HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5171 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

ronald 31-01-2022

klantvriendelijk , tv komt een dag laten maar werd netjes over gebeld. ze hebben scherpe prijzen tv`s maar een HDMI 2.1 kabel zou ik gewoon op internet bestellen. in de winkel kost deze 80 euro (bruto) en op diverse sites 30 euro.

Dennis 31-01-2022

Na aanvragen van de laagste prijs via de mail hebben wij gekozen voor een Philips 55oled806 .In de vestiging DenBosch zijn we opgevangen door ... die nog duidelijk al onze vragen beantwoorden.
Al met al zeer tevreden over de aankoop

Jos 31-01-2022

Snel en vakkundig geholpen. Ruime keuze voor ieder budget! Veel aanbod in de winkel / show (sound) room om alles goed te kunnen bekijken en te beluisteren.

Frank Z 31-01-2022

Bij Platte TV in Den Bosch een nieuwe LG tv gekocht. Verkoper xxx heeft mij bijzonder goed geholpen. Hij nam uitgebreid de tijd voor mij en heeft zeer goede kennis van de producten. Ze hebben er een tevreden klant bij. Ik vertrouw erop dat eventuele service ook goed geregeld is.

Rwarre 31-01-2022

Omruilen was geen enkel probleem nog extra korting en meedenken tijdens dit proces. Helemaal geweldig.

P 31-01-2022

Vriendelijke medewerker en inhoudelijk goed. Goed geholpen door hem. Wel een beetje pushy met de verzekering toen ik zei dat ik deze niet wilde. Nee is nee.

Emiel 31-01-2022

Ik heb eerst via de website advies gevraagd , ik was op zoek naar een TV in de slaapkamer en ik was er eigenlijk al vrij snel uit. Het model + accessoires wat mij is geadviseerd voldoet aan de wensen die ik had. Ik kon direct na het in orde maken van de order de TV ophalen in Naarden. Daar werd ik direct geholpen, stond mijn bestelling al klaar en werd de TV als service ook nog eens in de auto geladen. Ik ben zeer tevreden over PlatteTV en ik ga zeker de volgende TV wederom bij jullie kopen!

Frank Verharen 31-01-2022

Prima winkel, mooi overzicht van alle verschillende modellen en scherm types. Vriendelijk personeel

Nick 31-01-2022

De verkoop ging zeer netjes. Ik heb dat gedaan via de chat. Ook het leveren ging volgens de afspraak. Nu heb ik gekozen voor A tot Z service. Helaas had ik de peg dat er een zwarte lijn door mijn tv zat. Kan gebeuren. Helaas vond ik het alsnog een hoop gedoe om tot een oplossing te komen. Ik moest meerdere malen foto's mailen ook van de achterkant. Dit is wat lastig als je tv aan de muur hangt. Toen kwam de melding dat het druk is en het 3 weken gaat duren voordat zij de nieuwe werkende tv kunnen leveren. Gelukkig kon ik wel zelf de tv omwisselen in de winkel. Dit heb ik gedaan omdat ik geen zin had om 3 weken met een streep in mijn scherm te zitten. Telefonisch is dit bedrijf zeer slecht te bereiken. Ik heb na 20 min in de wacht de moet opgegeven en alles via de mail geregeld. Via de mail ging het wel sneller. Al met al een prima bedrijf maar houd rekening met wat gedoe. Het komt goed maar of het lekker loopt is de vraag.

Gerwin 31-01-2022

Duidelijk en helder advies, prettig in de omgang, vertrouwd gevoel voor Boris in het filiaal Eindhoven. Aanbeveler 👍🏻

Mies 31-01-2022

Ik heb mijn tv in de winkel aangescaft en ben daar vriendelijk en deskundig geholpen door Collin.

Johann 31-01-2022

Goede service. Aardig, deskundig personeel. Ruime keuze aan diverse verschillende types televisies.

Kees Hagenaars 31-01-2022

Prettig dat men rustig de tijd neemt om alles rustig en uitgebreid te vertellen. Prachtige ruime winkel met diverse luister- en kijkplekken. Fijn ook dat we de speakers 2 weken mogen uitproberen. Enige nadeel was dat we de speakers niet in een goede stereo-opstelling konden horen.

