HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Nick 11-01-2022

Prima webshop met competitieve prijzen. Aftersales service was ook dik in orde. Wij hebben gekozen voor het laten ophangen van de TV en dit ging ook allemaal naar wens. Ik zal PlatteTV zeker aanbevelen bij familie en vrienden als deze televisie of audio apparatuur nodig hebben!

Kermit 11-01-2022

Order proces duidelijk en snel, afspraken worden nagekomen, en bij verzetten is er ook geen probleem. Het ophangen van de tv door de medewerker van Platte tv was perfect, hij was een Pietje precies, en dat is wat je wilt zien als je net 3k aan een nieuwe tv hebt uitgegeven. Alle ervaringen van aankoop tot aan afleveren en ophangen zijn louter positief. Waarom dan maar een 9, nu, er is altijd ruimte voor verbetering, al zou ik in mijn geval niet precies weten waar.

Albert-Jan 11-01-2022

Ik ben erg professioneel geholpen. De verkopers hebben goed meegedacht en waren enorm bereid tot een passende oplossing te komen. De installatie en montage is ook erg netjes gedaan. Ik heb voor het eerst iets gekocht bij Plattetv en verwacht zeker niet dat het de laatste keer zal zijn dat ik iets bij hun koop.
Officiële reactie van HelloTV 11-01-2022

Beste Albert-Jan,

Bedankt voor de 10! Wat ontzettend fijn om uw ervaring met ons terug te lezen en natuurlijk zien we u graag terug. Veel plezier van uw aankoop gewenst.

Jelske - PlatteTV

Jeroen 11-01-2022

Gisteravond via de chat alles geregeld. Keurig gekeken of de desbetreffende tv in Naarden beschikbaar was. Snel en vriendelijk en vakkundig geholpen in Naarden. Inruil netjes afgehandeld. Uitstekende ervaring!

Paul 11-01-2022

In de aangegeven tijdsperiode werd onze mooie nieuwe Samsung Neo QLED door een zeer aardige en kundige medewerker van Platte TV geleverd, geïnstalleerd, aangesloten op alle apparatuur en daarna kort en duidelijk uitgelegd en de diverse functies getoond inclusief gebruik van de afstandsbediening, apps en TV box.
Zeer tevreden en zeker aan te bevelen. Zou willen dat ieder bedrijf dit vakkundig en vriendelijk personeel in dienst zou hebben. Nogmaals dank!

Arjen 10-01-2022

Oplossen storing aan Sony tv onder all-in garantie duurde meer dan 6 weken voordat een andere oplossing werd aangeboden. Wel een een goed HD leentoestel meegekregen in deze periode. Waarschijnlijk lag de vertraging aan Sony, maar de communicatie over de oplossingstermijn kon wel beter.
Uiteindelijk prima oplossing geboden met een vervangend nieuw toestel in dezelfde klasse zonder bijbetaling. Om verzend- en ophaalkosten te besparen ben ik wel een paar keer naar filiaal Breda gereden, waar ik vriendelijk en servicegericht werd geholpen.

Paul 10-01-2022

Ik heb platte tv gekozen, omdat de winkel bij ons in de buurt staat. Online een chat gestart en een geweldige deal gemaakt. Super geholpen en eerlijk advies gekregen zonder je wat extra's te willen verkopen. Zeker aan te bevelen. Alles heel goed afgehandeld.

RT 10-01-2022

Uitstekende montage door de installateurs (*) & (&) waar we zeer tevreden mee zijn. Aardige jongen ook nog !

