HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5184 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Wil v Straten 06-07-2021

Vriendelijke bediening en hij had er verstand van,we hebben al verschillende toestellen daar gekocht

J. Coenders 06-07-2021

Prima tv, kleuren en geluid uitstekend, makkie om het te installeren, afstandbediening klasse

Dick 06-07-2021

Na online gezocht te hebben naar een televisie ben ik terecht gekomen bij Plattetv.nl.
In Naarden naar de winkel gegaan. Werd uitstekend geholpen door verkoper (*). Een goede prijs afgesproken en het artikel bleek ook voorradig te zijn. Dezelfde avond televisie gekeken op onze nieuwe tv. Ik ben tevreden over de gang van zaken.

Thinkbig 05-07-2021

Goede service
Klantvriendelijk
TV goede kwaliteit en prijs is scherp
Aanrader

Linden van der Wim 05-07-2021

Afspraken 100% nagekomen. Het plaatsen ging geweldig. Zoveel kennis en echt meedenkend. Erg tevreden

Daan 05-07-2021

Ik heb mijn LG OLED in Doetinchem gekocht echt een super tv en ben netjes geholpen

King 05-07-2021

Op zoek naar nieuwe tv deze winkel gevonden op internet en blij verrast dat ze op zondag ook open waren. Een bezoek aan de winkel in Eindhoven bleek een schot in de roos. Vriendelijk en bekwaam personeel. Keuze tussen Sony, Philips en LG viel uiteindelijk, na vele afwegingen, op LG. Zeer tevreden met de hulp van de verkoper. Tv binnen 24 uur op mijn thuis adres afgeleverd. Dus absoluut geen negatieve opmerkingen.

Enno 05-07-2021

Heb deze winkel uitgekozen omdat ik speciaal op zoek was naar een tv. Dus geen winkel waar je voor van alles terecht kunt en waar je volgens mij nooit de tijd en uitleg krijgt die je mag verwachten voor zo’n toch wel dure aankoop. Wij zijn dan ook bij deze winkel fantastisch geholpen en hebben zeker op al onze vragen antwoord gekregen. Dus voor wat ons betreft zeker een 10+ in plaats van een 10.
Ook voor als er toch onverhoopt (waar we niet van uitgaan), iets mocht zijn met deze tv, dan ben ik er van overtuigd dat we ook hiervoor op het goede adres zijn en op dezelfde manier zullen worden geholpen.

Reinier den Hartogh 05-07-2021

Shop is prima op orde, bediening laat te wensen over.
Lang wachten terwijl er wel personeel met klanten zichtbaar zit te chatten, dat voelt niet oke terwijl de rij groeit.

Truong 05-07-2021

Goede service, vriendelijke medewerkers. Denkt mee met de klant en belt op om klant (mij) tegemoet te komen. Ik ben enthousiast en kan iedereen deze winkel in Rotterdam aanraden.

Erik Franken 05-07-2021

De winkel bezocht op zoek naar een neiuwe TV. Zeer vriendelijke benadering, goede uitleg over verschil tussen fabrieksgarantie (2 jaar) en verlengede garantie (3 jaar). Gekozen voor Ambilight van Philips en een aantrekkelijke korting verkregen. Ook geholpen met de TV in de auto te zetten.

Ad Vogels 05-07-2021

Geweldig goed geholpen, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Cas Geven heeft op mij een deskundige en vriendelijk indruk gemaakt.

Ron 05-07-2021

Nieuwe winkel rotterdam

precies wat ik verwacht had deskundig en meedenkende medewerkers
en niet onbelangrijk scherpe prijs
verkoper Menno verstaat zijn vak top

Johan Vodegel 05-07-2021

Deze shop via internet gevonden. Overzichtelijke opstelling van schermen en indeling op type en merk. Kundige medewerker gesproken die alle tijd nam om op vragen in te gaan, details te tonen. Op een zeer prettige wijze.
Goede adviezen over onderhouden, montage en service verkregen.

Nelis 05-07-2021

Goed geholpen door Rob van reparatie. In eerste instantie zou mijn oude tv gerepareerd worden maar dankzij Rob een mooie aanbieding gekregen voor een nieuw exemplaar. En een maatje groter

A. Beekman 04-07-2021

Vandaag zeer vriendelijk ontvangen, duidelijke toelichting gekregen en transparant geholpen bij PlatteTV in Utrecht. Ga zo door!

Michael 04-07-2021

Goed geholpen online dmv contactformulier en erg goed geholpen in de winkel. Twijfelde tussen 2 maten en de verkoper was hierin heel eerlijk en zei: de grotere is misschien een te grote stap, maar je mag binnen 4 weken ruilen mits je toch de grotere wil.

Mooie persoonlijke prijs gehad na online contact en in de winkel deden ze hier helemaal niet moeilijk over. +1 verbeterpunt, basis prijs winkel en online beter afstemmen. Ik raad de winkel aan.

Conny 04-07-2021

Dik tevreden én met tv kwam ik thuis. Rafeal, de verkoper in het filiaal van Zoeterwoude, kwam met goede adviezen en mooie kortingen. De beoogde tv die ik wilde was echter niet leverbaar tot half juli. De verkoper hoorde dat huidige tv kapot was en ging even overleggen met collega. Hij kwam met een goed alternatief, iets duurder dan ik had begroot maar hij kon mij een mooie korting bieden. Bovendien zat er cashback op deze tv. Het belangrijkste van alles: van deze tv had hij nog er nog 1 op voorraad. Ik hoefde niet lang na te denken en kocht de samsung neo qled.
Alles afgehandeld werd de tv ook nog door de verkoper in de auto gelegd. Wat een service! Super tevreden over deze winkel en ik zou het zeker andere ook aanraden. Toppers!

Remco Boeijen 04-07-2021

We zijn super goed geholpen en we hebben een heel goede uitleg gehad over de televisie

Bayrak 04-07-2021

Wij zijn super goed geholpen door Collin. Veel nuttige informatie gekregen. Echt top service! Echt een aanrader om bij Platte TV je nieuwe TV te halen. Ze krijgen een dikke 10 van ons.

Marco 04-07-2021

Had niet beter geholpen kunnen worden. Alles is tot in de puntjes uitgelegd. Klant vriendelijkheid staat heel hoog en de winkel ziet er heel netjes uit. Blij dat ik hier mijn tv met soundbar systeem heb aangeschaft.

Adri 04-07-2021

Geweldige service waaronder voor hulp online met juiste antwoorden en reacties.
In de winkel zeer duidelijk en vriendelijk geholpen door verkoper tot en met het plaatsen van de tv doos in de auto.
Ook heel netjes ontvangen door de gastvrouw met iets te drinken.

Peter 04-07-2021

Ik heb de TV in de winkel gekocht. alles was perfect. bezorging weet ik niet
De verkoper was erg vriendelijk.

Andijo 04-07-2021

Mijn huidige Philips 55POS9002 OLED TV kreeg wat kuren. Met verkoper van PlatteTV een prima deal kunnen sluiten voor een vervangende OLED TV van LG. Goede service, klantgericht en betrouwbaar!

Hetty 04-07-2021

We zijn in de winkel keurig geholpen, de deskundigheid was top en het was een bekwamende vriendelijke medewerker.