HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

H&S 19-08-2022

Snel en effectief geholpen om een toestel te vinden die voor ons geschikt was. Ruim genoeg keus aan toestellen. Netjes geholpen om toestel in auto te plaatsen zetten.

Daan 19-08-2022

Wij zijn vandaag geweldig geholpen door ... die een tv van spectral heeft opgehangen. Top service! Wij zijn erg gelukkig met het resultaat!

van Engelen 19-08-2022

We hebben voor deze shop gekozen omdat onze zoons en hun vrienden en neven al veel hier gekocht hebben. Zij hebben goede ervaringen oa ook met service. Alles is goed uitgelegd
We zijn vriendelijk geholpen en zijn tot aankoop overgegaan. Ook de uitleg van extra service tbv garantie ed is was prima

Annemarie 19-08-2022

We werden snel, goed en persoonlijk geholpen! De vragen werden goed beantwoord.

Joyce 19-08-2022

Goede en vriendelijke service, snel antwoord op mijn vragen via de chat en ontzettend snelle levering! Duidelijke en overzichtelijke website.

Dieter 19-08-2022

Tv in eerste instantie gekocht via Winkelmodellen, was iets ingebrand, maar was bekend, op signaal Ziggo en Blueray speler echter probleem in het midden van de TV. Gebeld met Andre, nieuw model via Hello Tv uitgezocht en alles zonder enig probleem opgelost. Omruilen niet eens over gehad, was gewoon vanzelf sprekend. Was nav de reviews ook de reden om daar te kopen, maar het ging uiteindelijk ook echt zo makkelijk. ... ons een goed voorstel gedaan voor een nieuwe TV en de deal was binnen een telefoon gesprek van 5 min klaar. Zeer te spreken over de klantvriendelijkheid en het meedenken, dat hebben we wel eens anders meegemaakt bij andere aanbieders, Chapeau

Arian 19-08-2022

Bij HelloTV uitgekomen door de scherpe prijs. Om product goed te kunnen beoordelen eerst naar de winkel in Utrecht gegaan. Daar werd ik perfect geholpen. Personeel is echt deskundig en denken goed mee met klant. Product was niet op voorraad, maar kon direct worden besteld en werd volgende dag netjes kosteloos thuisbezorgd. Daarnaast nam verkoper nog uitgebreid de tijd om product toe te lichten en bruikbare tips mee te geven. Echt een meerwaarde.

Voor de volgende aankoop ga ik weer naar HelloTV in Utrecht.

Kitty 19-08-2022

Zeer goed geholpen en duidelijke uitleg, goed prijs na onderhandeling, via de mail en in de winkel

NG 19-08-2022

Vriendelijk personeel, snel en duidelijk geholpen. Fijne uitleg over onduidelijkheden.

Laura 19-08-2022

Het personeel is vriendelijk en professioneel. De medewerker die ons hielp, was erg deskundig en kon ons goed adviseren.

Ad van Londen 19-08-2022

Vandaag bij het TV in Breda geweest vanwege assortiment en kennis van de producten.Goed geholpen, goed geadviseerd.
Dit is denk ik de enige winkel in de regio waar je echt met alle vragen terecht kunt.

Sico 19-08-2022

Top service, mijn vragen werden snel en goed beantwoord, service om jaloers op te zijn!! Maandag opdracht gegeven en dinsdag bezorgd

Simon van der Lei 19-08-2022

Geweldig advies gekregen over de aanschaf van een nieuwe televisie. Meerdere opties gekregen om te vergelijken en met het, voor mij, beste model de winkel verlaten. Ook kon ik mijn oude televisie inleveren voor een mooi bedrag!

Gerard Jeurissen 19-08-2022

Mooie winkel in Amsterdam. Men laat je rustig kijken en als je vragen hebt wordt je goed en vriendelijk geholpen. Daarnaast een mooie korting gekregen. Ging happy naar huis.

Melvin 19-08-2022

Keurig geholpen met een mooie inruil deal voor de oude televisie.
Overzichtelijk website.
Montage van nieuwe tv goed en kundig gedaan door de installateur van Hello tv.

Martijn 18-08-2022

Per toeval langs gekomen. Super geholpen door verkoper (*) die ons alle ons en kits kon vertellen over de verschillende tv's

G.Drost 18-08-2022

Vandaag in Eindhoven in de Shop van Hello tv geweest om te kijken voor een andere tv die en een goed beeld heeft en een (zeer) goed geluid, hadden op internet al wat gekeken en uitgezocht, maar in de winkel toch nog uitgekomen op een Sony Bravia XR Oled A99K 48 inch dankzij de verkoper (*). Deze was zeer kundig, heeft alle vragen gesteld door ons zeer goed uitgelegd, alles van de tv laten zien en horen, was zeer geduldig, vriendelijk en correct in omgang, dikke pluim van ons.
De winkel is zeer netjes en mooi ingericht en de keuze is erg groot. De winkel was ons al bekend door vrienden van ons die er ook lovend over waren.

KD 18-08-2022

snelle en goede communicatie via de chat
monteur was vriendelijk, goed in zijn werk en gaf goede extra adviezen

Michel 18-08-2022

Er zijn vak bekwamen mensen die goed kunnen verkopen. Kwam voor een iets goedkoper tv maar ging de deur uit met een toppertje.

Edwin 18-08-2022

Zeer goed advies gekregen in de winkel in Duiven. Ging voor een 2021 model samsung maar toch omdat er een mooie prijs aangeboden werd voor de 2022 type 65qn800b gevallen. Keurig alle voor en tegens door verkoper aangegeven en niet opdringerig. Kortom ik kan iedereen aanraden naar hello tv te gaan. Verstand van zaken en goede korting, kortom chapeau!!

Roy 18-08-2022

Uiterst goed geholpen op de chat
Had een Sony tv uitgezocht en X kwam met een betere Sony op de proppen en dan ook nog voor dezelfde prijs.
Dit was mijn derde Sony tv wat ik hier gekocht heb en altijd goed geholpen en een goede service
Perfect.

Jw 18-08-2022

Contact met hellotv is snel, duidelijk en eerlijk. Komen afspraak na. Levering ging snel en zonder problemen. Al met al dus voor de 100% tevreden.

Wilma Bergkamp 18-08-2022

Wij zijn zeer prettig geholpen en onze vragen werden goed beantwoord. Helaas kon de tv die wij in gedachten hadden niet meer worden geleverd. Er werd goed meegedacht voor een andere oplossing.

Hans vA 18-08-2022

Snelle, deskundige en vriendelijk objectieve benadering en voorlichting. Neemt de tijd voor demo's.

phil 18-08-2022

snelle en uistekende service profesioneel op alle vlakken van uitleg over de toestellen als de service tot het brengen van de tv tot aan de wagen en zonder probleem nog mee helpen hem in de wagen brengen