HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5185 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Suur Maj Zonneveld 30-07-2022

Had op internet de website gevonden. Ligt wel wat afgelegen op een industrie terrein. Parkeergelegenheid voor de deur en ruime keus en gratis. Eenmaal binnen valt de grote ruimte op en het overzichtelijk presenteren van de toestellen. We werden geholpen door een vriendelijke jongeman. Die met ons mee dacht en reageerde met ik heb ook nog een toestel voor en hij noemde een vriendelijke prijs. Dus gekocht. En meteen meegenomen. Installatie door zoon. Zou ik zelf niet zo snel gekund. Al met al. Plezierige ervaring.

MB 30-07-2022

Prachtige winkel, aardig personeel bij Hello TV Rotterdam. Prima en goede uitleg gehad en uiteindelijk een prima aanbod gekregen van Masie. Zeer tevreden over de aankoop. MB

Gerard 30-07-2022

Top, de laatste winkel die gewoon de Sonos gen 2 beam nog in het zwart op voorraad had en ook nog korting krijgen.
Opgehaald in de winkel in Breda, zeer goed advies gehad mbt de HDMI kabels noodzakelijk voor eARC en info over Dolby Atmos (noodzakelijk dat je tv dit kan leveren)
Tnx

Dennis 30-07-2022

Prima en snel per e-mail geholpen door Ivo van de klantenservice en een passend inruilvoorstel ontvangen. Bij ophalen van de tv in Den Bosch wederom uitstekend geholpen door Collin. Hij is zeer behulpzaam, vriendelijk en deskundig. Kortom: zeer tevreden!

A van Roon 30-07-2022

Ik moest naar de Kwik Fit en vond uit dat jullie in dezelfde straat gevestigd waren. Dus even naar binnen gestapt en trof daar R***. Een relaxte kerel en gentleman die R*** die zijn weetjes goed wist en me met humor en zonder duwen en trekken te woord stond. Door hem heb ik me graag over de streep laten trekken en een XXL TV gekocht.

Theo Degenaar 30-07-2022

De verkoper benaderde mij nadat ons vorige toestel na 3 jaar en 10 maanden een defect kreeg. De verkoper bood aan om alle kosten van de reparatie te dekken of een deal wilde sluiten bij de aanschaf van een ander toestel. We zijn voor dit laatste gegaan. We zijn door de verkoper **** van de vestiging Hellotv Nijmegen, professioneel en uiterst vriendelijk geholpen.

Mvr swinkels 29-07-2022

Ik ben geholpen door boris en vondt het super dat ik door hem geholpen werd echt een aanrader om daar je producten te kopen voor mijn geen andere winkel meer vriendelijke groet mvr swinkels

Henk Geurts 29-07-2022

Perfect geholpen! Vriendelijk personeel en neemt de tijd om alles zeer specifiek uit te leggen

Kees Jan 29-07-2022

Een hartelijk welkom en deskundige verkoper die goed luisterde en meedacht. Heel goed advies.
Vlotte afhandeling.

H J TAILOR 29-07-2022

Installer DK was very friendly and helpful. He helped me understand what will be benefits of a good sound system and I am really happy with that I listened to him. He was very professional regarding installation and have great understanding of TV's and sound system.

Jan 29-07-2022

We zijn in Groningen geholpen door Chris, de gaf een goed advies nadat wij onze wensen kenbaar gemaakt hadden. We zijn tot koop overgegaan en zouden de TV ter zijne tijd ophalen, niet bij stilgestaan dat deze niet in de auto zou passen. Even een belletje naar de winkel en morgen wordt hij zonder kosten bezorgd. Goede service van Hello TV.

john schellaars 29-07-2022

super personeel, klantvriendelijk, weten waar ze over praten,brengen de klanten op hun gemak, superservice gericht gewoon toppers

RLC 29-07-2022

Kundig advies, zonder opdringerig te zijn.
Ook zeer geduldig, diverse keren terug geweest in de winkel voor advies, elke keer weer vakkundig en geduldig te woord gestaan en van advies voorzien.
Nick is een Topper !

Peter 29-07-2022

Prachtige LG OLED C2 gekocht bij helloTV in Zoeterwoude. Zeer prettige winkel. We zijn goed geholpen door Mehmed, die echt z’n tijd voor ons nam, meedacht en goede adviezen gaf.

Peter M 29-07-2022

Supergoed aanbod, snel geregeld, geen gedoe en.......heel netjes thuisbezorgd. Is niet mijn eerste aankoop maar ik kom op zeker terug........heerlijk en eerlijk

Visser 28-07-2022

Vandaag een topper van een hulp gehad met bij het installeren van de televisie en soundbar. Zelfs de beugel gemonteerd, in 1 woord geweldig! Jammer dat hij het bedrijf gaat verlaten en zijn droom sous chef gaat doen. Hello TV, bedankt voor jullie service!! Jullie zijn een aanrader zowel voor de verkoop en installatie!

