HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5191 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

MH 10-11-2022

Goed geholpen. Duidelijke uitleg. Verstand van zaken. Gaf ons de tijd om even na te denken. Geen opdringen. Leuke spontane jongen die ons hielp. Komen zeker terug

Dave 10-11-2022

Super goed geholpen. Onze verkoper Nick (vestiging Amsterdam) had er echt veel verstand van, toppertje!
Mooie Samsung TV gekocht en een Sonos set.
Nick heeft ook de tijd voor ons genomen, super fijn!

HJBinnema 10-11-2022

De medewerker heeft me prima geholpen met de keuze van mijn philips Oled TV.

R.lok 10-11-2022

Afgelopen zondag een tv gekocht bij ivo van hellotv . Nadat ik op zondag ochtend een prijsaanvraag had gedaan , kreeg ik ook al snel een mooie aanbieding . waarbij er goede voorlichting werd gegeven en er meerdere vragen werden gesteld om tot een goed aankoop advies te komen. Ook betreffende alle randzaken en garanties en dergelijke. En op die zelfde zondag nog de deal rond kunnen maken. En de televisie werd al op dinsdag geleverd in een compleet onbeschadigde doos door zeer vriendelijke goede bezorgers. Kortom snelle reactie ook op zondag, goede voorlichting , goede aanbiedingen en service en snelle levering. Het was een goede ervaring Ivo bedankt !! 👍

Jordy 10-11-2022

Goede service ik werd meteen aangesproken bij binnenkomst en direct geholpen

Klaas 09-11-2022

Goed advies en prima geholpen door de vriendelijke verkoper in de winkel.goede service .

Anass 09-11-2022

Ben vandaag in de vestiging Zoeterwoude geweest voor teks en uitleg wat betreft een nieuwe tv.

Ben vriendelijk en zeer professioneel geholpen door de heer X onder genot van een heerlijk bakje koffie.

De beste man heeft me vanaf 't begin bijgestaan en geadviseerd , ben super blij met de hulp en service ze weten echt waar ze het over hebben zeer vakkundig lui.

Ben dan ook zeer tevreden met mijn nieuwe aankoop !

Bedankt!!

Ps. Ik raad iedereen aan om na een aankoop van hun tv bij Hellotv een extra service bij te nemen want hellotv neemt alles voor hun bord als er wat met je tv gebeurd, kreeg die tip ook mee ;)

Rebecca 09-11-2022

Goede service, nette prijzen, fijn dat ze ook fysieke winkels hebben en niet alleen online

WIllem 09-11-2022

Hellotv heeft de perfecte combinatie van winkels. Een onlineshop, waardoor je rustig kunt shoppen, daarna naar de fysieke winkel om het product echt te bekijken/luisteren. Tip: vraag vooraf de korting aan op de website.

X heeft ons in Duiven perfect geholpen, hij heeft ons de tv uitgelegd, ook wat andere content laten zien dan de standaard perfecte winkeldemo's.

Hij heeft ons geholpen met de juiste kabel en ons overtuigd van extra garantie. Na het afrekenen heeft hij ons geholpen om de tv (65 inch) in de auto te krijgen.

Parkeerruimte genoeg, de winkel zelf is lekker donker om de tv's mooi te laten uitkomen. Het voelt een beetje als thuis.

Harry 09-11-2022

Ik heb geen ervaring met de site maar in de winkel is alles top.
Zeer behulpzaam kundig personeel.
Maar vooral ook klantvriendelijk.
Alleen jammer dat jullie niet altijd per telefoon bereikbaar zijn.

Marco 09-11-2022

X heeft alles fantastisch uitgelegd en de TV goed geïnstalleerd!! Topper!!!

Peter K 09-11-2022

Klantvriendelijk, gastvrij en deskundig geholpen door X. Mooie winkel in Rotterdam en veel keus.