Paul 10-01-2022

Wat een heerlijk bedrijf is dit!!
Zelfs tijdens een lockdown en onder alle momenteel geldende covid maatregelen weet dit bedrijf nog steeds de hoogst mogelijke service te bieden en advies te geven van uitzonderlijke kwaliteit.
Ik benoem dit in het bijzonder omdat ik twijfelde over een aankoop die ik wilde doen. Ik had mijn oog laten vallen op een aantal geluidssystemen voor in de woonkamer, zowel gekoppeld aan m'n televisie als m'n telefoon. In het begin werd ik netjes en vlot via de mail te woord gestaan en naarmate het gesprek vorderde werd ik al snel gebeld door een werknemer vanuit filiaal Nijmegen om al mijn vragen op zeer professionele wijze te beantwoorden. De werknemer in kwestie was erg vriendelijk, en wist naar mijn mening alle specificaties van de producten uit z'n hoofd. (Misschien ook niet zo gek aangezien hij al 18 jaar voor Platte TV in dienst is). De werknemer gaf mij echt het gevoel dat het advies belangrijker was dan de verkoop, en dit ervaar ik als zeer prettig.
Ondanks het feit dat ik de kwaliteit van het geluid niet in de winkel heb kunnen ervaren vanwege de huidige lockdown, heb ik toch het gevoel gekregen dat ik echt geshopt heb en een goede aankoop heb gedaan.
Het product werd zoals afgesproken de dag na het telefoongesprek netjes thuis bezorgd...en wat een feest! Wat een geluid! Alles waar ik over twijfelde is teniet gedaan, mede door het goede advies en de super service van Platte TV. (Ik heb mijn aankoop (voor een zeer scherpe prijs) laten verzekeren bij Platte TV voor 3 jaar, mocht er iets mis zijn dan volgt er geen reparatie maar direct een nieuw product. Ze komen dit halen en brengen, en zijn hier naar mijn weten de enige in).

Nu vragen jullie zich vast af, wat heb ik gekocht: de Sonos Arc (zwart), maar wat gaf uiteindelijk de doorslag: Platte TV! (service en kwaliteit)

Paul

Fk 10-01-2022

Handig direct contact via chat. Vragen worden snel beantwoord. Prachtige Frame aangeschaft
Installatie en ophangen binnen 3 werkdagen, eerder dan verwacht. Netjes en goed gedaan binnen een uurtje. Alles werkt direct en goed uitgelegd

Adriana 10-01-2022

Twintig jaar geleden kocht ik mijn televisie ook bij PlatteTV en dit keer bij het uitzoeken van een nieuwe moderne TV kwam weer uit bij een betrouwbaar adres. Een Fantastische Oled TV. Op tijd bezorgd en vakkundig bevestigd en geïnstalleerd.

Fred van Aken 10-01-2022

Om te beginnen bij de medewerker op de chat van platte t.v.
die heb ik als heel prettig ervaren.
Toen heb ik een afspraak gemaakt om mijn t.v. aan de muur te bevestigen.
Als eerste kreeg ik netjes een what's app met de datum van plaatsing.
Daarna kreeg ik netjes een belletje van de monteur dat hij in 5 min ter plaatse was.
Meteen was mijn indruk van de monteur door zijn belletje en houding helemaal top.
Toen heeft hij niet alleen mijn t.v. opgehangen, maar ook nog eens mijn soundbar en de instellingen van mijn t.v. super in orde gemaakt.
Terwijl dit eigenlijk niet bij de afspraak zat inbegrepen deed hij dit graag voor mij.
Met deze monteur heb platte t.v. goud in handen en hier dienen ze heel zuinig op te zijn.
Vandaar krijgt hij van mij een hele dikke tien als ik een elf kon geven deed ik dat.
Dus ik weet bij wie ik de volgende keer moet wezen als er nog iets moet gebeuren.
Ik kan dus platte t.v. iedereen aanraden die iets wil laten doen.

Hellen 10-01-2022

Goede service, haal en breng service. Onze afstandsbediening was kwijt en zij kwamen netjes een afstandsbediening brengen. Geweldig.

H.Schieving 10-01-2022

Een hele fijne klantbenadering ervaren bij PlatteTv. Mijn tv op zondag besteld en de volgende dag afgeleverd. Het uitpakken en installeren ging netjes en de instellingen werden op mijn wensen ingesteld. Ik heb geen minpunten.
Toestel was op de dag dat ik hem bestelde 100 euro duurder geworden maar ik kreeg hem nog voor de oude prijs!

MO te Z. 10-01-2022

Kwaliteit van een onderneming wordt (in belangrijke mate) bepaald
door de som der kwaliteiten van haar individuele werknemers.

TV Aankoop
In weerwil van de ontradende richtlijn van de Review- Redactie, maar in lijn met bovenstaande stelling geef ik hierbij mijn bescheiden ervaring weer:
Een dubbele chat met Y. van de filiaal Nijmegen, heeft tot mijn recente aanschaf van een Samsung Neo QLED TV geleid. Zeer geduldig en uitvoerig werden mijn talrijke vragen beantwoord. Verder is er nuttige relevante info. verstrekt en heeft een goede verificatie van wensen en mogelijkheden gedaan. Kortom: een geslaagde verkoop/aankoop actie.
Hulde Y. !

