HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5111 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Lex 08-11-2022

Via, via ben ik bij deze winkel uitgekomen op ervaring van een vriend. Hij heeft hier recent een tv aangeschaft en was enthousiast over de voordelen van HelloTV. Nóg in die zelfde week ben ik eens langs gegaan om te 'oriënteren'. Echter stond ik binnen 30 minuten alweer buiten met een schitterende Tv. Er is een prettige service, goede prijs/ kwaliteit verhouding en kunnen een goede deal maken met de consument. Zo heb ik niet verder hoeven kijken naar andere aanbieders. Ideaal! + ze hebben een eigen garantie pakket bij de Tv wat zorgt voor extra service. Top winkel!

Murat 08-11-2022

Hele scherpe deal gemaakt. Ik ben heel erg tevreden.
- vriendelijke medewerker (geholpen door xxxx, winkel Den Bosch). Heeft zijn best gedaan om de deal te scoren
- snelle bezorging. Zondag besteld in de winkel en dinsdag geleverd
- mogelijkheid om werkende tv in te leveren voor extra korting
Ga eens langs naar de winkel in Den Bosch

Ronald Glaser 08-11-2022

De tv was kapot bij aflevering. Vandaag werd door medewerker xxxx een nieuwe gebracht. Wat een geweldig mooi beeld deze tv en wat een aardige en behulpzame man is xxxx.
Ik zal iedereen aanraden om hun tv hier te kopen. Problemen worden gewoon goed opgelost!

J.Meijer 08-11-2022

Goed en snel geholpen inclusief deskundig advies in de online chat. Snelle reactie en een scherp aanbod.

Rick 08-11-2022

Door te zoeken op internet kwam ik Hello tv tegen. na even zoeken stuitte ik op het product dat ik al een tijdje aan het volgen was en wat ik wilde aanschaffen. Ik kreeg een nette chat met een geweldig aanbod met een offerte. Ik heb hem zaterdagavond besteld en betaald. Maandagmorgen om 10.00 uur met een belletje van de bezorger 10 min van te voren keurig afgeleverd bij mij thuis. Ik kan daardoor hello tv zeer zeker aanbevelen en ik zal er de volgende keer als eerste bij kijken voor mijn volgende aankoop.

Een zeer tevreden kalnt.

Eric en Petra. 08-11-2022

Naar de winkel gegaan voor een kleine tv voor de slaapkamer. Gelijk ook maar een nieuwe lg televisie 65 inch gekocht, deze bleek toch een maatje te groot en zonder problemen omgeruild voor 55 inch en netjes verstuurd.
Prima geregeld, fijne sfeer, leuke en vakkundige mensen . Bedankt medewerker xxxx voor je vriendelijke service.👍👍

Ben 08-11-2022

het ontvangst in winkel was vriendelijk en behulpzaam bij het beslissen over het toerstel wat voor ons het beste was, vooral het geduld van medewerker xxxx spande de kroon. Hartelijk dank.

Ben 08-11-2022

Ik kwam voor een bepaald type tv, verkoper stelde de juiste vragen waardoor hij precies wist wat ik zocht. Alle voordelen van andere tv laten zien en uitgelegd waardoor de keuze erg makkelijk werd. Goed advies over extra garantie en bekabeling waardoor ik de juiste keuze kon maken, nog wat extra black friday korting gekregen en bezorg afspraak gemaakt wanneer het mij uitkomt, dit maak je weinig meer mee. Kortom top uitleg, advies en service

Khachik 08-11-2022

Vriendelijk personeel, duidelijk uitleg, scherpe prijzen ,
Ik zou deze winkel aan iedereen aanraden.

Paul 08-11-2022

Op zaterdagavond een tv gekocht. Zondagochtend een voorstel gehad om de tv te upgraden naar het allernieuwste model (tegen bijbetaling van slechtst € 30). Voorstel op zondagmiddag geaccepteerd, maandagochtend al de tv in huis. Ik kan dus niks anders dan een 10 geven.

Heino 08-11-2022

De winkel in Zoeterwoude zag er netjes en verzorgd uit, ik ben zeer goed geholpen en had het gevoel te kunnen vertrouwen op de deskundigheid van de verkoper.
De levering kwam eerder op de dag dan was afgesproken, dit was echter niet erg want er werd optijd gebeld hoelaat de bezorging zou plaatsvinden. Ik woon op 2 hoog, mijn tv werd netjes boven gebracht en volledig en kundig opgehangen en geïnstalleerd. Toen dit alles gedaan was werd uitgebreid de tijd genomen mij te laten zien hoe de tv en bijbehorende afstandsbediening werkte. Top service!

