HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5209 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

RL 03-09-2022

Luisteren goed wat de klant aangeeft/ wil en geven je opties. Nette prijs.
De zelfde dag nog de tv geleverd.
Zou zeggen aanrader...

Rene 02-09-2022

Ik heb begin van dit jaar een tv gekocht en ben toen prima geholpen vandaar dat dat ik terug gaat waar je goed geholpen ben.

Johan Smits 02-09-2022

Na vele tv’s bekeken te hebben in grote retailers en allerlei verkooppraatjes aangehoord te hebben en nergens voorraad kwamen we via een tip van een collega bij hello tv uit. Een ongedwongen sfeer en een uitgebreide advies met een eerlijk verhaal heeft ons overgehaald om een tv met een mooie korting daar aan te schaffen. Zeker de moeite waard om daar eens binnen te stappen en je te laten verassen door de mogelijkheden.!

bebogard 02-09-2022

In eerste instantie voor een tv gegaan die helaas een lange levertijd had. Medewerker wees mij op een andere soortgelijke tv maar was wel wat duurder. Na wat heen en weer gepraat tot aankoop besloten omdat een korting werd aangeboden zowel op tv als op verzekering

C.nieuwkamer 02-09-2022

Prettige ruime winkel ,vriendelijke verkoper ,die verstand van zaken had . Hij kon meteen wat van de prijs halen zonder dat we daar expliciet naar vroegen. Dat komt natuurlijk altijd goed binnen .

Erick 02-09-2022

Werd door .... zeer prettig en vooral kundig geholpen in de winkel. Binnen een paar dagen werd mijn nieuwe TV thuis afgeleverd en door Joey een zeer rustige en meedenkende en kundige medewerker Werd door hem geinstalleerd en ingesteld. Helemaal tevreden, top!

Hazenberg 02-09-2022

Via via vernomen wij van Hello TV. Een mooie winkel in Den Bosch, jammer dat deze in een verloren hoek zit, want wij kunnen deze winkel zeer aanbevelen. Prettig en professioneel geholpen door Leon. Goede service, uitgebreide duidelijke uitleg. Zeker aan te bevelen eens te gaan kijken. Ook nog eens lekkere koffie!

Joey 02-09-2022

Geholpen door XXX, den Bosch.

Mooie winkel met veel keus.
Goede uitleg.
Denken goed mee.
Na wat gedoe met een kromme tv super netjes opgelost.
Leuke korting.
Super service.
Mailtje,bellen,appe staan gelijk voor je klaar.
Kortom top!!

nn 02-09-2022

Snelle reactie, goed geholpen in de winkel. Deskundige uitleg van de diverse merken tv's (goede en mindere punten).

Richard 02-09-2022

Wij waren op zoek naar een nieuwe TV, maar er is zoveel keus. Dan heb je ook nog te maken met een budget. Via de chat super goed geholpen door HelloTV. Ze geven aan beste prijs garantie, wij zagen de TV ergens anders goedkoper. Maar keurig ze gingen er onder zitten. Het is niet alleen een webshop, maar ze hebben ook nog 12 vestigingen. Wij hebben hem gekocht, alles ging soepel ook het leveren.
Officiële reactie van HelloTV 02-09-2022

Beste Richard,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven over je ervaring met ons. Erg fijn om te lezen dat deze ervaring zo prettig was en dat je een mooie deal van ons hebt ontvangen. Heel veel plezier gewenst van je nieuwe TV en graag tot de volgende keer.

Jelske - HelloTV

Officiële reactie van HelloTV 02-09-2022

Beste Richard,

Jelske - HelloTV

Arnoud 01-09-2022

Mooie prijs kunnen afspreken en qua levering ook precies de afspraken gehouden.

TV is netjes opgehangen en prettige monteur.

Dick 01-09-2022

Vriendelijk en deskundig geholpen. De verkoper nam alle tijd.
Ben heel tevreden over het produkt.

Frank. 01-09-2022

Geweldige service en vriendelijk personeel. De verkoper die ons geholpen heeft, was zeer behulpzaam en had zeker kennis hierin. Hij legde het ook op een nette en begrijpelijke manier uit. Top service.

PK. 01-09-2022

Vandaag bij (nieuwe naam) Hello TV door x geholpen bij de aanschaf van een Sonos Beam.
Kon hem beluisteren en vergelijken met de Sonos ARC. X heeft me nog extra info gegeven over uitbreiding van het speakersysteem met Sonos One. Klinkt ook zeer goed. Aangezien de zwarte Beam weer leverbaar was heb ik 'm direct aangeschaft. Hello Tv geeft gedegen informatie en service.
Thuis verliep de installatie voorspoedig. Het is alleen wel aan te raden op Youtube wat filmpjes te bekijken, aangezien Sonos niet echt een papieren handleiding meelevert.

Anoniem 01-09-2022

Ik heb gechat. Zij heeft mij keurig uitleg gegeven wat een goede sonos box was. De bestelling was binnen een paar dagen bezorgd. We zijn erg tevreden over de uitleg en bestelling.

Sander 01-09-2022

Op zoek naar een tv met specifieke eisen. Wilde 43inch, zuinig, 4K HDR en liefst rond de 400€. TV gevonden, en na goed advies en een goede aanbieding de perfecte TV gevonden. Volgende dag stond die al in de woonkamer. Perfecte service en communicatie.

Pascal 01-09-2022

Vriendelijke medewerker die me goed op weg kon helpen voor de juiste aankoop snel en correct geleverd precies volgens afspraak super blij en de prijs mes scherp

Henk 01-09-2022

Erg goed geholpen in Breda
Internet is gemakkelijk, maar de kennis, en service daar voor is een winkel top.
Ook het installeren thuis is erg goed verlopen, wij zijn erg blij met onze aankoop

EllyH63 01-09-2022

Ik ben in Naarden bij Hello-tv geweest, heel erg fijn geholpen en goede uitleg gekregen

J.R. 01-09-2022

In groningen bij HelloTV zijn wij geholpen door X. Nadat wij onze wensen kenbaar hebben gemaakt, zijn er een paar modellen geadviseerd. De duidelijke/professionele uitleg heeft ons doen besluiten om hier een TV te kopen

Marieke 01-09-2022

Goed contact gehad
Tv is netjes opgehangen
Ik ben super tevreden
Ik kende hello tv niet, maar het is mij erg goed bevallen

Leeuw 01-09-2022

Heel goed geholpen en prima uitleg gehad.
Ook mooi dat er net aanbieding was van de tv die wij zochten..
Garantie voor 5 jaar voor actieprijs hoewel die al verlopen was.

Aankoop LG OLED 55 C2 01-09-2022

Op woensdagochtend, is geheel volgens afspraak, is mijn LG OLED 55 C2 geleverd en mijn inruil tv gecontroleerd en meegenomen. Alles verliep heel soepel. Supersercice!!!

Hello tv is oke 01-09-2022

Prachtige winkel met deskundig personeel. Verkoper Mehmet en de monteurs Pascal en Timo zijn fantastische medewerkers. Meer dan lof voor deze jongens. De tip voor Hello TV kreeg ik van een relatie.

Y.K 01-09-2022

ik ben heel goed en deskundig geholpen. Verkoper denkt graag met je mee en zet geen druk op je. Ze voorzien jou van goed advies en een scherp aanbod.
Dankjewel!