HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5173 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Peter 24-11-2022

TV Samsung QD Oled gekocht in winkel Nijmegen. Prima geholpen door Daniël. Prijs was onderhandelbaar ivm een coulance reden. Dus beide partijen tevreden!

Robert Post 24-11-2022

Wederom een top service gehad van Hellotv. Skip de installateur was aardig en behulpzaam. Ik raad Hellotv aan om een TV te kopen. Snelle terugkoppeling, mooie offerte en aardig personeel!

Vliegendhart 24-11-2022

Vriendelijk personeel, goede deals en goed geholpen bij het uitkiezen van een tv. Vragen werden kundig beantwoord en de aangeschafte tv werd netjes naar de auto gebracht.

Egidio 24-11-2022

in eerste instantie was het chatcontact wat terughoudend van karakter, dat veranderde al snel toen ik blijk gaf serieus geïnteresseerd te zijn, goed luisterend naar mijn wensen en daar door te vragen waar nodig kwam de verkoper met een duidelijk en helder advies, met een hoge korting en cashback deal wist hij mij te verleiden tot de aankoop, waarna hij mij de vestiging (Naarden) aanwees waar ik mijn nieuwe 55 inch Samsung Oled kon ophalen.... de volgende middag parkeerde ik mijn auto voor het pand van Hello TV, ik liep de zaak in waar ik uiterst vriendelijk werd begroet door het aanwezig personeel, Een verkoper stapte naar voren en heette mij van harte welkom, dat het daar niet bij bleef liet hij meteen blijken door mij een kop koffie aan te bieden en naar een gelijk exemplaar te begeleiden om mij uitleg te geven over de werking, de do's en don'ts aan te reiken en te bevestigen waarom deze televisie tot één van de toppers hoorde in dit segment op dit moment, als er nog onzekerheid had bestaan dan was dat nu wel weggenomen, en die kwaliteit dicht ik de verkoper volledig toe, met een nieuwe en voordelig geprijsde HDMI kabel en de zekerheid van een garantie+ pakket restte mij niets anders nog dan te betalen, nadat ik hem tot slot de hand had geschud verzekerde hij mij dat ik ten alle tijden een beroep op hem kon doen mocht er iets onverhoopt aan de hand zijn, met een glimlach stapte ik de auto in, mijn aankoop was er al ingelegd, op weg naar huis met de ervaring dat klantgerichtheid en oprechtheid nog steeds bestaat... kortom ben je op zoek naar een nieuwe televisie? Naarden of Nijmegen, laat je verrassen

K. De Haan 24-11-2022

We zijn enorm goed geholpen in de winkel in Naarden. We hebben er de tv en geluidset kunnen kopen die we zochten. Daarbij heel behulpzaam advies gehad. Ik zou iedereen deze winkel aanraden.

Joris 24-11-2022

Ik was op zoek naar en goede 55 inch tv. Na veel voorwerk te hebben verricht tav merk/model en Zoekende naar een goede aanbieding in deze Black Friday periode, kwam ik na de voor mij bekende electronicaketens toevallig terecht bij HELLO Tv. Deze voor mij onbekende winkelketen bood met de ‘deal’ formule de beste aanbieding.
In de winkel kwam ik er achter dat ze voor minder geld een nog betere tv naar mijn smaak hadden. Het deskundige advies van de vertrouwwekkende, plezierige verkoper gaf de doorslag.
Ik kocht een prachtige tv voor een heel mooie prijs. De levering was ook stipt.
Kortom de winkel is voor mij in 1 woord: Top!

Ernst De jong 24-11-2022

Erg goed geholpen en gekozen voor een ander model dan in eerste instantie gedacht. Dat alles door goed advies.

Krolo 24-11-2022

Hello tv is een prima site voor zoeken van een TV. Vooral het chatten gaat vlot en erg behulpzaam.

