HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5171 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Dirk 07-10-2020

Op zoek naar een goedkope 2e tv voor de Xbox van onze zoon kwam ik uit op winkelmodellen.nl. Hoewel het geadverteerde model niet meer voorradig was ben ik uiteindelijk toch de winkel uitgelopen met een goede én goedkope tweedehands LED-TV.

Mark 06-10-2020

Snelle levering, goede prijs en fijne klantenservice. Goed bereikbaar voor vragen en een foutieve levering was snel opgelost. Ook mijn klachten en vragen werden serieus genomen, zowel telefonisch als via de chat. Mijn ervaring was gewoon goed!

Francisco Venegas 06-10-2020

I just can recomend Platte TV specially the montage service. We had a really good experience with Installateur D, he assisted us in everything.

Martin 06-10-2020

Een actieve ploeg mensen die alles weet Van hun vak en op een enthousiaste wijze de voor en nadelen kan overbrengen. Perfect geholpen.

Johanna Verheij 06-10-2020

Volkomen onverwacht en tot mijn grote verbazing zei mijn zoon 20 september " mam kom je mee? We gaan een tv voor je kopen . Ik was overdonderd en we gingen naar " platte tv " waar we geweldig werden geholpen door een vriendelijke jongeman.
Gekke situatie, ik spartelen nee nee veel te duur en niet nodig ...........😊
Maar de verkoper was niet opdringerig en heeft mij goed geholpen en een prachtige tv verkocht. Geen naambordje op en ik hoorde dat dat bij platte tv geen gebruik is, maar deze verkoper vertelde dat hij er al 16 JAAR !!!! werkt en dat verbaasd mij niets. Rustige benadering en vriendelijk en mij op mijn leeftijd afgestemde tv verkocht !!
De monteur die de tv kwam installeren idem dito !
Geduldig, vriendelijk , rustige uitleg van nieuwe snufjes en netjes alles opruimen
Ook weer geen naam maar ik zag dat zijn initialen SV waren !!!

Ik zou platte tv aanraden NIET omdat de zaak er mooi uitziet maar WÉL om de persoonlijke aandacht .
Officiële reactie van HelloTV 08-10-2020

Beste Johanna,

Wat een geluk heeft u met zo'n zoon! Leuk om te lezen dat we uw ervaring nog wat meer bijzonder hebben kunnen maken door u van een persoonlijk advies te voorzien en ook de installatie voor u uit handen te nemen.

Heel veel plezier gewenst van uw aankoop en hopelijk zien we u nog eens terug.

Jelske - PlatteTV

Janneke Kabalt 06-10-2020

Afgelopen week een tv aangeschaft. Na de bestelling kwam de winkel met een mail met daarin de aanbieding voor een nieuwer(en dus beter) model. Om eerlijk te zijn had ik heel even mijn twijfels omdat ik nog nooit van dit bedrijf had gehoord en dit leek mij te mooi om waar te zijn. Maar ik wou de winkel het voordeel van de twijfel geven.... En.....ze hebben mijn vertrouwen niet beschaamd maar mij echt een erg goede tv gestuurd.
Bedankt voor het sympathieke aanbod en ik ben jullie echt dankbaar!

braspenning 06-10-2020

We zijn erg goed geholpen ,ze zijn erg klantvriendelijk en hele goede uitleg over de producten

Theo K 06-10-2020

deskundig en vriendelijk personeel die goed uitlegt en niets opdringt en zeer fijne winkel in Naarden

H 06-10-2020

Ik had besteld en werd tot volle tevredenheid in de winkel behandeld.
Ook op onze vragen kregen wij een goed en antwoord.
Verder Keken wij nog naar platte tv.s, en ook daarop hadden wij een aantal vragen die eveneens Volledig tot ons genoegen beantwoord werden.

Mary 06-10-2020

Installateur D. Is een topper, zeer bekwaam en uiers klantvriendelijk ! Bedankt D.
Tot de volgende keer

Bart de Vries 06-10-2020

Hele scherpe prijzen. Er wordt goed naar je geluisterd. Ik was enorm in dubio welke tv ik zou aanschaffen. Ze leggen de verschillen uit en laten het ook uitgebreid zien. Ze nemen hier ook alle tijd voor. Ook vond ik het fijn dat ze niet probeerden de duurste optie te slijten. Montage kon al 2 werkdagen later en verliep super. Nog goede tips gekregen wat betreft aansluitingen.

