HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5186 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Linda van Elk 22-01-2023

Wij zijn heel goed geholpen in de winkel in Duiven die verkoper, die precies begreep wat wij zochten en wat onze wensen waren. Er werd goed meegedacht en dat waarderen wij zeer. We komen zeker nog een keer terug naar de winkel in Duiven met mijn moeder die ik op zoek is naar een nieuwe tv.

Hans Bijlsma 22-01-2023

Ben in Groningen prima en vakkundig geholpen. De verkoper nam de tijd en heeft de verschillen van de vele televisies keurig uitgelegd. Zo hebben we een prachtige 65 inch Samsung 8K tv gekocht voor een goede prijs.

Bertus Sturkenboom 22-01-2023

Thuis al voorwerk gedaan i.c.m. consumentenbond welke toestellen in aanmerking kwamen. Deze winkel gekozen om de scherpe prijzen. In de winkel de toestellen prima kunnen bekijken en netjes geholpen door de verkoper en hebben wij onze keuze gemaakt. Wat ook fijne is dat je voor garantie bij deze winkel terug kan en niet naar de importeur en zonodig een vervangings toestel krijgt. Ons toestel word binnen 2 dagen geleverd.

wil 22-01-2023

goede uitleg over de verschillende televisies ook de vraag waarom wij voor philips kiezen, dit vanwege ambilight, netjes geholpen, ook de doos in de auto getild....

J 22-01-2023

Zeer tevreden hoe het verlopen is!
Prachtig beeld, als een schilderij aan de wand.
Via HDMI Arc ook prima aan te sluiten op geluidsinstallatie.

Johan 22-01-2023

scherpe prijs, duidelijke uitleg, vriendelijke verkoper en netjes geholpen met inladen.

Renate schwarz 22-01-2023

Bent u op zoek, naar een goede tv, met goede service ,en waar je ook een deal kan sluiten, neem eens een kijkje bij hallo tv

Johan 21-01-2023

Ik moet zeggen dat ik niet verwacht had dat er nog bedrijven zijn waarbij er nog de tijd genomen wordt en goed advies gegeven wordt. Dat doen ze bij Hellotv wel heel goed. Ik heb goed advies gekregen in de winkel. Er is genoeg vergelijkings materiaal en vele kijk- en luistermogelijkheden. Bij ons is Monteur A van Hellotv geweest om alles te installeren. Hij werkt netjes en rustig en neemt zoals het hoort de tijd voor je als klant.. Dus wat mij betreft hoef je je daar geen zorgen over te maken.

Rolf Bouman 21-01-2023

Ben vriendelijk te woord gestaan door medewerker (locatie Duiven). Hij gaf mij duidelijk uitleg over het Sonos soundbar systeem. Ben toen overtuigd over dit product en heb het aangeschaft. SUPER tevreden!!!

Nathalie 21-01-2023

Na eerdere aankoop in filiaal Doetinchem wederom snel en goed geholpen hier. Aanbevolen bij familie leden dus dan moét het goed zijn eh.

Chris76 21-01-2023

Er wordt goed geluisterd naar wat jij wil en je krijgt een goed en deskundig advies. En tot slot krijg je ook nog leuke korting. Helemaal top!

Nobby van Dorst 21-01-2023

Ruim opgezette winkel met aardige verkopers. Ik had online een bedrag afgesproken voor een tv en dat werd in de winkel gelijk netjes in orde gemaakt.

Geraldo 21-01-2023

Ik heb voor hello tv gekozen voor de duidelijke prijs en kwaliteit aanbieding. Ook de garantie geleverd door hello tv zwlf

Vincent 21-01-2023

Via de chat uitstekend geholpen bij het maken van de keus voor een TV voor onze korfbalvereniging. Een nette prijs en snel geleverd.

Michel 21-01-2023

Duidelijk in uitleg en geven ook een alternatief . Kan deze winkel zeker wel aanraden.

Paul 21-01-2023

Goede service in de winkel zelf. Ook erg veel keuze en fijn geholpen met een mooie deal

Roy 21-01-2023

Goede deal kunnen sluiten via de chat. Snelle, vriendelijke een correcte reacties. Wel heb ik via de diverse mogelijkheden tot contact (chat, e-mail, app) verschillende deals gekregen. Dus dit is het proberen waard.

Michiel 21-01-2023

Je wordt feitelijk gevraagd tot onderhandelen en ja, wanneer je gaat vergelijken maken ze inderdaad de beste deal. Bestellen en betalen gaat snel en eenvoudig en de volgende dag wordt de TV bezorgd. Heel netjes, goed en snel allemaal.

Leffie 21-01-2023

Vestiging 's-Hertogenbosch kundig en goed geholpen door medewerker Liam Vlek.

Aan te raden!

Berry 21-01-2023

Behalve de kennis van de verkoper was vooral het advies en meedenken zeer gewaardeerd. Wij hebben naar onze mening de beste TV gekocht naar onze wens. Bedankt voor de hulp.

Berry Stamps

Vergeer 21-01-2023

Heldere goede uitleg met mooie aanbiedingen.
Mooie winkels goede service.
Aanrader

Martijn 21-01-2023

Vandaag naar Hello tv in Duiven geweest waar ik deskundig en vriendelijk geholpen ben. Ik nam mijn kinderen mee naar de winkel en zei moesten eerst nodig naar de wc, dit was geen enkel probleem. Daarna kreeg ik direct hulp bij mijn bestelling.
Bedankt voor de goede service.

Deni 21-01-2023

Verkoper was echt behulpzaam , het is ook mogelijk een deal te maken.

Pep 21-01-2023

Goede deskundige hulp, personeel weet waar ze het over hebben. Denken goed mee naar eventuele oplossingen

Leo Janssen 21-01-2023

Jaren terug 2 Producten bij jullie gekocht. Dus het vertrouwen was goed in jullie zaak. Dus met veel plezier opnieuw een Tv bij jullie gekocht. Op een vakundigen manier geholpen. Met verstandige keuzes geadviseerd. Dus dik tevreden.