Tom 24-11-2022

Ik ben al jaren een tevreden klant. Ik was niet helemaal te vreden over de tv die ik bijna een jaar geleden gekocht heb. Na overleg met de medewerker wordt er nu een andere tv aangeschaft met een flinke inruilkorting. Super!

Mac 24-11-2022

Snelle en adequate levering. Gemakkelijke website en daarnaast ook nog eens aantrekkelijke prijzen.
Prima ervaring!!!

wil peeters 24-11-2022

tamelijk kort bij huis en de montagekosten en installatie vielen mij erg mee alleen de installatiedatum is nog even wachten?

Pascal 24-11-2022

Vorig jaar de soundbar hwq950a gekocht nu deze keer 65qn800b gekocht . Beide keren super goed geholpen door de verkopers. Een echte aanrader om hier te kopen . Spijtig dat de punten maar tot 10 gaan . Van mij krijgen jullie een 11 op 10. Doe zo voort en tot de vokhende keer. Helemaal geen negatieve punten te geven.

Simon 24-11-2022

Ik ben heel vriendelijk geholpen en heb voor een hele scherpe prijs 2 geweldige tv's mogen aanschaffen!

Tim 24-11-2022

Na een lange online zoektocht zijn we uitgekomen bij hellotv. Qua prijs waren ze absoluut de goedkoopste. De volgende dag hadden we het artikel, netjes verpakt, binnen. Onze volgende aankoop zal ook zeker weer bij hellotv zijn.

Guido 24-11-2022

Ik werd supervriendelijk geholpen en goed geadviseerd! Deze winkel zeer aan te raden

Richard 24-11-2022

Echt heel scherpe prijzen (op Black Friday, maar was desondanks de scherpste prijs), bezorging volgende dag zoals beloofd.

Isaz 24-11-2022

Een goed aanod en top service in de winkel gehad! Zeker de moeite waard om hier een kijkje te nemen.

Sylvia 24-11-2022

Ik kwam voor een ander model tv van Philips, maar die is niet meer leverbaar. In de winkel werd een prima alternatief aangeboden voor een iets hogere prijs. Door de black friday aanbieding, de extra deal van Hello tv en cashback van Philips er nog bovenop was het een prima prijs. Heel goed en vriendelijk geholpen in de winkel te Amsterdam. De verkoper heeft de tv ook in mijn auto geladen. Top service!

John 24-11-2022

Wij zijn zeer goed geholpen bij de aanschaf van onze nieuwe set van Sonos premium meeslepende set met ARC de voor en nadelen werden goed gemotiveerd uitgelegd door de verkoper van Hello Tv.
Wij raden deze winkel aan iedereen aan de verkoper luistert goed en geeft dan zijn advies.

Hein 24-11-2022

Wederom super geholpen, mijn tv en soundbar komen ook van hello tv.
Prettige winkel je wordt er vriendelijk geholpen. Alles is duidelijk geen opdringerige gedoe. Men heeft kennis van zaken. Super

Ruth 24-11-2022

Erg vriendelijk, goed advies. Nemen de tijd voor je. Kijken met je mee wat je wilt en bespreken eventuele alternatieven!

Marcel 24-11-2022

Het ging hier om een ophangbeugel. De service was prima. Bruikbare info gekregen op de chat en in de winkel opgehaald. Ook nog steeds blij met me 65inch LG . Paar weken geleden bij jullie online gekocht voor een weggeef prijs. Blijblij... Hello tv!!! Een aanrader. Nogmaals bedankt....👍🤩👍

Narek 24-11-2022

Dax uit ‘s-Hertogenbosch heeft mij ongelooflijk goed geholpen. Aardige vent, jou moeten ze opslag geven

Bar 24-11-2022

Klant vriendelijk. Netjes en snel geholpen.
Via de site zijn we bij de winkel in Zoeterwoude terecht gekomen.

Peter van Viersen 24-11-2022

De eerste indruk is ok. Het toestel moet nog geleverd worden dus afwachten.