HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Lex 13-04-2022

Vandaag is mijn nieuwe tv bezorgd en door installateur X geïnstalleerd. Het plaatsen en de installatie is foutloos uitgevoerd door een installateur die toonde verstand van zaken te hebben. Het plaatsen van de tv verliep op een rustige en relaxte manier. Daarna is een korte demo van de werking gegeven. Ook had de installateur nog een paar goede tips. Top, top, top.

Ton S. 13-04-2022

Na superslechte ervaring met Platte tv te ...... dit keer geholpen door de heer Ayrton van winkel Groningen. Superfijn, meedenkend en correct geholpen. Was het personeel van alle filialen maar zo.

Boss 13-04-2022

Ik kom al heel lang op het Kanaleneiland om te shoppen. Al mijn elektronica heb ik tot nu toe gekocht in de binnenstad. Tot mijn verbazing kwam ik op het spoor van Platte TV. Ik ben daar gelijk zonder aandringen geholpen door Mark. De koop was snel gesloten en hij heeft zelfs de spullen met de lift naar beneden gebracht.

J 13-04-2022

Vandaag in de vestiging Utrecht geweest.
Heel goed geholpen door M. hij is niet gehaast maar legt alles rustig uit. Goede vakkennis en een aardig persoon. Wij kunnen de winkel en de verkoper zeer aanbevelen!

Erwin 13-04-2022

Goede uitleg en informatie bij de aanschaf van mijn nieuwe tv.
Voor een gunstige prijs

Bas 13-04-2022

Erg goed geholpen door Ron de installateur! Duidelijk in zijn uitleg en werkt netjes en snel!! Neemt de tijd bij vragen!

Treffers 13-04-2022

Prima online al geholpen met onze keuze om ‘n nieuwe tv te kopen.
Gisteren is installateur Edwin geweest. Een zeer vriendelijke mijnheer met veel kennis.
Edwin werkt netjes en is vlot. Tevens legt hij alles op ‘n rustige manier uit.
Wij hebben dit als zeer prettig ervaren. En zijn ook dik tevreden over deze installateur. Van ons mag hij ‘n leuke paasbonus krijgen 😀

Platte tv en installateur Edwin krijgen van ons beide ‘n dikke 10 !!

13-04-2022 13-04-2022

Goed geholpen, vriendelijk verkopen en snelle levering zoals de verkoper ook al aangaf

Karel Smit 13-04-2022

Zeer goede uitleg door zeer goede verkoper en mooie overzichtelijke winkel, raad ik iedereen aan.

N vd spek 13-04-2022

Tv super snel geleverd. Incl montage en installeren door ****. Erg fijn, er werd goed meegedacht met plaatsen vd tv en het wegwerken vd kabels etc! Kortom zeer tevreden!

Dick Nouens 13-04-2022

Fijne winkel daar in Rotterdam. Goede parkeer mogelijkheden.
Het personeel is zeer gastvrij en heeft kennis van zaken.
Door goede voorlichting product aangeschaft.

Sofia 12-04-2022

Goed geholpen door verkoper xxxx. Duidelijke uitleg en goede service. Heel blij met mijn nieuwe tv voor een scherpe prijs!

dennis 12-04-2022

Heb hier een tv besteld , en deze is zonder probleem mooi op de afgesproken tijdstip geleverd aan huis.
Ook behulpzaam met het naar boven dragen van de grote doos.
Ook zeer gemakkelijk dat ze een inruil actie hebben waardoor ze je oude tv overnemen en dan ook direct meenemen.
Medewerker xxxx was de bezorger en is zeer vriendelijk en behulpzaam en geeft een goede uitleg over alles.

CS 12-04-2022

Kwaliteitswinkel met deskundig personeel. Ook reparaties en afspraken maken Servicedesk gaat prima. De volgende TV wordt wederom hier gekocht. Ik had vandaag een kleine instructie nodig i.v.m. nieuwe app en afstandsbediening.

GB 12-04-2022

Keurige uitleg over aan te kopen televisie gekregen van ... in de winkel Utrecht. Het viel me ook op dat er ruim de tijd werd genomen voor ons als klant, dat is tegenwoordig niet vanzelfsprekend.

SB Dulger 12-04-2022

Met kennis en kunde geholpen! Zeker een aanrader! Vergeleken met anders tv winkels zijn de prijzen hier ook heel aantrekkelijk. Top gedaan!

Mijntje 12-04-2022

De service was heel snel! Kregen bij binnenkomst meteen een lekker kopje thee of koffie aangeboden wat erg fijn was! Binnen 10 minuten stonden wij weer buiten met onze aankoop zonder afspraak. Ideaal!

Prima winkel 12-04-2022

Ruime keus. Vriendelijk en deskundig advies. Fijne service. Ook aftersales is prima en behulpzaam

Dax 12-04-2022

Vriendelijk en goede koffie goed geholpen net dat ik nodig had,, meer kan ik niet schrijven

Marcel 12-04-2022

Den Bosch is een fijne en nette shop met zeer grote keuze mogelijkheden. Geholpen door Collin die goede uitleg en advies gaf.

Stokkermans 11-04-2022

Allereerst was er een begroeting door een verkoper die al met een klant bezig was voor in de winkel. Ik liep verder de winkel in en werd door de andere verkoper gevraagd of hij mij behulpzaam kon zijn.. Dat miste ik in BCC waar ik eerst was geweest omdat deze bij mij in de buurt gevestigd was. Wij zijn daar maar weggegaan omdat hij ons te min vond schijnbaar om te helpen of zelfs ook maar te begroeten. Zeer onvriendelijk daar bij BCC, dus vertrokken wij naar Plattetv winkel in het centrum alwaar wij dus heel anders ontvangen werden en daar onze tv gekocht hebben. Zeer prettig personeel zoals het hoort.

Hein 11-04-2022

Vriendelijk en vlot geholpen.
De verkoper kwam op voor mij goed bekwaam over nam de tijd om het e.e.a. uit te leggen, ondanks de drukte in de winkel.

Dick 11-04-2022

Vandaag heb ik in de Utrechtse vestiging van Platte TV een Samsung soundbar gekocht. Wat een mooie, grote winkel; verkoper N. heeft mij zeer deskundig geholpen! Een aanrader!

Nandine 11-04-2022

Goede winkel, uitstekende, eerlijke uitleg over verschillende televisies. Ik ben prettig geholpen.
Winkel is goed bereikbaar, parkeren voor de deur.

Maythili 11-04-2022

Leuke website met veel keuze. Eerst een keuze gemaakt op de website, daarna nog even naar de winkel gegaan om de televisie fysiek te zien. Goed geholpen door de vriendelijke verkoper. En een mooie korting gehad!