HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Remco 30-12-2020

Super tv gekocht fijne info van de verkoper. Ook na de verkoop waren ze bij platte tv enthousiast om mee te denken. Customer service ook top.

Bert 30-12-2020

De communicatie via mail is goed. Gelijk een reactie op vraag of aanbod. We zijn zeer tevreden met de geboden service en het contact.

Jeroen 30-12-2020

Begin december een Samsung The Frame aangeschaft in de winkel in Eindhoven. Omdat ik me altijd goed inlees voor de aanschaf van dit soort dingen kon de verkoper niet veel meer vertellen dan wat ik al wist. Toch werd ik uiterst vriendelijk en goed geholpen.
Het laten monteren is meer dan z'n geld waard. Monteur A. had veel kennis van zaken en heeft me tussen de bedrijven door nog van tips voorzien wat betreft een Frame die ik in de keuken heb hangen. Hij had een gouden tip waardoor we daar nu perfect kunnen kijken.
Wel één tip m.b.t. het monteren van een Frame. Laat de klant altijd eerst even een foto van de sticker met serienummer maken die nodig is voor het bestellen van de lijst. Als de tv hangt is het wat lastig om er dan nog een foto van te maken.

Jos 30-12-2020

Deze shop heeft een mooie professionele uitstraling,goed per merk ingedeeld zodat men heel goed kan vergelijken onderling,uiteraard geholpen door personeel welke een duidelijke uitleg geeft,waardoor de keuzes makkelijker worden.

Annelies Kuin 29-12-2020

Ik ben zeer tevreden over de manier van communiceren via de mail!
Snelle reacties en de vragen zijn naar tevredenheid beantwoord!!
Hele snelle levering ondanks de drukte na de kerstdagen!
Vandaar dat ik hun het cijfer 10 geef!
Ze hebben het dik verdiend!!!

Henk 29-12-2020

Fijn geholpen via de chat, alle vragen netjes beantwoord en een prima prijs voorstel gehad!

hoof 29-12-2020

TV online gekocht met een extra korting bovenop de toch al scherpe prijs. Installatie en ophangen van de tv (LG65GX) laten doen en geen moment spijt van gehad. Uur vooraf gebeld door de medewerker dat hij in aantocht was. Ophangen was zo gedaan en had ik zelf nooit zo snel gekund. Al met al meer dan tevreden over de service!

Klaas Prins 29-12-2020

Platte tv is een heel betrouwbare webshop is eerlijk in hun verhaal .
Ik was misschien van plan om de TV bij een niet bekende webshop te bestellen maar Platte TV raadde dat af ivm de garantiebepalingen want die zijn vele malen slechter dan bij een erkende dealer en dat is PLatte TV.
Dit advies heeft mij over de streep getrokken.
Ik heb met 3 verschillende chat medewerkers gesproken en alle drie zeer vriendelijk en niet opdringerig.
3 jaar geleden heb ik bij hun ook een TV aangeschaft toen ook al positieve ervaring.
Kortom deze webshop is zeker aan te raden

Rasho 29-12-2020

Zeer vriendelijke en behulpzame heren die mij vanaf dag 1 geholpen hebben tot nu.

Ik heb kleine 4 maanden geleden een TV gekocht maar helaas bleek het al snel een maandagochtend model te zijn.
..... van platteTV heeft een monteur langs gestuurd om te kijken hoe ernstig het is. En monteur heeft ook geconstateerd dat het niet de kwaliteit is die bij dit model TV past. Samsung Q90T75.
Ze hebben mij op allerlei manieren geprobeerd te helpen tot ik tevreden was.

Uit eindelijk zijn we samen uitgekomen voor een Samsung Q95T85.

Ongelooflijk geweldig service en behulpzaam!
Zou het zeker aanraden in mijn kring.

Beste Rasho,

Vervelend natuurlijk om te horen dat uw toestel niet werkte zoals verwacht, maar we zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent met de oplossing. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent. Heel veel plezier gewenst met uw nieuwe Samsung TV en wie weet tot de volgende keer.

Jos Peek 29-12-2020

Helemaal tevreden met de aanschaf en de aandacht in de winkel .
Ook de aflevering was keurig , aardige knul bij de montage.

Raymond 29-12-2020

Superservice en advies, doe al mijn aankopen op audio en video gebied bij Platte tv, ze denken goed met je mee en maken altijd een leuke deal voor je. Aanrader!

L.Toebes 28-12-2020

Wij hebben voor deze shop, in Doetinchem, gekozen omdat er wel interessante prijzen waren. De winkel zag er pico bello uit, de keuze was enorm. We keken onze ogen uit! Verder werden we heel prettig geholpen door medewerker Hij was erg klantvriendelijk en legde alles goed uit. Dus een 10 met een griffel!

dreyvonne 28-12-2020

Vandaag onze Sony KD-65XH9299 ontvangen na heel fijn geholpen te zijn bij het bestellen. We hebben hierbij een Vogels Wall 3305 besteld en gekozen voor installatie- en ophangservice. Op de dag zelf belde ze hoe laat hij er ongeveer zou zijn. Installateur is vakkundig en toont interesse in zijn klanten en werkt netjes en snel. De TV hangt keurig netjes en we genieten van het heldere beeld.

Beste dreyvonne,

U heeft een prachtige keuze gemaakt met de Sony KD-65XH9299! Ontzettend fijn om te horen dat u de installatie door onze installateur zo positief heeft ervaren, we nemen u graag al het werk uit handen zodat u direct kunt genieten van uw nieuwe TV. Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe Sony TV en hopelijk tot de volgende keer.

