HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5209 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Pascal Ursinus 05-11-2020

Heel fijn geholpen. Deskundig, en plezierig. Ik kom er graag en blijf er terug komen.

Susanne 04-11-2020

Wij zijn door Ronald van team Arnhem uitstekend geholpen met het kiezen van een nieuwe televisie. We hadden al een bepaald merk op het oog, maar we zijn, dankzij zijn hulp en inzicht, met een nog veel betere en mooiere televisie naar huis gegaan.

MaSa 04-11-2020

Goed advies en uitstekende installatie met bijbehorende uitleg van de monteur R.S. We zijn erg tevreden hierover en genieten nu van onze nieuwe TV!

Luc de Vries 04-11-2020

Kundig en duidelijk, no nonsense, direct begrijpen wat ik zocht. Zeer vriendelijk.

LG55inch 04-11-2020

Bij locatie Groningen geweest voor een TV die ik online had gezien. Dit bleek een model 2019 te zijn en werd door Marco mij het advies gegeven om voor het nieuwe model te gaan (2020) met betere specificaties voor slechts een paar 10tjes meer. Achteraf ben ik heel blij met deze keuze. De TV kon ik gelijk meenemen en inladen was erg makkelijk d.m.v de achteruitgang.

De TV zelf is gewoon super voor deze prijs, niks op aan te merken.

Als ik weer toe ben aan een andere TV kom ik hier zeker weten weer

Bert de Haas 04-11-2020

Na een verkeerde informatie uitwisseling van technische aard vanuit platteTV heb ik kosteloos een upgrade naar een hogere serie gekregen.
Dit noem ik service

Tineke 04-11-2020

Fijne winkel en zeer prettig geholpen zonder opdringerig te zijn door Danny

Hop 04-11-2020

Erg vriendelijk en deskundig geholpen. Door vragen te stellen weten ze goed waar je naar op zoek bent en wat de beste tv is die daar bij past.

Jaap van Donge 04-11-2020

Na een grondige voorstudie betreffende de keus van onze nieuwe tv en een speciale deal van PlatteTv hebben we een bezoek gebracht aan de winkel van PlatteTv in Amsterdam welk goed te vinden was dankzij de verwijzingen op hun website. Bij binnenkomst werden we volgens de covid19 regels ontvangen en uitgenodigd voor een kopje koffie. Tijdens de koffie werd ons uiteengezet wat het verschil is tussen een Oled tv en een Qled tv dit werd door de verkoper Thomas op een duidelijke en begrijpbare wijze uitgelegd. Omdat wij onze keuze al min of meer hadden gemaakt werd ons nog eens duidelijk uitgelegd wat de huidige garantie voorwaarden inhouden zeker tav pixel problemen. Tevens kregen we een uitvoerig uitleg over de A-Z service pakket wat inhoud een langere garantieperiode, 100%pixelgarantie gedurende 3 jaar en zeker niet onbelangrijk de 4 weken omruilgarantie. Ook kregen we een voorstel om onze huidige HDMI kabel te vervangen i.v.m. de kwaliteit van het beeld. Al met al hebben wij ons bezoek en de verdere afhandeling van onze order bij PlatteTV in Amsterdam als zeer prettig ervaren. Nog maar net thuis kregen we per mail een installatie voorstel toegestuurd. Met andere woorden wij zouden PlatteTV zeker aan vrienden en bekenden aanbevelen.

G Jantz 04-11-2020

In de winkelden ik erg prettig geholpen, door de ligging van De winkel kon ik alleen in de parkeergarage terecht, ik ben zefs geholpen om onderdelen van de ingeruilde tv in de parkeergarage op te halen, top.

Maarten 04-11-2020

Prima geholpen door David in de Arnhemse winkel.
Ben zeer tevreden over het gegeven advies en de tv die ik op basis van het gevoerde gesprek heb gekocht.

Sonja 04-11-2020

Gericht op zoek naar de Samsung frame ben ik goed geholpen met een demonstratie in de winkel en een uitleg over de mogelijkheden. Prima ophang en installatie service, binnen een uur gereed, kan je zelf niet tegenop.
De reiniging foam en 4K kabel had ik spijt van en kon ik zonder problemen inleveren bij de winkel. Goede service!

JAZ 04-11-2020

Led TV gekocht , thuis geïnstalleerd maar beviel niet , terug gegaan voor een ander toestel , omruil mogelijkheid zat in de afgesloten verzekering
Nu een OLED TV genomen naar alle tevredenheid
Verkoper heeft alle tijd en moeite genomen om tot de juiste keus te komen hulde

PEET 4488 03-11-2020

Snel een prijs geregeld met de chat,gezegd dat ik de soundbar ophaal in Arnhem,meteen een mail dat de soundbar vandaag klaar zou staan en inderdaad........

Dirk 03-11-2020

Het is een nette winkel.
Er is een ruime keuze aan modellen en uitvoeringen.
Het personeel is kundig, vriendelijk en behulpzaam.
Er wordt geen keuze opgedrongen.
Met mooie TV en goedgevoel de winkel uit.
Toestel hangt en we kijken er met plezier naar.
Nero61 04-11-2020

Kleine toevoeging op mijn review.
Ik kocht bij PlatteTV in Naarden.
Een mooie Philips 43PUS8535.
Fijn toestel.
Prima geholpen door Nout. Deskundig en klantvriendelijk.
Klasse.

