HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5171 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Eric 25-08-2023

Perfect geholpen door Marco bij de vestiging in Eindhoven!
Geduldige en uitvoerige uitleg!

robbie 25-08-2023

Verleden week bij HelloTV in Naarden een Samsung TV gekocht en door medewerker prima geholpen. Vandaag weer naar Naarden geweest om een Samsung TV te kopen voor de slaapkamer én weer heel fijn geholpen door medewerker, voorlopig ben ik effe uitgekocht. ... :o)

Nico 25-08-2023

Vorige week een nieuwe tv Philips Ambilight bij Hello TV in Zoeterwoude aangeschaft. Door
....zijn wij perfect geholpen. Duidelijke informatie gekregen. Kwamen voor een ander type maar op aanraden och voor deze tv gegaan. Vandaag vrijdag opgehaald. De medewerker heeft geholpen de tv in de auto te plaatsen. Alleen maar lof.

Thomas 25-08-2023

Super geholpen in de winkel in Groningen! Veel keuze en uiteindelijk de gewenste TV voor een prachtige prijs mee naar huis.

John 25-08-2023

Aardige mensen. Snel en goed geholpen. Duidelijke uitleg en hulp. Tevens alle opties mee gekregen

Nick 25-08-2023

We waren op zoek naar een mooie tv, dus zijn we naar hello tv in Naarden gegaan.
Super netjes ontvangen, eerst een bakje koffie om vervolgens alle mogelijkheden en nieuwste trends door te nemen!
De keuze was snel gemaakt na alle goede hulp en tips.
Heel vriendelijk en professioneel personeel!
Echt een aanrader om naar toe te gaan.

Bas 25-08-2023

Fijn en snel geholpen door..... van de vestinging in Naarden. Erg meedenkend en hij had verstand van zaken. Mooie Philips Ambilight TV gekocht voor een zeer scherpe prijs. Zeker aan te raden!

Peter Boomaars 25-08-2023

De servers is top ze nemen echt de tijd voor je hoelang het maar duurt. Ze kijken wat je wensen zijn en zoeken daar een tv met soundbar bij . Dit zijn mensen die weten waar ze het over hebben . De klant is hier nog koning en dat is niet overal . De servers gaat verder ook als je de tv gekocht hebt . Het lukte niet met de cashback en daar werd ik aan allekanten mee geholpen kijk daar heb ik wat aan . Met een goed gevoel ging ik de winkel uit . Top heren en tot de volgende keer.

Siemon 25-08-2023

Een leuke winkel ,en wat direkt opvalt is het vriendelijk en wat later blijkt de deskungheid van XXX. Door die meneer hebben wij de TV bij hello tv gekocht. En wij de TV thuis hebben is de tevredenheid nog groter, wat een feest.

18 augustus 2023
We waren opzoek naar een samsungQN90C. We kozen om eerst te gaan kijken hallo tv en dan bij een ander. Van de ander is niets terecht gekomen want de vakman overtuigde ons om de door hem voorgestelde tv te kopen. En inpakken en installeren met succes TOP XXX.

John vd W 25-08-2023

Tv is omgewisseld ivm probleem, dit is keurig opgelost en door installateur keurig opgehangen

André 25-08-2023

Begin augustus voor een informatief gesprek naar Hellotv in Duiven geweest waarbij ik duidelijk en vriendelijk werd geïnformeerd door medewerker wat het beste aan tv en geluid voor onze situatie zou zijn. Een week later met mijn vrouw terug geweest en samen met de informatie van Ronald de koop gesloten voor een samsung tv en soundbar. Afgelopen week is deze combinatie netjes afgeleverd en inclusief een tv houder netjes en vakkundig geplaatst door medewerker. Vanaf dat moment was het genieten van onze nieuwe tv en sounbar. Al met al, alles strak geregeld voor een nette prijs. Hellotv Duiven bedankt

Michel 24-08-2023

Vandaag een tv gekocht bij de vestiging in Utrecht. Uitstekend geholpen. Goede service door adviseur die wist waar hij het over had. Daarnaast prima kunnen onderhandelen over de prijs.

Kawish 24-08-2023

Leuke verkoper die veel van zijn producten afweet. Heb een samsung soundbar met subwoofer kunnen kopen voor een hele mooie prijs. Erg tevreden en ook nog een leuk gesprek kunnen voeren!

EK 24-08-2023

Wat een ongelooflijk goede service, erg vriendelijke medewerker. Nieuwe tv naar alle tevredenheid ingesteld en alles uitgelegd, nu heerlijk genieten!!!!!

