HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Henk 01-11-2021

De shop hadden we op internet gezien ,en we zijn blij dat we voor deze winkel hebben gekozen
Vriendelijk en professionele personeel die ons goed hebben geholpen.
Wij zouden dan ook iedereen deze winkel aanbevelen

P. 01-11-2021

Nieuw in Rotterdam en is ruim opgezet. Merken hebben een "aparte ruimte" waar enkele types zijn opgesteld. Verder ook een grote ruimte voor de soundbar demo's.
De winkel is makkelijk bereikbaar en erboven is een parkeergarage.
Ben geholpen door een enthousiaste verkoper en de mogelijkheden van de verschillende televisies werden goed uitgelegd.
Ben zeer tevreden. Een aanrader deze zaak.

José 01-11-2021

We werden heel vriendelijk geholpen. Een goede uitleg gekregen bij de aanschaf van een Samsung TV, the frame. Wat een mooie TV! xxx van het filiaal aan de Molenstraat in Nijmegen heeft oog voor de klant maar was ook bereid om veel goede tips te geven. We hebben een goede uitleg gekregen bij het gebruik van the frame. Hebben we nog vragen over de TV dan mogen we altijd naar de winkel komen.

fam.Vlielander 01-11-2021

fijne rustige omgeving om een tv uit te zoeken en er was veel aandacht voor onze wensen
Vandaag keurig bezorgt en opgehangen, duidelijke gebruikers uitleg , prima jongens die hun vak verstaan en met plezier hun werk doen

Janssen 01-11-2021

PlatteTV.nl is een goede winkel. Nadat me verdiept had op internet voor een nieuwe Samsung TV, kwam ik op de site van PlatteTV.nl. Daar vond ik de tv waarvoor ik interesse had. Ze hadden zelf een mogelijkheid om korting te vragen. Dit bleek ook echt korting te zijn. Gisteren naar Utrecht gereden om de TV echt te zien. Medewerker was heel behulpzaam, waardoor ik besloot om de TV te kopen. Omdat mijn auto te klein was, de TV gratis laten bezorgen. De volgende ochtend werd de TV al bezorgd.

Rob 01-11-2021

Toevallig binnen gelopen en wat rondgekeken. Daarna zeer rustig en uitgebreid advies gekregen zonder aandringen. Na wat bedenktijd en met een kopje koffie de knoop doorgehakt.
Ruime winkel met veel verschillende toestellen. Toestel is tot in de auto geleverd.

Douwe Leij 01-11-2021

Correct geholpen, vriendelijke bediening, doeltreffend en efficiënt. TV bij de auto afgeleverd.

Herman 01-11-2021

Ruim assortiment, voor elke beurs is er wel wat, nieuw of tweedehands. Fijne service en zeer klantvriendelijk. Echt ik ben zeer tevreden.

Kraaijenbos 01-11-2021

Prima service als je een dure tv koopt .Nu 1 maand in bezit van deze prachtige tv .Helaas ging de afstandsbediening snel stuk .Platte tv is telefonisch niet te bereiken maar via chat.Al.4x contact gehad via de chat.Nog steeds hebben ze niks opgelost en moet ik zelf alles regelen via samsung .Er is zelfs door platte tv gezegd we sturen een nieuwe afstandsbediening 3 dagen later zeiden ze dat ik dat echt verkeerd begrepen heb.Kortom nooit meer bij platte tv zeer slechte onvriendelijke klantenservice. Begrijp nu wel.waarom ze de telefoon niet opnemen

Edward 01-11-2021

Wij hebben online gesproken met een verkoopmedewerkster. Het gesprek was prima en de medewerkster kwam met een beter model welke wij ook hebben aangeschaft. De afhandeling inclusief ophalen was prima geregeld. In de winkel was de afwikkeling soepel en snel afgerond. Wij zijn erg blij met de service en natuurlijk de tv!

Thomas 01-11-2021

Verkoper is rustig en zeker niet opdringerig. Weet op alle technische vragen en dat waren er heel wat antwoord te geven.
Liet ook alle verschillen tussen de merken en type tv,s zien.Levering was ook zoals afgesproken. Kortom zeer tevreden. Bedankt M en M

Andre beset 01-11-2021

Afgelopen zondag ben ik in de shop van platte tv in den bosch geweest en was onder de indruk van het grote aanbod.
Ik ben er zeer vriendelijk geholpen en de verkoper heeft ook alle tijd genomen om een leek zoals ik ben goed te helpen in de juiste keuze te maken voor een nieuwe tv.
Ik zal dan ook zeer zeker deze winkel aanbevelen bij vrienden en familie.