Bram 03-11-2020

We waren al een tijdje op zoek naar een 4K Oled TV met een goede soundbar. Heb op internet gezocht en veel reviews gelezen maar we kwamen er maar niet uit. Toen zijn we naar de winkel PlatteTV in Nijmegen gegaan en werden geholpen door Y. Deze meneer .. nam alle tijd voor ons en kon alle vragen die wij hadden goed uitleggen en onderbouwen. Door de verschillende test opstellingen in de winkel konden we goed vergelijken. Verder liet .. duidelijk de verschillen horen tussen de soundbars waardoor we een goede keuze konden maken. Deze verkoper weet waar hij over praat en luisterde goed naar de wensen van ons en gaf daarna goed advies. Ook bood hij ons nog een lekker kopje koffie aan, wat wij heel attent vonden maar dit hebben wij afgeslagen omdat we dan een sanitaire pitstop moeten maken op onze leeftijd... Dit is lastig in verband met corona.
Wij werden goed geadviseerd over de verdere benodigdheden zoals een HDMI kabel, extra garantie en onderhoud. Een echte aanrader voor iedereen om in deze winkel je spullen te kopen. Over de prijs valt te onderhandelen. Vraag er naar. Voor degene die nog twijfelt, ga naar PlatteTV, laat je goed adviseren, en bestel daar, goedkoper ga je niet vinden.
Officiële reactie van HelloTV 04-11-2020

Beste Bram,

Bedankt voor het schrijven van uw uitgebreide review. Wat leuk dat u ervoor heeft gekozen om uw soundbar bij onze winkel in Nijmegen te kopen. Bij de aanschaf van een soundbar is het natuurlijk belangrijk om een zo goed mogelijke indruk van het geluid te krijgen, dus we stellen onze test opstellingen zo realistisch mogelijk op en voorzien u natuurlijk van een persoonlijk advies.

Heel veel plezier gewenst met uw nieuwe soundbar en hopelijk zien we u nog eens terug bij PlatteTV Nijmegen.

Jelske - PlatteTV

Marga 03-11-2020

Mooie winkel in Doetinchem. Goede merkwinkel met deskundig advies. Prettig geholpen.

Lou 03-11-2020

Ik raad deze winkel niet aan. Je zult met een gebruikt toestel eindigen.

Begin dit jaar heb ik een oled tv gekocht. Vanaf dag 1 heb zag ik al krassen op de tv staan. Toen ik de klantenservice gecontracteerd heb. Kreeg ik te horen dat het misschien op de de folie stond en wilden daarna niet meer helpen. Paar weken later en de tv liep vast en ik moest gedurende periode 3 keer resetten.
Afgelopen week ben ik voor het eerst in maanden overdag thuis geweest en tijdens het opruimen zag ik dat de krassen er toch op de tv stonden en ik kon een duidelijke foto maken. Ik heb toen weer contact opgenomen met de klantenservice en het enige wat ze konden zeggen, is dat het lang geleden os en dat ze er niks aan kunnen doen.
Gezien de krassen en het feit dat de tv in zo'n korte tijd vaak vast liep. Heb ik vermoeden dat ik een gebruikte toestel heb gekocht.
Plattetv wilt niet werken aan een oplossing.

J.W. van Loenen 03-11-2020

Goed assortiment en duidelijk advies. Snelle service doordat de tv direct mee te nemen is uit voorraad

Youri 03-11-2020

Kom net terug van platte
Eindhoven was opzoek naar
Een betere tv kwam in gesprek met ....
En super kennis wat hij had vriendelijk en
Erg goed geholpen.kom zeker terug winkel echte aanrader.

Ineke 03-11-2020

Op 16 oktober hebben wij bij platte tv in Naarden een Philips oled tv gekocht.
In deze winkel kregen wij uitstekende uitleg over de mogelijkheden van deze tv.
Op maandag 2 november is deze tv door (*) bij ons geïnstalleerd.
Wij zijn bijzonder tevreden over de installatie en uitleg. Goed gedaan platte tv

MEDARD ALBRECHTS 03-11-2020

heel leuke shop, de mensen zijn allemaal vriendelijk, en de dienstverlening is werkelijk top ,ik had een tv gekocht die na 3 dagen al defect was, is zonder probleem vervangen door platter.nl, heel aardige mensen zijn langs geweest om dit in orde te brengen, deze winkel is echt een aanrader mensen, gewoon doen.

Martin van der Mooren 03-11-2020

In Amsterdam zijn wij uitstekend geholpen door verkoper (*), alle informatie werd kundig verteld en de juiste keuze in TV werd gedaan.
Met de afhandeling door de Installateurs (*) en (%) is alles perfect verzorgd en uitgelegd. Een totale super behandeling en zeker aan te bevelen aan een ieder.
Officiële reactie van HelloTV 04-11-2020

Beste Martin,

Bedankt voor het schrijven van uw review. Wat leuk om te lezen dat u voor PlatteTV heeft gekozen en dan ook nog voor het totale pakket: aanschaf van de TV en installatie door onze installateurs. Zo kunt u zorgeloos genieten van uw nieuwe TV!

Heel veel kijkplezier gewenst en hopelijk tot een volgende keer.

Jelske - PlatteTV

Robert 03-11-2020

Bijzonder goed, vriendelijk en niet te vergeten deskundig geholpen in de shop in Groningen.

Jos 03-11-2020

Dramatische service. Artikel wordt niet op de beloofde datum geleverd, ze zijn telefonisch, via mail en via de chat onbereikbaar, geven de schuld graag aan hun partners, denken niet mee in oplossingen, komen vervolgens hun vastgelegde afspraken niet na en snappen gewoon niet wat er allemaal gebeurt. Is denk ik niet eens onwil maar wel onkunde. Absolute afrader als je zekerheid wil dat er iets geleverd wordt en niet zelf achter van alles aan wil gaan.