HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5171 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Aad Verboom 06-11-2020

Prima winkel. Concurrerend in prijs. Wij hebben de installatie laten plaatsen. Dit is naar volle tevredenheid gebeurd. Vriendelijke monteur die heel netjes werkte. Minpuntje de microfoon voor kalibratie was niet aanwezig. Gaarne hier contact over.

Musi 06-11-2020

Ik koop al jaren in deze winkel omdat ik altijd heel goed geholpen word. Ik krijg genoeg informatie en hulp van vriendelijke medewerkers van PlatteTV in Arnhem. Vandaag weer eens een nieuwe tv gekocht voor mijn ouders. Ze kregen goed geld terug voor hun oude tv bij t inruilen. Een mooie toestel met cashback en wat korting en gratis hdmi kabel er bij. Super bedankt!

Bourquin 06-11-2020

Ik ben goed geholpen
En goede service
Goed op tijd bezorgd
En goed geïnstalleerd
Goede uit leg nieuwe tv

Fatima Bohaloua 06-11-2020

We zijn hier geweldig geholpen tot een keus. De verkoper was supervriendelijk en dacht met ons mee. Hij wist goed was hij het over had. Heel gastvrij kregen we koffie aangeboden. De medewerker heeft zelfs geholpen met het tillen van de tv tot in de auto!

Ron Monsees 06-11-2020

Prima winkel ,goede eerlijke manieren. Fantastische installatie service aan huis door zeer kundige en vriendelijke monteur D !

Bijna onbeschrijflijk goed ! Apparaten naar volle tevredenheid aangeschaft ! De installatie van de artikelen waanzinnig goed gedaan ! Heel erg geweldig ! Grote dank aan D en R ! VAKMENSEN !!

Caresse 06-11-2020

We zijn in de winkel heel vakkundig geholpen en willen het iedereen aanraden.
De monteurs waren zeer bekwaam en vooral ook heel aardig en behulpzaam.

Liduine 06-11-2020

Wat blij ben ik met het advies mbt mijn nieuwe TV. Ik zag door de bomen het bos niet meer en n medewerker van PLATTE TV in Nijmegen heeft mij zo goed geholpen.
Hij was deskundig, rustig en heeft mij met aandacht een TV geadviseerd die helemaal aansluit bij mijn wensen. Later bleek hij al 16 jaar daar te werken....,geen wonder.
Hartelijk bedankt.

OLED CX 06-11-2020

THEY CAME IN TIME, they were pretty efficient, they knew the product thouroughly, they were very helpful.

Geert P 06-11-2020

In eerste instantie kon ik Platte TV niet vinden, deze zat inpandig samen met een aantal zaken. Ben daar zeer goed geholpen en goede uitleg gehad over mijn receiver. Men is daar zeer vriendelijk en neemt de tijd voor de klant.

Gerard 06-11-2020

Vandaag Sonos-five gekocht bij Henk-Jan van team Groningen. We konden uitgebreid luisteren naar de verschillende geluidsboxen, daarbij geholpen door xxx als deskundige en vriendelijke verkoper.
Al eerder op het spoor gekomen van PlatteTV via de website en gechat met Marco en van hem een goede aanbieding gekregen voor de inruil van onze oude geluidsboxen. Die inruil werd vervolgens in Groningen door xxx geregeld. Allemaal perfect tot nu toe.

Wim 06-11-2020

Dhr xxx heeft een duidelijk en strak verhaal . Geen upselling verhaal maar goed geluisterd naar mijn behoefte. Zeker een aanrader om bij Plattetv binnen te stappen.

Jeroen 06-11-2020

Heel goed geholpen door xx de verkoper, hij heeft echt de tijd genomen om alles uit te leggen en mee te denken om de tv te hangen.

Flip 06-11-2020

Ik was op zoek naar een soundbar met een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Ik ben in de winkel in Zoeterwoude geholpen door verkoper xx. Nadat hij een aantal soundbars had gedemonstreerd heb ik uiteindelijk gekozen voor de Sonos Arc. Ik ben zeer vriendelijk en deskundig geholpen door xx. Hij heeft veel kennis in huis voor wat betreft audio. De Arc is inmiddels volgens afspraak geleverd.

Peter Swinnen 06-11-2020

Ik ben bij Platte Tv terecht gekomen via internet. Ik was verbaasd over de goede prijzen, en zeker over de mogelijkheid van de "extra kortingdeal".
Ik ben naar de winkel in Breda geweest, met de bedoeling om een 55'' Tv van Samsung te kopen, samen met een Soundbar.
Helaas was deze TV niet in voorraad, en de supervriendelijke en behulpzame verkoper xxx) heeft me kunnen overtuigen om een 65'' TV te kopen, samen met de Soundbar. Zijn assistentie hierbij was zeer goed, en hij heeft me nog een extra korting gegeven, omdat ik bereid was om over te schakelen.

