HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5180 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

jaro 30-03-2023

Leuke winkel in Utrecht met aardig personeel. Fijn geholpen door Dax & Aron.
Tonen belangstelling voor de klant.
Wel jammer dat op de site niet aangegeven staat wanneer iets niet in de winkel maar in het centrale magazijn op voorraad is

Annelouise 30-03-2023

Ivm met verhuizing was ik op zoek naar een nieuwe tv en via vrienden werd ik geattendeerd op Hello tv. De winkel is overzichtelijk en het personeel neemt alle tijd voor je. De installateur kwam 2 dagen later met de tv en heeft hem snel en netjes gemonteerd. De tv word gebruiksklaar opgeleverd! Hartstikke blij mee:)

Bert Kennis 30-03-2023

Zeer goed geholpen in de winkel voldoende uitleg gegeven ook de bezorging was goed gegaan zal jullie zeker bij anderen aanbevelen heb mijn tv gisteren gelijk aan gesloten zijn er heel blij mee

Johannes 30-03-2023

Top zaak! Langs geweest in Zoeterwoude, leuk personeel en gaven me naast een korting op de site ook nog een nuttige informatie!

Jan M. 30-03-2023

Alles goed uitgelegd wat het allemaal betekent en goede opstelling van verschillende merken om ter plaatse te bekijken.

Stanley 29-03-2023

Ik was al klant toen de winkel platte tv heette en vond de service goed vandaar dat dit mijn keuze was alleen de kennis van trueplay vond ik minder.

Ron 29-03-2023

Je wordt hier vriendelijk geholpen, geen strak verkoop gesprek, de persoon die mij hielp kwam vrolijk over, had volgens mij plezier in zijn werk.

Nelemans 29-03-2023

Vriendelijk personeel die goed uitleg geven en een goede aanbieding geven. Omdat de betaling thuis wat langer duurde omdat de link niet goed werkte en de bezorger wat langer moest wachten heeft hij de tv maar gelijk gratis geïnstalleerd. Super vriendelijk

Philip 29-03-2023

Eerlijk is eerlijk, ik kwam gewoon bij HelloTV terecht omdat ze de beste prijs van de door mij gewenste tv hadden. Omdat ik de tv eerst wilde zien ben ik naar de winkel in Utrecht gegaan. Gelukkig maar, want in plaats van de neo Qled tv die ik op het oog had, bleek een Oled tv beter bij mijn ‘kijksituatie’ te passen. Ik kreeg uitstekend advies (dank je wel, Gilson).
Helaas bleek de tv DOA, hij deed het niet. Na een mailtje werd ik gelijk terug gebeld met de mededeling dat ik het scherm gelijk kon komen omruilen. Geen vragen, geen moeilijkheden, geen gedoe. Wel direct een nieuwe tv!
Dus niet alleen de laagste prijs maar ook een topservice!

rob smit 29-03-2023

online behandeling was prima en de installatie door X was meer dan prima

Leon 29-03-2023

Zeer kundige, duidelijke uitleg over de verschillende systemen. Vriendelijk en meedenkend. Het was een prettige ervaring!

Mieke 29-03-2023

Goed geholpen in Doetinchem, goede uitleg over verschillen tussen toestellen en tv meteen mee te nemen.

Elly W 29-03-2023

Vriendelijke mensen, leuke kortingen en goede service. Niets aan toe te voegen

Piet 29-03-2023

Bedankt voor je vriendelijke en deskundige uitleg over mijn nieuwe Philips T.V.

René Mantel 29-03-2023

Hele mooie winkel, alleen wat verwarrend dacht dat ik in bqq winkel terecht was gekomen.

Frans 29-03-2023

Heel vriendelijk personeel, altijd bereid om alle vragen te beantwoorden.
Degene die de receiver heeft geïnstalleerd doet dit met veel plezier en is erg kundig.
We hadden een klein probleempje met een nieuwe receiver maar dit is zeker naar alle tevredenheid opgelost.

Nina 29-03-2023

Mooie aanbieding gekregen via HelloTV. PostNL was deze tv echter kwijtgeraakt… super goed geholpen door Redney in Naarden en uiteindelijk hebben zij PostNL hun probleem netjes opgelost

Hans de Groot 29-03-2023

Ik ben vandaag uitstekend ontvangen inclusief een kopje koffie. Ik ben geholpen in Utrecht door A.G. (Aaron). Prima informatie over de soundbar gekregen en hij werd zelfs in de kofferbak van mijn auto gelegd.

Kees 29-03-2023

Prima geholpen door Daniël in de winkel in Nijmegen. Vlot en vakkundig advies bij de aankoop van onze nieuwe tv.
Heel blij met onze nieuwe aankoop.

Ferr 29-03-2023

In filiaal Zoeterwoude van HelloTv ben ik goed geholpen door het personeel om een nieuwe Oled Tv te kiezen (LG G3). Het personeel heeft goed kennis van zaken en zijn klantvriendelijk.

Toen ik de Tv had besteld, koos ik voor de optie om mijn nieuwe Tv te laten bezorgen en aan de muur te hangen. Bezorger R. uit Zoeterwoude had de Tv netjes op tijd bezorgd en heeft de tv heel goed aan de muur gehangen. De bezorger is proffesioneel, stond mij vriendelijk te woord en had alles goed uitgelegd tijdens het proces met het ophangen van mijn tv. Mocht je opzoek zijn naar een nieuwe tv? twijfel niet en ga zeker langs HelloTv!

Paul 29-03-2023

Gekozen voor deze winkel aangezien ik er dichtbij dan direct kan afhalen.

Uitgekozen tv bleek niet op voorraad, maar kreeg een stuk luxer en actuelere tv mee voor dezelfde prijs.

TV direct kunnen meenemen en na uitpakken en aansluiten bleek er toch een paar barsten in het scherm te zitten, teruggegaan en direct zonder problemen gewisseld voor nieuw.

C.A. Lopes 28-03-2023

Ontzettend goed geholpen door xxxx! Hij was geduldig, vriendelijk en adviseerde ons goed over de verschillende producten. Hij nam echt de tijd voor ons.

Fred Musler 28-03-2023

Op de site gezocht naar de juiste tv voor onze huiskamer. In de winkel verder geholpen om de juiste keuze te maken. Na een chat en telefonisch contact konden we de tv goed programmeren. Fantastisch!!

Theo 28-03-2023

Erg tevreden met de service van Hello TV in Naarden. Ook op een dinsdagochtend voldoende medewerkers om je te helpen. Met het inruilvoorstel was het voor mij niet moeilijk om tot koop over te gaan.

Fam. van Peppen 28-03-2023

Vandaag is bij ons de service medewerker xxxx van hello tv langs geweest om wat aanpassingen te doen aan de onlangs geïnstalleerde nieuwe TV. Xxxx heeft op alle fronten en mogelijkheden de door ons gewenste aanpassingen naar tevredenheid en netjes uitgevoerd, ga zo door medewerker xxxx.