Hans 31-01-2022

Vrijdag 28-2-2022 na bezoek aan de website waar ik een heel mooi aanbod kreeg om de Samsung smart tv Neo QLED QE50QN93AAT deze besteld op de website. De prijs was vele malen lager dan aangeboden op bv. Mediamarkt en andere grootwinkel bedrijven. Ik kon de tv ophalen in Amsterdam. Aldaar nog complete uitleg gehad over de tv ook hoe scherm schoon te maken en een extra verzekering. Helemaal top. Uiteindelijk de tv met schoonmaakschuim voor scherm en verzekering nog goedkoper uit. Ik zeg helemaal top en raad iedereen aan hier een tv te kopen. Mensen met kennis van zaken en een perfecte voorlichting.

Andre 31-01-2022

Heel goed geholpen. Verkoper heeft verstand van zaken. Ik zal deze zaak zeker aanbevelen aan andere.

Ramon 31-01-2022

Goede prijs gekregen na contact met de klantenservice. snel geleverd volgende dag in huis.

Leander 30-01-2022

Prima geholpen door Jelle bij PlatteTV in Zoeterwoude. We wisten natuurlijk al wat we zochten dus het was snel rond, en ik vond het fijn dat hij (en zijn collega, een blonde jongen) met ons meedachten over eventuele soundbar. Jelle was erg enthousiast, daar zie je aan dat hij passie heeft voor de producten en zijn vak. Het was ook fijn dat hij meedacht met de TV in onze kleine auto te krijgen. Zou hier zeker terugkomen als we in de toekomst nog A/V benodigdheden hebben!

Sjaco 30-01-2022

Op zaterdagmiddag om half 5 gingen wij informatie vragen, nadat ik me wel al op internet had ingelezen. Werden geholpen door man met een bril die alle tijd nam en goed doorvroeg naar onze wensen. Wij twijfelden over 2 modellen van LG, maar hij legde ons goed uit, waarom hij onze voorkeur veel minder vond dat de het andere model (de OLED). Maar doordat hij doorvroeg kwam hij met de Samsung 55Qn95a terwijl mijn vrouw echt geen grotere tv wilde dan 50 inch. Hij heeft ons duidelijk de verschillen laten zien, op afstand laten staan en onze situatie uitgelegd. Afijn super geholpen en besloten gelijk te kopen.

Johan de Lange 30-01-2022

Vanaf het eerste contact een luisterende verkoper met aansluitend een produkt waar mijn interesse lag. Na aankoop ook nog netjes in mijn auto gelegd dus bedankt PlatteTV.

Tjerk 30-01-2022

Wij hebben nu voor de 4e keer een nieuwe tv gekocht via PlatteTV. Ook deze keer wisten ze ons met gemak te overtuigen door de vakkundige en prettige uitleg, de beste prijs met een persoonlijk aanbod, scherper dan bij alle andere aanbieders en top service. Toen bleek dat de doos net niet in de auto paste, boden ze aan deze gelijk even bij mij thuis af te zetten. Terwijl normaal gesproken dit via bezorg afspraak moet. Verwachting volledig overtroffen.

Gaby 30-01-2022

Fijn geholpen, ik had achteraf nog een probleempje en ben gelijk teruggebeld en het is goed verholpen. Ik zou de winkel aanbevelen!

Marianne Hofman 30-01-2022

Goede website. Plezierig zeer deskundig personeel dat rustig al je vragen beantwoordt. Er is veel op voorraad. Ruime parkeergelegenheid voor de deur.Als je je orienteert op een platte TV dan ben je hier aan het juiste adres.

John 30-01-2022

Wij werden snel en goed en vriendelijk geholpen in de winkel. De winkel is ruim ingericht en we konden de verschillende TV’s goed vergelijken.
We werden goed geadviseerd over de TV en het surround systeem.

Sherry 30-01-2022

Fijne winkel, ruime keuze en vriendelijke verkopers.
Door de goede service van verkoper B. in Amsterdam hebben wij de juiste keuze kunnen maken. Top!

I. 30-01-2022

Zeer goed en vakkundig geholpen. Goed wegwijs gemaakt in de verschillende mogelijke varianten van tv’s