Annemiek 09-11-2022

Bij het kiezen van een nieuwe Tv zijn we super goed geholpen door X, hij gaf goed advies en luistert goed naar je wensen. De installatie liet even op zich wachten, maar op de dag van de levering waren de jongens zeker op tijd, zelfs te vroeg!! Ze namen de tijd, beantwoorden onze vragen naar tevredenheid en lieten ons achter met een werkende Tv van Samsung.
Toen bleek dat de Tv door de black fridayactie goedkoper was binnen 48 uur heeft X dit meer netjes met ons geregeld.
Super tevreden, nu genieten van het mooie beeld😀

D van Heumen 09-11-2022

Online gekeken en toen naar de winkel in Doetinchem om het echt te zien. Keurig geholpen,alles uitgelegd en zelfs de soundbar goed kunnen horen. Keuze gemaakt,betaald en direct in de auto geholpen. Helemaal blij mee!

D van Heumen 09-11-2022

Online gekeken en toen naar de winkel om het echt te zien. Keurig geholpen,alles uitgelegd en zelfs de soundbar goed kunnen horen. Keuze gemaakt,betaald en direct in de auto geholpen. Helemaal blij mee!

John Bal 09-11-2022

Goed geholpen. Veel geduld vooral als je wat ouder bent. N aantal keren uitgelegd en voorgedaan. Ze gaan niet weg voor alles werkt Top

Ronald 09-11-2022

Zeer netjes geholpen in de winkel in Rotterdam door menno. Tv en geluidsinstallatie besteld en 2 weken later door twee zeer nette installateurs hangt alles netjes aan de muur 👍

Harry 09-11-2022

Ter aanvulling, de aanschaf gedaan in de winkel in Zoeterwoude. Deze is makkelijk te bereiken.

Harry 09-11-2022

Verkoper Ramon heeft ons prima geholpen met een deskundig advies. Niets opdringen maar alles duidelijk toegelicht. Overzichtelijke winkelindeling. TV wordt nog geleverd maar de aanschaf in de winkel verliep prettig.

Twan van Eijndhoven 09-11-2022

Heilig overtuigd om een 65" scherm te kopen. Echter Boris wist me te overtuigen om voor meer beeldkwaliteit te gaan ipv grootte. Dit ook specifiek laten zien met voorbeelden. Door de cashback actie van Samsung een scherpe deal kunnen maken. En niet aangestuurd om toch "net boven dat budget wat je in gedachten had" te gaan. In combinatie met de Denon soundbar (lekker geluidje hoor!!!) een hele fijne upgrade zo net voor het WK voetbal.

Julie 09-11-2022

Ik had van te voren bedacht welke TV ik zou kopen, dit is anders verlopen.
Daniel heeft mij geholpen de juiste TV te kiezen. Super fijn en meedenkend. Dankzij Daniel ben ik een stuk goedkoper uitgekomen. Heeft tevens geholpen de TV in de auto te laden, echt een topservice!

Johan 09-11-2022

Prettige verkoper goede info en gewoon een fijn contact gaf aan dat de tv een goed product is

Frans 09-11-2022

HelloTV heeft een kwalitatief prima tv- en audioaanbod, en vriendelijk en ter zake kundige medewerkers. Ik sprak Matthew in de vestiging Zoeterwoude. Hij nam alle tijd en deed waardevolle suggesties voor de beoogde aankoop van een tv. De aangeschafte Denon 250 leverde hij prompt en rekening houdend met de prijststelling van de concurrentie. Kortom, een pluim.

hello TV 09-11-2022

zeer behulpzaam ;vriendelijk en kennis van zaken , tijd genomen om ons te adviseren

Bram 09-11-2022

Hele nette winkel, goede hulp bij aanschaf en vriendelijke verkopers.
De afhandeling van vragen die ik had is erg snel verlopen.
Er was een verschil in prijs die is na een mail gelijk terugbetaald!
Zeer blij met deze winkel!