfel over 3 typen, zijn door chat met Youri goed voorgelicht en verder geholpen met bestelling, volgende dag al naar F1 kunnen kijken, een geweldige verbetering met oude toestel. Super plat toestel, standaard geluid harstikke mooi. Donkere partijen zeer veel contrast. Niet vermoeiend, een aanrader. PS Kan gewoon met KPN afstandbediening alle functies bedienen.

Jaap 29-08-2023

Ik zocht een winkel waar men de tijd neemt om mij als klant uitgebreid te adviseren voor de aankoop van een nieuwe tv. Jordi van Hello TV vestiging Breda deed dat met veel respect, eerlijkheid en kennis van zaken. De winkel biedt een prettige sfeer en ziet er heel netjes uit. Zij mogen zich wat mij betreft met recht de tv-winkel van Nederland noemen!

sjors 29-08-2023

We zijn goed geholpen in de winkel. op zoek naar een tv hielp (*) ons goed om iets te zoeken dat bij ons past. In alle rust kregen we uitleg, goede adviezen, zonder opdringerig iets aan te smeren. Uiteindelijk verlieten we met een mooie tv het pand. Dank, Hello tv Groningen!

Volkan Bayirkan 28-08-2023

Heel vriendelijk. Snel geholpen voor een scherpe prijs. Heel goed advies gekregen.

Tejo 28-08-2023

Duidelijke informatie over de vragen die ik had. over verschil tussen Qled / OLED etc.

Bianca Wallenburg 28-08-2023

Had op de website gezocht naar een soundbar omdat de mijn defect was. Ondertussen gechat met een medewerker en hij adviseerden om hem mee te nemen naar de winkel om te testen. Helaas toch overleden. Heb nu een nieuwe en ben er helemaal blij top gedaan Hello TV

Marco 28-08-2023

Door de positieve info die was j hadden ontvangen van vrienden en kennissen over Hello TV Duiven zijn wij ons daar gaan oriënteren voor een nieuwe led tv. We zijn prima geholpen, de verkoper nam alle tijd, liet verschillende opties zien en had een duidelijke uitleg over de verschillende soorten led tv’s, voor en nadelen. Technisch zeer vaardig onderlegd. We zijn met een goed gevoel huiswaarts gekeerd met een mooi tv toestel tegen een mooie prijs.

Boogies 28-08-2023

Fijne zaak, laten je eerst rustig kijken en helpen je dan vakkundig.
Prachtig toestel, mooie korting gekregen en keurig thuis afgeleverd.
Jammer dat mijn optische kabel te kort is. Had ik al verwacht, maar kreeg er geen gratis bij. Mocht hem wel voor de helft kopen. Jammer, op zo’n bedrag mag je toch wel een kabeltje cadeau doen? Anders was het 10 geweest i.p.v. een 9.
Kortom, goed advies. 77 inch IS groot maar zal snel wennen op een kijkafstand van 5m.

Rob 28-08-2023

Wij zijn in Zoeterwoude geholpen, een hele vriendelijke en spontane man.
Hij heeft ons diverse tv toestellen laten zien met de voor en nadelen.
Door de goede informatie waren wij er al snel uit.
Hij staat perfect op de plaats waar hij moet komen.
De levering ging ook soepel en snel, dus wij zijn heel tevreden.
Ga zo door !!!

Roy 28-08-2023

Ik ben keurig geholpen online en in de winkel in Nijmegen. We hebben een leuke deal kunnen sluiten en ik kon de tv en de sound at direct meenemen, bezorgen was ook geen probleem. Dus goed advies, mooie prijs en directe voorraad.

Tilly 28-08-2023

28-08-2023
Opzoek naar een nieuwe tv,we wilde een groter exemplaar.
De derde winkel (Hello tv) in Amsterdam zijn we geslaagd.
Een overzichtelijke shop,en de klik was er meteen.
We wisten wat we wilde,en zijn heel sympathiek en uiterst vriendelijk voorgelicht en bijgestaan met onze vragen,dank daarvoor.
Dit alles heeft ons besloten de tv te kopen.

Henny 28-08-2023

De man die onze tv kwam omruilen i.v.m. een defect direct na aanschaf is een topper! Supervriendelijk en vroeger dan verwacht stond hij voor de deur. Dank zij hem ook nog enkele nuttige tips gekregen.

Peter Senf 28-08-2023

Prachtige shop = ruim overzicht van leverbare toestellen. Bediening door personeel is prima en "to the point"