Mohamed 06-10-2020

Platte tv aan de Spaklerweg! Een leuke winkel met een breed aanbod aan tv’s !

Ik ben geholpen door Christiaan en die heeft me zeer goed ondersteund tijdens mijn zoektocht voor een tv, uiteindelijk uitgekomen op de Samsung 65Q95T en de Samsung Sounbar Q900T en natuurlijk voor een hele mooie prijs!!

Zeker voor herhaling vatbaar!

Dick Paans 06-10-2020

De aankoop van onze nieuwe tv in Groningen bij Andre, alsmede de bezorging en installatie door Skip op 30 september jl. zijn verlopen zoals je dat als klant voor ogen hebt.
Perfect geregeld een dikke aanrader

Stephan 06-10-2020

Ik werd nadat ik rustig een rondje door de winkel had gelopen aangesproken door Nick. Was niet van plan direct een tv aan te schaffen. Nick heeft mij verschillende tv’s in de maten laten zien waar ik in geïnteresseerd was. Na verschillende merken bekeken te hebben en uiteindelijk voor de Sony gekozen te hebben heeft hij mij nog het een en ander uitgelegd en na controle van de voorraad de tv voor mij vastgelegd. De winkel houdt zich strikt aan de COVID-19 regelen en zo ook de medewerkers. Ik ben er goed en professioneel geholpen door Nick. Tevens raad ik de platte tv winkel in Amsterdam aan. Groot en ruim opgezet. Voor de mannen wil je een nieuwe bbq aanschaffen ook daar kan je terecht. Ik ga de bbq sowieso een keer halen. Of natuurlijk weer een nieuwe tv. Hartelijk bedankt voor de goede hulp en service.
Officiële reactie van HelloTV 08-10-2020

Beste Stephan,

Bedankt voor uw uitgebreide review. Leuk om te lezen dat u uiteindelijk een nieuwe Sony TV bij onze winkel in Amsterdam heeft gekocht.

Uiteraard houden we ons in de winkels ook aan de COVID-19 maatregelen, fijn om te lezen dat u dat ook zo ervaren heeft.

Veel plezier met uw nieuwe TV en tot de volgende keer als u naar onze barbecues komt kijken ;-)

Jelske - PlatteTV

Johan 06-10-2020

Vlot geholpen door Andre van Platte Tv
Ook het contact met Tim,Ivo en michel geweldig!
Ik raad dit zeker aan.

Romy 06-10-2020

Ik had een tv besteld via plattetv.nl
Na de bestelling kreeg ik een mail met daarin een aanbod van een beter model voor maar twintig euro meer. Ik besloot het nieuwere model te kiezen. De huidige bestelling heb ik in de winkel zelf aan kunnen laten passen. Ik werd snel en vriendelijk geholpen!

Jolanda van de Pol 06-10-2020

Ik was in Naarden om wat informatie te krijgen over de Sonos play bar.
Ik ben door het goede advies naar buiten gelopen met een playbar en een sub
Ik werd keurig en netjes geholpen door Thoren.
En ging met een blij gevoel naar huis waar mijn playbar nu staat te pronken, helaas was de sub nog niet leverbaar maar daar wachten we met geduld op.
Voor de toekomst wil ik nog wat meer Sonos uitbreiden en kom zeker terug.

Peter 06-10-2020

Via de overzichtelijke site van PlatteTV.nl had ik al een voorselectie van (Philips) smart-tv’s gemaakt. Maar je wilt ze natuurlijk wel in het echt zien en beoordelen. Dus op naar de vestiging in Zoeterwoude. Mooi pand met ruim assortiment op winkelboulevard. Hartelijke ontvangst door Amit van Team Zoeterwoude. Aan de hand van mijn voorselectie en de expertise van Amit tot een definitieve keuze gekomen: Philips 55OLED805. Onder het genot van een kopje koffie werd na een prettige onderhandeling naar mijn tevredenheid de uiteindelijke prijs bepaald. Tevens zijn de extra garantiemogelijkheden (A-Z Service Totaalpakket) besproken en is advies uitgebracht over de benodigde HDMI kabel. Na hulp bij het inladen van de nieuwe aanwinst met een tevreden gevoel huiswaarts gereden.

