HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5178 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

B Grob 17-07-2021

De shop op zich prima en netjes te woord gestaan,alleen het laten horen van de stereo met boxen was niet mogelijk en dat was het belangrijkste.

B Grob 17-07-2021

René 17-07-2021

Prima service, bij aanschaf nieuw toestel, door adviseur N. Goede afhandeling en service, toen het oorspronkelijke toestel defecten vertoonde, vanuit winkel in Nijmegen.Kreeg een heel nieuw toestel. Enige minpuntje misschien : Soms minder goed bereikbaar, door drukte.

Hans 17-07-2021

Uitstekende voorlichting en idem installatie. Enorm tevreden met de nette en professionele afhandeling

Ramon 17-07-2021

Goed advies. Nemen echt de tijd voor je en zijn erg vriendelijk en geduldig (in ieder geval de verkoper die ik had vandaag). Goede prijs ook gekregen. Nu de levering en ophangen (erg goedkoop ook) afwachten. Maar alle vertrouwen in. Kom al jaren bij deze winkel en ben nog nooit teleurgesteld.

Maltie 17-07-2021

Platte tv is een geweldige shop , prijzen staan correct vermeld tevens zijn ze altijd bereid om mee te denken aan je wensen en budget!
Ik ben super blij met mijn aankoop , service aan huis echt een vriendelijk bezorger die mij alles uitgelegd heeft ook over de cashback. Betaling factuur super snelle afhandeling! Top top top !

Tom De Wind 17-07-2021

Van te voren gebeld kreeg toen Jim aan de lijn in fileaal Hazerswoude. Hij legde het haarfijn uit en vroeg of ik eventueel naar de winkel kon komen. Zo gezegd zo gedaan. Met tips van Jim een mooie tv uitgekozen en wat daarna keurig meteen naar huis werd gebracht door eigen initiatief van Ceylan waardoor we meteen van onze tv konden genieten. Top service kan niet anders zeggen!

CBE 17-07-2021

ben goed en vriendelijk geholpen door een medewerker. hij heeft alles met mij doorgenomen wat ik wilde hebben en ben zo tot koop van de tv gekomen.

Rene 17-07-2021

Alles goed geregeld. Tv ook keurig thuis geïnstalleerd.
Vriendelijk personeel

Patrick 16-07-2021

Nieuwe winkel van platte tv in Rotterdam ! ben ik heel blij mee, en ik ben goed geholpen en voor een mooie prijs geslaagd , succes met jullie winkel !

Marc 16-07-2021

Werd in de winkel in Eindhoven zeer professioneel en klantvriendelijk te woord gestaan door ***. Echt verfrissend. Duidelijk rondgeleid in de wereld van mogelijkheden en onderlinge verschillen. Dank je wel.

Paul Peeper 16-07-2021

*** heeft ons zeer goed geholpen en de juiste aanbieding gedaan zodat we besloten tot de aankoop over te gaan bij plattetv.nl. Het bedrijf en de medewerker straalt professionele kennis en kunde uit en geeft vertrouwen om tot een kostbare uitgaven over te gaan. Wij hopen daardoor ook met veel plezier en voor een lange tijd van onze aankoop te kunnen genieten. Bedankt PTV.

Roy 16-07-2021

Super uitleg, op maat, dus persoonlijk advies over een tv die bij mij past. Ajay, dank.

Groet vanuit Groningen
Roy

Peter de nijs 16-07-2021

We werden fijn te woord gestaan en goede uitleg over de nieuwe tv en mooie overzichtelijke zaak 👍

Marco 16-07-2021

We zijn in Breda zeer goed geholpen door Jos. Hij is heel deskundig en geduldig. Wij waren niet de makkelijkste klanten, omdat we binnen ons budget wilden blijven, maar wel een goed beeld en maximaal 50” wilden. We konden met de hulp van Jos goed vergelijken. Toen bleek dat het door ons gekozen toestel toch niet leverbaar bleek te zijn, heeft hij een passend voorstel gedaan voor een ander toestel. We zijn tot dusver zeer tevreden!

Jb 16-07-2021

Prima voorlichting,afspraak installatie keurig op tijd. 100% tevreden. Is aanbeveling waard.

Corné 16-07-2021

Zeer deskundig personeel.
Ontzettend uitgebreide uitleg gehad.
Was een zeer fijne ervaring.

Peter 16-07-2021

Ik geef nooit een 10 omdat er altijd plaats is voor verbetering.
Degene die mij geholpen heeft doet goed zijn werk, praat alleen beetje snel.
Hele mooie prijs voor de televisie, ging ook nog 30 euro af van de prijs
Ook van de extra garantie ging 30 euro af
Vriendin is heel blij met haar 1e smart tv
En ik ook natuurlijk
Ga zeker een x terug en zal de winkel ook aanbevelen

Pitlo 16-07-2021

Goed geadviseerd bij het aanschaffen van een TV Philips Ambilight en soundbar van LG. 👍🏻😊

Bas 16-07-2021

Op 29-06 een Sonos box besteld voor een verjaardagscadeau.
Duidelijk aangegeven dat dit een verjaardagscadeau was en of de bestelling vóór 16-07 geleverd zou worden. "Natuurlijk meneer, geen probleem dat is pas over twee weken" Geen terugkoppeling gehad dat de bestelling enige vertraging heeft opgelopen. Drie keer gebeld met de winkel in Nijmegen en 21 minuten later heb ik nog steeds geen medewerker gesproken.
Via de chat wel in contact gekomen.... helaas meneer uw bestelling heeft vertraging opgelopen. Oké dat kan gebeuren, wanneer gaat mijn product dan geleverd worden? Helaas kunnen wij hier geen antwoord op geven......
TOP TENT Platte TV

Wil Helders 16-07-2021

Vriendelijk en professionele verkoper. Goede uitleg van de aangeschafte producten. Ruime keuze in tv toestellen. Mooie ruime en overzichtje winkel.

peter schreven 16-07-2021

Ik haal al jaren mijn tv's en audioapparatuur bij platte tv Nijmegen tot volle tevredenheid, goed, deskundig personeel, doen niet heel moeilijk over kortingen, helpen met sjouwen, kortom prima !

Hogeveen 15-07-2021

Wij hebben op 4 juli 21 een tv aangeschaft bij platte tv. Een eerdere ervaring heeft ons hier terug gebracht en de service was weer uitmuntend.. Duncan(servicemonteur) heeft echt de tijd genomen en keurig werk verricht..

RD 15-07-2021

Goed geholpen en geadviseerd door medewerker N. Door de juiste vragen te stellen wist hij goed wat onze wensen waren en kon hij ons goed helpen. Wij zijn tevreden!

Robert 15-07-2021

Heel toevallig bij deze winkel in Rotterdam West terecht gekomen. Zeer vriendelijke en vakbekwame medewerkers! Ze weten antwoord op al je vragen en kunnen van goed advies voorzien.