HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Suzanne 21-11-2021

Goed geholpen, er werd goed uitgelegd wat het verschil was tussen de tv's en we kregen nog koffie aangeboden ook!

Martin 21-11-2021

vandaag naar plattetv in rotterdam west gegaan om ons te oriënteren voor een andere tv.
Ons laten adviseren door verkoper, die duidelijk de verschillen aangaf in het woud van led, oled enz.
Daardoor is de keuze gevallen op een LG oled 65 inch.
Ergo, deze verkoper verstaat zijn vak als geen ander, hulde !

G.Romano 21-11-2021

Super goed geholpen en zeer goed advies van verkoper. Aanrader voor anderen.

Lars 21-11-2021

Prima geadviseerd in de winkel in Nijmegen. Met name vragen gehad over de afmetingen en daarnaast kundig geholpen met welke TV + soundbar passend zouden zijn. Topservice voor een nette prijs!

Ron en Henny Kniesmeijer 21-11-2021

Goed en kundig geholpen, goed advies, lekkere koffie, en toch niet opdringerig.
Echt een topwinkel, en de goedkoopste.

Marian 21-11-2021

Wij hebben in filiaal eindhoven een tv gekocht. We werden geholpen door verkoper. Hij heeft alles goed uitgelegd en geregeld. Waren er erg blij mee.

M.B 21-11-2021

Mooie winkel en deskundig advies gehad.
Enthousiaste personeel.
Uiteraard een Tv gekocht.

Berry 21-11-2021

Net zoals mijn eerdere aankopen bij PlatteTV erg fijn en snel geholpen. Gewoon goed advies en geen snelle verkooppraatjes! Tevens tips gekregen voor mijn huidige TV.

Geholpen door medewerker “de grote Beer”

M. van de Velde 21-11-2021

Wij hadden een hele prettige middag om onze artikelen aan te schaffen. Prettige ontvangst en ook goed advies. We waren enkele maanden eerder bij PlatteTV. Toen was het ook goed. Wij zijn fan!

Ellen van der Straaten 21-11-2021

Rustige, overzichtelijke shop in Zoeterwoude. Je wordt hier nog echt geholpen door deskundig en vriendelijk personeel! Er wordt niet gepusht, wel geadviseerd en men heeft antwoord op jouw vragen. Zo wordt de aanschaf van een nieuwe tv leuk in plaats van een stressvolle gebeurtenis zoals in andere winkels het geval is.

JPS 21-11-2021

Na tien jaar op zoek naar een nieuwe TV voor het gezin. We wisten wat we wilden, maar hadden nog wat twijfels/keuze tussen maten/modellen/prijzen. Goed in begeleid door verkoper in Amsterdam vestiging. Kundig, aardig, niet te pushy, maar wel overtuigd van wat goed zou zijn voor ons.
Ten slotte een bundelprijs kunnen krijgen met wat randspullen (kabel, beugel, service-pakketje). Aanrader.

Ria 21-11-2021

De site is duidelijk en makkelijk in gebruik.
Zeer vriendelijk, goed en duidelijk geholpen door "de grote reus" in de winkel.
Op zo'n manier dat wij er de volgende keer beslist weer binnenlopen en het ook aanraden aan vrienden en bekenden.
Groetjes.....

John Roskam 21-11-2021

Mooie grote en overzichtelijke winkel waar alles goed te zien is met een enorme keus van verschillende merken
De verkoper . In Den Bosch, nam alle tijd voor ons en heeft de kennis.
Door zijn goede uitleg, heeft het doen kopen van deze prachtige tv.
Zeker een winkel om terug te komen en aan te bevelen

C Hengeveld 21-11-2021

Super geholpen in de winkel in Doetinchem.
Wij hebben geen verstand van zaken maar het is ons super uitgelegd zodat wij wisten waar we voor moesten kiezen. Aardige en klantvriendelijke medewerkers

Laurens 21-11-2021

Goede hulp, vriendelijk personeel. Kop koffie erbij. Snelle levering. Wat wil je nog meer.

Anneloes 21-11-2021

Grote winkel in Den Bosch, veel keuze en professionele uitleg over de Samsung Frame. De verzekering ging wat richting een auto verkoper, maar ik snap dat ze dit er ik moeten doen. Mooie Black Friday korting.