John Razenberg 06-11-2020

Betreft installatie.
Keurig afgeleverd, klant vriendelijk, nog geadviseerd om verzekering afgesloten en ook gedaan.

Ilse 06-11-2020

Fijne winkel, was wel druk, dus even op ons beurt gewacht voordat we geholpen werden, fijn dat ze de tijd voor je nemen!
Keurig netjes geholpen, goede adviezen en duidelijke uitleg door XXX in filiaal Breda!
We kunnen niet wachten tot ze het hele spulletje komen installeren en ophangen!

Sander 06-11-2020

Plattetv.nl heeft een geweldige customer service geleverd en heeft aan alle verwachtingen voldaan. XXX (Customer Support) heeft snel gereageerd op de vragen die ik had voor de bestelling geplaatst was. XXX (Planning) heeft de bestelling goed en snel verwerkt. XXX(Installateur) was vriendelijk en heeft erg netjes z'n werk gedaan. Kortom, erg tevreden over de klantvriendelijkheid en een geweldig product. Iedereen aan te bevelen!
Officiële reactie van HelloTV 06-11-2020

Beste Sander,

Bedankt voor het schrijven van uw review. Leuk om te lezen dat het hele proces, van support tot planning en installatie naar tevredenheid is verlopen, daar doen we het voor! Heel veel plezier gewenst met uw nieuwe aankoop en hopelijk zien we u in de toekomst nog een terug.

Een fijn weekend gewenst!

Jelske - PlatteTV

Erwin 06-11-2020

Prima zaak Platte TV in Nijmegen. Geweldig geholpen door medewerker die reeds 16 jaar in dienst is van platte TV.
Ik raad iedereen aan om eerst bij platte TV te kijken wanneer er een TV moet worden gekocht. Goede service

Rozano 05-11-2020

Fantastische ervaring met deze winkel. Online een mooie oled besteld en netjes alles via mail kunnen afhandelen. Ook mooie kortingen gekregen bij inleveren van vorige tv en nemen van extra verzekering. Vakkundig de 77" aan de muur komen hangen door 2 bekwame kerels. Zeer tevreden van de hele service.
Officiële reactie van HelloTV 06-11-2020

Beste Rozano,

Wat leuk dat u heeft gekozen voor PlatteTV! En met de installatie van een 77-inch TV kunt u wel wat hulp gebruiken :-) Heel veel kijkplezier gewenst van uw nieuwe TV en tot een volgende keer.

Jelske - PlatteTV

Peter 05-11-2020

Ik ben goed ontvangen en geholpen. Advies bij de tv en de bijbehorende geluidsinstallatie. Handig ook dat je in de winkel even alles op ware grote kunt zien en horen. Nu nog zien hoe alles wordt geleverd.

Ben 05-11-2020

Vandaag weer, net als de andere keren super geholpen. Ook bij een tweede bezoek, dus na de verkoop weer met dezelfde elan voor mij klaar gestaan. Geweldig!

Renate 05-11-2020

In de winkel was genoeg keuze. Verkoper had de juiste kennis van de apparatuur, wat ook de reden is dat ik naar de winkel ging. Bezorging was ook perfect. De televisie werd even getest na levering en was iets eerder dan gepland. Ontzettend tevreden.

Domingo v Heinsbergen 05-11-2020

Nadat we via de website en live chat een keuze gemaakt hadden om een OLed tv aan te schaffen zijn we naar de winkel in Naarden gegaan. Daar vertelde wij de verkoper dat wij een overeenkomst hadden gemaakt via de live chat van de website maar we de tv nog niet hadden gezien. Daarop nam de verkoper ons mee naar het toestel waar we een keuze voor hadden gemaakt maar vroeg ons ook gelijk wat onze verwachtingen waren . Toen wij hem vertelde dat wij een nieuw tv toestel wilde en daarna ook wilde kijken naar een nieuw audio systeem .heeft hij ons ook andere mogelijkheden laten zien en de voor en nadelen daarvan verteld. Uiteindelijk hebben we een ander toestel gekocht en een audio systeem waar we zeer blij mee zijn.
Wij zijn weg gegaan met een zeer tevreden gevoel en waarderen de klantvriendelijkheid van de verkoper.

Korrie 05-11-2020

Wij hebben goed advies van de medewerkers Platte tv Groningen gekregen.
Daarna via de telefoon door de installatie geholpen waar wij zelf niet uitkwamen.(Platte tv Groningen
Daar waren wij erg blij mee.

Jan L 05-11-2020

De service in de winkel (Breda) was uitstekend. Vlot en correct geholpen en exact gekregen wat ik wilde hebben.
Ik geef niet hoger dan een 8 i.v.m. de telefonische bereikbaarheid van de winkel. Ik heb gedurende een klein uur geprobeerd telefonisch te informeren of de gewenste tv inderdaad op voorraad was maar heb geen contact gekregen.