HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5083 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Michel 03-08-2021

Ik ben geholpen door man met bril!
Hij geeft een goede en eerlijke uitleg over de tv en soundbar die ik heb gekocht. Is zeker aan te raden deze verkoper!
#plattetvnijmegen

John Huizer 03-08-2021

Gisteren Samsung q led tv bezorgd. Moeite met installeren 1 telefoontje en wederom direct perfect geholpen. Zowel in de winkel als de bezorging was perfect en volgens afspraken. De tv heeft een waanzinnig goed beeld en is net zoals Platte tv een aanrader. Top en bedankt

Wil Vlietstra 03-08-2021

Door (*) geholpen bij Platte TV in Rotterdam. Zeer mooi opgezette winkel en vriendelijke verkoper die mij uitstekend heeft geholpen.

Platte Tv 03-08-2021

Een goede zaak met personeel dat goed
Waar ze over praten ,
een goed advies geeft over de producten die ze verkopen,
Zodat ik samen met de verkoper
Voor het voor mij het juiste product heb gekozen.
En zeer klantvriendelijk

Biggelaar 03-08-2021

Erg nette, mooie shop met uitermate vriendelijk, behulpzaam en kundig personeel.
wij zijn erg goed en netjes geholpen.

leon 03-08-2021

Wauw wat een service , en tv van platte.tv.nl
ik had een lg 77 g1 oled gekocht beeld is super van deze tv maar het scherm had wat flauwe deukjes in het scherm , dat is en kan bij oled met de fabricage gebeuren,dat is heel normaal en zie je helemaal niets van als de tv aan staat ,alleen als de tv uitstaat zie je het, deze tv is op het moment een van de beste tv die je kunt hebben.
Ik irriteerde me er aan en heb contact gehad met de vriendelijke verkoper (*) en heb toen maar gelijk een maatje groter gepakt een lg c1 83 , met de gok dat het scherm helemaal vlak is.
omruilen was dus geen probleem.
De nieuwe tv kwam binnen gebracht door de zeer kundige en aardige verkoper (#) en die zei dat ik ook wel kans had op de zogenaamde deukjes na overleg met (#) toch besloten om de tv te behouden en als de tv mij niet beviel kon ik nog altijd met platte tv .nl tot iets anders overgaan.
Maar na uitpakken heb ik een super strak scherm voor 98 procent.
Beeldkwaliteit doet niet onder voor de g1 , wel een bom geld maar dan heb je ook wat

Ad Huigen 03-08-2021

Professioneel en enorm klantgericht advies tegen een scherpe prijs. Dit is een winkel met hart voor de zaak en de klant.

TV 02-08-2021

Afgelopen zaterdag bij PlatteTV geweest om mijn 55” LG te vervangen, die na ongeveer een jaar en wat updates traag begon aan te voelen (lange laadtijden en haperend geluid via optical). (*) was zo vriendelijk me te adviseren en heeft een aantal modellen laten zien, uiteindelijk gekozen voor een Samsung 55” Neo QLED, en wat ben ik er blij mee! Super scherp beeld, snelle UI en geen haperend geluid meer. Diepte van het beeld is subliem, hoewel je wel even de kleuren goed moet instellen (bij Samsung is de saturatie altijd wat overdreven).

Service van PlatteTV was zoals altijd super: vriendelijk, eerlijk en meedenkend. Van wat ik hoorde was het (*) zijn tweede week, maar daar was (naast de paar nodige tips van een behulpzame collega) niets van te merken.

Dank voor je hulp en ik hoop dat de trage printer je inmiddels kan bijbenen!

Gerrit van Assendelft. 02-08-2021

Op zoek naar een nieuwe tv kwam ik via internet bij plattetv. De website sprak erg aan, maar zag ook een adres voor de winkel in Rotterdam.
Om een goede keuze te kunnen maken, heb ik een bezoek gebracht aan de winkel. Prachtige zaak, goede voorlichting over de keuze van mijn apparatuur(niet dat opdringerige). uiteindelijk een weloverwogen keuze kunnen maken. Over de bezorging, installatie en uitleg prima verzorgd.
Kortom een aanbeveling om te kijken op de website of een bezoek brengen aan de winkel.

Henk 02-08-2021

Deze shop heb ik gekozen op aanraden van een sportgenoot en ik moet zeggen dat ik niet teleurgesteld ben. Er is genoeg aanbod en je wordt zeer netjes en deskundig geholpen.
Thuis aangekomen gelijk de doos uitgepakt en de tv geïnstalleerd, dat was een fluitje van een cent.

Abdoel 02-08-2021

Ik ben bij binnenkomst direct geholpen door een medewerker, wist al mijn vragen te beantwoorden en te adviseren.
Heb mede dankzij zijn advies een top tv gekocht waar ik nu van geniet.