Pieter uit Haarlem 28-07-2022

Eerste indruk is heel goed. De communicatie via de chat loopt goed en snel. Ik was van plan de Samsung Q80t te kopen en vroeg naar de levertijd. De adviseur raadde me The Frame aan, wat een goede keuze lijkt te zijn. Installatie afspraak was makkelijk te maken, en te verzetten. Installateur was goedgemutst., professioneel, communicatief sterk, en dacht goed mee voor de plaatsing. Hij heeft de TV keurig waterpas opgehangen aan de muur. Had niet beter kunnen gaan, Helaas zag ik 's avonds dat bij bijna-zwart beeld er duidelijke lichte vlekken zichtbare zijn, heel storend. Lijkt een maandagmorgen Frame exemplaar te zijn die door de Quality Control bij Samsung is geglipt. Niet te verwijten aan HelloTV. Alle vertrouwen in dat ik binnenkort een andere exemplaar ontvang.

Dirk 28-07-2022

Hello tv is heel klantvriendelijk en levert snel , heeft personeel in dienst die alle tijd nemen voor hun klant en zeer duidelijk helpen bij de keuze . De tv monteur was heel vriendelijk en werkte heel professioneel. Hij deed er alles aan om de klant tevreden te stellen over zijn keuze. Hij werkte rustig en wist waar hij mee bezig was . Kortom voor mij een echte 10 verdiend.

Helena van der Steege 28-07-2022

groot assortiment, zeer goede service en deskundigheid. Vlotte afhandeling per chat op de website (gaat veel sneller dan per telefoon!) en toen er iets mis ging bij mijn installatie kwam er iemand langs aan huis. Dus kwaliteit van service en deskundigheid is echt hoog.

Remco 28-07-2022

De service was uitstekend. Installateur Danny was helder, behulpzaam en heeft perfect werk afgeleverd

Alexander Roos 28-07-2022

De ontvangst, begeleiding en adviezen zijn ongewoon geweldig en jullie allemaal bedankt.

Jurgen 28-07-2022

Vriendelijk en professioneel geholpen, goede producten. Deze winkel is een aanrader.

Willem Van Der Velden 28-07-2022

De benadering van uw medewerker Dhr. Naveen was zeer prettig.
Rustige en duidelijke uitleg.
Heb de TV gekocht zonder druk vanuit de verkoper.
Kom zeker terug voor rand apparatuur.

Huijzer 27-07-2022

Was al een paar keer langs de vestiging Zoeterwoude Rijndijk gereden en toen via internet wat info opgezocht
Er is een mogelijkheid om een deal af te sluiten met inruil van oude TV.
Die zag er goed uit en besloten om bij Hello Tv een TV te kopen
Uiterst goed en professioneel geholpen waardoor mijn keuze met inruilkorting makkelijk gemaakt kon worden
2 dagen na aankoop werd een leverdatum via WhatsApp doorgegeven.
Die kwam goed uit en op die dag werd de nieuwe TV bezorgd
Door de bezorger werd ik uitgebreid geïnformeerd over de beste installeer stappen die ik kon nemen
Die hebben mij erg geholpen waardoor de hele installatie niet meer dan 45 minuten heeft geduurd
Officiële reactie van HelloTV 28-07-2022

Beste meneer/mevrouw Huijzer,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven over je ervaring met ons. Wat ontzettend leuk om je ervaring terug te lezen, zowel in de winkel als bij de bezorging van de nieuwe TV. Heel veel kijkplezier gewenst en we zien je graag nog eens terug.

Jelske - HelloTV

Henk-Jan 27-07-2022

Mooie zaak, goed verkooppraatje. Maar laat je vooral de verzekering, die geen verzekering is, aanpraten. Hou dat geld maar in de zak.

Ik heb een TV gekocht van bijna 4000 euro, waar mij een verzekering werd aangeboden, die 'complete garantie' biedt. Bij het ophangen ontstaat er kabelbreuk en kortsluiting waarna ik, ivm de beschadigde kabel, de TV niet meer durf aan te sluiten. Ik neem contact op met de winkel, en hun reactie is 'het is een externe schade, dus valt het niet onder de 100% pixelgarantie. Voor dit soort ongelukken zijn verzekeringen'. Ik meen toch dat ik die had afgesloten, zo was het mij wel verteld.
Officiële reactie van HelloTV 04-08-2022

Beste Henk-Jan,

Allereerst natuurlijk vervelend om te vernemen dat uw TV tijdens het beschadigd is geraakt. Wij hebben hierover inmiddels ook contact met u gehad. U heeft bij ons een A-Z Service Totaalpakket aangeschaft, dit is geen verzekering. De schade is schade van buitenaf en die valt daarmee niet binnen het garantie pakket helaas. Er is inmiddels Homeservice voor u aangevraagd, hopelijk is het probleem hiermee voor u opgelost.

Jelske - HelloTV