HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Roland 11-11-2020

Vandaag de winkel in Zoeterwoude bezocht. Werd daar vriendelijk geholpen, werd uitgebreid tijd voor mij en mijn vriendin genomen. Kwam voor de aanschaf van een tv en soundbar. TV werd getoond en verteld wat de mogelijkheden zijn. Vervolgens werden we goed geïnformeerd over de verschillende soundbars. We hebben t verschil ook mogen horen. We hebben onze keuze gemaakt en met een uitermate tevreden gevoel de winkel verlaten. Kortom raad, iedereen die op zoek is naar een tv en toebehoren, breng een bezoek aan Platte TV!

Laurens 11-11-2020

Ik ben erg goed geholpen door de jongens van Platte TV Groningen. De kennis die aanwezig was en de duidelijke uitleg gaf mij een prima gevoel. Met name Marco heeft mij op een duidelijke en overtuigende manier over de streep getrokken. Nogmaals Dank daarvoor!

Edward Mulder 11-11-2020

Ik had een Denon DRA 100 gekocht. Een zo goed als nieuw, hij was alleen teruggebracht door de vorige koper. Kreeg helaas problemen met bluetooth. Vervolgens prima service: heb een nieuwe Denon DRA 100 er voor teruggekregen, zonder bijbetaling!

Sound&Music AV Produkties Nederhorst den Berg 11-11-2020

Zojuist Pold S60e floorspeakers gekocht; in eerste instantie de demo modellen die net aan een ander verkocht was. Binnen 5 minuten toch een mooie prijs gekregen voor een nieuwe set die gelukkig via de winkel in Breda voor mij naar Naarden werd getransporteerd. Beter dan een levertijd van 5 weken vanuit US en...met de kerst wil je toch knap geluid onder de kerst-boom. Meedenken en schakelen via de telefoon door de medewerkers in Naarden die weten wat klantentevreden betekend!!

Gerda Lengton 11-11-2020

Goede recensies gehoord over deze winkel en dat klopt helemaal. Mooi ruim en duidelijk opgezet en vriendelijk personeel. Ontzettend goed geholpen door Jordy M die verstand van zaken heeft en duidelijk alles heeft uitlegd.

Ron 11-11-2020

Hele mooie winkel waar je alles kunt testen. Verkoper wees me ook op alternatieven. Heel
Professioneel geholpen. En de prijzen zijn ook nog lager dan elders terwijl ze hier wel aandacht voor je hebben. Top

Jos 11-11-2020

Via plattetv.nl een goede tv gevonden. Via snelle mailwisseling een goede prijs gemaakt en direct leverbaar. Bij afhalen goed geholpen in de winkel.

John crezee 11-11-2020

Goede service en behulpzaam deskundig personeel. Mooie winkel en gratis parkeerplaatsen volop voor de winkel.

Ben 11-11-2020

Mooie en schone winkel lekker ruim. Geeft een veilig Corona gevoel omdat niet iedereen op elkaar loopt/staat

Astrid Kuijten 11-11-2020

PlatteTV Eindhoven is een uitstekende winkel en we zijn wederom prima geholpen door ditmaal Jari. We kregen een mooie korting (in de vorm van een gratis ophangbeugel) op alweer onze derde aankoop bij hun: een TV van LG 50UN7000.
Officiële reactie van HelloTV 12-11-2020

Beste Astrid,

Wat leuk dat u ons voor de derde keer hebt weten te vinden! Heel veel plezier gewenst met uw LG 50UN7000 en wie weet zien we u weer bij uw volgende aankoop.

Wim van Sichem 11-11-2020

Na enig misverstand met de bestelling via het hoofdkantoor, is dit door Groningen perfect opgelost. Chapeau.

Gert Wingelaar 11-11-2020

Fijne winkel en deskundig personeel, echter een minpuntje is de website.
Geeft verouderde info weer

Amal 11-11-2020

Robin heeft mij enorm vriendelijk geholpen met het wijzigen van mijn order gezien de levertijd t.a.v. de Sony 40inch en de beperkte tv-lift criteria waar ik rekening mee diende te houden. Zeer vriendelijk geholpen en er werd meegedacht, wat ik als zeer prettig heb ervaren! Kortom keep up the good work!

Henk 11-11-2020

Via internet een tv bestel bij platte tv.
Keurig netjes geholpen via de chat en uiteindelijk de bestelling geplaatst.
De installateur (meerprijs) heeft de tv aangesloten en geïnstalleerd. Extra kabeltje nodig en deze extra betaald, in overleg uiteraard.

We zijn dik tevreden over platte tv.