R Wortel 24-08-2023

Ben voor de tweede keer geweest en heb er weer een tv gekocht Tweede dus
Werd daarbij geholpen door de zeer vriendelijk Alain kom graag voor een derde keer terug

TB. 24-08-2023

Ongekend, zo wil ik hen noemen en wel ongekend goed. Mensen die ooit beweren dat HelloTV Groningen niet klantvriendelijk is of hun klanten niet als koning/koningin zien, of dat men niet servicegericht zouden zijn, die hebben echt een probleem met hun eigen. Problemen, er wordt enkel gedacht in oplossingen in het voordeel van een (happy) klant. Wat een topppp, met nadruk op Topp bedrijf is dit in Groningen. Ik ben zeker een lastig pakket geweest, maar de vriendelijkheid die men behoud m.b.t. de (tevredenheid van) klantwens is werkelijk ongekend. Wil dan ook vooral Marco… en ook Chris een pluim rijken voor de ongekende service die jullie mij hebben geboden. Kan enkel maar dit bedrijf aanbevelen wanneer je op zoek bent naar een (mooie) Tv. Men zal mijn inziens géén enkel ander bedrijf in het noorden vinden die de service heeft en bied zoals HelloTV Groningen dat doet. Geen 2,4 of 5 sterren maar zeker een dikke 10+ aan sterren. Gr vanuit Duitsland :-)

Jiohn 24-08-2023

Verkoper eerlijke gozer en dat is zoals het hoort. Filiaal zoeterwoude. Berkoper Mehmed gaf goed advies.

Pieter 24-08-2023

De Sony HT-A7000 soundbar is de perfecte vervanging voor mijn Marantz 1604. Gekocht op 10 augustus, afgeleverd op 18 augustus.

+Klank. Voor een soundbar in deze prijsklasse perfect ruimtelijke frontsurround.
+Subwoofer intern. Goede bassen. Mis de externe subwoofer niet.
+Atmos. Soundbar beschikt over dolby atmos. Ga Netflix premium nemen om het te ervaren.
+Design. Soundbar past stilistisch perfect op het audiomeubel en onder de oled.
-prijs. De prijs is relatief hoog.
Samenvattend, Henk-Jan en Skip van Hello TV Groningen hebben ons een mooi product geleverd waar wij veel plezier van zullen hebben.
Voor audio en video is Hello TV onze zaak!

Jan 24-08-2023

Ik was zeer positief verbaasd over de netheid, de deskundigheid en het enorme aanbod. De medewerkers helpen je, adviseren je, positief, ook als ze je duidelijk willen maken dat iets anders wellicht beter bij je past. Ik kan deze voor mij tot nog toe onbekende winkel echt met een gerust hart aanbiedenden adviseren.

Remko de Landmeter 24-08-2023

Vandaag mijn nieuwe LG Oled 65 inch opgehangen en geïnstalleerd door een prettige medewerker van de winkel Hallo TV Breda. De tv is zeer vakkundig opgehangen en ik kreeg de nodige uitleg. Alle randapparatuur werd direct aangesloten. Topwerk!

Chris Sol 24-08-2023

Zeer correct geholpen. Door de goede informatie heb ik zelf de keus kunnen maken. Danny was geduldig, beleefd en erg vriendelijk!

Frank 24-08-2023

vriendelijk ontvangst en geholpen tot aan de aflevering van de tv in de auto

Nicole 23-08-2023

Super tevreden over de gang van zaken met hello tv. Afspraken worden nagekomen, fijne service aan huis en bij vragen heb je snel contact.

Aanrader!

Bree 23-08-2023

We zijn in meerdere winkels geweest om ons te oriënteren. Waar we in sommige winkels door iemand geholpen werden alsof we een lamp wilde kopen. "Hij kan uit en aan" werden wij bij Hello tv in Utrecht ontzetend goed te woord gestaan door verkoper D O. Hij weet waarover hij praat en heeft ons alles heel goed laten zien en horen en nam alle tijd om ons goed te adviseren in de mogelijkheden t.o.v. onze wensen. Top winkel.

Harry 23-08-2023

Vandaag een prachtige Philips Oled tv gekocht bij het filiaal in Utrecht.
Goed en informatief geholpen door X.
Wij zijn zeer tevreden over het hele proces, vandaar de 5 sterren!
PS het naar de auto brengen en creatief inladen zijn evenzeer op prijs gesteld :)