HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5187 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Leslie 25-11-2022

Onwijs goed geholpen door X, een aardige gast die mij van alles wist te vertellen over mijn nieuwe Sonos set. Hierdoor ben ik naar mijn eigen mening goed ingelicht voordat ik deze set aanschafte. Ik ben meer dan tevreden met zowel de set als de verleende service, top!

Saul Goodman 25-11-2022

Na lang op Google gezocht te hebben naar een nieuwe tv kwam ik bij Hello TV uit. De acties waren goed en de service nog beter. Ik ben netjes geholpen met mijn keuze en bij producten. De tv was ook binnen 24 uur geleverd. Zeker aan te raden en mocht ik iets nieuws zoeken dan kom ik hier weer terug.

Jack 25-11-2022

In eerste instantie zou ik niet voor jullie gekozen hebben paar keer telefonisch contact gehad met slechte ervaring en via de mail en chat net zo. .vandaag toch naar de winkel en echt top geholpen en met tv naar huis gegaan raad jullie zeker aan maar wel persoonlijk in de winkel niet telefonisch of chat of mail zeer tevreden

Demi 25-11-2022

Super geholpen! Duidelijk en voelde me totaal niet gedwongen maar gewoon professioneel geholpen

Sjoerd Gerbrandy 25-11-2022

Tijdens het wachten op de eerstvolgende beschikbare verkoopadviseur kon ik relaxed een rondje maken om allerlei tv’s (in een soort huiskamer opstelling) nog eens te bekijken. Bevalt mij een stuk beter dan de bovenop en naast elkaar gestapelde tv’s bij de Media Markt. Voor de BBQ afdeling kom ik nog een keer terug, denk ik. Vervolgens kwam medewerker mij assisteren bij de aankoop. Ik had bedacht een 55 inch LG model uit 2021 te willen kopen. Dankzij medewerker heb ik voor €2,= meer uiteindelijk een verbeterde versie uit 2022 besteld. Dankzij Black Friday waren ook accessoires (incl. servicepakket) voor 50% van de normale prijs te koop vertelde medewerker. Die heb ik er meteen maar bijgekocht. Het wachten is nu op de bezorging en installatie met een paar weken. Kortom Sanne heeft voor mij (en ook voor Hello TV lijkt mij zo) een voortreffelijke job gedaan.

J. van der Wal 25-11-2022

Super mooie winkel en zeer vriendelijk en deskundig personeel. Uitgebreid testen van de diverse tv modellen is geen enkel probleem met telkens voorzien van deskundig advies van het personeel.
Uiteindelijk de Samsung Oled 2022 gekocht van 55 inch.
Zeker het aanraden waard om deze winkel te bezoeken en je geheel vrijblijvend te laten adviseren onder het genot van een bakje lekkere koffie als je een andere tv wilt aanschaffen.

Mike Leemburg 25-11-2022

We zijn uitstekend geholpen. Objectief advies over de producten en de onderlinge verschillen tussen de verschillende merken. Absoluut geen opdringerige verkoop. Erg plezierige ervaring. De winkel in Groningen is ruim en overzichtelijk ingericht.

Karel 25-11-2022

Zeer fijne winkel om je tv te kopen , veel uitleg van merken tv`s verder wordt je goed geholpen en je kan rustig relax zitten met een lekker bakje koffie of thee , ( en natuurlijk de korting op het toestel niet te vergeten!!!) , het personeel in de winkel helemaal goed ,vriendelijk en behulpzaam.

Sjaak De vos 25-11-2022

Werd heel goed geholpen en voelde geen druk van de verkoper die wel eens opdringerig kan zijn (was hier geen sprake van ) en dat koopt veel prettiger 👍🏾

Michel 25-11-2022

Heldere en eerlijke toelichting zonder opdringerig te zijn.
En mooi aanbod gehad met resultaat koop van TV

Frank 25-11-2022

Ontvangen met een koffie
En snel een medewerker die mij correct heeft geholpen

Richard 25-11-2022

Prima bediening in de winkel van Sanne.
Via email een offerte gekregen, gebaseerd op black Friday, die ik niet kon weigeren. Netjes thuisbezorgd. Was wel jammer, dat laten installeren 2 weken zou duren, vanwege drukte. Daarom maar zelf gedaan. Was vrij eenvoudig. Kan nu WK op 65 inch kijken. Wel jammer, dat er geen gebruiksaanwijzing bij zat. Deze moet je van internet halen. Nog niet gelukt.