In

Jan Hoogendoorn 11-11-2020

Goede service tot nu toe. Heb mijn bestelling nog niet binnen en dit is mijn eerste ervaring met deze winkel. Dus op naar de 10

Kenny Graafland 11-11-2020

Super klantvriendelijk personeel, goed geholpen door naveen. Had eigenlijk tv in mijn hoofd maar door goed te overleggen toch uitgekomen bij een ander beter model, dank daarvoor. Daarnaast ook een prachtige winkel om een rondje door te lopen!

Ruud&Mirjam 11-11-2020

PlatteTV (Naarden), wij raden iedereen deze winkel aan. Zeer vriendelijk personeel in de winkel. Personeel (T) die ook echt verstand hebben van de producten die zij verkopen. Prima uitleg, geen opdringerigheid. Je word als klant serieus genomen, helemaal als je bijna geen verstand hebt van de diverse apparatuur. Ze nemen ruimschoots de tijd om alles uit te leggen De bezorging, installatie en uitleg door RS waren ook perfect. Keurig nette monteur. Na installatie nog een aantal keren met de winkel gebeld omdat er voor ons wat onduidelijkheden waren. Ook telefonisch goed en adequaat geholpen. Geen op- en aanmerkingen. Oja, 1 klein dingetje, de monteur moet vóór het ophangen van de platte tv even een foto maken van de sticker op de achterkant 😉 ). TOP bedrijf met klantvriendelijk en aardig personeel!

WB 11-11-2020

Ik vind de site erg gebruiksvriendelijk en Platte TV bied de laagste prijs.
Ook op de kortingsvraag wordt keurig gereageerd. Een duidelijke uitleg en antwoorden waar je de juiste keus op kunt maken. Een winkel naar mijn hart. Geen overbodige marketing praatjes, gewoon zoals het hoort.

Stephan v Z. 10-11-2020

Na ongeveer één jaar geleden voor mijzelf naar volle tevredenheid een TV te hebben gekocht bij Platte TV ging ik nu nu op zoek naar een geschikte TV voor mijn ouders. De verkoper gaf een deskundig advies en deed een aanbieding op maat. TV was op voorraad en deze werd door de verkoper hoogstpersoonlijk in onze auto geladen. Wederom deskundig advies en een uitstekende en persoonlijke service!

Ron Wassenaar 10-11-2020

Ruime opzet van diverse audio met nabootsing van woonkamer.
Over prijs valt altijd te onderhandelen in tegenstelling to andere zaken.

Mark Koopmans 10-11-2020

Vriendelijke en vakbekwame medewerkers die zowel technisch als prijstechnisch meedenken. Ik kreeg net die extra korting (i.c.m. fabrikanten cashback) om voor de high-end televisie te gaan i.p.v. het middenklasse model. Iedereen blij!

DJ 10-11-2020

Wij hebben een SONOS Five luidspreker systeem gekocht en hierbij gebruik gemaakt van de mogelijkheid tot inruil.
We hebben niet alleen een mooie prijs kunnen afspreken maar zijn zeer prettig en vakkundig geholpen.
Een maatwerk advies gekregen over onze specifieke aansluitwensen.
Alle lof voor de medewerker !
Officiële reactie van HelloTV 11-11-2020

Beste DJ,

Wat leuk dat u een mooie inruildeal heeft kunnen maken voor een nieuwe Sonos Five speaker en dat u daarbij zo prettig bent geholpen. Dit is waar we het voor doen. Heel veel luisterplezier gewenst en hopelijk zien we u nog eens terug.

Frank 10-11-2020

Heb een Sonos Arc gekocht na een zeer goede uitleg van de medewerker xxxx in Eindhoven. Ook goed kunnen onderhandelen over een scherpe prijs. Prima service!!!

Huub C. 10-11-2020

Inmiddels tweede TV hier gekocht. Snelle vriendelijke service. Offerte via de mail met leuke korting. Nadien in winkel waar TV op voorraad werd keuze toegelicht en alternatieven besproken. TV meegenomen en simpele installatie. Kortom optimale service/ prijs.
Officiële reactie van HelloTV 10-11-2020

Beste Huub,

Bedankt voor het achterlaten van uw review. Wat leuk dat u wederom voor PlatteTV gekozen heeft voor de aanschaf van uw nieuwe TV. Heel veel kijkplezier gewenst!

Henk Bulté 10-11-2020

Vandaag , telefonisch, een order bij Plattetv Breda gedaan. Ik werd zeer vriendelijk en terzake deskundig te woord gestaan en heb uiteindelijk een mooie deal kunnen sluiten. Ik zal dan ook zeker in de toekomst Platte tv bij mijn vrienden, kennissen en familie aan raden. Ik ben een terugkerende klant en ben al jaren tevreden over de service van Platte tv.