Levering en Installatie
Uitgevoerd door collega Dy.
Hier is een schoolbeeld getoond van zowel stiptheid alsook van vakbekwaamheid.
Een plezierig, bijna “ouderwetse” (in positieve zin) aanpak en goede beheersing van alle
facetten die bij een goede ‘thuis-aflevering, montage en installatie, vereist zijn !
Ook hier: Hulde Dy!

Resumerende waardering: Aankoop 10
Levering/Installatie 10

M.O. te Zoetermeer

Karin 10-01-2022

Je wordt altijd goed geholpen zijn vriendelijk kijken goed mee naar je wensen

Theo van Vugt 10-01-2022

Ben naar de winkel gereden voor advies we hebben aan de deur een gesprek gehad. Goed advies besteld en betaald

Jacco 10-01-2022

Goed assortiment en zeer redelijke prijzen, dat was mijn eerste indruk van PlatteTV.nl. Toen ik een soundbar bestelde om hem via click&collect op te halen was de communicatie via mail ook duidelijk en snel. Eenmaal bij de winkel aangekomen was ik verbaasd over de nette uitstraling van de winkel (en over de grote collectie BBQ's, dat verwacht je niet) en werd ik heel vriendelijk geholpen. De mensen voor mij overigens ook, die ervaarden juist een prima klachtenafhandeling in de winkel. Al met al dus een uitstekende eerste ervaring met deze winkel(keten). Is er zeker een om te onthouden en aan te raden.

Jeroen 10-01-2022

Snel en prettig geholpen en geadviseerd via de mail.
We konden onze keuze daarna de volgende dag af afhalen in Zoeterwoude.
Ook daar werden we weer met alle aandacht vakkundig geholpen. Heerlijk rustig natuurlijk ook door de lock-down maatregelen, dat scheelt.
Al met al een erg prettige ervaring, de juiste keuze gemaakt en ook nog onze oude TV in kunnen ruilen voor een mooie prijs.
Goed bezig PlatteTV!

Gilbert 10-01-2022

Ik ben zeer te spreken over de goede service die ik van PlatteTV heb gekregen. Ze denken graag met de klant mee. Dit heeft ervoor gezorgd dat ik mijn gewenste Sonos Home Cinema set up heb gekocht. Mijn volgende aankoop wordt de aankomende LG C2 oled TV. Zodra het beschikbaar is ga ik het bij PlatteTV aanschaffen.

Thomas 10-01-2022

Mathew heeft ons super geholpen.
We zochten snel een televisie en dat heeft hij super geregeld.

Helaas was het niet mogelijk om in de winkel te winkelen I.V.M. de corona maatregelen.
Maar het kopje koffie to go was goed.

Volgende x zullen we weer komen winkelen.

Erik 10-01-2022

Eerste kennismaking met plattere.nl en een
Samsung Neo Qled aangeschaft.
Topservice en mooie scherpe aanbieding gehad!
Snelle reactie via e-mail/chat. Order rond gemaakt en een uur later ophalen 👍
Ivm corona afhaalafspraak gemaakt.
Ter plekke nog goed aanvullend advies gehad van de uiterst vriendelijke medewerker.
Geen opdringend advies, maar reëel!

TV draait en ben helemaal tevreden.

Bert 09-01-2022

Gekochte tv beviel niet echt. Op mijn melding daarvan werd zeer coulant gereageerd. Omruilen voor een ander merk was geen probleem. Dezelfde dag hadden we een nieuwe tv in huis prima bevalt. Kortom, uitstekende service!

Leo 09-01-2022

Op 30 december via de chat contact gezocht met plattetv.nl 3 jaar geleden naar alle tevredenheid 4x Sonos Play1 en een beam aangeschaft. Nu vond ik het tijd voor een uitbreiding van mijn set met een sub. In de chat gesproken met Boris, die mij vriendelijk te woord stond en met wie ik ook een mooie prijs heb onderhandeld voor de sub. Tevens wees Boris me op een verlengde garantie voor een mooie prijs! Direct in de mail een bevestiging ontvangen met een betaalmogelijkheid via iDeal. De volgende dag werd de sub netjes geleverd door PostNL. Wederom erg tevreden over plattetv.nl.

Ruud 09-01-2022

nette behandeling, rustig en met geduld, een voorbeeld van hoe het moet zijn om je als klant gewaardeerd te voelen.