Jordy Heerschop 25-11-2022

Goed en vriendelijk geholpen door Bryan de Groot in het filiaal in Naarden.
Mede door zijn expertise op een prachtig model uitgekomen.

Marcus 25-11-2022

Merkproduct voor zeer scherpe prijs, makkelijk bestellen en betalen via duidelijke website en snel, gratis thuisbezorgd. Top!

Akin 25-11-2022

Vriendelijke medewerker. Een uitstekende deal gekregen. Toestel was ook voorraad.

Bart 25-11-2022

Eerste Tv die ik had mee gekregen was al na 10 min stuk!
De dag nadien terug naar de winkel gegaan en onmiddellijk een nieuwe tv meegekregen.
Jammer dat er wel geen telefonisch overleg mogelijk was door grote drukte.

Hugo75 25-11-2022

Prima geholpen door Daan in filiaal Eindhoven. Goed en helder advies gekregen. Uiteindelijk met een mooie aanbieding de deur uit gegaan. Bedankt!

Niels 25-11-2022

Vriendelijk personeel en geweldig geholpen in de winkel.
Het personeel Is kundig en weet waar ze het over hebben.
We kwamen uit de winkel met een mooie nieuwe tv!
Bedankt hellotv

Mike m 25-11-2022

Medewerker heeft ons netjes te woord gestaan en professioneel geholpen bij het maken van onze keuze voor een nieuwe televisie.

Trudy Wehrmeijer 25-11-2022

Mooie, overzichtelijke winkel, waarin de diverse merken goed met elkaar zijn te vergelijken. Ik wilde een 50 inch TV met goede technische specificaties. Jordie heeft mij goed geholpen, bevestigd dat die relatief kleine maat voor mijn kijkafstand passend is en mij een Samsung qn5093b geadviseerd. Samen met de ultraplatte Samsung muurbeugel ben ik - dankzij Black friday voordeel - precies binnen mijn budget gebleven. Als ik een grotere maat had willen hebben, dan was er nog meer keus, met ook bijbehorend advies geweest, zo heb ik wel in de winkel gezien en gehoord. Kortom, fijne winkel met verkopers die echt advies geven, om zo in het oerwoud van TV's en merken een keus te maken..

Moira Harte 25-11-2022

Ik werd geholpen met aandacht, expert advies, op een vriendelijke manier. Ik voelde me nooit onder druk om een specifieke model te kopen......de Salesman was zeer professioneel EN aardig. Een aanwinst voor "hello TV".
EN, ik ben een zeer tevreden klant !!!

B. Staassen 25-11-2022

Heel goed geholpen door jullie collega Colin in Den Bosch.
We kwamen voor een tv en zijn daarin eerlijk en goed geholpen.
Alle voorwaarden waren netjes uitgelegd en er is heel goed meegedacht over de nieuwe situatie van de televisie. We waren netjes en vriendelijk behandeld wat ook oprecht over kwam. Als laatst was de prijs ook heel netjes. Dikke aanrader!!

Sjaak Nootdorp 25-11-2022

De door mij gekochte TV liep heel erg hard, maar Amit (Zoeterwoude) is het toch gelukt om de TV te leveren. Het chatten was nieuw voor mij, maar dat ging ook prima.

Jerry 25-11-2022

Top geholpen door de betreffende verkoper. Deze gaf goed advies en dacht ook echt mee. Zeer tevreden over mijn aankoop bij HelloTV

DH 25-11-2022

Vriendelijke mensen met verstand van zaken. En als de een het niet weet, dan helpt men elkaar zonder dat dit vervelend overkomt. Mooie en overzichtelijke winkel. Goede koffie!