Mari van den Berg 06-10-2020

Ik heb hier al eerder een tv gekocht en was daar dermate tevreden over dat ik hier nu weer terug ben gekomen om een tv te kopen.
Goede voorlichting, goede deal kunnen maken.
Enige minpuntje dat ik kan bedenken is dat de verkoper een beetje te goed zijn best deed om aanvullende zaken te bieden.

Mark 06-10-2020

Omdat het tijd was om naar een nieuwe tv te kijken, kwamen we uit bij PlatteTV. PlatteTV levert een service die gemiddelde televisie winkels in Nederland niet leveren, zoals: een persoonlijke offerte, een speciale prijs, inruilkorting geven op je oude tv en natuurlijk ook de extra garantie pakket.

Tijdens het zoeken in de PlatteTV vestiging van Utrecht werden we geholpen door een medewerker die goed met ons meedacht in onze eisen die we hadden voor de nieuwe tv, ook gaven we aan dat we niet meteen de hoofdprijs wilden betalen en dat er wel een budget is. De medewerker nam dit goed op en liet ons meteen een aantal tv's zien die binnen ons klassement vielen. Nadat we er een hadden uitgekozen maar toch wilden nadenken, kregen wij netjes van de medewerker een vrijblijvende offerte.

Na wat wikken en wegen ben ik de dag erna toch weer terug gegaan met onze eigen tv. Hier werd ik meteen geholpen door een andere medewerker, samen hebben we mijn tv getest op de vereisde punten en zo werd deze goed gekeurd voor inruiling. Na een goed gesprek gehad te hebben met de medewerker, kwamen we toch op een ander (duurdere) model uit. Omdat Samsung een behoorlijke cashback actie heeft en wij een aardig bedrag terug kregen voor onze huidige tv, kon er een mooie deal gesloten worden voor een tv buiten ons klassement maar wel binnen ons budget. De medewerker heeft de tv gehaald uit het magazijn en heeft hij mij nog de stappen van de PlatteTV garantie pakket uitgelegd. Al met al een top service! De medewerker heeft zelfs geholpen de tv in de auto te tillen, PlatteTV Utrecht levert dus niet alleen service tot aan de kassa maar ook service tot de tv echt in de auto ligt. Ik ben dan ook zeer tevreden over PlatteTV

Wendy73 06-10-2020

Op aanraden van een familielid kwamen we bij PlatteTV in Nijmegen terecht. Een mooie, overzichtelijke winkel met een compleet assortiment en zeer nette prijzen. We werden ook uiterst geduldig, vriendelijk en vakkundig geholpen door “(*)”. Geen vraag bleef onbeantwoord en hij attendeerde ons op zaken waar we zelf niet eens bij stil hadden gestaan zoals kijkafstand, pixelgarantie en een gratis VT Wonenlijst voor bij de Samsung The Frame. We kwamen binnen voor een kleiner model maar zijn achteraf heel blij dat we het advies van de verkoper hebben opgevolgd en toch voor de grotere uitvoering zijn gegaan. De TV hebben we zelf geïnstalleerd maar voor de prijs van PlatteTV hadden we dit evengoed uit kunnen besteden. Een volgende keer komen we hier dan ook zeker terug!

Kees 06-10-2020

Goed geholpen. Verkoper weet waar hij het over heeft.
Leuke prijzen, is bespreekbaar.

Westhoek 06-10-2020

Wij vonden het een mooie winkel , aanbevolen door onze schoonzoon . Zelf wisten wij niet dat daar een platte.tv shop bestond . Vriendelijk personeel en goed geholpen . Moesten wegens drukte wel een poosje wachten , toen werd ons ter vergoeding een kop koffie aangeboden . En uiteraard een t.v gekocht voor de slaapkamer .

Simonv78 06-10-2020

Ik ben in de fysieke winkel in Utrecht geweest en ben daar heel goed geholpen. Ik wist al wel redelijk wat ik wilde maar werd door de verkoper met de juiste informatie naar mijn definitieve keuze geholpen. Ik twijfelde over 55 of 65 inch, maar heb de 65 inch gekozen, waarbij ik binnen een bepaalde periode alsnog naar 55 inch mocht overstappen. Dat blijkt in de praktijk niet nodig, ik ben erg blij met 65 inch!!! Goede deal gemaakt in winkel en heel netjes/goed behandeld! Dik tevreden!

Robin 06-10-2020

Super geholpen door (*). Kwam om 17:45 binnen en had de tv de volgende dag al binnen voor een hele goede deal! Ben er blij mee bedankt!