HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5186 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Beije 06-05-2021

Prima geholpen en er werd tijd voor ons gemaakt.
Wat ons betreft een goeie service.

Ivonne 06-05-2021

Snelle levering en volledige installatie! Heel goed geholpen, fijne afstemming met het ophangen voor de juiste locatie en hoogte door DH!
Ook fijne service bij de klantenservice bij beantwoording van de vragen.
Bedankt!

Karel paard 06-05-2021

Vriendelijke klantenservice en goede service aan de deur. De communicatie tussen medewerkers bij de klantenservice gaat niet altijd vlekkeloos

Pascal 06-05-2021

Ik geloof weinig van alle reviews van Platte TV. Bedrijf is nauwelijks bereikbaar en alleen via een Chat functie. Mijn TV is niet bezorgd en discussie tussen Platte TV en Post NL moet ik maar oplossen. Voorlopig dus geen TV en een vrije dag kwijt. Verkopers proberen je een A-Z pakket service pakket te verkopen en geven dat ze de enige dealer zijn van A-merken. Wat een onzin. Mijn advies nooit hier iets kopen want ze reageren nauwelijks op iets.

Beste Pascal,

Wat vervelend dat u nog niet beschikt over uw aankoop, dat betreuren we enorm. We zoeken graag voor u uit wat de status van uw bestelling is. Wilt u een e-mail sturen naar contact@plattetv.nl o.v.v. uw ordernummer?

Louis 06-05-2021

Hoi, natuurlijk weer zeer gemoedelijk en heel professional geholpen door de jongens.. mijn audio systeem incl Tv geheel via PlatteTV. Mijn buurman heeft inmiddels ook het virus en haalt ook al een geruime tijd z'n spullen bij PlatteTV

Tot de volgende x

gr

Ruben 06-05-2021

Ben naar PlatteTv gegaan voor advies want zat tussen 2 tv's te twijfelen, dankzij geweldig advies ben ik met een Tv naar huis gegaan en hier zeer happy mee. In de winkel werd de tv nog even aangesloten en geinstalleerd zodat ik een goed beeld zou hebben van de TV, top service!

Richard van Zuijdam 06-05-2021

Platte TV had een mooi actie voor de TV die ik op het oog had.
Met een vriendelijke en behulpzame verkoper een prima deal kunnen sluiten. Voor mijn oude TV kreeg ik een mooi bedrag terug en kreeg ook nog korting.
Al gauw werd ik benaderd om een afspraak te maken voor uitlevering.

De uitlevering en inname werd was prima verzorgd de medewerker hij ging zorgvuldig te werk en doorliep alles keurig.
Er werd netjes gemeld dat de voetjes welke ik bij had besteld niet leverbaar waren. Tijdens de uitlevering werd ik keurig gebeld door de verkoper die mij had geholpen, hij heeft het keurig opgelost. Ik kreeg het geld terug en hij wees mij de goede kant op waar de voetjes nog wel op voorraad waren. Dat nog ik nog eens service.
Ik geniet nu van mijn prachtige OLED :-)

Voor een volgende TV en/of soundbar ga ik zeken nog eens shoppen bij jullie.
Samen hebben jullie er iets moois van gemaakt. De combinatie van goede webshop/ fysieke winkels en goede service is een winnende formule.
Ga zo door!!!

Beste Richard,

Bedankt voor de 10! Ontzettend fijn om uw ervaring met de aankoop en levering van uw nieuwe TV terug te lezen. Jammer dat de voetjes niet leverbaar waren, maar gelukkig bent u tevreden over de geboden oplossing. Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe OLED TV en tot de volgende keer.

Harrie Pulles. Breda.. 06-05-2021

Ik ben al heel wat jaartjes klant bij Platte-TV. Ook wel eens bij de andere soortgelijke zaken gekeken en mij laten informeren over de voorgenomen aanschaf van het product. Maar tot op heden geen betere winkel kunnen vinden voor wat betreft. Op de eerste plaats de prijzen en de duidelijke uitleg over het aan te schaffen product. In dit geval ging het om een OLED 55cm toestel. Wat ik ook daadwerkelijk weer bij Platte-TV heb gekocht. Te weten de LG OLED 55 CX6LA. Met inruil van mijn vorige LG 49UH770V. Is er een mooie aankoopprijs tot stand gekomen. De installatie inclusief het ophangen is perfect uitgevoerd. Wel heb ik dit pakket en de A tot Z service erbij gekocht. Maar dat voor een prijs welke deze zeker waard is. De vogels Wall 3305 (Ophangbeugel) zorgt ervoor dat de TV heel strak tegen de muur hangt. De installateur heeft zeer goed werk afgeleverd voor het geheel. Kortom Platte-TV blijft voor Mij bij een volgende aankoop voor wat dan ook MIJN FAVORIET.