Berry en Marleen 02-08-2021

Alles ziet er in de winkel overzichtelijk uit en alle merken televisies zijn goed te onderscheiden. Professionele en vriendelijke service met een goede prijs-kwaliteit verhouding.

benny sluyts 02-08-2021

Beste,
Toffe winkel, niet opdringerig, luisteren goed en geven degelijke uitleg en geven oplossingen wanneer ze zich voordoen.
Afhandeling van het factuur verliep perfect. doch een kleine opmerking:
Daar ik in Belgie woon werden de producten verstuurd door PostNl.
Geen probleem daarmee, daar we de verkoper hadden gemeld dat we op het tweede verdiep wonen, en PostNl leverd tot 1dorpel.
Geen lachertje om deze naar boven te krijgen via de trap. Mb In een memo zetten naar andere verkopers toe.

Peter Kooijman 02-08-2021

Na de goede reviews gelezen te hebben op internet heb ik besloten om naar het filiaal in Utrecht te rijden.
Ik had me eigen ingelezen qua soorten en maten van diverse tv's, tenminste dat dacht ik.
Bij binnenkomst erg vriendelijk ontvangen door xxx die ons nadat we even hadden rondgelopen aansprak om ons te adviseren.
Nou, dat inlezen is zonde van mijn tijd geweest.
De verschillen werden door xxx zo duidelijk en geduldig uitgelegd dat de keuze eigenlijk snel gemaakt was qua type.
Ook qua prijs , die scherp was ben ik zeer tevreden.
De tv werd netjes in de auto gelegd dus ook daar hoefde wij niks aan te doen.
Met de nodige adviezen over het uitpakken en het instaleren zijn wij zeer tevreden naar huis gegaan.
Inmiddels weten wij dat we door het prima advies van xxx de juiste keuze hebben gemaakt.
Top bedrijf met zeer beleefd en kundig personeel.
Nogmaals dank aan xxx van het filiaal uit Utrecht!

Van egeraat 02-08-2021

Accuraat en heel deskundige advies bij keuze maken voor type en soort televisie.
Goed geholpen bij de aankoop en professioneel en vriendelijk afgewerkt

Niels 02-08-2021

Vandaag (2 Aug) is mijn televisie afgeleverd, heel erg tevreden. Voor aanschaf contact gehad via chat en een mooie aanbieding gekregen voor een 65 inch 4K LG Televisie. Via WhatsApp een aflever afspraak ingepland, en de TV is vanochtend afgeleverd en geinstalleerd door Danny K. De TV is netjes opgehangen, en ik heb een uitgebreide uitleg ontvangen over de verschillende instellingen en functionaliteit die de televisie biedt.

T. Drent 02-08-2021

Door S.K
Bezorgt en geplaatst. Goede uitleg, goed neergehangen. Zeer tevreden. Aan te bevelen. Zeer vriendelijk.

Chandan 02-08-2021

I found this shop via my friend. I am impressed with the staff. They are well informed and have an attention to details. I was helped by Colin at Eindhoven showroom. Eagerly waiting for the service to be executed.

Rob 01-08-2021

We kregen goede en uitgebreide informatie, hierdoor konden we goed en snel beslissen
Zijn nu thuis, tv geïnstalleerd en blij!

Walter 01-08-2021

TV gekocht van Philips in vestiging Naarden ben erg goed geholpen en ook nog een mooie scherpe prijs kunnen krijgen, echt een aanrader

Natalie 01-08-2021

Hele vriendelijke jongen en ondanks dat hij alleen was toch de tv boven gebracht op de 2de verdieping (zonder lift) Mijn complimenten

Paul Amsterdam 01-08-2021

Op 28 juli jl is mijn Spectral Tray PX701SX Zwart geinstalleerd door DannyK.
Hij is een goede installateur en vriendelijke persoon. Hij krijgt van ons cijfer 10.

Marc 01-08-2021

Prima advies gegeven over de geschikte tv in mijn situatie. Kan alleen via WiFi signaal tv kijken meer mijn overkapping en de medewerker van PlatteTV.nl heeft me de verschillende opties uitgelegd en laten zien.
Top informatie
Ook nog een leuke korting ontvangen

Liesbeth 01-08-2021

Vandaag in Utrecht een LG tv gekocht. Zeer vriendelijk geholpen. Duidelijke uitleg en informatie. Ook nog extra korting gekregen. Deze winkel kan ik echt aanraden. Vooral omdat Marc aardig en totaal niet opdringerig was.

Gerard 01-08-2021

Vandaag een tv gekocht bij Platte tv in Nijmegen en zijn prettig geholpen door de verkoper met de bril. Hij nam de ruimte, legde alles goed uit, had kennis van de materie, luisterde naar onze wensen en was klantvriendelijk