Hugo Pellinkhof 08-11-2022

Ik heb deze zaak uitgezocht via het internet. Ik was getroffen door de deskundige indruk en persoonlijke behandeling. Dit was voor mij aanleiding zelf de zaak in Groningen te bezoeken. Ik heb daar deskundige uitleg gehad en een fantastische tv ( Samsung 63 inch Qled 2022) gekocht. Ik ben zeer tevreden over de verkoper, ( Andre Wendelaar) die op een innemende wijze de deal stuurde in een verstandige richting. Ben er bij mee. Goed gevoel. Aanrader

Martin 08-11-2022

Maandag eindelijk de TV gekocht waarna ik naar op zoek was. Na gedegen 'huiswerk' kwam ik de door mij gewenste TV tegen bij HelloTV, waarvan de winkel vlakbij mijn woonplaats is gevestigd. Omdat ik vind dat je een TV slechts kunt beoordelen nadat je deze in real live hebt gezien/gehoord, ben ik in het filiaal in Son wezen geweest waar ik keurig werd geholpen.
Duidelijk uitleg en er wordt ruimschoots tijd voor je genomen.
Zelfs de prijs is nog onderhandelbaar.
Wat betreft de TV ben ik (tot nu toe) helemaal happy en tevreden.

WP 08-11-2022

Top service! Zowel het bezoek in de winkel als de installatie ging vlekkeloos. Installateur .... nam uitgebreid de tijd om de TV en Sonos perfect op te hangen en uit te leggen! Alles hangt op de millimeter nauwkeurig, de draden zijn perfect weggewerkt en alle tips en tricks van de TV werd gedetailleerd uitgelegd. Dank je wel voor de voortreffelijke service.

Angela Bosch 08-11-2022

Ik ben vandaag geholpen door ..... in het filiaal in Utrecht. We werden zeer vriendelijk te woord gestaan en er werd echt geluisterd waar we naar op zoek waren. Alles werd prima uitgelegd en er werd voor gezorgd dat er als compleet hadden voor een leuke prijs. Dit is de eerste keer dat ik ooit geholpen zonder dat iemand je iets duurders aan probeerd te smeren. ....... dacht echt met ons en onze portemonnee mee. Top service bedankt......

Ted 08-11-2022

Ik vond het advies voor de TV helemaal goed. Ik had een LG televisie in mijn gedachte, maar door goede vragen bleek een Samsung toch beter in onze situatie. Prettig en professioneel advies van .....

Gerrit 08-11-2022

Bij binnenkomst winkel in Amsterdam werd direct aangegeven dat we, ivm drukte in de winkel, even 5 minuten moesten wachten totdat een medewerker ons te woord kon staan. Binnen aangegeven tijd door medewerker ...... keurig te woord gestaan onder het genot van een aangeboden kop koffie. Goed advies gekregen bij aanschaf televisie. Heeft ook in de showroom laten zien wat er als je pech hebt mis kan gaan met het beeld vaneen Oledtv. Daarom direct 5 jaar garantie tegen redelijke prijs en goede voorwaarden genomen.

Jc van Deijk 08-11-2022

Mooie winkel met ruime keuze aan televisies geholpen door een zeer vriendelijk jonge man met goede kennis van zaken
Heeft ons goed geadviseerd in onze keuze
Als ik weer een tv nodig heb ga ik hem zeker hier halen

Maicel 08-11-2022

(*) heeft mij super geholpen ik kwam om een LG halen maar liep weg met een Samsung omdat hij mij een beter scherm kon aanbieden voor zelfs minder geld topper!

Odile Kruisman 08-11-2022

Een hele nette winkel, werden vriendelijk ontvangen door een gastheer en kregen een kopje koffie aangeboden. Al vrij snel was er een adviseur beschikbaar en heeft ons op alle vlakken goede en deskundig advies gegeven.
We hebben ook een all in garantie pakket afgesloten, omdat we niet zeker waren of het formaat goed bij ons in de woonkamer zou passen. Met dit pakket kan je 4 weken proef kijken en mocht het onverhoopt niet goed zijn kan de tv omgeruild worden.

NickS88 08-11-2022

Zeer goede en duidelijke toelichting van de verkoper gehad in Nijmegen.
Betreffende verkoper wist waar hij het over had en toonde ons verschillende tv's zonder te pushen.

Ron 08-11-2022

Duidelijk advies. Goede service en wat belangrijk is zonder gedoe je eventuele aankoop (TV) binnen een vastgestelde (ruime) termijn ruilen.

Gertjan 08-11-2022

Mooie winkel met veel toestellen om te vergelijken alvorens een TV aan te schaffen. Duidelijke uitleg en advies. Nemen alle tijd voor je.

John 08-11-2022

Tijdens mijn oriëntatie ben ik prettig online geholpen door de medewerkers, daarna ben ik ook uitvoerig en prettig geholpen tijdens mijn winkelbezoek. Hebben ook netjes geholpen om de gekochte tv in de auto te krijgen. Goede prijzen en klantvriendelijke medewerkers.

Rieti 08-11-2022

Klantvriendelijk fijne ruime zaak deskundig
Met name Jordi
Legt alles rustig en geduldig uit dwingt je niets op
Kortom top