HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5185 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

I. 21-08-2023

Goed geholpen en prima advies. Prijs is vaak onderhandelbaar van zowel product als extra diensten.

Dennis 21-08-2023

Nadat ik eind vorig jaar zelf een nieuwe TV en soundbar gekocht heb in het filiaal in Den Bosch, ben ik begin augustus van dit jaar terug gegaan naar dit filiaal maar dit keer voor een TV voor mijn vader. Mijn vader van 82 was erbij en nadat we de verkoper (Liam) aangegeven hadden wat we zochten heeft hij ons super goed, en ook begrijpelijk voor mijn vader, geadviseerd. Uiteindelijk zijn we met een fantastische Samsung TV en soundbar naar huis gegaan voor een super goede prijs. Mijn vader is helemaal blij met het super scherpe beeld en het geluid wat hij zonder zijn gehoorapparaat nu ook goed hoort.

Folkert 21-08-2023

Mooie winkel, goede uitleg door DK, alles netjes op voorraad. Medewerker was ook bereid goed mee te denken en echt een mooie prijs te maken.

Gido Roelofs 21-08-2023

Eerst even rond gekeken en we werden netjes benaderd of we geholpen wilde worden. Het was wat drukker, dus met een kop koffie even gewacht en daarna keurig geadviseerd. Net geinstalleerd en nu al heel blij mee. Wat een verschil in contrast en scherpte! Geluid ook top!

LH 21-08-2023

Ik heb een goed en behulpzame chat contact gehad met Max en Youri. Beide prima productkennis en met beide een goede deal kunnen sluiten. Vervolgens de producten opgehaald in het filiaal in Duiven waar ik professional en naar tevredenheid geholpen ben door Fabian.

De volgende keer ga ik wederom naar Hellotv. Bedankt voor het fijne zaken doen.

Henk Smits 20-08-2023

Prima geholpen, zowel met kiezen van de TV en beugel als met het afhandelen. TOP wat een service!

Rob 20-08-2023

Prima geholpen door Kin. Goede korting gehad van hellotv die prima aan onze wensen voldoet.

Destroiker 20-08-2023

Snel en persoonlijk geholpen. Verder in de winkel geholpen met inladen in de auto. Top winkel!

Saskia W. 20-08-2023

Kennis en kunde van de medewerker. Wij hadden wel een tv in ons hoofd maar de medewerker was eerlijk en kwam met een advies over een andere tv. Het ging hem niet om het persé moeten verkopen maar om de tevredenheid en de wensen van de klant. Wij zijn er erg tevreden over.

Anoniem 20-08-2023

Zeer behulpzame medewerker en heeft verstand van zaken. Ik heb een Samsung Neo QLED 8K 75 inch gekocht met inruil van mijn 65 inch.

gust van straaten 20-08-2023

Vriendelijk personeel en je wordt er goed geholpen en kreeg een mooie bod op mijn oude tv

Karel 20-08-2023

In een HelloTV winkel in Nijmegen, kregen wij uitgebreid advies, om ons te helpen een juiste TV keuze te maken, door een persoon welke er al 19 jaar werkt: Een grotere tv met scherpe en reële kleuren, en ook design. Voor ons is hier het onmogelijke, mogelijk gemaakt

Kristel De Rooverr 20-08-2023

Overzichtelijke site.Direkt antwoord op vragen.
Direkt alternatief gezocht voor TV niet op voorraad.Onmiddellijke levering.

Frans 20-08-2023

Deskundig en vriendelijk personeel, niet opdringerig en prettig zakendoen. Overzichtelijke winkel en keus genoeg, veel korting gekregen!

Ajb 20-08-2023

Een dag na mijn bestelling was de prijs verlaagd. Hierop gereageerd en een heel goed aanbod gekregen op een duurdere tv. Gweweldig.

Frank 20-08-2023

Snelle reactie via e-mail, goede uitleg over aankoop. Vriendelijke medewerkers.

AHanke 20-08-2023

Met Hellotv tot heden niet bekend geweest maar omdat ik online een beetje het tv' aanbod heb vergeleken op Hellotv aandachtig geworden. De positieve reviews gelezen die nog meer mijn interesse hebben gewekt. Ook omdat zij bepaalde deals aanbieden. Wat ook een pluspunt is dat men zijn oude gebruikte elektronische apparaten kan inruilen en daardoor korting krijgt. Nadat ik dit heb gelezen ben ik de zelfde dag naar de winkel in Groningen gereden om mij te laten adviseren. In het begin ongeveer 15 minuten gewacht maar dit was geen probleem omdat jij rustig kon rondkijken, de medewerker heeft zijn excuses aangeboden (hij heeft een andere klant geadviseerd) en wij hebben met een lekker kopje koffie op de bank gewacht. De medewerker was heel vakkundig en vriendelijk en heeft de verschillen tussen de tv's keurig en rustig uitgelegd en het ook laten zien en horen. Uiteindelijk met een nieuwe tv en soundbar (inclusief inruilwaarde van mijn oude tv en soundbar) blij naar huis gegaan. Wel een aanrader qua service ten opzichte van andere grote media winkels.

Teun de Haan 20-08-2023

Inhoudelijk werd ik hele goed geïnformeerd over de verschillen van de verschillende TV's. Verder zeer klantvriendelijk en bij installatie werkte alles perfect. Ik ben blij met m'n aankoop.

Fam. Roth 20-08-2023

Zijn fijn en klantvriendelijk geholpen. Ook goed advies gekregen. En uiteindelijk een mooie aankoop gedaan.

Ronald 20-08-2023

Ik koop al jaren tv’s bij Hallo tv en zonder problemen.
Nu kocht ik er weer een. De doos was onbeschadigd. Het was wel een tweede kansje. Ik had het nodig vor mijn appartement in Bulgarije. Toen de tv aan de wand hing was er niets aan te zien. Bij in gebruikname toen de folie verwijderden was er een enorme buts in het scherm.
Reactie van Hallo tv, wij hebben de tv gecontroleerd en hij was heel (niet te zien met de folie er nog op). Maw zoek het maar uit wij doen niets.
Jammer, niet meer hier kopen dus.

Haiko JJ 20-08-2023

Super blij met mijn tv en de verkoper erg vriendelijk en weet waar hij over praat. Volgende tv zeker weer bij hallo tv

Gr Haiko

Carla Bavelaar 20-08-2023

Via de chat een mooie aanbieding gekregen voor een soundbar. Bij HelloTv Zoeterwoude fijn geholpen door medewerker was zeer klantvriendelijk.

Ronald 19-08-2023

Fijne winkel,goede uitleg en heb er vaker gekocht en ,en zal er ook vaker heengaan,mensen zijn vriendelijk en de koffie staat klaar

ronald 19-08-2023

bij hello tv in eindhoven ekersrijt geweest zeer goed advies gehad kopje koffie kon niet op zeer goede prijs gekregen voor mooie samsung oled tv hello tv team bedankt toppers

Rob Houwer 19-08-2023

Door Menno geholpen en hij heeft ons goed geholpen om samen een goede tv lg oled tv met soundbar uit te zoeken.