Murat Avci 01-11-2021

We zijn enorm
Goed geholpen door karan. Netjes uitgelegd wat de verschilllen zijn waardoor een goede keuze hebben gemaakt. Wat ook fijnn was dat hij de ruimte
Gaf zodat we konden overleggen. Op nette
Manier afgehandeld en
Netjes tv samen in de auto gedaan.

Isabeau 31-10-2021

Mijn vader had voor deze winkel gekozen omdat hij al eerder goede ervaringen had. Ik heb vandaag deze ervaring opgedaan. Goed en kundig geholpen. Met een mooie tv weggegaan!

Ed 31-10-2021

Uitstekende winkel, goed personeel weten echt waar ze over praten. Ze zullen er alles aan doen binnen hun kunnen, om je tevreden en met een goed gevoel en voor jou de juiste prijs voor je nieuwe tv te geven.
Mij is Platte tv Doetinchem uitstekend bevallen, zonder gekheid, echte toppers.
Daarom bij deze voor het personeel van filiaal Doetinchem, een grote PLUIM !!

Groetjes Ed

S.R. 31-10-2021

Onlangs een nieuwe tv gekocht bij Platte TV, na van te voren mailcontact te hebben gehad. Vriendelijk geholpen, ze nemen de tijd voor je, beschikken over veel kennis en hebben antwoord op alle vragen. Gunnen je ook de tijd en ruimte om tot een besluit te komen. Uiteindelijk de tv kunnen kopen voor het bedrag dat via de mail aangeboden was, een mooie deal. Zeer tevreden dus!

Danny 31-10-2021

Voor PlatteTV gekozen op basis van eerdere bezoeken/aankopen. Ook dit keer vriendelijk en enthousiast geholpen. Er is een ruime keuze in verschillende merken. Aanrader!!

R de kok 31-10-2021

Vandaag in Rotterdam geweest en geholpen door Jordy
Jordy heeft ons ontzettend goed geholpen
Uitgebreid de tijd voor ons genomen en wat een kennis heeft hij

Behzad 31-10-2021

Weinig elektronica in de zaak, doch wordt men goed geholpen. Jammer dat je zoals bij sommige andere winkels je product niet meteen kan meenemen. Medewerker was was vriendelijk, geduldig en behulpzaam.

Rene 31-10-2021

Vandaag in de winkel in Naarden geweest. Ik heb mij op hun site alvast ingelezen in de modellen waarin ik geïnteresseerd ben. En al dmv chat enige vragen kunnen stellen.
In de winkel goed en deskundig geholpen. Ik wist inmiddels al welke tv ik wou hebben, maar toch even kijken en voelen en nog wat info gekregen over de vergelijkbare modellen. Twijfel sloeg toch toe, kreeg alle tijd en rust om nog even alles na te gaan en een lekkere koffie erbij. Uiteindelijk gekozen voor de lg oled65c16la. En het is een goede keus ben er erg blij mee.
Heb bij hun gelijk de juiste beugel gekocht voor een mooie prijs om de tv op te hangen.
Deze winkel in Naarden is een absolute aanrader. Professionele werknemers en producten goed geprijsd (een mooie deal gesloten).

M. van Hal 31-10-2021

Heel goed en professioneel geholpen. Goeie uitleg en er werd veel tijd voor ons genomen.
Erg mee denkend en zoeken voor een oplossing.
Adviseer iedereen om hier iets aan te schaffen.

BAM 31-10-2021

Goede service in de winkel, perfecte montage thuis. Eerlijk verhaal, geen onnodige upselling. Prijsstelling na korting helemaal goed

T. de Haan 31-10-2021

verkoper heeft ons geweldig geholpen in filiaal Amsterdam. Alles goed uitgelegd en uitgezocht. En de tv voor een mooie prijs aan ons verkocht.

Bart 31-10-2021

Wij zijn goed geholpen door verkoper van Plattetv in Rotterdam. Hij nam de tijd voor ons en heeft een mooie deal kunnen maken.

Antwan 31-10-2021

Heel vriendelijk en behulpzaam geholpen door verkoper, we hadden een Samsung Tv aangeschaft, maar miste functies op de Tv. Vandaag gemeld en vandaag in de winkel opgelost door een andere TV uit te zoeken, kortom een tevreden klant erbij! "Platte Tv doen wat ze zeggen bij aanschaf van een product"