Cliff 06-05-2021

Prima shop en heel goed geholpen door de verkoper. Hij heeft zijn best gedaan om al onze vragen te beantwoorden.

Karin en Olaf 05-05-2021

We waren in de winkel goed geholpen.
De installatie door de installateur maakte alles compleet. De TV is letterlijk een plaatje!

cgvp 05-05-2021

Keurige Web-shop. Goede en nette service. Komen afspraken na en bezorgen op tijd.

Wim van leusden 05-05-2021

Super goed geholpen door X.
Hij heeft ons goed geholpen, had veel geduld en heel veel kennis

Bart Geurts 05-05-2021

Wij zijn op een hele prettige manier te woord gestaan en geholpen in de winkel in Nijmegen goede voorlichting en uitleg gehad over de artikelen die we aangekocht hebben een pluim voor X en Platte TV

Wil 05-05-2021

Zowel de verkoop als de installatie zeer klantvriendelijk verlopen. Zeer tevreden.

Irma 05-05-2021

Geweldig goed bedrijf! Heel ruim opgezet. Hele fijn/ duidelijk advies gekregen van verkoper X!! Hij nam alle tijd om ons super goed voor te lichten. Wij hebben een heel goed gevoel over zowel de verkoper X, als onze aankoop! Kortom een TOPZAAK!

D .Lambregts 05-05-2021

Heel fijn geholpen en goed geadviseerd. Geheel afgestemd op onze wensen. Tevens een prima aanbieding gemaakt met zelfs een mooie korting. Ze komen hem monteren dus dat maakt het nog makkelijker. Zeer tevreden.

C.Beaux 05-05-2021

Vriendelijk personeel dat goede eerlijke uitleg geeft over de tv die ik wil aanschaffen. Ben hier terecht gekomen door mijn zoon over de goede service. Aangezien ik niet kan tillen en voor deze 75 inch tv niet te tillen is door 1 persoon kon de tv geïnstalleerd worden en op z'n plek gezet worden kon het wel 14 dagen duren. Toen ik thuis kwam werd ik gebeld of ze al langs konden komen voor de installatie. Ik blij natuurlijk. De 2 personeels leden die kwamen hebben alles naar wens af gehandeld. Dus hartelijk dank hiervoor.

cgk 05-05-2021

Zeer plezierig geholpen door Ivo online .

Bestel datum 01-05-2021,
Goede scherpe prijs en binnen 5 dagen geleverd ,
LGOLEDG1RLA
Montage aan huis door Pascal heeft netjes en precies gewerkt.
Tv zelf scherpte en de kleuren super top deal.

Egbert 05-05-2021

Prima geholpen en een goed advies gehad. Ook de winkel heeft een nette en mooie uitstraling.

Peter 05-05-2021

Ongeveer 5 mnd geleden kochten wij een demo tv bij PLATTE TV. Deze ging eergisteren kapot (zwarte horizontale strepen over het scherm). Direct contact gezocht met Platte TV via whatsapp en chat, waarna de volgende dag 'n mailtje kwam met de mededeling dat we in de winkel (Eindhoven) 'n nieuwe konden uitzoeken en dat het betaalde voor de demo van de prijs zou worden afgetrokken. Met dank. Klasse !
We zijn nu in het blijde gezicht van 'n nieuwe Sony 55XH9505

Walter 05-05-2021

Wederom uitstekend geholpen door het personeel van PlatteTV in Eindhoven. Vlot geholpen en goed advies! Nu al voor de derde keer ...

Ger Peters 05-05-2021

Alles is goed bij deze winkel. Alleen jammer dat ik -achteraf gezien- veel te veel voor de TV heb moeten betalen.

Jlambrechts 05-05-2021

Veel keuze , netjes en overzichtelijk per merk verdeeld.

Goed geholpen, niet opdringerig !

Rinske 05-05-2021

Vandaag waren we in de winkel in Naarden . Gewoon geen service geen goeie dag bij binnenkomst. Niet de vraag of we geholpen konden worden . Na een half uur zijn we maar weer vertrokken zonder hulp te hebben gekregen.

We waren er om de tv aan te schaffen maar dat gaan we nu ergens anders doen .

Beste Rinske,

Wat ontzettend vervelend dat u deze ervaring heeft gehad in onze winkel in Naarden. Dit is niet de service die u van ons mag verwachten, onze excuses daarvoor. We gaan dit uiteraard bespreken met de desbetreffende winkel. Kunnen we u alsnog helpen bij de aanschaf van een nieuwe TV? Stuurt u dan gerust een mail naar contact@plattetv.nl met daarin uw wensen, dan geven we u graag een gepast advies.

Platter tv 05-05-2021

De TV is geplaatst/opgehangen door Danny K. Hij heeft dit zéér zorgvuldig en correct gedaan! Ook werkt hij netjes en is zeer klantvriendelijk! Chapeau Danny! Bedankt voor jouw hulp! Groet Louis Helsloot