P.stein 28-12-2020

Er was een prijskorting op de tv,gekomen die ik bij plattetv in Naarden heb gekocht. Ik heb daarover gechat, en een uur later werd ik door de verkoper die mij heeft geholpen gebeld, zegt dat het prijs verschil wordt teruggestort op mijn rek. Dit vind ik super, en sportief.

Niels 28-12-2020

Zojuist toch mijn 65" TV ontvangen en in het weekend mij toch bedacht dat ik een andere wilde. Vandaag contact opgenomen met Platte TV en weer een mooie deal gesloten. Bedankt voor de snelle en prima service.

Mary van den Brink 28-12-2020

Op 9 december de SAMSUNG 85Q95T aangeschaft in Amsterdam inclusief plaatsing bij ons thuis.
Levering schijnt toch een dingetje te zijn voor PLATTETV.. Nu is het inmiddels 28 december en bij navraag is de levering pas 5 januari 2021. Ik dacht dat je automatisch een bericht kreeg maar ik moest wel zelf het initiatief nemen om contact met ze op te nemen hoe-het nu zat met de levering.
Verder prima zaak alleen hier moet men wel hun aandacht aangeven want als klant wacht je maar steeds af. Vandaar de lage score op dit punt.

Familie F.W. van den Brink

Factuur nr. 12020002854
datum 09/12/2020
0rder nr. 590078

Beste Mary,

Bedankt voor het schrijven van uw review, uw feedback zullen we ter harte nemen. Het klopt inderdaad dat er op de door u bestelde TV een onbekende levertijd zat. Vervelend natuurlijk dat u daardoor langer heeft moeten wachten dan u van ons mag verwachten. Inmiddels is er inderdaad voor 5 januari een afspraak voor installatie van de TV met uw ingepland. Alvast veel plezier gewenst met uw nieuwe TV en een fijne jaarwisseling.

Kieboom 27-12-2020

Via een collega bij deze winkel in Breda terecht gekomen. Eerder op internet gezien en platteTv doorgeklikt omdat we de naam niet vonden passen bij een goede TV-speciaalzaak maar eenmaal in de winkel erg snel van gedachten veranderd. We zijn heel erg goed geholpen met het maken van een keuze voor een nieuwe tv. Er werd niet aangedrongen maar juist gezegd: "Ga even naar huis en denk erover na". De volgende dag terug en de tv gekocht. Onze oude tv direct in kunnen ruilen. Deze winkel al een aantal keer genoemd bij vrienden en familie.
We zijn in de winkel in Breda geholpen. Heel erg verstand van tv's en een duidelijke uitleg!!! Complimenten.

Beste Kieboom,

Wat leuk dat uw eerste kennismaking met ons zo positief was en dat u ook nog gebruik heeft kunnen maken van onze inruildeal. Heel veel plezier gewenst met uw nieuwe TV en hopelijk tot de volgende keer.

Kevin de rooij 27-12-2020

Super geholpen door adviseur RK

Kreeg een mooie korting en goede uitleg over het product.

Ook over de garantie en het onderhoud / schoon maken van de tv adviseerde hij nog .

Ik hoop dat de tv op tijd binnen is en ik er veel plezier van mag hebben

Eric 27-12-2020

Goede uitleg en de installateur is top!!! Uitleg van de TV is top, alles doet het volgens verwachting. Heeft heel veel kennis.

Marco 27-12-2020

Thijs en Quint van de chat hebben precies door wat wil. Goed geregeld en zeer betrouwbaar!

P.stein 26-12-2020

Een mooie winkel met een vriendelijke, gemotiveerde en informatieve bediening. Deze winkel kan ik iedereen aanraden.

Richard 26-12-2020

Wat we goed vonden is dat hij eerst vroeg waar wij tv voor gebruiken en hoevaak. Uiteindelijk een heel goed advies gekregen . Was heel leuk gesprek, vriendelijke verkoper is JM uit Breda . Zou hem als adviseur/verkoper bij andere zeker aanraden.

Beste Richard,

Bedankt voor het schrijven van uw review en wat leuk om te horen dat u het gesprek met onze collega uit Breda zo positief heeft ervaren. Heel veel plezier gewenst met uw nieuwe TV en hopelijk tot de volgende keer.

N.K. 26-12-2020

Enorm goed geholpen en veel uitleg gekregen over de diverse mogelijkheden en kwaliteit van de tv's. Daarbij werd ons ook nog de tijd gegeven onderling af te stemmen en na te denken. Top winkel met veel kennis.

Maurice 26-12-2020

Platte tv benaderd voor een tv die elders niet meer te krijgen was en ook elders werd afgeprijsd. Na overleg met dhr Burak werd er een mooie prijs neergelegd en de deal rondgemaakt. Nu afwachten tot levering maar tot zover super te woord gestaan en ook echt gekeken naar de mogelijkheden zoals prijs en levering. Super tevreden over hoe platte tv met klanten omgaan. Een dikke 10 in vergelijk met andere grote elektronica handels!!

Henk Zegeling 26-12-2020

Gekozen door de eerlijke objectieve manier van voorlichting. Daarbij wil ik ook opmerken de prettige en zeer vriendelijke en duidelijke uitleg van degene met wie ij chatcontact heb gehad.(B***k). Hartelijk dank B*** voor je geweldige service. Kom zeker terug👍😀