Yuri 21-11-2021

Valt goed te onderhandelen over de prijs, en het zijn aardige jongens. Met 3 tv's naar huis gegaan. En zeer tevereden

Thijs 21-11-2021

Besloten om in de woonkamer toch maar een TV op te hangen. De keuze was o.a. ivm met lichtinval snel gemaakt, de Samsung Neo QLED 4K 65QN95A. Terwijl ik op de site van PlatteTv was, meteen via de chat gevraagd welke muurbeugel het beste paste. Kreeg vlot een deskundig antwoord en het bleek dat ik ook beter een de nieuwere soundbar HWQ950A kon kiezen omdat die perfect samenwerkt met deze TV. Als klap op de vuurpijl ook nog een mooie korting gekregen op alles.
Maar waarom ik deze winkel een 10 geef is voor de installatie van de TV en Soundbar. Dacht dat komen ze wel even snel doen, van dat productie werk. Maar daarin vergiste ik me, de installateur, Danny K. nam alle tijd om de situatie en mogelijkheden door te spreken, hoe hoog en hoe de bedrading weg te werken etc. Opties voor onzichtbaar wegwerken van de bedrading waar ik nog nooit op gekomen was kwamen ook langs. Uiteindelijk waren we bijna 2 uur verder en hing de TV en soundbar perfect en naar alle tevredenheid!
Het enige minuscule minpuntje waarom deze winkel een 10- krijgt is dat de bestelde 5 meter coax kabel niet voorradig was en er gebruik werd gemaakt van aan elkaar gekoppelde kortere kabels. Gelukkig zit de koppeling uit het zicht achter een kast waardoor je het niet ziet.
Al met al super tevreden met het beeld en geluid en vooral dat er in deze tijd van webshops en snelle leveringen ook nog vakmensen zijn die rustig gedegen werk leveren waardoor het product nog beter uitkomt.

Louis 21-11-2021

Bij Platte TV in Den Bosch hebben we een uitgebreide uitleg gekregen mbt de verschillende merken en typen TV’s en duidelijke antwoorden op onze vragen. Onze oude tv konden we inruilen en de nieuwe werd thuis bezorgd. We kochten de TV 1 week voor dat de Black Friday aanbiedingen geadverteerd werden, maar wel gezegd dat het de Black Friday prijs zou zijn. Toen bleek dat in de Black Friday advertentie een lagere prijs stond, ben ik terug naar de winkel gegaan en gevraagd hoe dit kon. Het antwoord: ‘de betaalde prijs was wel de Platte TV- prijs, maar bij de concurrent werd deze voor een lagere prijs aangeboden. Aangezien we laagste prijs garantie hebben, is de prijs aangepast.’ Na het tonen van mijn rekening, heb ik het verschil terug gekregen plus de extra €50 Black Friday korting. Helemaal Top. Heel netjes opgelost. Ik ben een zeer tevreden klant.

Renè 21-11-2021

Goede specialist voor tv
Zeer goed garantie pakket
Duidelijke uitleg garantie voorwaarden
Wel een verkoper maar geen gepush gaf duidelijk uitleg
En gaf ons de ruimte om te kunnen overleggen welke tv we zouden kiezen na zijn voorstellen aan gehoord te hebben
Klant vriendelijk
Mooi zaak ruime keuze mogelijkheden
We hebben onze eerste ervaring met plate tv als zeer prettig ervaren

Den 20-11-2021

Ik was aan het kijken naar meubels en liep langs. Werd zo goed geholpen dat ik terug ben gegaan voor de aanschaf van een nieuwe tv.

H&C 20-11-2021

We werden heel goed geholpen en geadviseerd door de medewerker Masie Amin bij de aankoop van een Philips Ambi light tv.

Jaap 20-11-2021

Op een fijne, niet dwingende manier, goede duidelijke uitleg gekregen over een aantal TV's. Daardoor uiteindelijk een goede keuze kunnen maken. We zijn nu al tevreden over het produkt

Jan Paul 20-11-2021

Goed geholpen door de winkel in Utrecht. Ze hebben zich volledig toegelegd op televisies en dat is prettig (als je een tv nodig hebt), kennis van zaken en service. De winkel is ook ruim, goed overzicht van beschikbare merken en modellen.

Jolanda Kok 20-11-2021

Wij zijn wederom weer heel goed geholpen. De verkoper heeft kennis van zaken. Wij hebben in juni een sonos Arc besteld en die hebben we vandaag opgehaald samen met een nieuwe tv. De verkoper neemt de tijd voor zijn klanten.